Pragmatichen написа:Малките сега няма и спомен да имат от онези времена, когато бананите бяха дефицитна стока, когато тв беше черно-бяла, когато всеки петък имаше руски военен филм по тв, когато се поправяха чадъри, пълнеха се химикалки, когато в магазина млякото беше в стъклени бурканчета, а който караше Волга беше баровец.
Като разказвам на малки деца, че Стоичков е станал голмайстор на световно първенство и сме били на косъм от това да играем финал с Бразилия, те мислят, че се шегувам.
Като им разказвам, че това, което в момента е Меси, Суарес и Неймар, навремето бяха Стоичков, Ромарио и Лаудруп, и са играли в същата тази Барселона, и те не ми вярват.
Относно Жигули - за онова време повече от добри коли, особено на фона на Трабант, Вартбург, полските Фиат(двата модела), Полонез, Варшава и т.н.. Шкода бяха по-добри автомобили.
Но ходи обяснявай, че примерно за една Застава, Москвич, Дачия, Лада, и т.н. се чакаше по 15 години..а сега имаш ли парите, просто си купуваш каквато си поискаш кола.
Та по темата, Жигули за мен бяха успешни коли на СССР, макар и изцяло копирани от италиански ФИАТ, но всяко нещо с времето си.
Варшава нямаше нищо общо с Фиат. Тя беше копирана от съветската Победа.

