Alonso_Massa написа:Между другото днес, освен Еминем, рожден ден има и Кими!!! Честит рожден ден и много победи в следващите 2 години с Ферари!!!
Имаме си фен тема за КИМИ
Модератори: paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist
Alonso_Massa написа:Между другото днес, освен Еминем, рожден ден има и Кими!!! Честит рожден ден и много победи в следващите 2 години с Ферари!!!
MuFc1878 написа:Alonso_Massa написа:Между другото днес, освен Еминем, рожден ден има и Кими!!! Честит рожден ден и много победи в следващите 2 години с Ферари!!!
Имаме си фен тема за КИМИ
THE G.A.M.E написа:
Мисля, че един от шефовете на Макларън миналата година беше казал, че и маймуна ще печели с автомобила на Фетел.
MuFc1878 написа:Доменикали, когато и да напусне, все ще е късно! Хич го няма завалията, много проблеми идват точно от неадекватните му решения.....
Blue_Girl написа:Аз мисля, когато се налага

Междувременно става ясно, че от 2006 година Ред Бул ще се състезава с двигатели на Ферари, към тима се присъединява Ейдриън Нюи от Макларън-Мерцедес. Щайнер пък напуска Формула 1 и започва работа върху проектите на Ред Бул в сериите НАСКАР. Култард и Клийн остават в тима за 2006 година, а ролята на тест-пилот е поета от Робърт Доорнбос.
Началото на новата година обаче е крачка назад за Ред Бул. Болидът се оказва неконкурентноспособен и в течение на сезона тимът решава да се откаже от работата си по него и да се съсредоточи върхо новата кола за 2007 година. Резултатите са разочароващи. Тимът е само с една точка в актива си до състезаниетов Монако, където Култард успява да стигне до третото място. След това обаче следват само още три влизания в зоната на точките. Във втория болид Клийн взима само две точки, преди да влезе в конфликт с ръководството на отбора и да бъде освободен. В последните три състезания на негово място участва Робърт Доорнбос, чието най-добро постижение обаче е едно дванадесето място. Със 16 точки на сметката си Ред Бул остава на седмо място при конструкторите. През 2007 година съотборник на Дейвид Култард ще бъде Марк Уебър, като ще бъдат използвани двигатели на световния шампион Рено.
Тимът на Ред Бул е от тези, които правят крачка напред в развитието си в сравнение с 2006 година. С Дейвид Култард и Марк Уебър през сезон 2007 Ред Бул се изкачва с две места в класирането при конструкторите и завършва годината на пето място в 24 точки в актива си. Годината започва трудно за Ред Бул, като отборът не успява да спечели точка в първите си три състезания и едва в Испания Култард със своето пето място носи първи точки за тима. Най-успешното състезание за сезона е Гран при на Европа, където Уебър се класира на трето място, а Култард остава пети.
Наемането на бившия технически директор на Хонда Джеф Уилис, даде сила на отбора в сферата на дизайна, но липсваше постоянство, което силно си пролича през 2008 година. Уебър постоянно бележеше точки в началото на кампанията, но темпото му бе задминато от Рено, Тойота и малкият брат Торо Росо. Отборът завърши седми в крайното класиране, като далеч по-бедният дублиращ отбор на Торо Росо го задмина в класирането. Сега Себастиан Фетел идва на мястото на оттеглилият се ветеран Дейвид Култард. С Уебър и Фетел, се очакват много по-добри резултати през сезон 2009.
След няколко години в средата на таблицата, отборът на Ред Бул се приближи максимално близо до спечелването на първата си титла, но в крайна сметка бе изпреварен от тима на Браун. Според мнозина, ако не беше спорът за двойния дифузьор в началото на сезона, Себастиан Фетел щеше да е шампион.
Уебър и Фетел спечелиха общо едва 1,5 точки в първите две състезания, но в Китай те донесоха първата двойна победа в историята на екипа. Във Великобритания нещата стояха по същия начин, а в Германия Уебър бе този, който спечели състезанието - първата му победа в кариерата му. В Унгария и Валенсия, Фетел бе застигнат от дефекти в двигателя и това тежко повлия на шампионските му амбиции. В Япония, Себастиан за трети път се качи на най-високото стъпало, а Уебър спечели на последвалото състезание в Бразилия. В последното състезание за сезона, Ред Бул спечели поредната си двойна победа като Фетел отново бе първи, а Уебър втори. Това обаче нямаше никакво значение. Бътън бе шампион, а Браун взеха титлата при конструкторите.
iliev72 написа:Не казваш нищо ново ! Но за да развие идеите се Нюи му трябваше време и пилот който да стане шампион с този болид
Отново нещата опират да болида ! Едва ли Редбул биха допуснали 2-и силен пилот
UltraBlue написа:iliev72 написа:Не казваш нищо ново ! Но за да развие идеите се Нюи му трябваше време и пилот който да стане шампион с този болид
Отново нещата опират да болида ! Едва ли Редбул биха допуснали 2-и силен пилот
Ако нещата опираха само до болида то Уебър щеше да е станал световен шампион поне 1 път за тея 4-5 години! При първата титла на Фетел, накрая нещата се решаваха м/у Уебър и Алонсо- никой не очакваше Фетел да я спечели онази титла.
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта