GA_ veliki написа:Red_Neck написа:Според мен, потенциалът на ЦСКА, като марка + фен масата и дългосрочната концесия на базите е съизмерима със задълженията.
Т.е. сравнението с Осъм от преди 20 и кусур години е на кантар. Ако е успял с Осъм тогава, би трябвало да успее и с ЦСКА сега.
Интересно , какъв процент от задълженията е т.нар. фен маса.
Колега, предполагам се заяждаш, но ще уточня с 5 думи.
Чисто икономическият потенциал на клуба ЦСКА включва в себе си марката (историята), фен масата, локацията на клуба и базите.
Икономическият потенциал на 20 000 фена в Ловеч е по-малък от този на 20 000 фена в София - просто, защото стандарта на живот в столицата е по-висок и при правилна маркетингова стратеия клуб в София може да има солидни доходи не само от продажба на билети.
Предполагам, всички ще се съгласят, че сега ЦСКА има в пъти повече фенове от Осъм (от преди 20 години). Големината на фен масата и интереса към даден клуб рефлектира и при договарянето на рекламни договори. Да не споменаваме, че при равни други условия, е много по-лесно да "навиеш" футболист да си изкарва хляба в София, отколкото в Ловеч (с цялото ми уважение към града).
Концесията на базите също има своята стойност.
Мисля, че идеята е ясна и няма какво повече да многословим - ЦСКА сега ( с всичките задължения) в никакъв случай не е по-лоша бизнес възможност от Осъм от началото на 90-те.
W84me написа:Като гледам какви привличате, явно ще продължите старата традиция на големите заплати.
Може пък цел А да е влизане в Б група, а цел Б - купа на страната .... и пробив в ЕКТ още догодина



Разбирам, че ни ти дава мира как така защитник отряза Гонзо за сметка на един "закрит" отбор.

.... а иначе, заплатите не би трябвало да са твоя грижа.