Столичните грандове са най-гледаните по телевизията, сочи справка, предоставена от Nielsen Atmosphere BULGARIA за всекидневника "24 часа". Nielsen е достатъчно сериозна агенция, за да вземем по внимание нейните резултати, а не изявленията на Кирил Домусчиев, Тодор Батков и недай Боже - Венци Стефанов.
Срещите на Левски и ЦСКА са окупирали твърдо първите 15 места по рейтинг, като това е нормално. Най-гледаният мач у нас, разбира се, е Вечното дерби. Покрай грандовете по някоя "ръка" с хванали и Литекс, Черно море и Берое. Лудогорец присъства само ако рита срещу червени или сини.
Вечното дерби например има рейтинг 9.8, докато един от емблематичните и много героични и вълнуващи мачове на Лудогорец, този с Марек е с 1.5. За сравнение - Марек - ЦСКА е с 3.7, а Марек - Левски 2.6.
Това съвсем спокойно може да е отправна точка в импровизирания спор "Кой го гледат най-много".
За ужас на силните хора в Разград, които смятат, че Лудогорец е много гледан, най-високият рейтинг на "орлите" на мач, който не е срещу Левски или ЦСКА е 3.8 - с Локо София. Това е интерес колкото събира мач Марек - ЦСКА!
Третият най-гледан, по думите на недостижимия Венцеслав Стефанов - Славия, събира 4,9 срещу ЦСКА.
И след като има цифри, субективизмът на Батков и Домусчиев струва колкото претенцията на ужилен спестовник в КТБ - нула. И докато собственикът на Лудогорец има право да вярва, че отборът му, клуб с не повече от 10 000 фена, позиционирани основно в Разград, може да е най-гледан, тъй като е видял няколко пъти пълен "Васил Левски", то Батков се е поизхвърлил и то не малко.
Синият собственик смята, че Левски е гледан по телевизията от 50% от зрителите. Това на практика не е далеч от истината, може дори и да са повече, но далеч от нея са следващите му твърдения - че ЦСКА го гледат 25%, толкова и Лудогорец.
За Венцеслав Стефанов пък само ще споменем. Белият началник от години живее в свой измислен свят в който е шеф на гранд, и в който аха... до дни да се нанесе в кабинет в нов, лъскъв стадион. Назначава и уволнява на стадиона идват по 300 човека на мач, другите официални фенове нямат нервите да гледат продукцията на "белия балет от Овча купел".
http://bgfootball.com/new.php?id=50214& ... witterfeed
Който иска, може да види и таблицата. В първите три двубоя неизменно присъстват Левски и ЦСКА. Батков се изхвърли по комсомолски, най-вече на база манипулираните анкети. Все пак той не е чак толкова заблуден, колкото Домус ага.
Рейтингите на БГ футболните мачове - само факти
Модератори: paceto, Irish stout, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist, Udoji90
Рейтингите на БГ футболните мачове - само факти
Алекси Suckачев: Моооци, Моооци, Моооци...
- bilyaletdinov
- Мнения: 8905
- Регистриран на: 20 окт 2011 18:08
- Контакти:
Re: Рейтингите на БГ футболните мачове - само факти
Да извадят СМС-ите от Гонг Плей. Колко души са си платили да гледат Левски-Хасково и колко останалите мачове...
[center][wrapimg=]https://pbs.twimg.com/media/DnfK93GXoAE2sUI.jpg[/wrapimg][/center]
И този път ще победиш шампионе!
И този път ще победиш шампионе!
Re: Рейтингите на БГ футболните мачове - само факти
Сега авторите на това проучване ще умрат от глад . Цял живот няма да видят кренвирш , да не говорим за лютеница . Дерзай Киро , цялата вселена гледа отборчето ти ! 

В резултат на това председателят счита, че въз основа на информацията и документацията, които са на разположение, няма друга алтернатива, освен да се заключи, че новият клуб ЦСКА-София изглежда е спортният наследник на първоначалния длъжник, ЦСКА София.
Re: Рейтингите на БГ футболните мачове - само факти
Мача Лудогорец - Хасково казва всичко, ако разградчани генерира сериозен зрителски интерес, този мач щеше да има много по-висок рейтинг, същото важи и за Литекс - Марек.
Никога не пишете подобни мнения във форумите на гонг
Клик -->> [rimg]http://store.picbg.net/pubpic/D2/1E/bcd465b2c446d21e.jpg[/rimg]
Клик -->> [rimg]http://store.picbg.net/pubpic/D2/1E/bcd465b2c446d21e.jpg[/rimg]
Re: Рейтингите на БГ футболните мачове - само факти
Леко ме съмняват тези рейтинги.Ботев ПД-Локо Пд е извън 55 

- локофанатик
- Мнения: 158
- Регистриран на: 26 сеп 2009 16:37
- Местоположение: ст. "Лаута", Пловдив
- Контакти:
Re: Рейтингите на БГ футболните мачове - само факти
dzhambov написа:Леко ме съмняват тези рейтинги.Ботев ПД-Локо Пд е извън 55
Взе ми го устата... Нещо намирисва.
СВЕЩЕНОТО ЧЕРНО-БЯЛО РАЙЕ СЕ НАДЯВА НЕ НА ТЯЛОТО, А НА ДУШАТА! И ТО НЕ СЕ ПРОДАВА И НЕ СЕ ПОДАРЯВА: ЗА НЕГО СЕ ВОЮВА, ЗА ДА ГО ЗАСЛУЖИШ ПРЕД ТЕЗИ ФЕНОВЕ, КОИТО НАЙ-ДОБРЕ ЗНАЯТ ЦЕНАТА МУ!
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 19 окт 2009 17:52
- Skype: dsadsa
- Контакти:
Re: Рейтингите на БГ футболните мачове - само факти
И аз се зачудих за това,че дербито го няма...
Re: Рейтингите на БГ футболните мачове - само факти
Хахаха, едно изказване на Гела и една седмица всички се занимават с това, че накрая един вестник е платил не малко пари за резултатите.
Пийпълметрията се прави съмнително във всички страни. У нас БТВ и Нова ТВ вече 10 години не могат да намерят обективна фирма, която да прави тази пийпълметрия и затова всяка от тях ползва удобна за нея фирма. Мениджмънтът на Нилсен България е в Кипър...тук ако все още шефката е една рускиня от еврейски произход....смятайте за какво иде реч. Много трудно се допускат фирми да правят пийпълметрия у нас.
На 1000(примерно) домакинства се раздават специални устройства(тип приемник) и всеки челн на домакинството има уникален код, който набира на дистанционото когато седне да гледа. Така се отчита пол, възраст, канали и времетраене на гледане. Колко от тези 1000 домакинства са представителна извадкак и отразяват реално ситуацията в България всеки сам преценява. Дотук нищо лошо. Голямата тайна на пийпълметрията е списъка с тези домакинства. Предполага се, че той е тайна. От своя страна фирмите борещи се за пазарен дял(телевизиите) имат за цел да научат този списък или част от него, за д амогат да манпулират зрителския интерес(плаща се на домакинствата да гледат определн канал). Затова и БТВ и Нова не могат да стигнат до консенсус
Всеки сам да си прави изводите.
Може би най-точният метод за измерване на зрителски интерес за даден мач е ако се направи със СМС абонамент(примерно 0.20 лв). Така ще е най-обективно според мен. Да пак ще е малко на кантар за кой отбор са повечето желаещи да го гледат, но поне ще знаем зрителския интерес към даден мач.
Това е малко като в Биг Брадър:) излизат едни %-ти ама никой не казва колко реално са гласували и т.н. И винаги в телевизионните формати всичко е на кантар до последния смс, а най-хубавото е, че в секундата, в която обявят затваряне на линиите и се носи едно листче с резултатите:)
Пийпълметрията се прави съмнително във всички страни. У нас БТВ и Нова ТВ вече 10 години не могат да намерят обективна фирма, която да прави тази пийпълметрия и затова всяка от тях ползва удобна за нея фирма. Мениджмънтът на Нилсен България е в Кипър...тук ако все още шефката е една рускиня от еврейски произход....смятайте за какво иде реч. Много трудно се допускат фирми да правят пийпълметрия у нас.
На 1000(примерно) домакинства се раздават специални устройства(тип приемник) и всеки челн на домакинството има уникален код, който набира на дистанционото когато седне да гледа. Така се отчита пол, възраст, канали и времетраене на гледане. Колко от тези 1000 домакинства са представителна извадкак и отразяват реално ситуацията в България всеки сам преценява. Дотук нищо лошо. Голямата тайна на пийпълметрията е списъка с тези домакинства. Предполага се, че той е тайна. От своя страна фирмите борещи се за пазарен дял(телевизиите) имат за цел да научат този списък или част от него, за д амогат да манпулират зрителския интерес(плаща се на домакинствата да гледат определн канал). Затова и БТВ и Нова не могат да стигнат до консенсус

Може би най-точният метод за измерване на зрителски интерес за даден мач е ако се направи със СМС абонамент(примерно 0.20 лв). Така ще е най-обективно според мен. Да пак ще е малко на кантар за кой отбор са повечето желаещи да го гледат, но поне ще знаем зрителския интерес към даден мач.
Това е малко като в Биг Брадър:) излизат едни %-ти ама никой не казва колко реално са гласували и т.н. И винаги в телевизионните формати всичко е на кантар до последния смс, а най-хубавото е, че в секундата, в която обявят затваряне на линиите и се носи едно листче с резултатите:)
Последна промяна от bobo_13 на 22 фев 2015 20:47, променено общо 1 път.
Интериорни врати - Врати хармоника
Re: Рейтингите на БГ футболните мачове - само факти
Мача Локо - Ботев се е играл същия ден като този на Левски - Лудогорец и е възможно да е бил в нетипичен час за футбол /нямам спомен в колко часа/ и ако е бил и по Нова спорт, ето ти обяснение.
Алекси Suckачев: Моооци, Моооци, Моооци...
Re: Рейтингите на БГ футболните мачове - само факти
bobo_13 написа:Хахаха, едно изказване на Гела и една седмица всички се занимават с това, че накрая един вестник е платил не малко пари за резултатите.
Пийпълметрията се прави съмнително във всички страни. У нас БТВ и Нова ТВ вече 10 години не могат да намерят обективна фирма, която да прави тази пийпълметрия и затова всяка от тях ползва удобна за нея фирма. Мениджмънтът на Нилсен България е в Кипър...тук ако все още шефката е една рускиня от еврейски произход....смятайте за какво иде реч. Много трудно се допускат фирми да правят пийпълметрия у нас.
На 1000(примерно) домакинства се раздават специални устройства(тип приемник) и всеки челн на домакинството има уникален код, който набира на дистанционото когато седне да гледа. Така се отчита пол, възраст, канали и времетраене на гледане. Колко от тези 1000 домакинства са представителна извадкак и отразяват реално ситуацията в България всеки сам преценява. Дотук нищо лошо. Голямата тайна на пийпълметрията е списъка с тези домакинства. Предполага се, че той е тайна. От своя страна фирмите борещи се за пазарен дял(телевизиите) имат за цел да научат този списък или част от него, за д амогат да манпулират зрителския интерес(плаща се на домакинствата да гледат определн канал). Затова и БТВ и Нова не могат да стигнат до консенсусВсеки сам да си прави изводите.
Може би най-точният метод за измерване на зрителски интерес за даден мач е ако се направи със СМС абонамент(примерно 0.20 лв). Така ще е най-обективно според мен. Да пак ще е малко на кантар за кой отбор са повечето желаещи да го гледат, но поне ще знаем зрителския интерес към даден мач.
Това е малко като в Биг Брадър:) излизат едни %-ти ама никой не казва колко реално са гласували и т.н. И винаги в телевизионните формати всичко е на кантар до последния смс, а най-хубавото е, че в секундата, в която обявят затваряне на линиите и се носи едно листче с резултатите:)
Толкова не си запознат с Пийпълметрията, ама за сметка на това гела бая трябва да те е надъхал. Нилсен, който се занимава с пийпълметрията има много малко общо с другата компания, която се занимава с проучвания на пазара. Тази фирма е единствената официално призната от Нова тв. Нова и Кирчо си бъркат по дупките и въпреки това рейтингите са доста показателни.
Алекси Suckачев: Моооци, Моооци, Моооци...
Върни се в “Футбол - България”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта