Мукаддес Налбант е назначена за зам.-министър на образование

Модератори: paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist

Потребителски аватар
GOLEADOR
Мнения: 12743
Регистриран на: 05 апр 2012 00:55

Мукаддес Налбант е назначена за зам.-министър на образование

Мнениеот GOLEADOR » 14 юни 2013 00:59

[center]Мукаддес Налбант е назначена за зам.-министър на образованието и науката.
Ето как едно предателство влияе върху съдбините на целия български народ!

Мукаддес Налбант, бивша заместник-министърка на образованието от квотата на ДПС по време на тройната коалиция е новият зам.-министър на образованието в кабинета "Орешарски"!Мукаддес е яростна противничка на Левски,Ботев и Вазов.Именно тя е един от авторите на изследването "Етническа принадлежност и възраст", в което се препоръчва цитатът "турчин, че бесней над бащино ми огнище" да не се използва в урок по български език и да бъде заменен с по-подходящ.Пак според същия доклад, излязъл изпод ръката на госпожа Налбант, под ножа пада и "Къде си вярна ти любов народна?", защото в песента турците са представени като врагове, които трябва да се колят. Нужно било да се даде съвременен коментар.
Тази жена ще взима решения за това какво ще учат българските деца.Тя е на този пост благодарение на един предател.Дано сега на атакистите им светне до какво доведе измяната на Сидеров.Ако наистина са патриоти,то нека поискат оставката на лидера си и да направят всичко възможно Мукаддес да не бъде част от кабинета на новата тройна коалиция!
П.П.
За въжделенията на г-жа Налбант може да прочетете тук:
[offtopic]Не можели (българите) да участват в управлението и в армията…били натоварени с много повече и по-тежки данъци….Много от българите с големи насилия били принуждавани да приемат религията на завоевателите. Други доброволно приемали исляма. Поробените се вдигали на бунове, но империята била много силна и ги потушавала.” Защо тук фигурират само българите?!? Редно е да се изброят и още поне два християнски народа, които са били в границите на империята, и които са били принуден ида приемат исляма. При такава формулировка на горното изречение, учениците биха останали с впечатление, че насилствената ислямизация е била едва ли не „лично” отношение към българите. Не.

Комисия за защита от дискриминация: Левски бил нарушител на реда, Вазов бил неправ, но трудно се редактирал, „Къде си вярна, ти любов народна” не е много подходяща за учебник по „Музика”

Във връзка с полемиката, която се разгоря през последните дни по повод оставането на текстовете на поета-революционер Христо Ботев в българските учебници в Агенция „Фокус” се получиха много писма от цялата страна. По този повод безпристрастно предлагаме на читателите си подборка от примери на Аналитичните констативни доклади, публикувани на интернет-страницата на Комисията за защита от дискриминация.
От тези примери, ще научите че Апостола на свободата е бил нарушител на обществения ред в империята, че „Къде си вярна ти любов народна”, за да присъства в учебниците по музика, трябва много внимателно да се коментира, че Вазов в много случаи не е прав, но трудно се редактира, че същото се отнася до Ботев. Ще разберете, че индианецът не трябва да се изобразява на кон с пера и томахавка в ръка, защото така е изглеждал през далечната 1842 г., а сега не изглеждал така, защото живеел в резерват, същото се отнасяло и за аборигените в Австралия.
Всичко това, може би трябва да се остави без коментар. Освен ако не си зададем въпроса имат ли покой в знайните си и незнайни гробове българските национални герои и просветители, като ни гледат отвисоко какви неща творим днес и за какво харчим народните пари, вместо действително да образоваме бъдещето на България. Очевидно някогашният пролетарски интернационализъм щедро се заменя с криворазбрана представа за космополитизъм и псевдотолерантност, от което трудно някой ще бъде заставен да ни уважава повече.
В следващия текст всяка прилика с т.нар. кандидатстудентски бисери е случайна. Не е засегнато и мнението на Седящия бик, Винету, Текумзе, Оцеола и ред индиански вождове, които освен че присъстват в юношеските романи, с които сме израснали, едва ли биха имали добро мнение за съвременните трактовки на антидискриминационните ни чиновници.

-Урок 20 „Движение за българска държава”
Много коректно е развит и този урок – прави се разграничение между това, че балканските християнски народи въстават срещу султана, който стои начело на империята, а не срещу мирното мюсюлманско население. Това население също е със статута на „рая”.
„.. балканските християнски народи – сърбите и гърците първи въстанали с оръжие срещу властта на султана….”
„… османската полиция заловила Апостола и съдът го осъдила на смърт” – тази тема е много деликатна,, защото Васил Левски е национален герой и при преподаването на урока за Левски и неговото залавяне, трябва да се внимава с етнонимите „османци” и „турци”. Факт е, че в конкретния случай авторите коректно са използвали словосъчетанието „османска полиция”, а не турска, но смятам, че е редно да има и допълнителен обяснителен текст за това, че османската полиция е изпълнявала служебните си ангажименти, за османската полиция, Васил Левски е бил нарушител на реда. Такава е била политиката на империята.

1.Български език, 7. клас, Просвета, 2008, Милена Васева, Весела Михайлова

Стр. 56 – Урок „Знам и мога”, Правилно и неправилно цитиране,: „…Той беше Мунчо. Като позна главата на любимия си Русия-на, той вторачи яростни, безумни очи в нея и изригна, в един дъжд от плюнки, една колосална попръжня против Мохамеда и султана…” Приведеният текст от „Под игото” на Иван Вазов би могъл да бъде спестен и заменен с друг, доколкото в случая не се изучава художественото произведение, а се посочва пример за правилно и неправилно цитиране.

Стр. 57 – „… да гледа турчин, че бесней над бащино ми огнище… Бунтовникът не може да се примири с това, че турците „беснеят над бащино му огнище”. Приведеният текст би могъл да бъде спестен и заменен с друг, доколкото в случая не се изучава Ботев, а се посочва пример за правилно и неправилно цитиране.

2.Български език, 7. клас, изд. къща “Анубис”, 2011, Петя Костадинова, Капка Велинова

1.Български език (Образователно направление) за Пред училище, автор проф. д-р Фидана Георгиева Даскалова – Димиева

Стр. 17 – “Художествен текст” Упражнение върху “На прощаване” от Христо Ботев,
„…Но кълни, майко, проклинай
Таз турска черна прокуда,
Дето нас млади пропъди
По таз тежка чужбина –
Да ходим,да се скитаме
Немили, клети, недраги!…”
При евентуалното възприемане на текста извън историческия контекст, съществува риск за пренасяне на тези отношения от страна на учениците върху техните съвременници.

-Дискриминация по Възраст:
Стр. 17 – “На прощаване” от Христо Ботев, В цитирания по-горе текст, младите са прокудени, немили, клети, недраги.

3.Литература, 7. клас, изд. къща „Анубис”, 2011, Клео Протохристова, Светла Черпокова, Аделина Странджева, Николай Даскалов, Деян Янев

-Етнически произход:
Стр. 10, 18, 22 – “Свободолюбие и героизъм” , Христо Ботев “На прощаване в 1868 г.” „…Но кълни, майко, проклинай
Таз турска черна прокуда,
Дето нас млади пропъди
По таз тежка чужбина –
Да ходим,да се скитаме
Немили, клети, недраги!…
… та сърце, майко, не трае
да гледа турчин, че бесней
над бащино ми огнище…
…затуй, че клетник не трая
пред турци глава да скланя,
сюрмашко тегло да гледа!”
“Турска прокуда, беснеещ турчин, турците…убиват, позорят.. и т.н.” При евентуалното възприемане на текста извън историческия контекст, съществува риск за пренасяне на отрицателното отношение към турците от страна на учениците върху техните съвременници. Липсва съвременен коментар за историческите измерения на описани събития и явления.

Стр. 73, 74 – Иван Вазов ” Една българка”, “Едното заптие, стар и дебел турчин, плесна с бича си и ги изпсува. -Назад, свини гяурски! Бягайте!….Хай, влазяй, магарице!…” Турчинът е стар и дебел. Българките са наречени свини гяурски, хънзъри, кучки, а баба Илийца – магарица… Тази наситеност на текста с епитети обогатява художествения текст, но в същото време обърква учениците по отношение на собствената и чуждата идентичност. Автентичният текст не е съпроводен с подходящ коментар от страна на авторите на учебника.
Стр. 82 – Иван Вазов ” Една българка”, “…Турци трябва да са… Тая нощ ще ни изколят…” Турците са представени като убийци. Цитатът, оставен без необходимия коментар, води пряко към създаване на крайни стереотипи. Нещо повече, анализът на авторите ненужно и небезпристрастно акцентира върху цитати, които, извадени от контекста на разказа, изместват вниманието от високата морално-естетическа стойност на разказа към фона от исторически събития. Примерите за това са в следващия текст.
Стр. 90, 96, 107 – Иван Вазов “Една българка”, “…презрението на турците, неотзивчивостта …” “Те са зли, кръвожадни, люти, свирепи. Определянето им като “тълпа”, “шумна сган”, “тайфа” ги поставя на равнището на нецивилизоваността. Неподплатеното с разумни основания господарско високомерие, безсмислена жестокост, стихийността на постъпките – всичко това са важни елементи от характеристиката на поробителя в разказа.” “б) героинята търси път към сърцето на насилника…” Изброени са всички възможни отрицателни качества, като поробителят се свързва с определен етнос. Анализът на авторите би трябвало да е в посока моралните качества на героинята и художествената стойност на произведението.
Стр. 108-111 – Иван Вазов “Опълченците на Шипка”
“…гъсти орди лазят…И ордите тръгват с викове сърдити…Турците реват, насипи налитат и падат, и мрат; – Идат като тигри, бягат като овци…душманските орди, бесни и шумещи!…орди дивашки…. “…младите дружини…оплискани с кърви… …всякой гледа само да бъде напред и гърди геройски на смърт да изложи, и един враг повече мъртъв да положи. …..те ще паднат, но честно, без страх кат шъпа спартанци…
.. При тез думи силни дружините горди очакват геройски… с една смърт юнашка и с една победа… героите наши като скали твърди желязото срещат с железни си гърди и фърлят се с песни в свирепата сеч…”
Две страни в пряк сблъсък. От едната страна са турците – с всички характеристики на врагове. От другата страна са българските опълченци – с всички характеристики на герои. Авторите на учебника не са направили разграничение между изобразените в художествена форма исторически събития и съществуващи съвременни стереотипи, разглеждащи отношенията между турци и българи винаги като вражески.

4.Музика, 7. клас, Просвета, 2008, Вяра Сотирова, Здравка Матеева

Стр. 107 – Песни – „Къде си вярна ти любов народна”, текст Добри Чинтулов. Трите куплета, представени в учебника могат се впишат в рамките на патриотизма. Но при проявен интерес към целия текст, учениците ще прочетат следното:
“..Пламни, пламни ти в нас, любов гореща,
противо турци да стоим насреща!
Да викнем всинца с глас голям
по всичкия Коджабалкан:
голямо, мало, ставай,
оръжие запасвай!
На пояс тънки саби запашете,
за бащината си земя станете,
колете турски племена,
пълнете с техните тела
пространните равнини,
дълбоките долини!
Прочитът на такъв текст, в който турците са представени като врагове, които трябва да се колят, неизбежно ще доведе не само до предразсъдъци, но и до взаимна омраза. От една страна е напълно реална опасността от издигане на съвременни призиви с подобно съдържание. От друа страна – обидата от незаслужено вменяване на историческа вина.

5.Музика, 7. клас, изд. къща “Анубис”, 2011, Валентина Манолова, Галина Стоянова, Юлиана Близнакова

-Етнически произход:
-”Световното музикално изкуство по времето на Ренесанса”. Добри Чинтулов “Къде си вярна ти любов народна”:
“..Пламни, пламни ти в нас, любов гореща,
противо турци да стоим насреща!
Да викнем всинца с глас голям
по всичкия Коджабалкан:
голямо, мало, ставай,
оръжие запасвай!
На пояс тънки саби запашете,
за бащината си земя станете,
колете турски племена,
пълнете с техните тела
пространните равнини,
дълбоките долини!”
Посоченият цитат, който е в края на стихотворението, не е даден в учебника. Независимо от това се предполага, че учениците ще бъдат запознати с целия текст. Тъй като учебният предмет е музика, текстът е оставен без коментар относно историческия контекст на съдържанието. Турците са представени като врагове, които трябва да се колят. Липсата на коментар за историческите измерения на посочения цитат , го препраща лесно към съвременното му преекспониране и създаване на стереотипи.

Издателство „Даниела Убенова”
Урок Буква “И”, стр. 21- изображение на коренен американец (индианец), яхнал кон, с перо на главата и томахавка в ръката.
Според Уикипедия индианците са изглеждали така около 1842 г. На страницата на същия източник е показана снимка датираща от 1916 г., на която ясно се вижда разликата в това как изглеждат т.н. „индианци” към дадения момент, а в наше време и тази им визия не е актуална – различава ги единствено цвят на кожата, расови черти, форма на череп.
Заключение:
Децата не бива да бъдат подвеждани относно визията на дадена раса, при условие че никъде на друго място няма изображение на представители на съответната раса.

32.„Изобразително изкуство за първи клас”

Издателство „Прозорец”
Автори: Лучия Ангелова, Пламен Легкоступ
Урок „Маски” стр. 71 има снимка на мъж, от негро-австралоидната раса изобразяваща го с изрисувано лице, което създава впечатление за диващина в сравнение с останалите снимки от урока, които представляват археологически маски, маски на кукери и на артисти- клоун, мим и др.
Имайки предвид естеството на урока е ясно, че авторите са искали да покажат племенна маска, но в случая тя се възприема от децата като типична за всички представители на негро-австралоидната раса.

-Урок 20 „Движение за българска държава”

Много коректно е развит и този урок – прави се разграничение между това, че балканските християнски народи въстават срещу султана, който стои начело на империята, а не срещу мирното мюсюлманско население. Това население също е със статута на „рая”.
„.. балканските християнски народи – сърбите и гърците първи въстанали с оръжие срещу властта на султана….”
„… османската полиция заловила Апостола и съдът го осъдила на смърт” – тази тема е много деликатна,, защото Васил Левски е национален герой и при преподаването на урока за Левски и неговото залавяне, трябва да се внимава с етнонимите „османци” и „турци”. Факт е, че в конкретния случай авторите коректно са използвали словосъчетанието „османска полиция”, а не турска, но смятам, че е редно да има и допълнителен обяснителен текст за това, че османската полиция е изпълнявала служебните си ангажименти, за османската полиция, Васил Левски е бил нарушител на реда. Такава е била политиката на империята.

-Урок 21 „Освобождението на България”

„Султанската полиция разкрила плана и въстанието (Априлското) избухнало по-рано”.
По нататък в урока коректно и точно се използват словосъчетанията „османски насилия”, „османска империя”. В дух на религиозна толерантност в раздела „Моята енциклопедия –Културното наследство на България” са представени, както българските манастири и възрожденското изкуство, така и османотурските паметници.

-В урока „Българите и техните съседи”, задача 2 е публикуван текст за живота на Св. Георги Софийски, който бил убит от „местните османлии” и „изгорен на клада”, защото не искал да „приеме исляма”.
Смятам, че е редно да има допълнителен текст за децата, в който да бъде обяснено, че този подход на насилствена ислямизация е съществувал, но отново да се подчертае, че не религията е агресивна, а политиката на империята. В конкретния случай смятам, че така поднесена историята за житието на Св. Георги Нови Софийски, е налице противопоставяне на християнство срещу ислям и се създава предпоставка за дискриминация на религиозна основа.

-В урока „Движение за българска държава”, задача 7 е зададен въпрос относно това, на кого принадлежат думите: „Българи, турци, евреи и прочие ще бъдат равни във всяко отношение..” Формулировката на въпроса е носител на описанието, че и турци, и евреи ,и прочие са били поробени „рая”, т.е. също толкова безправни. Животът на всички, влизащи в категорията „рая” е бил еднакво непоносим. Не бива да се допуска противопоставяне между отделните етноси.

-В урок 15 „България през 14 век” коректно е пресъздаден моментът на завладяването на „балканските държави” от „османските турци”. Добро впечатление прави уточнението, че са завладяни балканските страни Византия, България и Сърбия , а не както в повечето случаи, в учебните помагала, се среща завладяването на само на България, без да се изброяват останалите балкански страни. По този начин се охарактеризира експанзивната имперска политика.

-Като пример за етническа толерантност може да се приеме следния текст към същия урок: „…в българското общество живеели различни по език и вяра общности ….евреи, арменци, а в столицата и в черноморските градове квартали на италианци от Венеция и Генуа. През 14 век се заселии кумани, власи, татари. На Балканите имало и общности от роми”.

-Урок 17 „Българите в Османската империя”. Първите 2 точки дават ясна представа как е структурирана и как функционира Османската империя:

„..Византийският опит бил използван при градежа на османската държава…в османската държава човешките права се определяли от вярата. Мюсюлманите заемали всички държавни длъжности (така като е било и с длъжностите във Византия – само от християни)…Приемането на исляма било единствен път за издигане в обществото.”
Авторите в две изречения дават информация и за исляма, синтезирано и с много позитивизъм, че религията ислям учи, че „човек е длъжен да върши добро, да бъде честен, да прощава и да помага на бедните”. Много поучително и възпитателно е следващото изречение, че: „всички религии учат вярващите на добро и взаимопомощ, но могат да бъдат използвани и за насаждане на вражда и омраза между хората.”

-„Чистият път”, Иван Вазов,
Разказът дава пластична представа за живота в империята, споменава се и словосъчетанието „турското правителство”, което е неточно, но в конкретния случай не могат да се правят „корекции” и „редакции”на Вазовия разказ.

6. Читанка за четвърти клас, Румяна Танкова, Виктор Самуилов

-„Намереният късмет” – турска народна приказка
За съжаление само една турска народна приказка. Би било добре, ако в читанката бяха намерили място и други приказки или произведения, представящи богатата култура на отделните етноси, живеещи в пределите на страната – арменски, еврейски, ромски и т.н.

7. Български език за 4 клас, Румяна Таноква, Катя Чернева, Ваня Иванова

-В урок № 18 е публикуван кратък текст от Леда Милева за нос Емине, в който се споменава и легендата, според която „четирдесет български девойки се хвърлили в бездънна пропаст, за да не ги поробят”. Дотук нищо смущаващо. Притеснително би било, ако в клас започне дискусия за поробване, за „турско робство” и т.н. Според мен при публикуването на легенди като тази, трябва да има и обширен обяснителен текст.

-Урок № 14 „Залезът на Второто българско царство”

„Българските зами станали част от огромната Османска империя. Завоевателите били с друга религия – мюсюлманска. Те покорили и други християнски народи. Българите нямали равни права с мюсюлманите”. – тук смятам, че има неточност – от едната страна имаме етническа категория (българи), а от другата страна – религиозна – (мюсюлмани). Или да се де каже, че българите нямали равни права с османците, или – християните нямали равни права с мюсюлманите. Така, както е формулирано в учебника изречението, предполага форма на непряка дискриминация, защото има противопоставяне на българи срещу мюсюлмани, а болшинството от населението, които изповядва исляма към днешна дата са етническите турци.
„Не можели (българите) да участват в управлението и в армията…били натоварени с много повече и по-тежки данъци….Много от българите с големи насилия били принуждавани да приемат религията на завоевателите. Други доброволно приемали исляма. Поробените се вдигали на бунове, но империята била много силна и ги потушавала.” Защо тук фигурират само българите?!? Редно е да се изброят и още поне два християнски народа, които са били в границите на империята, и които са били принуден ида приемат исляма. При такава формулировка на горното изречение, учениците биха останали с впечатление, че насилствената ислямизация е била едва ли не „лично” отношение към българите. Не. Би трябвало авторите да обяснят, че действително е имало такава политика на насилствено приемане на исляма, и тази политика на империята е била прилагана към всички християнски народи – българи, сърби, гърци в пределите на Османската империя.

15. Читанка за трети клас, Татяна Борисова, Екатерина Костова, Катя Никова, Николина Димитрова
-Наблюдава се дискриминация, макар и не пряка, по отношение на етническите и религиозни празници – в съдържанието на учебното помагало са намерили място детски стихотворения, разкази и приказки, посветени само на християнските празници – Коледа („Детска коледна песен”, Любен Каравелов, „Гост” по Константин Константинов), Сурва („Пъстра суровачка”, Галина Златина), Цветница и Велкиден („Лазарки”, народна песен, „Цветница”, Ран Босилек, „Великден”, Елисавета Багряна, „Великден”, Дора Габе), Гергьовден („Свети Георги”, Ран Босилек, „Срещу Гергьовден”, по Константин Константинов). Единствено изключение тук прави преданието за ромската Нова година, разказано от Йосиф Нунев „Василица”. За съжаление в читанката липсват разкази, стихотворения, предания от и за ромски, турски, еврейски и арменски празници и обичаи.

Агенция Фокус
http://afera.bg/pozitsia/28596.html[/offtopic]
[/center]
Последна промяна от GOLEADOR на 14 юни 2013 03:05, променено общо 1 път.
[center]ДОБРЕ ДОШЛИ В СЕМЕЙСТВОТО НА ЦСКА ![/center]
[center][rimg]http://oi63.tinypic.com/10pwvlu.jpg[/rimg][/center]

Потребителски аватар
Red thunderstorm
Мнения: 1502
Регистриран на: 01 авг 2012 15:43

Re: Мукаддес Налбант е единият зам.-министър на образованието!

Мнениеот Red thunderstorm » 14 юни 2013 01:16

Ммдаа, сложиха турчин за областен управител на Благоевград, гласят такъв и за Варна, зам.министър на образованието на име Налбант...Все "хубави" вести!
Нищо, "важното" беше да се свалят предните!
[offtopic]В края на мандата на сегашните, актуалният поздрав за добро утро ще бъде "Баха ли та сабахаля", с отговор "Охаля, охаля"! :lol:[/offtopic]
Последна промяна от Red thunderstorm на 14 юни 2013 01:47, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
LaRgO
Мнения: 5160
Регистриран на: 28 фев 2010 20:26
Контакти:

Re: Мукаддес Налбант е единият зам.-министър на образованието!

Мнениеот LaRgO » 14 юни 2013 01:17

Този народ за пореден път доказа, че заслужава само и единствено турско робство :!:

Потребителски аватар
nomeruno
Мнения: 479
Регистриран на: 14 юни 2009 14:07
Контакти:

Re: Мукаддес Налбант е единият зам.-министър на образованието!

Мнениеот nomeruno » 14 юни 2013 06:20

Red thunderstorm написа:Ммдаа, сложиха турчин за областен управител на Благоевград, гласят такъв и за Варна, зам.министър на образованието на име Налбант...Все "хубави" вести!
Нищо, "важното" беше да се свалят предните!
[offtopic]В края на мандата на сегашните, актуалният поздрав за добро утро ще бъде "Баха ли та сабахаля", с отговор "Охаля, охаля"! :lol:[/offtopic]


[offtopic]Изображение :lol: :lol:[/offtopic]

Потребителски аватар
емо73канар
Мнения: 1226
Регистриран на: 07 ное 2008 21:33
Контакти:

Re: Мукаддес Налбант е назначена за зам.-министър на образование

Мнениеот емо73канар » 14 юни 2013 07:36

Винаги съм казвал,че за мен лично има двама виновници за състоянието на страната ни.Единият е Хитлер,а другият е Т.Живков.По време на втората световна война,защо му е трябвало на Хитлер да избие общо 7 500 000 мшл. евреи,ако беше избил толкова цигани сега положението щеше да е коренно различно.Бай Тошо го обвинявам,че откакто е дошъл не е започнал "тъй наречените екскурзйи,ако го беше направил в края на 80-те год. нямаше да е останал никой.Мръсните боклуци от бсп,ходят по доста тънак лед и още тази зима може да им се припомни зимата на Видинов. :evil: :evil: :evil:

Потребителски аватар
ЕМИЛ
Мнения: 51312
Регистриран на: 20 юни 2009 16:17
Местоположение: У некоя кръчма
Контакти:

Re: Мукаддес Налбант е назначена за зам.-министър на образование

Мнениеот ЕМИЛ » 14 юни 2013 07:51

Зимъска турското правителство и комунистите си заминават 8-)

Потребителски аватар
Betchualeng Arnaikem
Мнения: 7941
Регистриран на: 30 мар 2013 05:04
Контакти:

Re: Мукаддес Налбант е назначена за зам.-министър на образование

Мнениеот Betchualeng Arnaikem » 14 юни 2013 08:02

Редно е партийната линия да продължи. Цар Киро - шеф на МВР! Лупи - министър на икономиката.
Ставински - министър на правосъдието.При кандидатстване за работа ако не владееш цигански и турски - 40% по-ниска заплата. Първолаче, което не знае 112тата сура от Корана да остава на поправка.

Не я знам тая що за министърка е, ама тя представя всичко от гледна точка на Империята: Левски бил смутител на реда в Империята. Е хуу де, верно е, ама мен гледната точка на султана няма да казвам откъде ми е, от моя гледна точка правилно им е смутил реда, даже още е трябвало. За който не ми разбра мисълта - тая госпойца демонстрира гледната точка на османски историк. Което си е нейно право.. но не в БЪЛГАРСКАТА образователна система. Виж ако заеме поста министър на образованието в Турция няма да имам претенции за нищо.

Колкото до призива към атакистите: не е САМО Сидеров виновен, просто от години наред при всяко правителство я турци я цигани получават малко повече и още малко та докато стигнем до днешната ситуация. А че Болен си е "националист" оле мале плашим са се знае още от първите месеци след първите избори, в които участва и АТАКА. Аз на много хора казвах, че би разцелувал Доган ако парите са достатъчно.. уж беше метафора пък горе-долу уцелих хх
[center]Almereide arh Iruein
ameide neh keuein
ameide neh ekuein
ameide neh etuein
Almereide arh Iruein
[/center]

Потребителски аватар
caci
Мнения: 1203
Регистриран на: 12 сеп 2009 21:17

Re: Мукаддес Налбант е назначена за зам.-министър на образование

Мнениеот caci » 14 юни 2013 08:30

Волен-болен е виновен за всичко.
Интервю на ген. Джуров:
-Армейският спортен клуб беше и остава носител на социалистическия морал и един от символите на успеха на Народната власт. Затова създадохме нашия ЦСКА.Това не беше грешка!
А аз мразя тази грешка цска!

Потребителски аватар
ПортугалецКамикадзе
Мнения: 257
Регистриран на: 07 май 2013 20:57

Re: Мукаддес Налбант е назначена за зам.-министър на образование

Мнениеот ПортугалецКамикадзе » 14 юни 2013 08:38

На ви сега турци и комунисти, честито. И проектозаконите са им чудесни. Връщане на пушенето по заведенията(пушач съм, ама това е абсурдно), "майчините" езици, легализиране на гетата. Сега и тока ще вдигнат. И това само за 1 месец :shock: След още 3 месеца сигурно ще ни карат да се прекръстваме с турски имена.
Седем е добро число
Както октоподът предрече, ЦСКА ги няма вече.
1948-2013. Амин.

ionkovsb
Мнения: 5
Регистриран на: 10 юни 2008 17:58
Контакти:

Re: Мукаддес Налбант е назначена за зам.-министър на образование

Мнениеот ionkovsb » 14 юни 2013 08:43

вижте зам.министъра на отбраната с име Неджми Али


Върни се в “Свободна зона”



Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта