rane написа:ReBorn1982 написа:Камионът е изместен и ремаркето разкачено, за да се отвори едното платно на пътя най-вероятно, защото тогава не е имало магистралата и целият трафик за Северна България е минавал оттам. Не може да седи с часове затворено. Ти във всичко виждаш конспирация.
Завоят наляво наистина е труден с това ремарке и е нормално ЗиЛ-ът да се изнесе напряко на пътя, за да може ремаркето да вземе завоя. Абсолютно нищо съмнително не виждам. Още повече той е и натоварен и ремаркето лесно може да поднесе, ако вземе остро завоя .... абсолютно правилна маневра прави.
п.п. на последната снимка ясно си личи дългият спирачен път, т.е. доказателство, че Гунди е карал много бързо.
За автомобил без АБС, 30 метра следа от гумите можеш да оставиш спокойно със скорост от 80 км/ч, че дори и по-ниска.
Това с поднасянето на ремаркето е
Личи си, че си нямаш никаква идея за поведението на ремаркето.
Не си отговаряш на въпроса, как от тази позиция ще завие камиона без да влезе в канавката едната му гума?
Разсъжденията ти за вземането на завоя също издават, че изобщо си нямаш и грам идея как се прави маневра с ремарке. Той с изнасянето си толкова вляво прави точно това - затруднява вземането на завоя и го прави по-остър!
Също така не успяваш да си отговориш на въпроса, как човек виждайки камион заел и двете платна за движение няма да спре за над 100 метра разстояние!?
И още, защо ще му е на Гунди да пресича основата линия, ако не за да се опита да заобиколи изнасящия се и блокираш всякаква възможност за избягване на удара убиец?
Иначе е ясно, че камионът е преместен, за да се освободи едно платно, но защо историята на шофьора е скалъпена, така че да изглежда че Гунди е можел да избегне удара, имайки 4 метра свободно платно, а публикуваните снимки тогава са били само с разкаченото ремарке, за да подкрепят и внушават това?