Финални резултати:
1 S. Perez McLaren 1:21.848 - 97
2 S. Vettel Red Bull 1:22.197 +0.349 84
3 K. Raikkonen Lotus 1:22.697 +0.849 43
4 L. Hamilton Mercedes 1:22.726 +0.878 121
5 F. Alonso Ferrari 1:23.247 +1.399 76
6 V. Bottas Williams 1:23.561 +1.713 98
7 D. Ricciardo Toro Rosso 1:23.718 +1.870 70
8 P. Di Resta Force India 1:23.971 +2.123 62
9 N. Hulkenberg Sauber 1:24.205 +2.357 88
10 M. Chilton Marussia 1:25.115 +3.267 67
11 Ch. Pic Caterham 1:26.243 +4.395 102
Мегане, това беше към съответния час. Доколкото четох, всички тези времена са дадени с твърди гуми. Ама никак не става ясно дали се има предвид най-твърдата смес, или просто твърдата смес за деня

. Ей това най-ме дразни когато има тестове, има някакво инфо, ама е толкова "на парче", че по-добре да няма никаква информация. От това което гледах като симулация на състезание, но неясно с какви гуми, Фетел даваше стабилни времена от 1:30-1:31 с пик в първата обиколка 1:29,6 и пад до 1:33-1:44 в 6-та, седма обиколка и след това стабилизиране в гореспоменатите 1:30-1:31. Стинта е от 16 обиколки. Втори стинт е със стабилни времена от 1:31,5 при 1:30,5 в първата обиколка и 1:32,5 в последната - къс стинт от 10 обиколки. Последния стинт, в късния следобед който едва ли има общо със състезателната симулация, от 12 обиколки е със стабилни времена от 1:28 до 1:30. При Алонсо не видях разлика във стинтовете като брой обиколки и времена във всяка поредна - първата му обиколка винаги беше много бърза - 1:23,9. Във втората даваше 1:24,7 и след това постепенно слизаше до 1:30 в последната обиколка, но със стабилни 8-10 обиколки с времена от 1:27-1:28. Стинтовете бяха по 12-13 обиколки. Перез кара много малко преди обяд - едва 35 от 97-те си обиколки. Той и Райконен бяха единствените постигнал НБО-то си следобед и то, явно, в квалификационна симулация - излизане, спринт, прибиране. Дали е бил с меки гуми обаче, казва ли ти някой! Неговата състезателна симулация беше от три последователни стинта - първия от 10 обиколки, втория от 14, а третия от цели 20. Първия беше със стабилни времена в рамките на 1:32 при спад в последните три до 1:33,5 и 1:34,8. Втория стинт също много стабилни времена почващи с 1:29,8 и постепенно слизащи до 1:32 на финала, като всяка стъпка на нарстване времената на обиколка се запазваше стабилна поне за два тура. Третия стинт бе учудващо равномерен от 1:30,5 в началото, през 1:29,0 от 7-ма д 10-та обиколка и 1:31,7 в последните пет тура. Последният голям играч който направи симулация на състезателен стинт беше Райконен /явно рено са имали проблеми, защоно финландеца кара много малко, само 43 тура/. Стинта в същност беше двоен, демек, 6 тура, смяна на гуми и още 13 обиколки. Стабилно губене на време във сяка обиколка по време на първата част - от 1:29,7 до 1:32,0 преди бокса. Втората част отново с бърза загуба на темпо във всяка последваща обиколка - от 1:27,5 в първата до 1:32,4 в последната обиколка, с изключително бавен предпоследен тур от над 1:34. Хамстера направи много обиколки, но според мен не и състезателна симулация. Повечето му стинтове бяха по 12 обиколки, но имайки предвид големите паузи м/у тях ми се вижда безсмислено да им правя анализ.