Air_Smuggler_FU написа:Мързи ме да обяснявам, чукнете в Гугъла "wtc structural design", за да видите къде точно са бетонните колони, и колко крехка всъщност е структурата на тези сгради. Не знам къде прочете за 900-те километра/час, но в момента на удара едва ли са били над 500-600 км./ч. Да уточня, че самолетите имат 3 различни скорости - приборна скорост (Indicated airspeed), истинска въздушна скорост (true airspeed) и скорост спрямо земната или морска повърхност (grownd speed), като в един и същ момент от полета и трите са различни... В повечето случаи популярно говорим за grownd speed, но в кабината повечето дейности се извършват на базата на приборната скорост.
Когато говорим за скорост, маса и енергия (E=mc²), става ясно, че може би най-важния компоненти на отделената енергия е скоростта... Известен е примера с врабчето - Ако едно врабче се удари в Мавзолея със скоростта на обикновен астероид, то ще срути Мавзолея, и ще остави кратер, дълбок 10 метра. Ще попитате за метеоритите - говорим за теоретична скорост, а метеоритите драстично се забявят от земната атмосфера, и не биха имали необходимата енергия да срутят Мавзолея. Демократичните педали от СДС и те не успяха от първия път...![]()
Така че, самолетите са истински, и без проблем могат да влязат в сградата, съобразно с техните маса и скорост... а горивото им е в крилата и малка част под фюзелажа...
Ако ви трябва конспирация, мислете в друга посока, много по-вероятна : Предварително манипулирана авионика (електронното управление), при команда електрониката и радиовръзката се изключват, и управлението се поема от наземен оператор, или даже от предварително програмиран компютър, при което пилотите са безпомощни...
Малка грешка във формулата, колега...

E=mc² е формула за абсолютната енергия на материята, в нютоновата механика на твърдите тела, кинетичната енергия е E=mv²/2
За останалото общо взето си прав, но все пак куршумите не се правят от алуминий, а от метали с по-голяма маса на единица обем...