




Модератори: paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist
A. ПРЕДСТВЯНЕ НА КАНДИДАТА
4. ЦСКА-София е футболен клуб, състезавал се преди това под името „Литекс Ловеч”, заявил кандидатура по същество да бъде лицензиран и да участва в ЛЕ.
язе написа:diplomat написа:язе написа:Ай сравни тези грозилища, с това произведение на изкуствотo...[rimg]https://fletchdale.files.wordpress.com/2013/01/bankoboev-ru_belyi_lamborghini_countach_p500_s_otkrytye_dveri.jpg[/rimg]
Никога не съм бил фен на Ламботата, честно казано, но откъм мощност са страшни машини, няма спор. Но не съм почитател на визията.
Е, тя точно визията им ги прави уникални, футуристични и брутално красиви.
Ако говорим за Ферари, за мен най- красивото е 458 Italia.
boabbb написа:язе написа:diplomat написа:язе написа:Ай сравни тези грозилища, с това произведение на изкуствотo...[rimg]https://fletchdale.files.wordpress.com/2013/01/bankoboev-ru_belyi_lamborghini_countach_p500_s_otkrytye_dveri.jpg[/rimg]
Никога не съм бил фен на Ламботата, честно казано, но откъм мощност са страшни машини, няма спор. Но не съм почитател на визията.
Е, тя точно визията им ги прави уникални, футуристични и брутално красиви.
Ако говорим за Ферари, за мен най- красивото е 458 Italia.
599 Фиорано без да се замислям![]()
1982 написа:Да, но чарът на американските коли умря в края на 70-те години - заради петролната криза през онова десетилетие, федералните власти въведоха строги ограничения, което уби американската автомобилна индустрия. Размерите на колите започнаха постепенно да се свиват повече и повече, двигателите също, материалите като кожи, хром, дървесина и т.н., започнаха да бъдат замествани със заместители и т.н.
В резултат на това, отдавна американските автомобили не приличат на славните си събратя от 50-те, 60-те и 70-те, а на някакви поамериканчени европейски и японски модели. За съжаление, със съвременните все по-строги изисквания за вредните емисии и разхода на гориво, вече е пълна утопия да бъдат правени отново подобни коли. Дори европейците и азиатците, които по принцип правеха по-малки двигатели, започнаха и те да смаляват техните, като компенсират намаления обем чрез различните технологии за принудително пълнене.
Betchualeng Arnaikem написа:1982 написа:Да, но чарът на американските коли умря в края на 70-те години - заради петролната криза през онова десетилетие, федералните власти въведоха строги ограничения, което уби американската автомобилна индустрия. Размерите на колите започнаха постепенно да се свиват повече и повече, двигателите също, материалите като кожи, хром, дървесина и т.н., започнаха да бъдат замествани със заместители и т.н.
В резултат на това, отдавна американските автомобили не приличат на славните си събратя от 50-те, 60-те и 70-те, а на някакви поамериканчени европейски и японски модели. За съжаление, със съвременните все по-строги изисквания за вредните емисии и разхода на гориво, вече е пълна утопия да бъдат правени отново подобни коли. Дори европейците и азиатците, които по принцип правеха по-малки двигатели, започнаха и те да смаляват техните, като компенсират намаления обем чрез различните технологии за принудително пълнене.
Сега като го видях това се сетих за 2 коли, които ми избодоха очите:
Едната беше някакъв Москвич, който си вървеше нормално (като за такава кола) а дъртака, който го караше каза, че не му създава никакви ядове и с поддръжка го кара над 30 години вече.
Втората беше 1 Мерцедес от 50-те години, който висеше цифра време в 1 автосервиз. Един ден за нещо решиха да го местят и си потегли като чистак нов. И то въпреки, че не бяха полагали усилия от години да го поддържат.
Не им сравнявам качествата (от коли не разбирам), просто се зачудих колко от съвременните коли биха вървяли гладко след 30 или 50 години.
1982 написа:Ето, Станкич.![]()
(обърни внимание на годинките в скобите, да не се объркаш случайно кой от кого е копирал
)
delqnski47 написа:Трябва да има бой до посиняване
CTAHKO написа:1982 написа:Ето, Станкич.![]()
(обърни внимание на годинките в скобите, да не се объркаш случайно кой от кого е копирал
)
Да сравняваш счупеният и изкривен Форд с прекрасната и изискана Волга, си е направо кощунство и висша форма на извратен вкусКъде я видя тази прилика, така и не ми става ясно
Нямам думи просто
A. ПРЕДСТВЯНЕ НА КАНДИДАТА
4. ЦСКА-София е футболен клуб, състезавал се преди това под името „Литекс Ловеч”, заявил кандидатура по същество да бъде лицензиран и да участва в ЛЕ.
Betchualeng Arnaikem написа:Не им сравнявам качествата (от коли не разбирам), просто се зачудих колко от съвременните коли биха вървяли гладко след 30 или 50 години.
A. ПРЕДСТВЯНЕ НА КАНДИДАТА
4. ЦСКА-София е футболен клуб, състезавал се преди това под името „Литекс Ловеч”, заявил кандидатура по същество да бъде лицензиран и да участва в ЛЕ.
1982 написа:Betchualeng Arnaikem написа:Не им сравнявам качествата (от коли не разбирам), просто се зачудих колко от съвременните коли биха вървяли гладко след 30 или 50 години.
Има доста коли, които, ако се експлоатират съвестно и качествено, биха вървяли чудесно и след 30 години.
Иначе, не е съвсем коректно едно такова сравнение, просто защото автомобилите до към началото на 90-те, като цяло, са доста просто устроени, в сравнение със съвременните коли, които са бъкани от всякакви модерни и чувствителни технологии.
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта