Фетел показва среден пръст на "краставицата" Картикеян
[wrapimg=]http://formula1.sportal.bg/uploads/images/news/2012_03/img_20120326_0004.jpg[/wrapimg]



Модератори: paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist
Фетел показва среден пръст на "краставицата" Картикеян
AnalBreaker написа:Тоя Картикеян е изситнско бедствие на пистата. То мен да сложат по-малко инциденти ще предизвикам...
Бижутера написа:А и трябва да отбележим,че голяма заслуга за кацането и на нацистите на луната през 40-те години има и извънземна цивилизация,която ни дава техника и съвети,а в замяна получава жив човешки материал
enguerino написа:Видя че преднината се изпари и вече е 1 от многото и почна да го избива
Бижутера написа:А и трябва да отбележим,че голяма заслуга за кацането и на нацистите на луната през 40-те години има и извънземна цивилизация,която ни дава техника и съвети,а в замяна получава жив човешки материал
Rivaldo10 написа:[center]Бътън: Алонсо не е заплаха, Хамилтън е основният ми конкурент[/center]"Дори и след такова лошо състезание, а се надявам това да е най-лошото за мен през тази година, изоставам само на десет точки. И то от Фернандо Алонсо и Ферари. Това не ме притеснява, защото те не са голяма заплаха. Също така съм само пет точки зад Люис Хамилтън, който е опасен пилот с много бърза кола. Люис със сигурност ми е основният конкурент за титлата. Другата опасност ще дойде от Ред Бул. Те са момчетата, които ще ни притесняват през целия сезон, и трябва да не допускаме да ни догонят."
Бижутера написа:А и трябва да отбележим,че голяма заслуга за кацането и на нацистите на луната през 40-те години има и извънземна цивилизация,която ни дава техника и съвети,а в замяна получава жив човешки материал
MuFc1878 написа:Като съотборник му е Хамилтън нормално да прихване нещо и от него
Бижутера написа:А и трябва да отбележим,че голяма заслуга за кацането и на нацистите на луната през 40-те години има и извънземна цивилизация,която ни дава техника и съвети,а в замяна получава жив човешки материал
След като френският министър-председател Франсоа Фийон прие идеята да върне Формула 1 във Франция присърце, резултатите вече са налице. Според близки до министъра източници, още тази седмица ще бъде обявено завръщането на състезанието в страната през следващия сезон след 5 години извън календара. За последен път Гран при на Франция се проведе през сезон 2008 на "Маникур". Тогава победител стана пилотът на Ферари Фелипе Маса.
Новото Гран при ще се провежда на трасето "Пол Рикар" и ще влезе в календара за първи път през 2013 година. Добрите новини обаче приключват тук, тъй като според слуховете, събитието ще се разменя всяка година с Гран при на Белгия, което се провежда на легендарната писта "Спа". Провеждането на Гран при на Франция ще струва 20 млн евро, като цената е била договорена с много срещи между представители на френската държава и Бърни Екълстоун, който първоначално е искал по-голяма такса.
Макар мнозина да не приемат радушно идеята Гран при на Белгия да се провежда веднъж на две години, този вариант е далеч по-добър от възможността "Спа" да отпадне като цяло от календара на спорта, каквато вероятност има. Освен това, "Пол Рикар" ще даде нова идентичност на френското Гран при. На пистата в Южна Франция не са се провеждали надпревари от Ф1 от 1990 година насам.
Бижутера написа:А и трябва да отбележим,че голяма заслуга за кацането и на нацистите на луната през 40-те години има и извънземна цивилизация,която ни дава техника и съвети,а в замяна получава жив човешки материал
В опит да направи Формула 1 по-ангажирана с опазването на околната среда, ръководството на шампионата обмисля въвеждането от 2015 г. на ограничение в количеството гориво, с което ще разполагат отборите. Предвижда се всяка година след задействането на правилото разрешеното количество да намалява с 15 процента спрямо предишния сезон.
През последните години във Формула 1 се реализираха няколко идеи като системата за редуциране на кинетичната енергия (КЕРС) и преминаването към 6-цилиндрови двигатели. Тези промени бяха продиктувани изцяло от екологична гледна точка.
Новата директива, която все още е на ниво проект, предвижда определянето на определено количество гориво за отборите преди старта на сезона. Петъчните свободни тренировки преди всяка надпревара ще останат извън ограничението, което ще бъде само за квалификациите и самите състезания.
Разпределението на горивото ще става по отбори, а не индивидуално за всеки пилот, като отборните тактики ще претърпят сериозно развитие. Възможно е дори да се стигне част от пилотите дори да не участват в дадени състезания, за да подпомогнат шансовете на съотборниците си, които се борят за титлата.
Заради предвиденото намаление за всеки следващ сезон с 15 процента отборите във Формула 1 ще бъдат принудени да правят болиди, които изразходват по-ефективно горивото си или да търсят алтернативни начини да увеличат мощността им. Някои експерти считат, че може да се стигне дори до вграждането на миниатюрни ядрени реактори, газови турбини или използване силата на вятъра.
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта