Тема за политика - България

Модератори: paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist

Потребителски аватар
TodorT
Мнения: 19133
Регистриран на: 16 юли 2009 13:22
Контакти:

Re: Тема за политика - България

Мнениеот TodorT » 05 мар 2016 12:51

Serafim написа:Според вас защо тия от СОБТ се разхождат на автогарата и на летището?

Лично на летището ги видях да слизат от един черен бус/ван, бяха 5-6 човека, наред с още 4-5 ченгета (но не от гранична) и започнаха да обикалят. Първо навън, после вътре. Действието се развива около 10:30. Нямаше Тел Авив.

Дали има някакъв сигнал?

Има ги и около Централна гара. Според Бъчварова МВР е предупредило, че покрай празниците ще има проверки и това се прави за сигурността на гражданите. Бойко пък каза, че има "някакви сигнали" и те се проверяват от службите :roll: Пътувах с метрото миналата седмица и ми направи впечатление, че полицаи се качват в метрото, правят обиколка на вагончето и слизат на следващата спирка. Обикалят и по перона. За последно толкова полиция имаше в метрото след атентатите ноември. Да се надяваме, че всичко това е само превантивно :)

Потребителски аватар
CTAHKO
Мнения: 25662
Регистриран на: 29 апр 2010 00:45
Контакти:

Re: Тема за политика - България

Мнениеот CTAHKO » 05 мар 2016 14:29

il4o_iliew написа:Има ли някой юрист тук? Излиза, че таксите за смет, данък сграда, новите данък уикенд, винетките, ГПК, НПК, административен процесуален кодекс, политическите партии, регистрирани след 13.07.1992 са нелегетимни и от тях не произтичат правни последици. Същото се отнася и за исковете на топлофикация София към абонатите, които не плащат сметките си на фирмата?
Легитимна ли е съдебната власт в България?

За да се отговори на този въпрос, следва да се започне с това какво означава на български език правното понятие „легитимен”.
То означава:”който има законно право; съществува или действа в съгласие, в съответствие със закона; законен, законосъобразен”; който е овластен, оправомощен, оторизиран от закона.
Второ, трябва да се посочи що е съдебна власт.
Трето, по какъв начин съдебната система придобива легитимност,тоест, законни права и
Четвърто, решен ли е проблема в България ?

По принцип по втория въпрос:
Съдебната власт е една от трите основи на съвременната правова държава /законодателна, изпълнителна и съдебна власт/. Тя следва да е самостоятелна институция с органи, които упражняват съдебни правомощия на определена територия-определен съдебен район. Това са: съд, прокуратура, следствие, заедно с присъщите им органи на изпълнение на.наказанията по влезли в законна сила присъди за извършени престъпления по Наказателния кодекс и органи на съдебно изпълнение-при изпълнението на влезли в законна сила съдебни решения по граждански дела, свързани с разрешаването на граждански спорове.Съдиите, прокурорите и следователите следва да бъдат несменяеми. Несменяемостта на съдиите, прокурорите и следователите, обаче, следва да е свързана с имуществената им отговорност за виновно нанесените от тях щети, настъпили в резултат на произнесени от тях противозаконни-противоправни съдебни актове- решения, определения, присъди. Това следва от Всеобщата Декларация за назависимо правосъдие на ООН, ИКОСОС/ Икономически и социален съвет/ приета на Седми конгрес по превенция на престъпността, проведен в Милано, Италия. По тази Декларация България е страна.Съдебната власт следва да има свой самостоятелен бюджет, независим от този на изпълнителната власт.
Задачата на съдебната власт е да разрешава възникналите правни спорове като възпроизвежда справедливост при спазването на действащите в страната правни норми чрез точното им и еднакво приложение спрямо всички граждани, органи на централно и местно управление, сдружения на граждани и др.обществени формации.Системата от правни норми се изгражда на основата на Конституция.Тя е основата и върхът на йерархията на законите и затова те следва да й съответстват.Конституцията заповядва гражданските, обществените и държавни правоотношения да се решават само със закон. По този начин тя забранява изготвянето и прилагането на Правилници, Наредби и Тарифи и ги изважда от употреба.
Целта на съдебната власт и на правната система въобще е да хармонизира противоречивите интереси на гражданите и институциите така, че да не допуска и да не създава условия за произвол в обществото чрез съдебните си актове.
Съдебната система следва да се ръководи от процесуален ред, действащ в настоящето и насочен към бъдещето. Производството по съдебните дела следва да се подчинява на Конституцията,на материалните закони и на процедурните правила валидни в определени периоди от време. Поради това правната система работи със срокове. Най-общо казано, те биват указателни, давностни /които погасяват правото да се търси съдебно разрешаване на правен спор след изтичането на определено време-напр. при делба на наследство/, преклузивни /фатални/, и др. Характерното за преклузивните срокове е, че те се посочват изрично в Конституцията или Закона и след изтичането им, разпоредените с тях императивни /господстващи, заповедни/ задължителни действия не могат да бъдат извършвани, а извършените след изтичането на указания срок са нищожни и нямат правна сила, не пораждат правни последици.
Структурата, органите и принципите, на които следва да се основава съдебната власт са прокламирани /гарантирани, установени по заповеден начин/ в „Глава шеста.Съдебна власт” на Конституцията на Република България /в сила от 13.07.1991 год./, приета от Седмото Велико народно събрание, Обнародвана в Държавен вестник /ДВ/ бр.56 от 13.07.1991 год./
Кога влиза в действие определената с Конституцията организация на съдебната власт?
Съгласно § 4 от Преходните и Заключителни разпоредби на Конституцията на Република България /в сила от 13.07.1991 г./:
”Определената с Конституцията организация на съдебната власт влиза в действие след приемането на новите устройствени и процесуални закони, които трябва да бъдат приети в срока по § 3, ал.2”, а именно:”в едногодишен срок от влизане на Конституцията в сила.”
Виж „§ 3. /2/ от Преходните и Заключителни разпоредби на Конституцията на Република България.

Иначе казано, всички устройствени и процесуални закони, свързани с уредбата на съдебната власт: Закон за съдебната власт, Гражданско процесуален кодекс, Наказателно процесуален кодекс, Административно процесуален кодекс и др. е следвало ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ДА БЪДАТ ПРИЕТИ ОТ ЗАКОНОДАТЕЛНАТА ВЛАСТ преди изтичането на едногодишния срок от влизането на Конституцията в сила, т.е преди 13.07.1992 г. Този срок важи и за Закона за адвокатурата.

Посоченият срок в §4 във връзка с § 3 алинея 2, от Преходните и Заключителни разпоредби на Конституцията Република България /в сила от 13.07.1991 г./ има заповеден задължителен характер и преклузивен, преустановяващ, спиращ ефект.
Това е срокът, в който задължително трябвало да се упражни дадено право:в случая приемането,обнародването и влизането в сила на законите , свързани с устройството и процесуалното действие на съдебната власт.
Този срок започва да тече от момента на възникването на това право /в случая от 13.07.1991г./ и е изтекъл на 12.07.1992 г.
Преклузивният срок по дефиниция не предпоставя и не допуска нарушаването на това право /в случая издаването на законите, свързани с устройството и процесуалното действие на съдебната власт/.
Преклузивният срок прокламиран от Конституцията, тече по отношение на всички.
С изтичането му, възможността да се упражни даденото право се прекратява. Извършеното след изтичане на преклузивния срок/ в случая след 13.07.1992г/ е извършено без основание.
Затова с право в юридическата наука и практика се счита, че преклузивният срок има фатален характер.

Фаталността му в случая, се изразява в това, че щом като Конституцията изрично заповядва, крайният срок за приемането на всички устройствени и процесуални закони, свързани с уредбата и процесуалните действия на съдебната власт да е 13.07.1992 г., то с изтичането на този срок, не съществува конституционосъобразна възможност той да се промени, да се „разтегли”и изпълнението му да се „наваксва”в друго време, по-късно от посоченото.
Незачитането на конституционно установения преклузивен срок, обаче, води до това, че след като е изтекъл, каквито и действия да са предприети или да се предприемат от законодателя, за да „навакса”пропуските, то тези действия са неконституционни, незаконни и нищожни.
Нищожни са и актове на властта – законодателна, изпълнителна /централна,местна /или съдебна, когато са извършени на основание на противоречащи с конституционните разпоредби закони.Затова тези актове не могат да пораждат и не пораждат правни последици.

Какви са фактите в Република България в действителност?
В противоречие с § 4 във връзка с § 3 алинея 2 от Преходните и Заключителни разпоредби на Конституцията Република България /в сила от 13.07.1991 г. от различните народни събрания след 13.07.1992г.
са приети и обнародвани закони,свързани с устройството и процесуалното действие на съдебната система както следва:
Законът за съдебната власт е Обнародван в ДВ,бр.59 от 1994 г. с последвали актуализации до ДВ,бр.6 от 1999 г.и по-късно;
Гражданско процесуалният кодекс е Обнародван в ДВ,бр.59от 20.07.2007 г.;
Административно процесуалният кодекс е Обнародван в ДВ,бр.30 от 2006 г.; Наказателно процесуалният кодекс е Обнародван в ДВ,бр.86 от 2005 г.;
Законът за адвокатурата е Обнародван в ДВ,бр.55 от 2004 г.;
Законът за правната помощ е Обнародван в ДВ,бр.79 от 2005 г.

Съзнателно се отразява първоначалното приемане и влизане в сила на посочените закони, а не се цитират множеството последвали техни „изменения и допълнения”.
Забавата за издаването им е очевидна -15, 16 ,17 години след изтичането на преклузивния срок.
Налице е погасено право поради настъпила давност,а извършеното след изтичане на преклузивния срок/ в случая след 13.07.1992г/ е извършено без основание. Този факт не може да остане незабелязан.
Приемането на посочените закони извън преклузивния срок е извършено без правно основание.Тези кодекси и закони са противоконституционни и нищожни и не могат да пораждат никакви правни последици.
Поради това не може да изисква и да се налага под страх от санкция да бъдат спазвани.
Този извод следва и се налага и от прокламираното в чл.5 алинеи 1 и 2 от Конституцията на Република България право:
„чл.5./1/ Конституцията е върховен закон и другите закони не могат да й противоречат.
/2/ Разпоредбите на Конституцията имат непосредствено действие.”
Иначе казано, с разпоредбата , на чл.5 ал.1 и 2 , Конституцията на Република България отменя посочените по-горе, свързани с уредбата на съдебната власт : Закон за съдебната власт, Гражданско процесуалния кодекс, Наказателно процесуалния кодекс, Административно процесуалния кодекс, Закон за адвокатурата и Закон за правната помощ като приети извън срока, разпореден в § 4 във връзка с § 3 алинея 2 от Преходните и Заключителни разпоредби на Конституцията Република България /в сила от 13.07.1991 г/.
Изложените правни аргументи се отнасят и до Конституционната отмяна на цялостното законодателно творчество на всички народни събрания, след 13.07.1992 г. и до днес.

След като тези актове се отменят от Конституцията, то съдии, прокурори и следователи не са несменяеми, а съдебната реформа прокламирана в Конституцията на Република България не е осъществена.
От изложеното следва и извода, че съдебната власт в Република България не е легитимна.

Липсата на легитимност на съдебната власт, обаче, води до множество проблеми и отрицателни последици свързани с другите власти – законодателна, президентска, изпълнителна / централна - правителство и органи на местно управление/ и др.

На първо място,
Това означава, че задачата на съдебната власт да разрешава възникналите правни спорове като възпроизвежда справедливост при спазването на действащите в страната правни норми чрез точното им и еднакво приложение спрямо всички граждани, органи на централно и местно управление, сдружения на граждани и др.обществени формации не се изпълнява.
Целта на правната система да хармонизира противоречивите интереси на гражданите и институциите така, че да не допуска и да не създава условия за произвол в обществото чрез съдебните си актове не се осъществява. Напротив, голяма част от съдебните актове утвърждават убеждението в гражданите,че няма правосъдие и че в обществото цари произвол.
Означава, че в „съдебната система” работят нелегитимни, неовластени, неоправомощени, неоторизирани от съобразени с Конституцията закони, лица.
След като делата в съдебната система са образувани от неоторизирани, неовластени, неоправомощени от закона, нелегитимни лица , то те са нищожни,а решенията по тях не могат да пораждат присъщите на легитимните съдебни актове правни последици.
Този извод следва от факта,че Конституцията на Република България, с прякото си действие обявява нищожността на тези съдебните актове. Включително образуването, издаването на заповедите и решенията по всичките десетки хиляди дела, заведени незаконно съдилищата по изцяло противоречащ на Конституцията нищожен Гражданско процесуален кодекс.
На второ място,
Поради липса на легитимност на съдебната власт, всички регистрации и пререгистрации на политическите партии в Република България, извършени от съдилищата след 13.07.1992 г. не могат да пораждат правни последици, присъщи на легитимните съдебни актове.
С прякото си действие Конституцията на Република България отменя действията на съдилищата след 13.07.1992г.и обявява нищожността на решенията им по регистрацията на политическите партии като извършени от некомпетентни и неовластени лица.
На свой ред, тази съдебна нелегитимност намира отражение в избирателното право след 13.07.1992 г. и подлага под съмнение провеждането на легитимни избори за народни представители, президент и вицепрезидент, на правителство, на местни органи на власт и т.н., както по отношение легитимността на учредените или образувани от тях органи, съюзи, агенции, асоциации и други организации, акционерни дружества и др. както и решенията за членство в тях.
Достатъчно е, в които и да са избори след 13.07.1992 г. да е участвал един политически субект/ една партия или коалиция/, който да не е бил съдебно регистриран по Закона за политическите партии преди 13.07.1992 г., за да е налице опорочен избор, а избраният представител или орган да не е легитимен.
Тези аргументи важат и за организирането, провеждането и обявяването на резултати при президентските избори.
На трето място,
Липсата на легитимност по отношение на народните представители, на народното събрание, на свой ред, означава, че :
този форум, чиито членове са те, няма правомощията, компетентността да прави политика; да избира и гласува членовете на изпълнителната власт /правителството/; да избира от своята квота конституционни съдии и членове на Висшия съдебен съвет ; да изменя или допълва Конституцията на Република България; да гласува, приема и обнародва закони; да утвърждава междудържавни спогодби и договори; да взема решения относно членство на страната в международни организации и съюзи; да си определя възнаграждения и др.Такова събрание няма никакви правомощия.

На четвърто място,
Липсата на легитимност по отношение на народните представители, на народното събрание,
означава и липсата на легитимност на изпълнителната власт – на правителството.
На основанието, че е излъчено от нелегитимен правен субект – нелегитимно народно представителство.
Тази верижна липса на легитимност, довежда до наличието на криза във всички институции на властта: законодателна,президент,изпълнителна /правителство, местно управление/ и съдебна власт и характеризира наличието на конституционна криза.
Иначе казано, Република България в момента е в парламентарна, президентска, правителствена криза; в криза на местното управление, в криза на съдебната власт, а така също и в икономическа криза.
Изходът от посочената конституционна криза е проблем на управниците.
За обикновените граждани изложеното дотук налага съобщаването на добри новини. Те са няколко и са много важни, и следва да се усетят от хората веднага.
Прякото действие на конституционните норми отменя законите, които им противоречат. Всички след 13.07.1992 год.Тези закони са много и почти всичките са свързани с плащания.
В защита на правата и свободите, на интересите на българските граждани , особено важна е разпоредбата на чл.60, алинея 1 от Конституцията:
„Чл.60./1/ Гражданите са длъжни да плащат данъци и такси, установени със ЗАКОН, СЪОБРАЗНО ТЕХНИТЕ ДОХОДИ И ИМУЩЕСТВО.”
Такъв закон, определящ размера на данъците и таксите според доходите и имуществото на отделния човек не е приеман и издаван след 13.07.1991 г. и до 08.03.2010 г.
Тук е мястото да се посочи, че „таксите” са също така данъци, макар и косвени. При това са много и доста разнообразни:напр.за документи за самоличност, за билети за транспорт, за кино, за театър, за паркиране, за „синя зона”, за”паяк”, за сгради, за смет,за електричество, за вода, за топлофикация, за телефони, за интернет, за кабелна телевизия, за обучение, за медицински пътища и пътечки и много, много други.
С други думи, на основание прякото действие на Конституцията на Репулбика България, в сила от 13.07.1991 г.:
Няма такси смет; няма такса електрическа енергия; няма такса топлофикация. /Следва прекратяване на хилядите дела по така нареченото „заповедно” производство по чл.410 от Гражданскопроцесуалния кодекс и др.образувани по непораждащия правни последици, противоречащ изцяло на Конституцията ГПК.
Няма такса телефони; няма такса билет в транспорта; няма пътна такса; няма винетки, няма такси „синя” зона, няма глоби за „паяк”и т.н.
Няма данък смет, нито данък сгради.
Няма такси електричество, вода, топлофикация /парно/.
Няма платена държавна образователна система.
Има безплатна държавна медицинска помощ , но и платена частна медицинска помощ, съобразени с доходите и имуществото на всекиго отделно и така нататък.
Накратко казано: НЯМА ТАКСИ, НЯМА ДАНЪЦИ във вида,в който се налагат от управляващите.
В заключение:
Молбата на автора на този правен анализ е:
В случай, че читателят иска да се запознае с текста на Конституцията на Република България да намери и ползва само Държавен вестник №56от 13.07.1991 г.,в който тя е обнародвана.
Ползването на електронен носител за изучаване на правни норми не се препоръчва. Още повече, в електронните носители на правна информация са нанесени нищожните изменения и допълнения на Конституцията, извършени след 13.07.1992 г. /през периода 2003-2007 г./
Наред с това, практиката е показала,че електронните носители не винаги възпроизвеждат точно и всички разпоредби на обнародваните в Държавен вестник закони.
Конституцията на Република България има задължително действие на територията на Република България и спрямо всички български граждани, където и да се намират те /чл.4 , чл. 36 ал.1/.
Чужденците, които пребивават в Република България, имат всички права и задължения по тази Конституция, с изключение на правата и задълженията, за които Конституцията изисква българско гражданство /чл.26,ал.2, чл.27/.
Конституцията на Република България следва да се прочете от Преамбюла до края,да се изучи и да се уважава.Тя дава права и задължения, брани всички нас, близките ни, личната ни свобода, имуществото ни от всякакъв бюрократичен, законодателен, управленски, партиен или съдебен произвол.
Добре е да я носим със себе си. Да я спазваме, да се позоваваме на нейните задължителни за всички разпоредби и да изискваме спазването й и от другите.

Автор на този правен анализ: Соня Крумова Младенова, Народен представител в Седмо Велико народно събрание 22 София-окръг многомандатен избирателен район


Дай ми линк за тази статия, да питам аз един юрист, да ми каже дали действително е така, че ми стана интересно 8-)
delqnski47 написа:Трябва да има бой до посиняване

il4o_iliew
Мнения: 1524
Регистриран на: 09 сеп 2008 17:52
Контакти:

Re: Тема за политика - България

Мнениеот il4o_iliew » 05 мар 2016 14:55

THE G.A.M.E написа:Сега Армията на България е много по-мощна, защото на практика разполагаме с наличното въоражение и войскови единици, на САЩ, Великобритания, Германия, Франция, Италия, Испания, Канада и т.н. 8-)

Потребителски аватар
boabbb
Мнения: 24602
Регистриран на: 07 авг 2013 09:19
Контакти:

Re: Тема за политика - България

Мнениеот boabbb » 07 мар 2016 09:27

Истината по отношение на Топлофикация е една - има европейска директива, която е против плащането за непоискана услуга, каквато несъмнено е такса "Сградна инсталация" :!: Боци и компания, както и всички мизерници преди тях, не я прилагат ... Въпросът е ЗАЩО :!: Ето това е интересен въпрос, който с удоволствие бих му задал лице в лице ... Ще почне да ми се извива като на срещата с емигрантите в Лондон :|
Леевски, оле :lol: :lol: :lol:

Потребителски аватар
v.r.s.
Мнения: 3481
Регистриран на: 24 ное 2008 18:00
Контакти:

Re: Тема за политика - България

Мнениеот v.r.s. » 07 мар 2016 10:50

boabbb написа:Истината по отношение на Топлофикация е една - има европейска директива, която е против плащането за непоискана услуга, каквато несъмнено е такса "Сградна инсталация" :!: Боци и компания, както и всички мизерници преди тях, не я прилагат ... Въпросът е ЗАЩО :!: Ето това е интересен въпрос, който с удоволствие бих му задал лице в лице ... Ще почне да ми се извива като на срещата с емигрантите в Лондон :|


Много ми се иска да изкарат закон за извеждане щранговете в коридорите, т.е. хоризонтална инсталация, да видя тези които сега са против плащането на сградната инсталация ще се съгласят. Тогава в жилището им няма да има тръби, които да ги греят и да се възползват, защото кой каквото иска да говори, тръбите в едно жилище го отопляват и поддържат температура около 15 градуса при много студени дни и около 17-18 при температури, каквито бяха през по-голямата част тази зима, а това намалява драстично сметките за ток, чрез който повечето се отопляват.
Според мен това е най-добрият вариант, така топломера ще е преди тръбите в жилището и ако искат да се греят на парно, пускат си го и отчита, ако ли не, тръбите ще са напълно студени и да се греят както намерят за добре. Така ще се справят и с кражбите, каквито има във всяка жилищна сграда.

Потребителски аватар
Кашчей
Мнения: 40045
Регистриран на: 27 сеп 2008 23:36

Re: Тема за политика - България

Мнениеот Кашчей » 07 мар 2016 18:47

boabbb написа:Истината по отношение на Топлофикация е една - има европейска директива, която е против плащането за непоискана услуга, каквато несъмнено е такса "Сградна инсталация" :!: Боци и компания, както и всички мизерници преди тях, не я прилагат ... Въпросът е ЗАЩО :!: Ето това е интересен въпрос, който с удоволствие бих му задал лице в лице ... Ще почне да ми се извива като на срещата с емигрантите в Лондон :|


Хубав въпрос си замислил, но тези, които не искат, трябва да бъдат задължени да си изолират пода и тавана, стените към съседни апартаменти и да си зазидат щранговете, като преди това изходът им е отрязан, затапен и заварен. Докато си в общежитие, каквото всъщност са блоковете, ще плащат наравно всички разходи за общите части, защото и те се ползват от тях.
Ний армейци сме големи,
на "Литекс" верни сме чеда.
Със съдиите-наше знаме
мачкаме навред сега.

Разговор в "Спорт Депо":
-Имате ли фланелки на "ЦСКА-София"?
-Каква ви трябва-на вратар, на полеви играч, или на съдия?

pomiqr272
Мнения: 1730
Регистриран на: 24 ное 2015 15:41
Контакти:

Re: Тема за политика - България

Мнениеот pomiqr272 » 07 мар 2016 19:34

Аз искам да попитам: защо трябва да ми правят удръжки за пенсия, когато не искам пенсия????

Потребителски аватар
sin4ec
Мнения: 15996
Регистриран на: 13 сеп 2009 17:33
Контакти:

Re: Тема за политика - България

Мнениеот sin4ec » 07 мар 2016 20:12

pomiqr272 написа:Аз искам да попитам: защо трябва да ми правят удръжки за пенсия, когато не искам пенсия????

Не питай много, че и без друго много време изкара с номер 272... :) . Май не искаш да ядеш Пицети-дъ Хоунест снакс! :mrgreen:
Социално осигуряване трябва да има. Проблемът е, че мангалите го точат отвсякъде. За майките няма 20 милиона, ама за таз измет-колкото искаш! Е, няма да стане.
Топлофикация са коректни към мен. Но щото съм в нов блок, всеки е с индивидуален топломер и няма мърдане. 750 лева на година за парно и топла вода-не мога да се оплача. Проблемът е в панелките и с вертикалните тръби-голям ***!
СЪРЦЕ, ДУША, ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
[wrapimg=]http://s020.radikal.ru/i710/1701/cc/476e63cbcd87.gif[/wrapimg]

zenit_sankt
Мнения: 34
Регистриран на: 08 мар 2016 13:53

Истина за посрещането на руснаците в България през 1877 г.

Мнениеот zenit_sankt » 08 мар 2016 14:20

[center]Цялата истина за посрещането на руснаците в България през 1877г. по времето на Руско-турската освободителна война!

Понеже ми писна от всякакви американо-турскофилски лъжи и пропаганди как сме били порещнали руските войски , че чувствам длъжен на по-младото поколение да представя цялата истина за посрещането на руснаците в България през 1877г. по времето на руско-турската ОСВОБОДИТЕЛНА война, защото младите трябва да знаят ИСТИНАТА! Истината е , че българският народ ги посреща и изпраща като ОСВОБОДИТЕЛИ и се чувства щастлив , че вече 500 годишния ярем благодарение на братята руснаци е паднал и България вече е СВОБОДНА ДЪРЖАВА въпреки опитите на Англия, Франция, Германия, Австоунгария и Италия (тогавашния европейски съюз) това да не стане! Българите се чувстват щастливи, защото вече не са под ТУРСКО РОБСТВО!ФАКТ!

Във филмът "Герои шипки" (Героите на Шипка) е представена цялата истина! На всеки препоръчвам да го гледа!


[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=vixO6P0EMdU[/youtube][/center]

Потребителски аватар
SAKO30
Мнения: 7
Регистриран на: 08 мар 2016 14:21
Контакти:

Re: Истина за посрещането на руснаците в България през 1877

Мнениеот SAKO30 » 08 мар 2016 14:25

Едно поколение вече е научено на тъпа американотурскофилия......


Върни се в “Свободна зона”



Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта