alexveselinov написа:Да, фен съм на Уилямс от времето когато Менсъл мачкаше всички.Добре е, че поне още един човек от форума ще ги подкрепя. Аз също се радвам, че Маса е в отбора, много по-добър пилот е от оная дупка Малдонадо
Я виж ти



Модератори: MuFc1878, paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist
alexveselinov написа:Да, фен съм на Уилямс от времето когато Менсъл мачкаше всички.Добре е, че поне още един човек от форума ще ги подкрепя. Аз също се радвам, че Маса е в отбора, много по-добър пилот е от оная дупка Малдонадо
alexveselinov написа:Да, фен съм на Уилямс от времето когато Менсъл мачкаше всички.Добре е, че поне още един човек от форума ще ги подкрепя. Аз също се радвам, че Маса е в отбора, много по-добър пилот е от оная дупка Малдонадо
iliev72 написа:alexveselinov написа:Да, фен съм на Уилямс от времето когато Менсъл мачкаше всички.Добре е, че поне още един човек от форума ще ги подкрепя. Аз също се радвам, че Маса е в отбора, много по-добър пилот е от оная дупка Малдонадо
Я виж тиОще някой който може би помни предишната турбо ера
Нищо , че не сме фенове на един и същ отбор
THE G.A.M.E написа:alexveselinov написа:Да, фен съм на Уилямс от времето когато Менсъл мачкаше всички.Добре е, че поне още един човек от форума ще ги подкрепя. Аз също се радвам, че Маса е в отбора, много по-добър пилот е от оная дупка Малдонадо
Аз очаквам поне едно 10-15 т. от Масичката.
Ако и Ботас добави 10-на, в отборното класиране "Сините" може да се наредят веднага след Ред Бул, Мерцедес, Ферари и Макларън.
Фелипе Маса записа най-добро време с новия си Уилямс FW36 през последния ден от първия предсезонен тест на пистата "Херес" в Испания. Бразилецът направи 85 обиколки и изпревари бившия си съотборник Фернандо Алонсо.
Кевин Магнусен, който беше най-бърз през третия ден, приключи втория си тестов ден в бариерите на завой номер 10. Иначе денят мина успешно за Макларън и младия им пилот, който освен завъртането при последния завой, направи 110 обиколки. Единственият му конкурент по брой обиколки беше Фернандо Алонсо, който направи 115 с новия си F14-T.
Пилотът на Мерцедес Нико Розберг водеше през първата половина от деня и до обяд беше навъртял 91 обиколки, но следобеда предаде болида на съотборника си Люис Хамилтън. Британецът успя да направи 41 обиколки на трасето преди края на теста.
За шампионите Ред Бул първият тест се оказа неуспешен. Днес Даниел Рикиардо имаше възможност да направи само седем обиколки пред да се прибере заради технически проблеми. Така отборът приключи в дъното на класирането и с най-малко километри.
Мерцедес направиха първата пълна състезателна симулация с Нико Розберг зад волана сутринта. Хамилтън, Алонсо и Маса също опитаха да направят няколко дълги излизания следобеда, но попаднаха на червени флагове. Първият бе причинен от Адриан Сутил, който изпусна задницата на своя Заубер на излизане от шикана и замина в чакъла. След това се завъртя и Магнусен, който остана 4-и в класирането за деня.
Младият пилот на Макларън се подреди след Маса, Алонсо и Даниел Хункаделя, който направи впечатляващо представяне с Форс Индия. Испанецът направи 81 обиколки за отбора си и записа добри времена.
Хамилтън финишира пети с три секунди преднина пред Жул Бианки. Така Маруся се подредиха пред шампионите Ред Бул.
1.Фелипе Маса, Уилямс 1:28.229 минути, 85 обиколки
2.Фернандо Алонсо, Ферари 1:29.145 минути, 115 обиколки
3.Даниел Хункаделя, Форс Индия 1:29.457 минути, 81 обиколки
4.Кевин Магнусен, Макларън 1:30.806 минути, 110 обиколки
4.Люис Хамилтън, Мерцедес 1:30.822 минути, 41 обиколки
5.Жул Бианки, Маруся 1:32.222 минути, 25 обиколки
6.Адриан Сутил, Заубер 1:36.571 минути, 69 обиколки
7.Нико Розберг, Мерцес 1:36.951 минути, 91 обиколки
8.Камуи Кобаяши, Катерам 1:43.193 минути, 54 обиколки
9.Даниил Квят, Торо Росо 1:44.016 минути, 9 обиколки
10.Даниел Рикиардо, Ред Бул 1:45.374 минути, 7 обиколки
Макларън попадна под зорките погледи на своите съперници във Формула 1, след като по време на тестовете в Херес показа доста иновативен вариант на задно окачване. Според анализаторите има вероятност това да се окаже тайното оръжие на британците.
„Още не съм го виждал на живо, но искам повече информация, понеже изглежда интересно“, коментира техническият директор на Ферари Джеймс Алисън, след като Дженсън Бътън бе най-бърз във втория ден от тестовете. „Засега сме виждали единствено снимки по уебсайтове.“
Фотосите на новия MP4-29 показват как задното окачване е „облечено“ с аеродинамични блокери. Според запознати това би трябвало да осигури повече притискане към асфалта при ниска скорост, а също така да намали превъртането на гумите при висока скорост, като в същото време не е в разрез с правилата.
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 0 госта