БДЖ: Хората са виновни !!!
Модератори: paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist
Re: БДЖ: Хората са виновни !!!
Бе не съм сигурен, че навсякъде печелят, май е само на много малко места, където имат свърхбързи влакове. А наще, с тия 50 километра максимална скорост и маршрути, 3 пъти по-дълги от автобусните, трудно ще го направят номера. Ама където все пак може, стават е такива цигании, щото в автобуса, като дойдат 300 човека, пък вътре има място за 50, продават 50 билета, а не после, след като вземат парите, некой да почне да им обяснява, че не се правело така.
Когато Пенев говори, боговете си водят записки. Когато Пенев пърди, боговете си записват нотите.
Re: БДЖ: Хората са виновни !!!
защо написа:Бе не съм сигурен, че навсякъде печелят, май е само на много малко места, където имат свърхбързи влакове. А наще, с тия 50 километра максимална скорост и маршрути, 3 пъти по-дълги от автобусните, трудно ще го направят номера. Ама където все пак може, стават е такива цигании, щото в автобуса, като дойдат 300 човека, пък вътре има място за 50, продават 50 билета, а не после, след като вземат парите, некой да почне да им обяснява, че не се правело така.
В автобус с 45 места съм виждал 60 човека да влизат...
БФС: ЦСКА София има 4 титли, да мислят за емблема
Re: БДЖ: Хората са виновни !!!
Neron написа:Нещо сте в грешка повечето държавни железопътни компании са на дотации с които оцеляват.Ходил съм в Гърция и Румъния и железниците им са в много по-хубаво състояние от нашето но са пред тотален фалит това важи и за доста държави.А и нека не се заблуждаваме какво било преди 89та.Задайте си един прост въпрос преди 89та колко хиляди коли е имало в България 200-300 хиляди и колко сега?Да не говорим примерно горивото колко е поскъпнало както и тока и то не само в България а в цял свят спрямо те години.Естествено и неадекватното управление е една от големите причини.И въпреки всичко аз на автобус се качвам само до 20 км и в градски условия.
Не знам, ама не съм убеден, че в DB или SNCF предприятието е разделено на 3-4 отделни администрации, които плащат една на друга за дейността си, която е еднаква.А по цял свят печеливш е товарният, а не пътническият превоз, та затова и беше това неистово желание на министър Московски да еве мамата на единственото печелившо звено в БДЖ.
ПП-Авторът на темата определено си няма понятие от структурата на БДЖ!
- Neron
- Мнения: 7400
- Регистриран на: 28 юли 2008 13:56
- Skype: Последна версия
- Местоположение: БЪЛГАРИЯ
- Контакти:
Re: БДЖ: Хората са виновни !!!
Kашчей написа:Neron написа:Нещо сте в грешка повечето държавни железопътни компании са на дотации с които оцеляват.Ходил съм в Гърция и Румъния и железниците им са в много по-хубаво състояние от нашето но са пред тотален фалит това важи и за доста държави.А и нека не се заблуждаваме какво било преди 89та.Задайте си един прост въпрос преди 89та колко хиляди коли е имало в България 200-300 хиляди и колко сега?Да не говорим примерно горивото колко е поскъпнало както и тока и то не само в България а в цял свят спрямо те години.Естествено и неадекватното управление е една от големите причини.И въпреки всичко аз на автобус се качвам само до 20 км и в градски условия.
Не знам, ама не съм убеден, че в DB или SNCF предприятието е разделено на 3-4 отделни администрации, които плащат една на друга за дейността си, която е еднаква.А по цял свят печеливш е товарният, а не пътническият превоз, та затова и беше това неистово желание на министър Московски да еве мамата на единственото печелившо звено в БДЖ.
ПП-Авторът на темата определено си няма понятие от структурата на БДЖ!
Сега БДЖ плаща на НКЖИ да им се движат и обслужват влаковете реално ако пътуваш във влак само машиниста кондуктора и началник влака са служители на БДЖ.Стрелочници ръководител движение поддръжка на релсите диспечери и т.н. са служители на НКЖИ.А това да еве мамата не мисля че е точно така.Товарни превози не е на такава печалба за каквато си мислят всички.Да не забравяме че ако разкараме Товарни превози 2014 година ще получим за 300 милиона евро нов подвижен състав за Пътнически превози който ще е под формата на мотриси а не локомотиви и вагони.
1. Наименованието "ПФК Литекс - Ловеч" АД с ЕИК: 110501548, се изменя на - "ПФК Цска София ЕАД".
Нищо общо с Микре!!
Нищо общо с Микре!!
- Rainbow 1983
- Мнения: 66
- Регистриран на: 14 яну 2012 01:22
- Контакти:
Re: БДЖ: Хората са виновни !!!
Kашчей написа:Neron написа:Нещо сте в грешка повечето държавни железопътни компании са на дотации с които оцеляват.Ходил съм в Гърция и Румъния и железниците им са в много по-хубаво състояние от нашето но са пред тотален фалит това важи и за доста държави.А и нека не се заблуждаваме какво било преди 89та.Задайте си един прост въпрос преди 89та колко хиляди коли е имало в България 200-300 хиляди и колко сега?Да не говорим примерно горивото колко е поскъпнало както и тока и то не само в България а в цял свят спрямо те години.Естествено и неадекватното управление е една от големите причини.И въпреки всичко аз на автобус се качвам само до 20 км и в градски условия.
Не знам, ама не съм убеден, че в DB или SNCF предприятието е разделено на 3-4 отделни администрации, които плащат една на друга за дейността си, която е еднаква.А по цял свят печеливш е товарният, а не пътническият превоз, та затова и беше това неистово желание на министър Московски да еве мамата на единственото печелившо звено в БДЖ.
ПП-Авторът на темата определено си няма понятие от структурата на БДЖ!
И защо трябва да имам идея за структурата на БДЖ ? Аз пускам тема за поредния случай на подигравка с хората които са платили за да ползват техните услуги! И за безкрайната наглост на ръководството потърсено за коментар! Ти предполагам работиш там? Ако е така разбирам враждебността!
От всички човешки грехове Господ най - тежко наказва глупостта!!!
Long live Rock`n`Roll !!!
По - страшен от СПИНа , по - опасен от рака - сега за сега си остава ПРОСТАКА! - Радой Ралин.
Long live Rock`n`Roll !!!
По - страшен от СПИНа , по - опасен от рака - сега за сега си остава ПРОСТАКА! - Радой Ралин.
Re: БДЖ: Хората са виновни !!!
Neron написа:Kашчей написа:Neron написа:Нещо сте в грешка повечето държавни железопътни компании са на дотации с които оцеляват.Ходил съм в Гърция и Румъния и железниците им са в много по-хубаво състояние от нашето но са пред тотален фалит това важи и за доста държави.А и нека не се заблуждаваме какво било преди 89та.Задайте си един прост въпрос преди 89та колко хиляди коли е имало в България 200-300 хиляди и колко сега?Да не говорим примерно горивото колко е поскъпнало както и тока и то не само в България а в цял свят спрямо те години.Естествено и неадекватното управление е една от големите причини.И въпреки всичко аз на автобус се качвам само до 20 км и в градски условия.
Не знам, ама не съм убеден, че в DB или SNCF предприятието е разделено на 3-4 отделни администрации, които плащат една на друга за дейността си, която е еднаква.А по цял свят печеливш е товарният, а не пътническият превоз, та затова и беше това неистово желание на министър Московски да еве мамата на единственото печелившо звено в БДЖ.
ПП-Авторът на темата определено си няма понятие от структурата на БДЖ!
Сега БДЖ плаща на НКЖИ да им се движат и обслужват влаковете реално ако пътуваш във влак само машиниста кондуктора и началник влака са служители на БДЖ.Стрелочници ръководител движение поддръжка на релсите диспечери и т.н. са служители на НКЖИ.А това да еве мамата не мисля че е точно така.Товарни превози не е на такава печалба за каквато си мислят всички.Да не забравяме че ако разкараме Товарни превози 2014 година ще получим за 300 милиона евро нов подвижен състав за Пътнически превози който ще е под формата на мотриси а не локомотиви и вагони.
Мотриси за 300 милиона-и отново се гледа краткосрочният ефект от нещата.Да не говоря за периода на управление на Дунчев и Краус, които еваха мамата пък на жп промишлеността и капитален ремонт започна да се прави в депо-смях в залата.Да не говорим за години безстопанственост и кражби, за нарязаните за скрап локомотиви и вагони.За отчайващата призма на пътя, за малките криви и липсата на сериозни прави участъци по периферните направления.
Имам един стар, но много свеж в главата спомен от пътуване до ГДР с влак:От Русе влакът тръгна с час и половина закъснение (предизвикано предимно от митничарите, тяхната кожа).На Куртичи закъснението беше 3 часа, а в Усти на Лабе 10 минути от разписанието.Смятай как се е движил влакът в Унгария и най-вече в Чехословакия, защото в Прага закъснението беше час.
- Neron
- Мнения: 7400
- Регистриран на: 28 юли 2008 13:56
- Skype: Последна версия
- Местоположение: БЪЛГАРИЯ
- Контакти:
Re: БДЖ: Хората са виновни !!!
Не съм много съгласен че се гледа краткосрочно.Тези мотриси ще са първия нов подвижен състав от 30 години насам нарочно не броя мотрисите които "купиха" по времето на Станишев защото те дори не го платиха и сега Товарни превози работи за тяхното изплащане да не говорим че тия мотриси докато ги изплатим "добрата" поддръжка им разказа играта както и едни братя дето ги обстрелват постоянно с камъни и потрошиха всичко...
Между другото едва ли някой от обикновените хора знаят че всички разписания са с разтеглени графици тоест имаме вагони и локомотиви за 130 км/ч. както и трасета но до тука с хубавите случайности.Да вземем произволно един бърз влак от Бургас за София слагат му се общо 6-7 вагона 6 от тия вагони са за 130 и се слага един за 100 и този вагон е**** мамата на цялото разписание и всичко защото автоматично влака вместо да се движи със 130 се движи със 100.В Българя до скоро само "Слънчев бряг" беше изцяло със бърз състав но вече и той е приравнен със всички бързи влакове.Добре да кажем че няма вагони и е по-добре със 100 отколкото прави или без хич да ама не е така.Пътническите влакове които са до 100 че даже и 80 км/ч им се слагат вагони за 130 и за бързите остават вагони за 100 нищо че са за 130.Този проблем на пръв поглед е дребен но ако се реши генерално пътуване с влак от Варна до София например ще стане с 30-40 минути по малко.С други думи с прости решения и действия може да се подобри цялата услуга наречена БДЖ стига да има някой с желание и решителност.
Между другото едва ли някой от обикновените хора знаят че всички разписания са с разтеглени графици тоест имаме вагони и локомотиви за 130 км/ч. както и трасета но до тука с хубавите случайности.Да вземем произволно един бърз влак от Бургас за София слагат му се общо 6-7 вагона 6 от тия вагони са за 130 и се слага един за 100 и този вагон е**** мамата на цялото разписание и всичко защото автоматично влака вместо да се движи със 130 се движи със 100.В Българя до скоро само "Слънчев бряг" беше изцяло със бърз състав но вече и той е приравнен със всички бързи влакове.Добре да кажем че няма вагони и е по-добре със 100 отколкото прави или без хич да ама не е така.Пътническите влакове които са до 100 че даже и 80 км/ч им се слагат вагони за 130 и за бързите остават вагони за 100 нищо че са за 130.Този проблем на пръв поглед е дребен но ако се реши генерално пътуване с влак от Варна до София например ще стане с 30-40 минути по малко.С други думи с прости решения и действия може да се подобри цялата услуга наречена БДЖ стига да има някой с желание и решителност.
1. Наименованието "ПФК Литекс - Ловеч" АД с ЕИК: 110501548, се изменя на - "ПФК Цска София ЕАД".
Нищо общо с Микре!!
Нищо общо с Микре!!
Re: БДЖ: Хората са виновни !!!
Bourgas написа:Всеки знае, че след водния, железопътния транспорт е най-евтин и съответно се печели много добре от него. Само ние в България не го осъзнаваме. Български пощи имат най-много обекти из страната, най-много партньори в чужбина и по същата причина не са пред Спийди, Еконт и т.н. Корупция, братче, лапаница!
Едва ли има на друго място в света губеща петролна рафинерия, но у нас и такава има.
Никога не пишете подобни мнения във форумите на гонг
Клик -->> [rimg]http://store.picbg.net/pubpic/D2/1E/bcd465b2c446d21e.jpg[/rimg]
Клик -->> [rimg]http://store.picbg.net/pubpic/D2/1E/bcd465b2c446d21e.jpg[/rimg]
Re: БДЖ: Хората са виновни !!!
Ако БДЖ си поднови влаковете това означава цените на билетчето да се покачат и клиентите да хванат пътя
Умира бавно този, който бяга от страстта и водовъртежа на чувствата, които връщат блясъка в очите и спасяват тъжните сърца...
Re: БДЖ: Хората са виновни !!!
Neron написа:Не съм много съгласен че се гледа краткосрочно.Тези мотриси ще са първия нов подвижен състав от 30 години насам нарочно не броя мотрисите които "купиха" по времето на Станишев защото те дори не го платиха и сега Товарни превози работи за тяхното изплащане да не говорим че тия мотриси докато ги изплатим "добрата" поддръжка им разказа играта както и едни братя дето ги обстрелват постоянно с камъни и потрошиха всичко...
Между другото едва ли някой от обикновените хора знаят че всички разписания са с разтеглени графици тоест имаме вагони и локомотиви за 130 км/ч. както и трасета но до тука с хубавите случайности.Да вземем произволно един бърз влак от Бургас за София слагат му се общо 6-7 вагона 6 от тия вагони са за 130 и се слага един за 100 и този вагон е**** мамата на цялото разписание и всичко защото автоматично влака вместо да се движи със 130 се движи със 100.В Българя до скоро само "Слънчев бряг" беше изцяло със бърз състав но вече и той е приравнен със всички бързи влакове.Добре да кажем че няма вагони и е по-добре със 100 отколкото прави или без хич да ама не е така.Пътническите влакове които са до 100 че даже и 80 км/ч им се слагат вагони за 130 и за бързите остават вагони за 100 нищо че са за 130.Този проблем на пръв поглед е дребен но ако се реши генерално пътуване с влак от Варна до София например ще стане с 30-40 минути по малко.С други думи с прости решения и действия може да се подобри цялата услуга наречена БДЖ стига да има някой с желание и решителност.
Нямаме пълно трасе за такава скорост.София-Варна до Мездра е в планински район, с много малки криви.След това към ГО, около Поликраище линията е единична, което намалява пропускливостта.Същата история е и към Бургас, в района Пловдив -Ст. Загора.Първа и втора линия-сравнително добри като трасе и жп път.Четвърта-ужасна, особено до Дъбово.Девета-ужасна до Каспичан, където се влива във втора.Върху другите нямам много наблюдения.
Да не говорим за "отличното" отношение на някои пътници към интериора на вагоните

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта