bobmarli написа:Кашчей написа:bobmarli написа:Кашчей написа:Не пиши за температури от порядъка на 700 градуса при пожар в такава сграда, без горивото и кислородът да се подават с инжекцион! То, ако ставаше толкова лесно това, с огъня само..ехехееее. Аве, ти видя ли след взрива да хвърчат стъкла от другите етажи, че то да гръмне самолет с около 20 тона "керосин" в двигателите не ще да е лека взривна вълна. Не само стъкла, ами и хора и бюра щяха да хвърчат, обаче не се вижда нито един излетял от етаж по-горе, или по-долу, че даже и от същият етаж няма.
Ок, добре. Каква е твоята версия за случилото се?
Аз версия нямам. Коментирам най-популярният клип, който показва как самолет , противно на всякакви закони, прелита с почти цялата си дължина през сграда, която има стоманен скелет и излиза невредим извън нея..поне челната му част. Коментирам това, че въпреки отслабената конструкция (дано Кролик има идея защо са отслабени основите, при удар в 90-ия етаж) сградата не се накланя. Коментирам и това, че след взрива трябваше да има поне 1 тон керосин разлят по външните стени, който да гори, но такъв пожар няма. Коментирам и това, че няма на света пожар, който да охлаби до такава степен в основата носещите колони. Виждал си опожарена кола, нали-да виждаш някакви сериозни деформации по купето, при положение, че там ламарината е 1мм дебела?!
Не съм я пипал докато гори, да.
По версията на Кролик, ако всичко ставаше толкова просто и лесно, всяка горяла кола трябваше да е с покрив на равнището на седалките, защото колонките, които го държат, ще са омекнали и охлабени, и няма да могат да му издържат тежестта, а той тежест си има. С вратите ще е същата работа, та те няма как да са опори.