k_oleto написа:
Голям майтап ще стане. Без собственици да катурнем на Гела отборчето..
Магията ЦСКА! (Всекидневна)
Модератори: Модератор ЦСКА, paceto, mistreated, kartago, SkArY_9, delqnski47, slavia_forever, Casper, vaskonti, Madridist, Udoji90
Re: Магията ЦСКА! (Всекидневна) НОВА АНКЕТА
когато отвратените не гласуват,отвратителните управляват!
- redhooligan
- Мнения: 1310
- Регистриран на: 11 апр 2013 18:37
- Skype: Какво е това животно?
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Магията ЦСКА! (Всекидневна) НОВА АНКЕТА
k_oleto написа:Ся, ако вземем мача срещу Гела, ставаме първи. Ако и задържим първото място до края на редовния сезон, програмата на Лудогорец ще е по-лоша за плейофите....
Голям майтап ще стане. Без собственици да катурнем на Гела отборчето..
Дано да го вземем. Предишният двубой го печелехме,но отново грешка в защитата ни донесе точката на Лудогорец.
Относно собствениците, все още си имаме такива, така че все още нищо се не знае!
ОЩЕ ОТ ДЕТЕ ЗАПАЛИ МОЕТО СЪРЦЕ, ВИНАГИ ЩЕ БЪДА ВЕРЕН, АЗ ОБИЧАМ ЦСКА!
Re: Магията ЦСКА! (Всекидневна) НОВА АНКЕТА
Тая година битката за титлата ще е повече от жестока. Но нека да не летим много в небето, за да не паднем после от високото. Предстои ни мач в Разград, но не мисля, че той ще е чак най-ключов в битката за титлата. Всички мачове до края ще бъдат на живот и смърт. Веднага след Разград приемаме Локомотив Пловдив. Добре поне че този мач ще е на Армията, щото не ми се мисли, ако беше в Пловдив. Видяхме ги смърфовете, че са в много добра форма с Лудогорец, направо си ги надиграваха на моменти. Така че едва след тези два мача ще знаем дали сме готови и имаме сили тази година да станем шампиони. Но пак нищо няма да е решено, разбира се. Има доста здрави отбори в лигата този сезон, като Арда, Локото и Берое. А тези дето уж са по-слаби, като Левски
, 1948, Царско село и др. могат да изненадат всеки, особено у дома и особено, ако пуснат и пуликата, като се постопли. Лошото е, че в мачовете с нас мотивцията на 1948 и Левски ще бъде по-голяма, отколкото срещу Лудогорец.
Както каза един колега във форума вчера, ако искаме да сме в борбата за титлата, сега е момента ГГ да каже остава или не остава, за да даде сила, вяра и кураж на тези момчета и да им се въхне едно допълнително самочувствие и спокойствие, че отборът няма да бъде оставен на произвола на съдбата след края на сезона. Също така продължавам да очаквам трансфери- поне един централен защитник е задължителен. Не е сериозно да се бориш за титлата и да нямаш нито един натурален централен защитник, който да замести титулярите при тяхна травма или картони. Това с Турицката и Мазику ми се струва несериозно.
Както каза един колега във форума вчера, ако искаме да сме в борбата за титлата, сега е момента ГГ да каже остава или не остава, за да даде сила, вяра и кураж на тези момчета и да им се въхне едно допълнително самочувствие и спокойствие, че отборът няма да бъде оставен на произвола на съдбата след края на сезона. Също така продължавам да очаквам трансфери- поне един централен защитник е задължителен. Не е сериозно да се бориш за титлата и да нямаш нито един натурален централен защитник, който да замести титулярите при тяхна травма или картони. Това с Турицката и Мазику ми се струва несериозно.
[imghttps://www.facebook.com/photo?fbid=3542266495868071&set=a.637564013005015][/img]
Re: Магията ЦСКА! (Всекидневна) НОВА АНКЕТА
Dust написа:goshev написа:Време е и ние да си поискаме стадиона по говеждата схема.
Че, какво й е на въпросната схема, каква привилегия им дава в повече?
Ползване на стадион за сметка на данъкоплатеца + 23 млн. и без никакви дружества и условия и всичко това го получават няколко часа след просия в медиите на Насо.
- redhooligan
- Мнения: 1310
- Регистриран на: 11 апр 2013 18:37
- Skype: Какво е това животно?
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Магията ЦСКА! (Всекидневна) НОВА АНКЕТА
goshev написа:Dust написа:goshev написа:Време е и ние да си поискаме стадиона по говеждата схема.
Че, какво й е на въпросната схема, каква привилегия им дава в повече?
Ползване на стадион за сметка на данъкоплатеца + 23 млн. и без никакви дружества и условия и всичко това го получават няколко часа след просия в медиите на Насо.
[offtopic]Те и досега си го ползваха за сметка на данъкоплатеца. Уж е "техен", пък не плащат нищо, ремонт направиха и пари от държавата искат да достроят! И после не били нагли!
ОЩЕ ОТ ДЕТЕ ЗАПАЛИ МОЕТО СЪРЦЕ, ВИНАГИ ЩЕ БЪДА ВЕРЕН, АЗ ОБИЧАМ ЦСКА!
Помогна ли държавата финансово на Гриша Ганчев да купи емблемата на ЦСКА?
[offtopic]Помогна ли държавата финансово на Гриша Ганчев да купи емблемата на ЦСКА?
12.10.2018 15:00
Девет областни дирекции на МВР получиха 341 нови служебни автомобила. От тях 51 са марка VW Tiguan, а 290 са Great Wall Hover и са финансирани по проект на ЕС “Подкрепа за справянето с миграционния натиск по българските външни граници” (проектът е част от средствата за спешно подпомагане в размер на 160 млн. евро, които ЕС ни отпусна за справяне с мигрантския натиск).
Цената на един Great Wall Hover варира според екстрите, като има калкулатор на сайта на автомобилната компания, но цялата сделка едва ли е под 8-10 млн. лева. А новината се появи в публичното пространство на 7 октомври (неделя).
Вчера (9 октомври) спортната общественост беше развълнувана от новината, че дружеството “Ред енимълс” ЕООД, зад което стои собственикът на ЦСКА-София Гриша Ганчев, е платило активите на фалиралия ПФК ЦСКА АД.
Вчера беше и крайният срок, в който трябваше да се преведат 8-те милиона лева, с които фирмата спечели търга. МВР купува джипове на едро от свързана с Гриша Ганчев компания.
Това може би щеше да е така, ако автомобилите не бяха закупени от “Българска автомобилна компания” без обществена поръчка. Всъщност, макар и Гриша Ганчев да не участва директно в “Българска автомобилна компания” (БАИ), всички връзки сочат към него. Едноличен собственик на “Българска автомобилна компания” е Андон Димитров, който участва в управлението на ЦСКА-София и “Централна автогара” и до 2015 г. е бил в управата на “Литекс моторс”.
През юли 2015 г. “Литекс моторс” прехвърля целия имот в Баховица (земя и сгради) на дружеството “Торинекс” за сумата 11.4 млн. лева. Десет дни по-късно следва ново прехвърляне за почти същата сума – този път от “Торинекс” към компанията “Ловеч моторс”, която от средата на февруари се казва “Българска автомобилна индустрия”. Причината за прехвърлянията са започналите дела за разваляне на прихващанията от синдиците на КТБ. Компанията е сред 20-те най-големи длъжника на КТБ и има цесии за общо близо 77 млн. лв. с 57 различни депозанти в банката. Ако съдът обяви сделките за недействителни, КТБ ще може да тръгне да си събира вземанията от “Литекс моторс”, включително и чрез продажба на завода, но когато той вече е сменил няколко собственика, това ще е трудна задача.
Да се върнем обаче закупените автомобили. Според сайта на МВР и този на Great Wall автомобилите са доставени по проект по Фонд “Вътрешна сигурност” на ЕС “Подкрепа за справянето с миграционния натиск по българските външни граници”. Нито от сайта на Агенцията по обществените поръчки (АОП), нито от сайта на вътрешното ведомство обаче личи да е провеждана обществена поръчка за автомобилите.
На запитване на репортер на Actualno.com до пресцентъра на МВР дали е проведен търг, ни беше обяснено, че “всичко е казано в съобщението на сайта”. Случайностите не спират Търгът за активите на фалиралия клуб се състоя през май. В него участваха още членът на управителния съвет на “ЦСКА 1948” Никола Газдов, както и две фирми – “Интегрис лаб” ООД и “Еко депозит сълюшънс” ЕООД. Предложената сума от “Ред енимълс” беше почти пет пъти над тази, на която бяха оценени активите – 1 646 325 лева. В пакета най-голяма тежест имат три емблеми на ЦСКА на стойност 971 705 лева, както и няколко имота край морето и в Панчарево, които са оценени на 490 410 лева.
Развоят около казуса с търга за активите на фалиралия ПФК ЦСКА АД предизвика огромно вълнение и напрежение сред привържениците на клуба, които бяха в очакване дали сумата ще бъде платена тази седмица – именно в седмицата, в която бяха доставени автомобилите на вътрешното ведомство. От платените от Ганчев вчера пари над 4,5 млн. лева отиват към НАП.
Още 3 млн. лева се разпределят между кредитори, голяма част от които са бивши футболисти и треньори на ЦСКА, като те получават пълната сума от признатите си вземания.
Остава въпросът обаче дали в крайна сметка парите, с които беше узаконено “истинското ЦСКА” не дойдоха от ЕС т.е. от джоба на всички европейски данъкоплатци.[/offtopic]
[offtopic]https://www.actualno.com/bgfootball/pomogna-li-dyrjavata-finansovo-na-grisha-ganchev-da-kupi-emblemata-na-cska-news_699570.html[/offtopic]
12.10.2018 15:00
Девет областни дирекции на МВР получиха 341 нови служебни автомобила. От тях 51 са марка VW Tiguan, а 290 са Great Wall Hover и са финансирани по проект на ЕС “Подкрепа за справянето с миграционния натиск по българските външни граници” (проектът е част от средствата за спешно подпомагане в размер на 160 млн. евро, които ЕС ни отпусна за справяне с мигрантския натиск).
Цената на един Great Wall Hover варира според екстрите, като има калкулатор на сайта на автомобилната компания, но цялата сделка едва ли е под 8-10 млн. лева. А новината се появи в публичното пространство на 7 октомври (неделя).
Вчера (9 октомври) спортната общественост беше развълнувана от новината, че дружеството “Ред енимълс” ЕООД, зад което стои собственикът на ЦСКА-София Гриша Ганчев, е платило активите на фалиралия ПФК ЦСКА АД.
Вчера беше и крайният срок, в който трябваше да се преведат 8-те милиона лева, с които фирмата спечели търга. МВР купува джипове на едро от свързана с Гриша Ганчев компания.
Това може би щеше да е така, ако автомобилите не бяха закупени от “Българска автомобилна компания” без обществена поръчка. Всъщност, макар и Гриша Ганчев да не участва директно в “Българска автомобилна компания” (БАИ), всички връзки сочат към него. Едноличен собственик на “Българска автомобилна компания” е Андон Димитров, който участва в управлението на ЦСКА-София и “Централна автогара” и до 2015 г. е бил в управата на “Литекс моторс”.
През юли 2015 г. “Литекс моторс” прехвърля целия имот в Баховица (земя и сгради) на дружеството “Торинекс” за сумата 11.4 млн. лева. Десет дни по-късно следва ново прехвърляне за почти същата сума – този път от “Торинекс” към компанията “Ловеч моторс”, която от средата на февруари се казва “Българска автомобилна индустрия”. Причината за прехвърлянията са започналите дела за разваляне на прихващанията от синдиците на КТБ. Компанията е сред 20-те най-големи длъжника на КТБ и има цесии за общо близо 77 млн. лв. с 57 различни депозанти в банката. Ако съдът обяви сделките за недействителни, КТБ ще може да тръгне да си събира вземанията от “Литекс моторс”, включително и чрез продажба на завода, но когато той вече е сменил няколко собственика, това ще е трудна задача.
Да се върнем обаче закупените автомобили. Според сайта на МВР и този на Great Wall автомобилите са доставени по проект по Фонд “Вътрешна сигурност” на ЕС “Подкрепа за справянето с миграционния натиск по българските външни граници”. Нито от сайта на Агенцията по обществените поръчки (АОП), нито от сайта на вътрешното ведомство обаче личи да е провеждана обществена поръчка за автомобилите.
На запитване на репортер на Actualno.com до пресцентъра на МВР дали е проведен търг, ни беше обяснено, че “всичко е казано в съобщението на сайта”. Случайностите не спират Търгът за активите на фалиралия клуб се състоя през май. В него участваха още членът на управителния съвет на “ЦСКА 1948” Никола Газдов, както и две фирми – “Интегрис лаб” ООД и “Еко депозит сълюшънс” ЕООД. Предложената сума от “Ред енимълс” беше почти пет пъти над тази, на която бяха оценени активите – 1 646 325 лева. В пакета най-голяма тежест имат три емблеми на ЦСКА на стойност 971 705 лева, както и няколко имота край морето и в Панчарево, които са оценени на 490 410 лева.
Развоят около казуса с търга за активите на фалиралия ПФК ЦСКА АД предизвика огромно вълнение и напрежение сред привържениците на клуба, които бяха в очакване дали сумата ще бъде платена тази седмица – именно в седмицата, в която бяха доставени автомобилите на вътрешното ведомство. От платените от Ганчев вчера пари над 4,5 млн. лева отиват към НАП.
Още 3 млн. лева се разпределят между кредитори, голяма част от които са бивши футболисти и треньори на ЦСКА, като те получават пълната сума от признатите си вземания.
Остава въпросът обаче дали в крайна сметка парите, с които беше узаконено “истинското ЦСКА” не дойдоха от ЕС т.е. от джоба на всички европейски данъкоплатци.[/offtopic]
[offtopic]https://www.actualno.com/bgfootball/pomogna-li-dyrjavata-finansovo-na-grisha-ganchev-da-kupi-emblemata-na-cska-news_699570.html[/offtopic]
Re: Помогна ли държавата финансово на Гриша Ганчев да купи емблемата на ЦСКА?
Odessit написа:[offtopic]Помогна ли държавата финансово на Гриша Ганчев да купи емблемата на ЦСКА?
12.10.2018 15:00
Девет областни дирекции на МВР получиха 341 нови служебни автомобила. От тях 51 са марка VW Tiguan, а 290 са Great Wall Hover и са финансирани по проект на ЕС “Подкрепа за справянето с миграционния натиск по българските външни граници” (проектът е част от средствата за спешно подпомагане в размер на 160 млн. евро, които ЕС ни отпусна за справяне с мигрантския натиск).
Цената на един Great Wall Hover варира според екстрите, като има калкулатор на сайта на автомобилната компания, но цялата сделка едва ли е под 8-10 млн. лева. А новината се появи в публичното пространство на 7 октомври (неделя).
Вчера (9 октомври) спортната общественост беше развълнувана от новината, че дружеството “Ред енимълс” ЕООД, зад което стои собственикът на ЦСКА-София Гриша Ганчев, е платило активите на фалиралия ПФК ЦСКА АД.
Вчера беше и крайният срок, в който трябваше да се преведат 8-те милиона лева, с които фирмата спечели търга. МВР купува джипове на едро от свързана с Гриша Ганчев компания.
Това може би щеше да е така, ако автомобилите не бяха закупени от “Българска автомобилна компания” без обществена поръчка. Всъщност, макар и Гриша Ганчев да не участва директно в “Българска автомобилна компания” (БАИ), всички връзки сочат към него. Едноличен собственик на “Българска автомобилна компания” е Андон Димитров, който участва в управлението на ЦСКА-София и “Централна автогара” и до 2015 г. е бил в управата на “Литекс моторс”.
През юли 2015 г. “Литекс моторс” прехвърля целия имот в Баховица (земя и сгради) на дружеството “Торинекс” за сумата 11.4 млн. лева. Десет дни по-късно следва ново прехвърляне за почти същата сума – този път от “Торинекс” към компанията “Ловеч моторс”, която от средата на февруари се казва “Българска автомобилна индустрия”. Причината за прехвърлянията са започналите дела за разваляне на прихващанията от синдиците на КТБ. Компанията е сред 20-те най-големи длъжника на КТБ и има цесии за общо близо 77 млн. лв. с 57 различни депозанти в банката. Ако съдът обяви сделките за недействителни, КТБ ще може да тръгне да си събира вземанията от “Литекс моторс”, включително и чрез продажба на завода, но когато той вече е сменил няколко собственика, това ще е трудна задача.
Да се върнем обаче закупените автомобили. Според сайта на МВР и този на Great Wall автомобилите са доставени по проект по Фонд “Вътрешна сигурност” на ЕС “Подкрепа за справянето с миграционния натиск по българските външни граници”. Нито от сайта на Агенцията по обществените поръчки (АОП), нито от сайта на вътрешното ведомство обаче личи да е провеждана обществена поръчка за автомобилите.
На запитване на репортер на Actualno.com до пресцентъра на МВР дали е проведен търг, ни беше обяснено, че “всичко е казано в съобщението на сайта”. Случайностите не спират Търгът за активите на фалиралия клуб се състоя през май. В него участваха още членът на управителния съвет на “ЦСКА 1948” Никола Газдов, както и две фирми – “Интегрис лаб” ООД и “Еко депозит сълюшънс” ЕООД. Предложената сума от “Ред енимълс” беше почти пет пъти над тази, на която бяха оценени активите – 1 646 325 лева. В пакета най-голяма тежест имат три емблеми на ЦСКА на стойност 971 705 лева, както и няколко имота край морето и в Панчарево, които са оценени на 490 410 лева.
Развоят около казуса с търга за активите на фалиралия ПФК ЦСКА АД предизвика огромно вълнение и напрежение сред привържениците на клуба, които бяха в очакване дали сумата ще бъде платена тази седмица – именно в седмицата, в която бяха доставени автомобилите на вътрешното ведомство. От платените от Ганчев вчера пари над 4,5 млн. лева отиват към НАП.
Още 3 млн. лева се разпределят между кредитори, голяма част от които са бивши футболисти и треньори на ЦСКА, като те получават пълната сума от признатите си вземания.
Остава въпросът обаче дали в крайна сметка парите, с които беше узаконено “истинското ЦСКА” не дойдоха от ЕС т.е. от джоба на всички европейски данъкоплатци.[/offtopic]
[offtopic]https://www.actualno.com/bgfootball/pomogna-li-dyrjavata-finansovo-na-grisha-ganchev-da-kupi-emblemata-na-cska-news_699570.html[/offtopic]
[offtopic]Тия автомобили без производствени разходи ли за направени? Може би са се появили от нищото?[/offtopic]
ЦСКА, ЦСКА всичко започва и свършва така,
ЦСКА, ЦСКА, затова е измислен света!
ЦСКА, ЦСКА, затова е измислен света!
Re: Помогна ли държавата финансово на Гриша Ганчев да купи емблемата на ЦСКА?
Mitata написа:Odessit написа:[offtopic]Помогна ли държавата финансово на Гриша Ганчев да купи емблемата на ЦСКА?
12.10.2018 15:00
Девет областни дирекции на МВР получиха 341 нови служебни автомобила. От тях 51 са марка VW Tiguan, а 290 са Great Wall Hover и са финансирани по проект на ЕС “Подкрепа за справянето с миграционния натиск по българските външни граници” (проектът е част от средствата за спешно подпомагане в размер на 160 млн. евро, които ЕС ни отпусна за справяне с мигрантския натиск).
Цената на един Great Wall Hover варира според екстрите, като има калкулатор на сайта на автомобилната компания, но цялата сделка едва ли е под 8-10 млн. лева. А новината се появи в публичното пространство на 7 октомври (неделя).
Вчера (9 октомври) спортната общественост беше развълнувана от новината, че дружеството “Ред енимълс” ЕООД, зад което стои собственикът на ЦСКА-София Гриша Ганчев, е платило активите на фалиралия ПФК ЦСКА АД.
Вчера беше и крайният срок, в който трябваше да се преведат 8-те милиона лева, с които фирмата спечели търга. МВР купува джипове на едро от свързана с Гриша Ганчев компания.
Това може би щеше да е така, ако автомобилите не бяха закупени от “Българска автомобилна компания” без обществена поръчка. Всъщност, макар и Гриша Ганчев да не участва директно в “Българска автомобилна компания” (БАИ), всички връзки сочат към него. Едноличен собственик на “Българска автомобилна компания” е Андон Димитров, който участва в управлението на ЦСКА-София и “Централна автогара” и до 2015 г. е бил в управата на “Литекс моторс”.
През юли 2015 г. “Литекс моторс” прехвърля целия имот в Баховица (земя и сгради) на дружеството “Торинекс” за сумата 11.4 млн. лева. Десет дни по-късно следва ново прехвърляне за почти същата сума – този път от “Торинекс” към компанията “Ловеч моторс”, която от средата на февруари се казва “Българска автомобилна индустрия”. Причината за прехвърлянията са започналите дела за разваляне на прихващанията от синдиците на КТБ. Компанията е сред 20-те най-големи длъжника на КТБ и има цесии за общо близо 77 млн. лв. с 57 различни депозанти в банката. Ако съдът обяви сделките за недействителни, КТБ ще може да тръгне да си събира вземанията от “Литекс моторс”, включително и чрез продажба на завода, но когато той вече е сменил няколко собственика, това ще е трудна задача.
Да се върнем обаче закупените автомобили. Според сайта на МВР и този на Great Wall автомобилите са доставени по проект по Фонд “Вътрешна сигурност” на ЕС “Подкрепа за справянето с миграционния натиск по българските външни граници”. Нито от сайта на Агенцията по обществените поръчки (АОП), нито от сайта на вътрешното ведомство обаче личи да е провеждана обществена поръчка за автомобилите.
На запитване на репортер на Actualno.com до пресцентъра на МВР дали е проведен търг, ни беше обяснено, че “всичко е казано в съобщението на сайта”. Случайностите не спират Търгът за активите на фалиралия клуб се състоя през май. В него участваха още членът на управителния съвет на “ЦСКА 1948” Никола Газдов, както и две фирми – “Интегрис лаб” ООД и “Еко депозит сълюшънс” ЕООД. Предложената сума от “Ред енимълс” беше почти пет пъти над тази, на която бяха оценени активите – 1 646 325 лева. В пакета най-голяма тежест имат три емблеми на ЦСКА на стойност 971 705 лева, както и няколко имота край морето и в Панчарево, които са оценени на 490 410 лева.
Развоят около казуса с търга за активите на фалиралия ПФК ЦСКА АД предизвика огромно вълнение и напрежение сред привържениците на клуба, които бяха в очакване дали сумата ще бъде платена тази седмица – именно в седмицата, в която бяха доставени автомобилите на вътрешното ведомство. От платените от Ганчев вчера пари над 4,5 млн. лева отиват към НАП.
Още 3 млн. лева се разпределят между кредитори, голяма част от които са бивши футболисти и треньори на ЦСКА, като те получават пълната сума от признатите си вземания.
Остава въпросът обаче дали в крайна сметка парите, с които беше узаконено “истинското ЦСКА” не дойдоха от ЕС т.е. от джоба на всички европейски данъкоплатци.[/offtopic]
[offtopic]https://www.actualno.com/bgfootball/pomogna-li-dyrjavata-finansovo-na-grisha-ganchev-da-kupi-emblemata-na-cska-news_699570.html[/offtopic]
[offtopic]Тия автомобили без производствени разходи ли за направени? Може би са се появили от нищото?[/offtopic]
Да и аз щях същото да попитам.Все едно е взел пари без да даде нищо.Цената ли е надписал ,нищо не става ясно.
Eminem написа:
Срам е този евроидиот ФК Левски! Време е да ни закриват или да ни забранят да играем в ЕКТ
Срам е този евроидиот ФК Левски! Време е да ни закриват или да ни забранят да играем в ЕКТ
-
peliforewer
- Мнения: 11091
- Регистриран на: 18 фев 2011 17:40
- Контакти:
Re: Помогна ли държавата финансово на Гриша Ганчев да купи емблемата на ЦСКА?
kamilata3 написа:Mitata написа:Odessit написа:[offtopic]Помогна ли държавата финансово на Гриша Ганчев да купи емблемата на ЦСКА?
12.10.2018 15:00
Девет областни дирекции на МВР получиха 341 нови служебни автомобила. От тях 51 са марка VW Tiguan, а 290 са Great Wall Hover и са финансирани по проект на ЕС “Подкрепа за справянето с миграционния натиск по българските външни граници” (проектът е част от средствата за спешно подпомагане в размер на 160 млн. евро, които ЕС ни отпусна за справяне с мигрантския натиск).
Цената на един Great Wall Hover варира според екстрите, като има калкулатор на сайта на автомобилната компания, но цялата сделка едва ли е под 8-10 млн. лева. А новината се появи в публичното пространство на 7 октомври (неделя).
Вчера (9 октомври) спортната общественост беше развълнувана от новината, че дружеството “Ред енимълс” ЕООД, зад което стои собственикът на ЦСКА-София Гриша Ганчев, е платило активите на фалиралия ПФК ЦСКА АД.
Вчера беше и крайният срок, в който трябваше да се преведат 8-те милиона лева, с които фирмата спечели търга. МВР купува джипове на едро от свързана с Гриша Ганчев компания.
Това може би щеше да е така, ако автомобилите не бяха закупени от “Българска автомобилна компания” без обществена поръчка. Всъщност, макар и Гриша Ганчев да не участва директно в “Българска автомобилна компания” (БАИ), всички връзки сочат към него. Едноличен собственик на “Българска автомобилна компания” е Андон Димитров, който участва в управлението на ЦСКА-София и “Централна автогара” и до 2015 г. е бил в управата на “Литекс моторс”.
През юли 2015 г. “Литекс моторс” прехвърля целия имот в Баховица (земя и сгради) на дружеството “Торинекс” за сумата 11.4 млн. лева. Десет дни по-късно следва ново прехвърляне за почти същата сума – този път от “Торинекс” към компанията “Ловеч моторс”, която от средата на февруари се казва “Българска автомобилна индустрия”. Причината за прехвърлянията са започналите дела за разваляне на прихващанията от синдиците на КТБ. Компанията е сред 20-те най-големи длъжника на КТБ и има цесии за общо близо 77 млн. лв. с 57 различни депозанти в банката. Ако съдът обяви сделките за недействителни, КТБ ще може да тръгне да си събира вземанията от “Литекс моторс”, включително и чрез продажба на завода, но когато той вече е сменил няколко собственика, това ще е трудна задача.
Да се върнем обаче закупените автомобили. Според сайта на МВР и този на Great Wall автомобилите са доставени по проект по Фонд “Вътрешна сигурност” на ЕС “Подкрепа за справянето с миграционния натиск по българските външни граници”. Нито от сайта на Агенцията по обществените поръчки (АОП), нито от сайта на вътрешното ведомство обаче личи да е провеждана обществена поръчка за автомобилите.
На запитване на репортер на Actualno.com до пресцентъра на МВР дали е проведен търг, ни беше обяснено, че “всичко е казано в съобщението на сайта”. Случайностите не спират Търгът за активите на фалиралия клуб се състоя през май. В него участваха още членът на управителния съвет на “ЦСКА 1948” Никола Газдов, както и две фирми – “Интегрис лаб” ООД и “Еко депозит сълюшънс” ЕООД. Предложената сума от “Ред енимълс” беше почти пет пъти над тази, на която бяха оценени активите – 1 646 325 лева. В пакета най-голяма тежест имат три емблеми на ЦСКА на стойност 971 705 лева, както и няколко имота край морето и в Панчарево, които са оценени на 490 410 лева.
Развоят около казуса с търга за активите на фалиралия ПФК ЦСКА АД предизвика огромно вълнение и напрежение сред привържениците на клуба, които бяха в очакване дали сумата ще бъде платена тази седмица – именно в седмицата, в която бяха доставени автомобилите на вътрешното ведомство. От платените от Ганчев вчера пари над 4,5 млн. лева отиват към НАП.
Още 3 млн. лева се разпределят между кредитори, голяма част от които са бивши футболисти и треньори на ЦСКА, като те получават пълната сума от признатите си вземания.
Остава въпросът обаче дали в крайна сметка парите, с които беше узаконено “истинското ЦСКА” не дойдоха от ЕС т.е. от джоба на всички европейски данъкоплатци.[/offtopic]
[offtopic]https://www.actualno.com/bgfootball/pomogna-li-dyrjavata-finansovo-na-grisha-ganchev-da-kupi-emblemata-na-cska-news_699570.html[/offtopic]
[offtopic]Тия автомобили без производствени разходи ли за направени? Може би са се появили от нищото?[/offtopic]
Да и аз щях същото да попитам.Все едно е взел пари без да даде нищо.Цената ли е надписал ,нищо не става ясно.
Този коментар го е постнал и в Без Цензура и там съм му отговорил по подробно, основното е че търг имаше,печели най-ниската оферта 11,5млн лв следващите са за 18,21,23 млн.лв. Търгът е проведен 1-2 години преди търга за емблемата, големи конспиратори са били, а и гадатели тези дето са свързали двата търга.
W84me ( Блатер) ..
Айнтрахт е по-висока класа от Айнтрахт и въпреки това срещу тях мога да ти изброя 3 положения от игра. Днес 0...
След Левски - АЗ Алкмаар 0-2 ...
Айнтрахт е по-висока класа от Айнтрахт и въпреки това срещу тях мога да ти изброя 3 положения от игра. Днес 0...
След Левски - АЗ Алкмаар 0-2 ...
-
peliforewer
- Мнения: 11091
- Регистриран на: 18 фев 2011 17:40
- Контакти:
Re: Магията ЦСКА! (Всекидневна) НОВА АНКЕТА
Пуснете една хубава тема за мача Лудогорец-ЦСКА,тази среща може да се окаже съдбоносна за ЦСКА.
W84me ( Блатер) ..
Айнтрахт е по-висока класа от Айнтрахт и въпреки това срещу тях мога да ти изброя 3 положения от игра. Днес 0...
След Левски - АЗ Алкмаар 0-2 ...
Айнтрахт е по-висока класа от Айнтрахт и въпреки това срещу тях мога да ти изброя 3 положения от игра. Днес 0...
След Левски - АЗ Алкмаар 0-2 ...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: 4x4, CSKA_FEN4E и 3 госта