JackPackage написа:в ГП на УСА-та, на пистата в Ледения Стив Остин ли ще карат ?!
Позна! Там ще джиткат
Модератори: paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist
JackPackage написа:в ГП на УСА-та, на пистата в Ледения Стив Остин ли ще карат ?!
MuFc1878 написа:Някъде бях чел, че след време трасетата в Европа ще останат само 6 (сега са 8).
delqnski47 написа:Аз лично не искам да ви наказват без публика с нашия реванш,щот ще е тъпо за нас феновете на ЦСКА да сме сами на стадиона.
onegavon написа:На Гришата и свирки ще му правим....
MuFc1878 написа:[offtopic]Добро утро на баджанакаОтпочина ли за довечера
[/offtopic]
След срещата на Световния съвет на ФИА, бяха издадени и промените в правилата във Формула 1 за 2012 година. Те не са много и основната им цел е да допълнят и разяснят правилника от този сезон. Едно от новите задължения на отборите е да преминат задължителните краш тестове на ФИА за да могат да започнат зимната си подготовка.
Завръщат се и тестовете през сезона. За сега не е уточнено кога точно ще стане това, но в средата на 2012 година ще се състои тридневен тест. Това е добра новина за отборите, които силно протестираха в последните две години срещу забраната на тестовете през сезона. До сега единствените позволени такива бяха тестовете за млади пилоти.
От 2012 година всички затворени с обиколка болиди ще могат да наваксат изоставането си в период на кола за сигурност. По-бавните болиди ще получат възможността да стопят разликата си с водача, стига това да не доведе до препречване на лидерите. Също така пилотите няма да имат правото да се завърнат на състезателната линия, щом веднъж са се оттеглили от нея в опит да защитят позицията си.
Други допълнения към правилника гласят, че ако състезанието бъде прекъснато, пилотите в питлейна и в бокса ще могат да рестартират на позицията, на която са били в момента на прекъсване. Освен това те ще могат да използват който комплект с гуми пожелаят още от първата тренировка. Последната промяна е свързана с пресичането на шиканите и минаването на пряко. Тя гласи, че пилотите нямат право да напускат очертанията на трасето за да спестят гориво или по време на опознавателната си обиколка.
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 0 госта