Тема за политика - България

Модератори: paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist

Потребителски аватар
Себастиан Фетел
Мнения: 2084
Регистриран на: 11 юни 2012 19:31
Skype: Байерн Мюнхен
Местоположение: Алианц Арена
Контакти:

Re: Тема за политика - България

Мнениеот Себастиан Фетел » 05 окт 2017 19:46

Пътищата в Уганда - по-добри от нашите
Изображение
Строяща се магистрала в Уганда

България се подрежда на 92-ро място по качество на пътната мрежа веднага след Танзания, Уганда и Виетнам.

Информацията идва от ежегодния рейтинг за конкурентоспособността на Световния икономически форум за 2017-2018 г.

Освен икономически показатели докладът оценява състоянието на пътните покрития и пътната инфраструктура в 137 страни.

На първите десет места по качество на пътищата се подреждат Обединените арабски емирства, Сингапур, Швейцария, Хонконг, Холандия, Япония, Франция, Португалия, Австрия и САЩ.

Любопитното е, че Германия, чиято пътна инфраструктура обикновено се сочи за еталон, се класира едва на 15 място. Най-лоши пътища пък има в Мадагаскар, Хаити, Демократична република Конго и Мавритания, които заемат от 134 до 137 позиция.


Резултатите от Свинетка и Тиквун.
[wrapimg=center]https://c1.staticflickr.com/8/7511/16011066645_a2a38581e2_b.jpg[/wrapimg]

Потребителски аватар
blue avalanche
Мнения: 23199
Регистриран на: 23 ное 2009 11:23
Контакти:

Re: Тема за политика - България

Мнениеот blue avalanche » 05 окт 2017 23:04

Georgi Kadiev
Yesterday at 13:12 ·

Един немски министър на отбраната си подаде оставката, защото качи приятелката си на служебен военен самолет за почивка на о-в Майорка.
Грегор Гизи подаде оставка, защото ползвал милите от служебните полети да купи самолетен билет на жена си, вместо да ги дари.
Франсоа Фийон загуби изборите заради Пенелопе-гейт. Съпругата Пенелопе била на заплата като негов асистент като депутат.
Министърът на здравеопазването на САЩ Том Прайс подаде оставка на 29 септември, защото ползвал чартъри вместо редовни полети.
Има безброй такива примери.
Делян Добрев нареди ред братовчеди, ред кумове в Хасково. Сега разбирам, че и Томислав Дончев не си е поплювал в Габрово.
Със сигурност има още много такива.
И на фона на това Цветанов казва "като защитаваме Добрев, защитаваме каузата България".
Подиграват ни се. Решиха, че сме съвсем глупави и могат всичко да правят.
Тези хора не бива да ни управляват

Емиии...

Потребителски аватар
blue avalanche
Мнения: 23199
Регистриран на: 23 ное 2009 11:23
Контакти:

Re: Тема за политика - България

Мнениеот blue avalanche » 05 окт 2017 23:09

Какво завещаваме на бъдещите поколения днес в България?
Към настоящия момент, около 75% от наличните магистрали, и много повече от наличните пътища, са наследство от социализма. 75% от магистралите са построени без европари на база приходи при развита икономика реализирани от износ и индустриално производство.
Какво завещаваме на бъдещите поколения днес в България? Наследство от:
- една АМ “Хемус“ в строителство до 2025-2028 година, ако се намерят държавни средства в обем да бъде завършена в строителство при повече от 40 години;
- АМ “Варна-Констанца“ в търсене на инвеститори, ама при липса на държавна гаранция, при липса на Дю дилиджънс и без калкулиран ROI (възращаемост на инвестицията);
- липса на развита икономика, липса на тежка индустрия и едни държавни приходи базирани в преследване на данъци основно от сектор услуги 65÷70%;
- бpyтен външeн дълг нa Бългapия в края нa дeĸeмвpи 2016 г. от 34 727.6 млн. eвpo (73.9% oт БBΠ ) с постоянна тенденция от покачване;
- ПЧИ (Преките Чужди Инвестиции) от 682.8 млн. евро отчетени 2016 година. За 10 години ПЧИ в България са намалели 400% намаление (над 4 пъти). Само спрямо 2015 година намалението на ПЧИ в България е от близо 1 милиард евро или 149% за 2016 година!
- черноморски индустриални зони от 896 декара от които само 28% работещи, а другите в строеж при липса на модернизирани в обем държавни пристанища;
- липса на всякакви дълбоководни контейнерни терминали с невъзможност от обработка на контейнеровози от Азия TEU 5000÷6000 при наличен товарен поток от над 300 милиарда $ от Азия към Централна Европа всяка година;
- липса на Реекспортен хъб Азия-България-СЕЕ и при липса реекспортни товари към СЕЕ (Централна Европа);
- достъп на кораби за насипни товари в Пристанище Варна за 2017 година от 41,8% от целият наличен флот* днес с тенденция от намаление на още 71,7% в достъп до 2020 година поради липса основно на дълбоководен терминал.
(*) съгласно "The Builk Carrier Register", отчитайки дълбочина в пристанище, отчитайки заявеният флот като тип в строителство с draft "SSMR rеport";
…. това явно цялата ни политика от държавно планиране (МТ,ДППИ,МРРБ и МС) в "развитие" на Северозападна България днес, до 5 и до 10 години?.....

Какво завещава на бъдещите поколения днес Румъния?
- готова магистрала АМ "Констанца-Букурещ-СЕЕ" още 2015 година;
- пристанище Констанца с един готов дълбоководни контейнерен терминала с капацитет до 1.000.000 TEU, и до 2020 година в плануван от изграждане втори дълбоководен контейнерен терминал до 350.000 TEU с китайки инвестиции;
- готов реекспоретен хъб Азия-Констанца-СЕЕ(Централна Европа) и наличие на реекспортни товари (транзитни) към СЕЕ при стартиран още 2013 година с ЕС финансиране проект;
- развита икономика с налични и действащи крайбрежни индустриални зони (Free zone) в Румъния от 7386 декара. При 29 пъти по-малко действащи крайбрежни в България и при 14 пъти по-малко в региона на Варна, сравнено към изградените в Констанца;
- ПЧИ (Преките Чужди Инвестиции) от 3,93 милиарда евро отчетени 2016 година и от всяка година в нарастване! Или 600% увеличение спрямо 2001 година в нарастване;
- двойно увеличение на БВП на окръг Кюстенджа (Констанца) отчетено 2016 година за последните 5 години в нарастване;
- над 3 млн. кв.м, площ под наем в пристанище Констанца. При увеличение с 2,2 млн. кв.м. само за последната година;
- достъп на кораби за насипни товари в Пристанище Констанца за 2017 година от 77,4% от целият наличен флот* днес. С прогноза за 2020 година: 95,3% от повишение 23%, а България от понижение -71,7% за Пристанище Варна и -19% за Пристанище Бургас. (*) съгласно "The Builk Carrier Register", отчитайки дълбочина в пристанище, отчитайки заявеният флот като тип в строителство с draft "SSMR rеport".

Какво завещава на бъдещите поколения Румъния само до 2÷4 години?
- нов зърнен терминал в Пристанище Констанца. Единствения терминал за зърно в Черно море за кораби с над 120 000 тона (втори зърнен терминал в порта). Кейове места с дълбочина до 18 метра, който ще дадат възможност на товаренето на кораби от голям капацитет тип Baby Cap Size с дължина над 250 метра и капацитет от 120 000 до 130 000 тона. Придвидени в изграждане силози с капацитет от 200 000 тона. Терминала ще обработката на годишен трафик около 3,5 милиона тона зърно при скоростта на товарене на зърно най-малко 10 500 тона товари за денонощие
- нов Ro-Ro терминал за леки автомобили в пристанището Констанца Юг;
- нов LNG терминал южно пристанище Констанца;
- удвояване на железопътната линия Агигея към пристанището Констанца Юг;
- 100% реализация от пълна модернизация на жп трасета Констанца – СЕЕ по TEN-T при проектни скорости 220-230 км/ч при финансиране по ОП до 2020;
и т.н.............

Потребителски аватар
diplomat
Мнения: 9418
Регистриран на: 27 яну 2014 18:22
Контакти:

Re: Тема за политика - България

Мнениеот diplomat » 06 окт 2017 16:52

blue avalanche написа:
Georgi Kadiev
Yesterday at 13:12 ·

Един немски министър на отбраната си подаде оставката, защото качи приятелката си на служебен военен самолет за почивка на о-в Майорка.
Грегор Гизи подаде оставка, защото ползвал милите от служебните полети да купи самолетен билет на жена си, вместо да ги дари.
Франсоа Фийон загуби изборите заради Пенелопе-гейт. Съпругата Пенелопе била на заплата като негов асистент като депутат.
Министърът на здравеопазването на САЩ Том Прайс подаде оставка на 29 септември, защото ползвал чартъри вместо редовни полети.
Има безброй такива примери.
Делян Добрев нареди ред братовчеди, ред кумове в Хасково. Сега разбирам, че и Томислав Дончев не си е поплювал в Габрово.
Със сигурност има още много такива.
И на фона на това Цветанов казва "като защитаваме Добрев, защитаваме каузата България".
Подиграват ни се. Решиха, че сме съвсем глупави и могат всичко да правят.
Тези хора не бива да ни управляват

Емиии...

Фактите са налице, ама точно БСП или бивши червени да говорят за тези неща е повече от лицемерно и показва абсолютна форма на демагогия. Та това е основна политика на всички партии, управлявали България, СДС, НДСВ, БСП, ДПС и сега ГЕРБ, като около тях намазаха бившото РБ и сегашните патриоти. Великият Волен Сидеров, например, най-големият анти-ГЕРБаджия, се оказа че е поредния боклук в българската политика (то беше ясно още от началото за мислещите хора). Седмицата преди сватбата си, волният националист си е поръчвал проститутки и наркотици, като няма да ви разправям какви са реалните истории за него, които разбрах. И това е само един човек, в ДПС редовно си правят "партита", където само се пие, яде, друса и се раздават върху елитни курви. Какво толкова вече се учудвате, като това няма да се промени скоро, още по-малко пък като погледнем какви процеси текат в Европа и целия свят. Ние сме последната дупка на кавала.

Нашата държава се контролира от една шибана мутра в Дубай, това е пълната и точна истина, ако искайте протестирайте, плюйте партиите, търсете нови месии и се разединявайте идеологически все повече. Господарите ще продължават да си дърпат конците и да се подиграват с всичко морално на тази земя.

pomiqr272
Мнения: 1730
Регистриран на: 24 ное 2015 15:41
Контакти:

Re: Тема за политика - България

Мнениеот pomiqr272 » 08 окт 2017 16:20

"Силата на правителството се крепи на невежеството на народа и то много добре знае това, и затова винаги ще се бори против просвещението", Толстой.

pomiqr272
Мнения: 1730
Регистриран на: 24 ное 2015 15:41
Контакти:

Re: Тема за политика - България

Мнениеот pomiqr272 » 08 окт 2017 16:29

blue avalanche написа:Какво завещаваме на бъдещите поколения днес в България?
Към настоящия момент, около 75% от наличните магистрали, и много повече от наличните пътища, са наследство от социализма. 75% от магистралите са построени без европари на база приходи при развита икономика реализирани от износ и индустриално производство.
Какво завещаваме на бъдещите поколения днес в България? Наследство от:
- една АМ “Хемус“ в строителство до 2025-2028 година, ако се намерят държавни средства в обем да бъде завършена в строителство при повече от 40 години;
- АМ “Варна-Констанца“ в търсене на инвеститори, ама при липса на държавна гаранция, при липса на Дю дилиджънс и без калкулиран ROI (възращаемост на инвестицията);
- липса на развита икономика, липса на тежка индустрия и едни държавни приходи базирани в преследване на данъци основно от сектор услуги 65÷70%;
- бpyтен външeн дълг нa Бългapия в края нa дeĸeмвpи 2016 г. от 34 727.6 млн. eвpo (73.9% oт БBΠ ) с постоянна тенденция от покачване;
- ПЧИ (Преките Чужди Инвестиции) от 682.8 млн. евро отчетени 2016 година. За 10 години ПЧИ в България са намалели 400% намаление (над 4 пъти). Само спрямо 2015 година намалението на ПЧИ в България е от близо 1 милиард евро или 149% за 2016 година!
- черноморски индустриални зони от 896 декара от които само 28% работещи, а другите в строеж при липса на модернизирани в обем държавни пристанища;
- липса на всякакви дълбоководни контейнерни терминали с невъзможност от обработка на контейнеровози от Азия TEU 5000÷6000 при наличен товарен поток от над 300 милиарда $ от Азия към Централна Европа всяка година;
- липса на Реекспортен хъб Азия-България-СЕЕ и при липса реекспортни товари към СЕЕ (Централна Европа);
- достъп на кораби за насипни товари в Пристанище Варна за 2017 година от 41,8% от целият наличен флот* днес с тенденция от намаление на още 71,7% в достъп до 2020 година поради липса основно на дълбоководен терминал.
(*) съгласно "The Builk Carrier Register", отчитайки дълбочина в пристанище, отчитайки заявеният флот като тип в строителство с draft "SSMR rеport";
…. това явно цялата ни политика от държавно планиране (МТ,ДППИ,МРРБ и МС) в "развитие" на Северозападна България днес, до 5 и до 10 години?.....

Какво завещава на бъдещите поколения днес Румъния?
- готова магистрала АМ "Констанца-Букурещ-СЕЕ" още 2015 година;
- пристанище Констанца с един готов дълбоководни контейнерен терминала с капацитет до 1.000.000 TEU, и до 2020 година в плануван от изграждане втори дълбоководен контейнерен терминал до 350.000 TEU с китайки инвестиции;
- готов реекспоретен хъб Азия-Констанца-СЕЕ(Централна Европа) и наличие на реекспортни товари (транзитни) към СЕЕ при стартиран още 2013 година с ЕС финансиране проект;
- развита икономика с налични и действащи крайбрежни индустриални зони (Free zone) в Румъния от 7386 декара. При 29 пъти по-малко действащи крайбрежни в България и при 14 пъти по-малко в региона на Варна, сравнено към изградените в Констанца;
- ПЧИ (Преките Чужди Инвестиции) от 3,93 милиарда евро отчетени 2016 година и от всяка година в нарастване! Или 600% увеличение спрямо 2001 година в нарастване;
- двойно увеличение на БВП на окръг Кюстенджа (Констанца) отчетено 2016 година за последните 5 години в нарастване;
- над 3 млн. кв.м, площ под наем в пристанище Констанца. При увеличение с 2,2 млн. кв.м. само за последната година;
- достъп на кораби за насипни товари в Пристанище Констанца за 2017 година от 77,4% от целият наличен флот* днес. С прогноза за 2020 година: 95,3% от повишение 23%, а България от понижение -71,7% за Пристанище Варна и -19% за Пристанище Бургас. (*) съгласно "The Builk Carrier Register", отчитайки дълбочина в пристанище, отчитайки заявеният флот като тип в строителство с draft "SSMR rеport".

Какво завещава на бъдещите поколения Румъния само до 2÷4 години?
- нов зърнен терминал в Пристанище Констанца. Единствения терминал за зърно в Черно море за кораби с над 120 000 тона (втори зърнен терминал в порта). Кейове места с дълбочина до 18 метра, който ще дадат възможност на товаренето на кораби от голям капацитет тип Baby Cap Size с дължина над 250 метра и капацитет от 120 000 до 130 000 тона. Придвидени в изграждане силози с капацитет от 200 000 тона. Терминала ще обработката на годишен трафик около 3,5 милиона тона зърно при скоростта на товарене на зърно най-малко 10 500 тона товари за денонощие
- нов Ro-Ro терминал за леки автомобили в пристанището Констанца Юг;
- нов LNG терминал южно пристанище Констанца;
- удвояване на железопътната линия Агигея към пристанището Констанца Юг;
- 100% реализация от пълна модернизация на жп трасета Констанца – СЕЕ по TEN-T при проектни скорости 220-230 км/ч при финансиране по ОП до 2020;
и т.н.............


Каквото и да си драскате животът днес е далеч по-добър от преди 1989 г. Ако не ти харесва в България си свободен да си стегнеш куфарите и да отидеш да живееш там където мислиш, че е твоето място. Билетче и ей ти Северна Корея, ей ти Русия, ей ти Румъния. Никой не те държи на прицел на границата с автомат, за да не можеш да излезеш от Райските градини и да се озовеш в Ада.

Потребителски аватар
blue avalanche
Мнения: 23199
Регистриран на: 23 ное 2009 11:23
Контакти:

Re: Тема за политика - България

Мнениеот blue avalanche » 08 окт 2017 18:01

pomiqr272 написа:
blue avalanche написа:Какво завещаваме на бъдещите поколения днес в България?
Към настоящия момент, около 75% от наличните магистрали, и много повече от наличните пътища, са наследство от социализма. 75% от магистралите са построени без европари на база приходи при развита икономика реализирани от износ и индустриално производство.
Какво завещаваме на бъдещите поколения днес в България? Наследство от:
- една АМ “Хемус“ в строителство до 2025-2028 година, ако се намерят държавни средства в обем да бъде завършена в строителство при повече от 40 години;
- АМ “Варна-Констанца“ в търсене на инвеститори, ама при липса на държавна гаранция, при липса на Дю дилиджънс и без калкулиран ROI (възращаемост на инвестицията);
- липса на развита икономика, липса на тежка индустрия и едни държавни приходи базирани в преследване на данъци основно от сектор услуги 65÷70%;
- бpyтен външeн дълг нa Бългapия в края нa дeĸeмвpи 2016 г. от 34 727.6 млн. eвpo (73.9% oт БBΠ ) с постоянна тенденция от покачване;
- ПЧИ (Преките Чужди Инвестиции) от 682.8 млн. евро отчетени 2016 година. За 10 години ПЧИ в България са намалели 400% намаление (над 4 пъти). Само спрямо 2015 година намалението на ПЧИ в България е от близо 1 милиард евро или 149% за 2016 година!
- черноморски индустриални зони от 896 декара от които само 28% работещи, а другите в строеж при липса на модернизирани в обем държавни пристанища;
- липса на всякакви дълбоководни контейнерни терминали с невъзможност от обработка на контейнеровози от Азия TEU 5000÷6000 при наличен товарен поток от над 300 милиарда $ от Азия към Централна Европа всяка година;
- липса на Реекспортен хъб Азия-България-СЕЕ и при липса реекспортни товари към СЕЕ (Централна Европа);
- достъп на кораби за насипни товари в Пристанище Варна за 2017 година от 41,8% от целият наличен флот* днес с тенденция от намаление на още 71,7% в достъп до 2020 година поради липса основно на дълбоководен терминал.
(*) съгласно "The Builk Carrier Register", отчитайки дълбочина в пристанище, отчитайки заявеният флот като тип в строителство с draft "SSMR rеport";
…. това явно цялата ни политика от държавно планиране (МТ,ДППИ,МРРБ и МС) в "развитие" на Северозападна България днес, до 5 и до 10 години?.....

Какво завещава на бъдещите поколения днес Румъния?
- готова магистрала АМ "Констанца-Букурещ-СЕЕ" още 2015 година;
- пристанище Констанца с един готов дълбоководни контейнерен терминала с капацитет до 1.000.000 TEU, и до 2020 година в плануван от изграждане втори дълбоководен контейнерен терминал до 350.000 TEU с китайки инвестиции;
- готов реекспоретен хъб Азия-Констанца-СЕЕ(Централна Европа) и наличие на реекспортни товари (транзитни) към СЕЕ при стартиран още 2013 година с ЕС финансиране проект;
- развита икономика с налични и действащи крайбрежни индустриални зони (Free zone) в Румъния от 7386 декара. При 29 пъти по-малко действащи крайбрежни в България и при 14 пъти по-малко в региона на Варна, сравнено към изградените в Констанца;
- ПЧИ (Преките Чужди Инвестиции) от 3,93 милиарда евро отчетени 2016 година и от всяка година в нарастване! Или 600% увеличение спрямо 2001 година в нарастване;
- двойно увеличение на БВП на окръг Кюстенджа (Констанца) отчетено 2016 година за последните 5 години в нарастване;
- над 3 млн. кв.м, площ под наем в пристанище Констанца. При увеличение с 2,2 млн. кв.м. само за последната година;
- достъп на кораби за насипни товари в Пристанище Констанца за 2017 година от 77,4% от целият наличен флот* днес. С прогноза за 2020 година: 95,3% от повишение 23%, а България от понижение -71,7% за Пристанище Варна и -19% за Пристанище Бургас. (*) съгласно "The Builk Carrier Register", отчитайки дълбочина в пристанище, отчитайки заявеният флот като тип в строителство с draft "SSMR rеport".

Какво завещава на бъдещите поколения Румъния само до 2÷4 години?
- нов зърнен терминал в Пристанище Констанца. Единствения терминал за зърно в Черно море за кораби с над 120 000 тона (втори зърнен терминал в порта). Кейове места с дълбочина до 18 метра, който ще дадат възможност на товаренето на кораби от голям капацитет тип Baby Cap Size с дължина над 250 метра и капацитет от 120 000 до 130 000 тона. Придвидени в изграждане силози с капацитет от 200 000 тона. Терминала ще обработката на годишен трафик около 3,5 милиона тона зърно при скоростта на товарене на зърно най-малко 10 500 тона товари за денонощие
- нов Ro-Ro терминал за леки автомобили в пристанището Констанца Юг;
- нов LNG терминал южно пристанище Констанца;
- удвояване на железопътната линия Агигея към пристанището Констанца Юг;
- 100% реализация от пълна модернизация на жп трасета Констанца – СЕЕ по TEN-T при проектни скорости 220-230 км/ч при финансиране по ОП до 2020;
и т.н.............


Каквото и да си драскате животът днес е далеч по-добър от преди 1989 г. Ако не ти харесва в България си свободен да си стегнеш куфарите и да отидеш да живееш там където мислиш, че е твоето място. Билетче и ей ти Северна Корея, ей ти Русия, ей ти Румъния. Никой не те държи на прицел на границата с автомат, за да не можеш да излезеш от Райските градини и да се озовеш в Ада.

Ако имаш факти - дай. Като, например, колко жилища са закупени преди 10 ноември и колко - след.... Лакърдиите ги запази за хоремага на село!

THE G.A.M.E
Мнения: 50853
Регистриран на: 02 авг 2008 22:59
Skype: За к'во ми е ?
Местоположение: Сливен

Re: Тема за политика - България

Мнениеот THE G.A.M.E » 08 окт 2017 18:06

Абе спор няма, че политиците ни са некадърни.
Имахме равен старт след падането на соца ( мисля, че само сърбите бяха по-напред от Соц. блока, щото тяхната икономика от години си търгуваше, както с дойче марки, така и с долари... А и още тогава сума жители на Югославия бачкаха в Австрия, Германия и Италия ) ... А лично румънците ги превъзхождаме доста, при влизането на двете страни в ЕС.
Сега е факт, че ни задминаха.
Разбира се, развиваме се във всички сфери, но прекалено бавно в сравнение с другите страни от нашият калибър. :|
Дарвин е в грешка !
Човекът не е произлязал от маймуната !
Oт маймуната човек, никога не е ставало... Но за обратното, никога не е късно !

[center][wrapimg=]http://www.rozetabg.com/wp-content/themes/corporate/iyi/logo.jpg[/wrapimg][/center]
[wrapimg=]http://cache.images.core.optasports.com/soccer/teams/75x75/353.png[/wrapimg][rimg]http://cache.images.core.optasports.com/soccer/teams/75x75/661.png[/rimg] [rimg]http://cache.images.core.optasports.com/soccer/teams/75x75/687.png[/rimg]

Потребителски аватар
NOMER14
Мнения: 26258
Регистриран на: 21 сеп 2009 19:22
Контакти:

Re: Тема за политика - България

Мнениеот NOMER14 » 08 окт 2017 19:43

Игра,
Стига с тоя равен старт на соц. страните! Колко пъти да повтарям, че нашата 1956, 1968, 1981 год. се случи чак 1997 год. и това са 25-40 години, повече от едно поколение. А сърболята нито са били в СИВ, нито във Варшавския договор - те си шетаха свободно на Запад и заради облагите от тая по-голяма свобода изкуствената им държавица просъществува толкова дълго.

Потребителски аватар
GOLEADOR
Мнения: 12743
Регистриран на: 05 апр 2012 00:55

Re: Тема за политика - България

Мнениеот GOLEADOR » 08 окт 2017 20:02

Нещата в България се случват,но с отвратително бавни темпове.И това на фона,че сами си разрушихме държавата.Ние нямаме нужда от европейски помощи,преди всеки работеше и с труд си изкарваше парите.Има една поговорка,не храни гладния,а го научи да си лови рибата сам.А то какво стана,взеха въдиците от ръцете на хората и почнаха да им дават помощи.Сбъркана работа,ходи сега обяснявай на малцинството,че трябва да се труди,та те там трето поколение живеят на помощи и не знаят що е труд.За цената на труда пък да не говорим,толкова е мизерно за повечето българи,че едвам оцеляват през зимата.Работещи бедни - това само в България го има в такъв огромен размер.
[center]ДОБРЕ ДОШЛИ В СЕМЕЙСТВОТО НА ЦСКА ![/center]
[center][rimg]http://oi63.tinypic.com/10pwvlu.jpg[/rimg][/center]


Върни се в “Свободна зона”



Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта