Илчо, говорите за брадати махмурлии, които нямали опит за пилотиране на Боинг и били късани на някакви изпити.
Имам един въпрос, може ли мангалите да са се правили нарочно на шугави и, че не могат да пилотират дори Чесна, по време на курсовете, а по същото време да са били много добре подготвени пилоти.Само с ДА или НЕ, ако може да ми отговориш.
Друго, възможно ли е за по голяма сигурност, същите арабели да са натъпкали кулите в приземията, предният ден с експлозиви?
И друго което не мен не ми се вързва с конспираторите, че видиш ли ти американците им нужно такъв атентат от такъв мащаб, да запукат брадатие мангали, при положение, че правят каквото си искат без да им е нужно одобрение от когото и да е било.
Помощ от инженер/физик
Модератори: paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist
Re: Помощ от инженер/физик
Тука вече е с тризнаци Сиса :lol:
Drunken_Master написа:SSS написа:Ти сам натъртваше,че си адски сериозния човек с тризнаци и си управител на гурме ресторан
това е от един друг форум,момчето тръгва да звъни на бившето ми работно място "за да докаже нещо"...
-
- Мнения: 1524
- Регистриран на: 09 сеп 2008 17:52
- Контакти:
Re: Помощ от инженер/физик
Темата за 11-и септември я подхващаш сигурно за ... и аз не знам кой път, то ти личи, че си обсебен от нея и държиш да убедиш света в конспирациите си. Нормален човек ще подхване темата, ще поспори, па ще спре. Защото не държи на всяка цена да се наложи. Докато ти не се спираш.
Пак ти казвам. Ще е за последен път. Не налагам конспирации на никого. Вие ни налагате теория на конспирацията вече 15 години, която не можете да докажете. Темата ви дава шанс да го направите. Ти олекна в момента, в който каза следното:
Аз няма да се правя на по-специалист от специалистите и ще си затрая, когато спорят по-разбиращи от мен хора.
Има ли смисъл да продължаваш да пишеш по темата тогава? Другото олекване беше за това колко съм мразел САЩ, което категорично не е вярно! Третото ти олекване беше, когато се опитваше да обясниш рухването фри фол с отслабената якост на стоманатата. Въобще непрекъснато си в процес на олекване и е хубаво в тази тема да се снишиш и да си по-нисък от тревата, защото отдавна хората те разобличиха в темата. Още на трета-четвърта страничка. Ти обаче продължаваш да упорстваш, а имаш наглостта и да ми казваш колко съм бил олекнал.

Иначе казах ти, само като сравни удара на Б25 в ЕСБ с този на Боинг 767 в кулите, олекна тотално .... това беше потресаващо сравнение.
Дадох ти пример. Ти обаче не ми даде пример за фри фол рухване на небостъргач след пожар. А те питах сигурно 20 пъти.

И не ни пробутвай твоята теория на конспирацията за 19-те джихадиста, като не можеш да я докажеш. Съвет от мен.

THE G.A.M.E написа:Сега Армията на България е много по-мощна, защото на практика разполагаме с наличното въоражение и войскови единици, на САЩ, Великобритания, Германия, Франция, Италия, Испания, Канада и т.н.
-
- Мнения: 6096
- Регистриран на: 27 окт 2009 11:04
- Skype: Petko Markov
- Контакти:
Re: Помощ от инженер/физик
il4o_iliew написа:Когато човек приеме някаква теза за вярна и иска непременно да я наложи,това вече е болестно състояние.
1.Архитектът проектира сградите,а инж.конструктор ги оразмерява.
2В сградите е използван много етернит и това обяснява пушилката.
3.Виж колко асансьора има инсталирани и те създават комини,тяга вътре,което разпространява пожара много бързо.
4.Предполагам и наличието на огромни количества газ за отопление.
Ето отново ти ми налагаш твоя си теория на конспирацията. Значи според теб керосина е искрата, тя запалва пожар, който асансьорните шахти разпространяват до долу. Етернитът обяснява и голямата пушилка. Предполагаш и големите количества газ спомагат за разспостранение на пожара. Научно обоснована теория на конспирацията обосноваваща се на: 1.броя на асансьорите в сградата, създаващи комини, а те тяга.,2.предполагаемото неизвестно колко, но все пак налично количество газ, което донагнетява тягата. Прекрасна теория, Петко. Благодаря ти.
![]()
Бум-поредната теория на конспирацията, поднесена ни от ерудита петко. Браво.![]()
![]()
И уважаеми съфорумници, изгря новата звезда на физиката, инженерните науки и архитектурата във форума-Петко. Това е само с 5-6 изречения измисли бранд ню нова теория на конспирацията за 9/11
Според мен в службите на САЩ/ФБР,ЦРУ/,както и във всички други служби по света работят умни хора.Как така не са се светнали,че "умници"като теб
и още други ще ги разкрият.Да заложат насочените взривове в последната 1/3 от кулите,вместо в основите и тази тема нямаше да съществува.
А и аз нямаше да понеса твоите подигравки.
Re: Помощ от инженер/физик
ivan56 написа:Имам един въпрос, може ли мангалите да са се правили нарочно на шугави и, че не могат да пилотират дори Чесна, по време на курсовете, а по същото време да са били много добре подготвени пилоти.Само с ДА или НЕ, ако може да ми отговориш.
Това кой го твърди, щото за Мохамед Атта пише други работи:
https://en.wikipedia.org/wiki/Mohamed_Atta#In_the_United_States
In November 2000, Atta earned his instrument rating, and then a commercial pilot's license in December from the Federal Aviation Administration
Atta continued with flight training, including solo flights and simulator time. On December 22, Atta and Shehhi applied to Eagle International for large jet and simulator training for McDonnell Douglas DC-9 and Boeing 737–300 models. On December 26, Atta and Shehhi needed a tow for their rented Piper Cherokee on a taxiway of Miami International Airport after the engine shut down. On December 29 and 30, Atta and Marwan went to the Opa-locka Airport where they practiced on a Boeing 727 simulator, and they obtained Boeing 767 simulator training from Pan Am International on December 31. Atta purchased flight deck videos for Boeing 747–200, Boeing 757–200, Airbus A320 and Boeing 767-300ER models via mail-order from Sporty's Pilot Shop in Batavia, Ohio in November and December 2000
A. ПРЕДСТВЯНЕ НА КАНДИДАТА
4. ЦСКА-София е футболен клуб, състезавал се преди това под името „Литекс Ловеч”, заявил кандидатура по същество да бъде лицензиран и да участва в ЛЕ.
Re: Помощ от инженер/физик
il4o_iliew написа:Пак ти казвам. Ще е за последен път. Не налагам конспирации на никого. Вие ни налагате теория на конспирацията вече 15 години, която не можете да докажете.
Кои ние ви налагаме, бе, Илчо, аз 1 тема не съм пуснал за 11-и септември, ти си този, който подхваща тези теми.
Самият факт, че имаш трибуна да си излагаш болните теории тук, говори че никой нищо не ти налага, свободен си да вярваш в каквото искаш. Хората просто са били наети да разследват, разследвали са и са си дали становището. Дали ще им вярваш или не, никой не те насилва. Това е някаква твоя болна теория, че някой ти налага нещо, ти живееш в параноя.
A. ПРЕДСТВЯНЕ НА КАНДИДАТА
4. ЦСКА-София е футболен клуб, състезавал се преди това под името „Литекс Ловеч”, заявил кандидатура по същество да бъде лицензиран и да участва в ЛЕ.
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 24 ное 2011 00:03
- Контакти:
Re: Помощ от инженер/физик
Ето едно интересно видео по случая. https://youtu.be/YKueInBh4wE
[center]01001100011101010110
01000110111101100111
01101111011100100110
01010111010001110011
[/center]
01000110111101100111
01101111011100100110
01010111010001110011

Re: Помощ от инженер/физик
гн Илчо, говорим за открити документи, а не за тела. Както казах - след сблъсъка вътре в сградата се образува течение със скорост 500 км/ч. То унищожава пръскалките и птротивопожарната изолация. Всичко вътре - бюра, хартия, пластмаса, стени итн почва да гори и се развива високата температура довела до изкривяването на колоните и срутването. Но всичко това го пише в официалният доклад, пак питам - защо не го прочетете, за да спорим по същество?
Re: Помощ от инженер/физик
Относно т.нар free fall падане на сградата във всяка снимка и всяко видео ясно се вижда, че колоните се чупят много преди пропадането на самата сграда. Не само че, колоните падат по бързо от сградата, но изпреварват и облака с останки, който също ясно се вижда, че пада по-бързо от самата сграда. Това ясно доказва, че сградата пада доста по бавно от free fall скорост
-
- Мнения: 1524
- Регистриран на: 09 сеп 2008 17:52
- Контакти:
Re: Помощ от инженер/физик
Имам един въпрос, може ли мангалите да са се правили нарочно на шугави и, че не могат да пилотират дори Чесна, по време на курсовете, а по същото време да са били много добре подготвени пилоти.Само с ДА или НЕ, ако може да ми отговориш.
Да, може. Но това отново е теория на конспирацията, породена от първа теория на конспирацията, съгласно която изобщо е имало джихадисти, самолети, ножове, телефонни обаждания на 10 000 метра височина и т.н. и т.н. За да е вярна втората теорията на конспирацията, която ти предлагаш, трябва да е вярна и първата теория. Намери доказателствата за нея и веднага се съгласявам с теб.

Друго, възможно ли е за по голяма сигурност, същите арабели да са натъпкали кулите в приземията, предният ден с експлозиви?
Да, възможно е. Но това е нова теория на конспирацията. За човек, който твърди, че не харесва теориите на конспирациите, определено скалъпваш доста добри теории на конспирациите. Особено когато съответстват на тезата ти-за лошите джихадисти араби.

И друго което не мен не ми се вързва с конспираторите, че видиш ли ти американците им нужно такъв атентат от такъв мащаб, да запукат брадатие мангали, при положение, че правят каквото си искат без да им е нужно одобрение от когото и да е било.
Из документa Rebuilding America"s defences(подготвен лятото на 2000г.) на Project for new american century, подписан от Dick Cheney, Donald Rumsfeld, Paul Wofowitz, Jeb Bush, Richard Perle, John Bolton, Scooter Libby, Elliot Abrams, Richard Armitage, William Bennet, William Kristol, and Zalmy Khalilzad:
Further, the process of transformation, even if it brings revolutionary change, is likely to be a long one, absent some catastrophic and catalyzing event – like a new Pearl Harbor
Кой кой е:
Дик Чейни вицепррезидент при администрацията на Буш
Доналд Ръмсфелд- министър на отбраната при администрацията на Буш
Джеб Буш-брат на президента
Пол Улфовиц-заместник министър на отбраната при администрацията на Буш
Ричард Пърл-председател на борда на съвета по въпросите на отбраната при администрацията на Буш до 2003
Джон Болтън- от 2005 до 2006 посланик в ООН, назначен от Буш
Скутър Либи- от 2001 до 2006 заместник на вицепрезидента Чейни по въпросите за националната сигурност, съветник на президента Буш
Ричард Армитаж-заместник външен министър от 2001-2005 при Буш
Zalmay Khalilzad-посланик в ООН при Буш
Ако разлистиш документчето, подписано от уважаемите господа, вътре е записано, че САЩ трябва да увеличи драстично разходите си за отбрана, проповядва необходимисотта от нова военна окупация на Ирак, военно и икономическо подсигуряване на Афганистан и централна Азия, засилване на централизацията на властта и увеличеното финансиране на NSA, ФБР и ЦРУ. Само че, в документа симпатягите пишат, че обществото няма да приеме такива резки трансформации в глобалната геополитика, поради афинитета на американския народ към принципите на свобода и демокрация. Затова ускоряването на този процес може да се осъществи само чрез катализиращо събитие като нов Пърл Харбър.
Надявам се ти отговорих на въпроса защо.

THE G.A.M.E написа:Сега Армията на България е много по-мощна, защото на практика разполагаме с наличното въоражение и войскови единици, на САЩ, Великобритания, Германия, Франция, Италия, Испания, Канада и т.н.
-
- Мнения: 1524
- Регистриран на: 09 сеп 2008 17:52
- Контакти:
Re: Помощ от инженер/физик
1982 написа:ivan56 написа:Имам един въпрос, може ли мангалите да са се правили нарочно на шугави и, че не могат да пилотират дори Чесна, по време на курсовете, а по същото време да са били много добре подготвени пилоти.Само с ДА или НЕ, ако може да ми отговориш.
Това кой го твърди, щото за Мохамед Атта пише други работи:
https://en.wikipedia.org/wiki/Mohamed_Atta#In_the_United_StatesIn November 2000, Atta earned his instrument rating, and then a commercial pilot's license in December from the Federal Aviation AdministrationAtta continued with flight training, including solo flights and simulator time. On December 22, Atta and Shehhi applied to Eagle International for large jet and simulator training for McDonnell Douglas DC-9 and Boeing 737–300 models. On December 26, Atta and Shehhi needed a tow for their rented Piper Cherokee on a taxiway of Miami International Airport after the engine shut down. On December 29 and 30, Atta and Marwan went to the Opa-locka Airport where they practiced on a Boeing 727 simulator, and they obtained Boeing 767 simulator training from Pan Am International on December 31. Atta purchased flight deck videos for Boeing 747–200, Boeing 757–200, Airbus A320 and Boeing 767-300ER models via mail-order from Sporty's Pilot Shop in Batavia, Ohio in November and December 2000
Не бе, това е оня Хани ханджур, пилотирал полет 77 и разбил го в Пентагона. Слушай сега каква е схемата. Значи самолетът излита от Вашингтон, лети няколко хиляди километра в посока ЕлЕй, после е похитен от Хани и съратници, завъртян наобратно в посока Пентагона. Човекът е бил ас-пилот. Дотолкова, че човекът, обучавал го да лети казва, че се затруднявал да пилотира едномоторна Чесна. Само че в Деня му идва вдъхновението прави спиращи дъха маневри, сваля самолета на нивото на Пентагона изскубва стълбовете за електричество с 50 метровия, 80 тонен Боинг без да се разбие, перфектно прелита на няколко милиметра над зелената морава пред Пентагона, която си остава зелена и след сблъсъка. След това керосина си върши работата. Изпепелява асът-пилот Хани и пасажерите, изпарява самолета, който се изгубва някъде в дупката в Пентагона, формирана при сблъсъка. Същата е повече от три пъти по-малка от самолета. А той е е изгорял целия от керосина. Няма черни кутии, няма, отломки от 50 метровия фюзела, крила, опашки и т.н. и т.н. Просто керосина създава огнено инферно, което го поглъща изцяло.
Прекрасна теория на конспирацията. Тери Пратчет би ви завидял. Големи сте конспиратори, ей.


THE G.A.M.E написа:Сега Армията на България е много по-мощна, защото на практика разполагаме с наличното въоражение и войскови единици, на САЩ, Великобритания, Германия, Франция, Италия, Испания, Канада и т.н.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта