ugly bug написа:skabrin написа:angelco77 написа:skabrin написа:angelco77 написа:Маги Стралска написа:ако Грейт Уол купи марката Мерцедес-Бенц.... ти ше си джиткаш ли с китайски мерджан.... или ше минеш на БМВ примерно?.....
пп.... иначе съм съглсна с твърдението.... че търговската марка идентифицира продукта.... но някакси не мога да прглътна Литекс(Етрополе) да се нарича ЦСКА....
Много точно написано,Маги.И бих добавил-то няма да е баш китайски мерджан,ама горчивия привкус остава.
Старата ми кола беше Волво 2008 г. Някой от вас двамата може ли да ми каже какво съм карал съвсем до скоро? Волво или китайски автомобил (в момента марката е собственост на китайската Zhejiang Geely Holding Group Co., Ltd). Та питането ми е, ако една фирма придобие една марка заедно със фабриката й (стадиона й) и целия й персонал (отбор), какво ще карам (гледам) ако съм почитател на дадената марка?!?!??
Какво си карал ли?Ми шведско купе,с френски двигател,начело с китайски собственик.
![]()
Ако Чавдар-Литекс придобие носителя на купата за 2016 ЦСКА като клуб,придобива и пасивите(за активите е ясно)около 20 милки,които трее се плащат.
За момента Чавдар не е придобил нищо освен Литекс, а какво ще стане в близко бъдеще аз нямам идея. Коментара ми беше насочен към китайския "мерджан".Много хора заемат крайни позиции и може да съжаляват за тях след няколко дни... А и дълг се купува под номинал, та може и "милките" да са по-малко.
Айде де!
Дай Боже!
Аз съм казвал, че към държавата съм донякъде съгласен да се плати защото никой не може да ме убеди, че и тя няма вина за сегашното положение! Ама за другите кърлежи съм категорично против!
Я дай по-точно тия кърлежи , че Милко управлява и си иска парите . Та сега ЦСКА-р ли е или кърлеж ?

