ИСТИНАТА ЗА ФИАРАРИ ОТ БЪРНИ ЕКЪЛСТОУН

Модератори: paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist

Потребителски аватар
LordVOODOO
Мнения: 582
Регистриран на: 19 ное 2008 22:16
Местоположение: Варна

Re: ИСТИНАТА ЗА ФИАРАРИ ОТ БЪРНИ ЕКЪЛСТОУН

Мнениеот LordVOODOO » 22 дек 2008 00:36

radosta_na_naroda написа:Когато англичаните направят кола подобна на "Ферари","Ламборгини","Бугати","Мазерати","Алфа Ромео" нека се сравняват с Италия-останалото е признак на безсилие или просто комплекси !


Опа май нещо се обърка!!!! Бугати си британска марка автомобили!!!
А колкото до Италия бил съм там няколко пъти и ще ти кажа, че по-скапани коли от ферари няма!!!
А ако знаеше поне малко историята на жабарското автомобилостроене щеше да знаеш, защо Ламборгини за почнали да правят автомобили!!! Защото на собственика на компанията са му се скапали 3 ферарита и се е убедил, че те за нищо не стават! До този момент Ламборгини са правели само трактори и комбайни! Така че първо се запознавай с фактите и после говори, защото ръсиш само глупости!
Изображение

Потребителски аватар
birabecks
Мнения: 1745
Регистриран на: 01 сеп 2008 18:52
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: ИСТИНАТА ЗА ФИАРАРИ ОТ БЪРНИ ЕКЪЛСТОУН

Мнениеот birabecks » 22 дек 2008 01:38

LordVOODOO написа:
radosta_na_naroda написа:Когато англичаните направят кола подобна на "Ферари","Ламборгини","Бугати","Мазерати","Алфа Ромео" нека се сравняват с Италия-останалото е признак на безсилие или просто комплекси !


Опа май нещо се обърка!!!! Бугати си британска марка автомобили!!!
А колкото до Италия бил съм там няколко пъти и ще ти кажа, че по-скапани коли от ферари няма!!!
А ако знаеше поне малко историята на жабарското автомобилостроене щеше да знаеш, защо Ламборгини за почнали да правят автомобили!!! Защото на собственика на компанията са му се скапали 3 ферарита и се е убедил, че те за нищо не стават! До този момент Ламборгини са правели само трактори и комбайни! Така че първо се запознавай с фактите и после говори, защото ръсиш само глупости!

Всъщност,историята е следната...Ламборгини наистина произвеждал трактори и карал "Ферари"...Но му се прецакал и съединителят и скоростите.След като от "Ферари" не решили проблемът му,Ламборгини решил ,че може сам да си направи спортен автомобил...и го направил.А "Бугати" в момента е собственост на "Фолксваген груп"...Неслучайно най-сполучливият и най-скъп модел "Вейрон",е с два двигателя S8 на "Ауди" т.е. получава се W16 с мощност 1000к.с.И като цена е почти колкото последният модел на "Макларън"...А за Алфа,Фиат,Ланчиа...аре да не говорим за италиански щайги.. ;)
Ту мъч пипълс към онли фор дъ паст дъ тайм.Но уорк ! Но секрифиси...

Потребителски аватар
LordVOODOO
Мнения: 582
Регистриран на: 19 ное 2008 22:16
Местоположение: Варна

Re: ИСТИНАТА ЗА ФИАРАРИ ОТ БЪРНИ ЕКЪЛСТОУН

Мнениеот LordVOODOO » 23 дек 2008 20:28

И пак грешиш! А за Ламборгини знаеш малка част от историята.
След като се поврежда ферарито (250 GT) Феручио Ламборгини го кара на сервиз. Там му казват, че ремонта ще му струва близо 1/4 от цената на ново ферари. Феручио решава, че няма смисъл да рементира старато и си купува ново ферари, отново същият модел. Само няколко месеца по-късно тъпата каруца се поврежда, като дефектират абсолютно същите части. Ламборгини си купува трето ферари 250 GT, но и то се поврежда - отново същият проблем и на човека му става ясно, че фераритата имат производствен дефект. Урежда си среща с Енцо Ферари и му се оплаква, че въпросният модел е пълен с дефектни части. В този Момент Енцо Ферари се разбеснява и започнал да обижда Феручио и му заявил в лицето следното: "моите коли никогане се повреждат, ако те дават някакви дефекти това е така, защото ги кара селянин като теб!" След тия думи Феручио Ламборгини си тръгва и решава, че ще направи конкурентен автомобил на ферари и създава първото Ламборгини - 350 GT (Феручио решава да сложи на първата си кола V-образен 12 цилиндров двигател. За тази работа той наема инжинера Джото Бидзарини, който преди това е работил по подобен двигател за Ферари. Новият двигател има 4 разпределителни вала - по два за всяка група цилиндри, 2 клапана на цилиндър и е с мощност от 350 конски сили. Двигателят е бил с алуминиева конструкция, колянов вал поддържан от седем основни лагера, ковани алуминеви бутала и разпределителени валове със собствени зъбни колела и вериги. Купето на този автомобил е по дизайн на студиото на Франко Скалионе Scaglione-Touring.)

В наши дни Ламборгини си дъщерна компания на Ауди, които от своя страна са дъщерни на Фолксваген.
А колкото до Бугати... "Вайрон" е доста по-скъпо удоволствие от SLR McLaren! "Вайрон" - 1 200 000 евро. SLR McLaren - 400 000 евро, ако е тунингован от компанията "Брабъс" мощноста на макларъна се повишава от 626 коня на 800 коня, правят се и други промени по купето и скоростанта кутия, а цената скача до 800 000 евро, но разликата от 400 000 евро се равнява на един нетунингован SLR, така че не ми казвай, че са близки като цени! Друг е въпроса, че тунингован Макларън смазва Вайрона, който все пак има 1001 коня!
Изображение


Върни се в “Други спортове”



Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост