Мнениеот tprodanov » 20 мар 2014 14:39
Ще почна отзад напред:
Сайтът, промотиращ българския туризъм струва 6.5млн лева. Това вероятно е най-скъпият сайт в света. Отделно, логото промотиращо туризма ни, струваше ако не бъркам към 2млн. Сметам, стига толкова реклама, че иначе трябва да вадим какви пари се дават за изложения и тн.
За обслужването и качеството на услугата си напълно прав. Но те включват и вида на курорта. Учтив сервитьор в бетонно гето не върши работа, все пак, обстановката е не по-малко важна.
Сега да се върнем и на сезона - безспорно си прав, че в Гърция той е по-дълъг, въпреки, че и тук може да се спори - юли и август са отвратителни за посещение в Гърция, за разлика от тук.
Но и да приемем това становище, защото в голямата си част е вярно, то със сигурност не е вярно, че сезонът тук е единствено Август. Ако имаше читава услуга, сезонът може да бъде спокойно от края на Май, до края на Октомври. Мамка му, дори в момента на плажовете в Сапарева Баня е пълно с хора, които се пекат, но в черноморските курорти няма никой. Има нещо много сбъркано и точно това обясних по-долу.
Хайде сега си помисли - ако курортите предлагат и опция за почивка, а не само наливане, ако предлагат културни и археологически туризъм, ако предлагат еко туризъм под хилядите му форми, ако предлагат етно туризъм, дали сезонът не може да се удължи от Април до Октомври? Дали Созопол освен идиотщината през Август не може да предложи уникалните археологически обекти в доста голяма част от годината? Дали Поморие с музеите си, разкошната си градина и културните паметници не може да прави чудесен културен туризъм? А балнеотуризъм? Че там се намира и един от най-големите винопроизводители, дали това не може да е чудесен повод за туризъм, ако вместо бетон се построи шато? Дали Карадере с уникалната си природа, не може да привлича туристи, които искат да разглеждат именно нея?
Нали се сещаш, че тези примери мога да ги разтегна до почти всяко едно населено място или обект по черноморската ни ивица?