GA_ veliki написа:Модерният дизайн на автомобила, дело на Стив Матин, също се посочва като сериозен аргумент за покупка. За добрия старт на продажбите роля изиграва и богатото за сегмента оборудване. При най-достъпния модел то включва две предни въздушни възглавници, серво на волана, ABS, ESC, EBD, предни електрически стъкла, дневни светлини, централно заключване, бордови компютър др. При по-скъпите версии са налични екстри като фарове против мъгла, камера за движение на заден ход, автопилот, инфо-развлекателна система с тъч екран, 16-цолови колела, датчик за дъжд и др.
Пак не може без гадните британци![]()
Серво на волана -екстра, това как не са се сетили другите по-рано
Предни ел стъкла, не разбирам подгрев на предното стъкло ли е?
Серво на волана е тъпо журналистическо неразбиране на материята. Казва се хидравлика на волана и примерно за Лада Нива си е в базовото оборудване. Както виждам, за Лада Веста също.
Предни ел. стъкла означава, че на предните врати джамците са с ел. машинки, а задните са с ръчка.

Абе като за 9000 евра, доста добро оборудване в сравнение с Дачия например... Ако няма и типичните руски кусури (като врати затварящи се само с удар), руснаците може и да ударят пазара. Щото за разлика от Дачия, дизайнът на ладата е много по- на ниво.