


Модератори: paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist
Босът на Формула 1 Бърни Екълстоун заяви, че ще опита да убеди шефовете на отборите за намаляване на тавана на бюджетите. Според британеца в момента тимовете харчат прекалено много пари за излишни работи, които не се отразяват пряко на участието им в Гран при надпреварите. В момента размерът на бюджетите във Формула 1 е фиксиран от 35 до 200 милиона евро.
Последният път, когато този въпрос бе официално гласуван, бе през 2009 година и тогава предложението на ФИА бе таван от 40 милиона евро. Идеята обаче не бе приета от отборите и се стигна до създаването на комисия по надзор на бюджетите, която проверява разходите на отборите.
"Отборите трябва да се научат да се състезават, харчейки по-малко пари. Те трябва да се фокусират отново над основите на моторния спорт, а не да харчат огромни суми за моторхоум например, оборудван като за кралски особи", заяви Бърни. "Можем да наложим таван на бюджетите на база на парите, с които разполагат малките отбори, но никой от големите няма да се съгласи. Аз съм "за" и ще работя по този въпрос с шефовете на водещите отбори", завърши британецът.
[/center]"Мисля си, че всеки винаги вярва, че ще започне да печели. Не виждам причина да не го направим през 2012 година. Нуждаехме се от бърз болид, с който можем да се борим в челото и да побеждаваме. Мисля, че W03 е точно такъв", заяви Браун. "Не се съмнявам във възможностите на Михаел и Нико и това ме кара да вярвам в постигането на целите ни за тази година", завърши британецът.
[/center]Един от основните доставчици на двигатели във Формула 1 - Рено, вече работи сериозно по проекта за новите двигатели. От компанията заявиха, че вече са готови на 70% с разработката на новите двигатели и очакват през следващата година да са напълно готови за първи тестове. Бюджетът, отделен за проекта, възлиза на 50 милиона евро. От 2014 година техният работен обем ще бъде намален до 1.6 литра с принудително пълнене от турбокомпресор и конфигурация V6.
Френската автомобилна компания вече не участва като производител във Формула 1, но доставя двигатели на световните шампиони в последните два сезона Ред Бул. С двигателите на французите се състезават още Лотус, Уилямс и Катерам.
"В момента сме достигнали до 70% от развитието на новите турбо двигатели за 2014 година", заяви директорът на Рено Спорт. "Очакваме през следващата година да сме напълно готови и да стартираме същинските тестове на турбо двигателите", завърши французинът.
MuFc1878 написа:ЯжОт хартия ли ще правят болидите
enguerino написа:Вече бях забравил какво е да ставаш в събота и неделя рано сутрин за Ф1![]()
Световният съвет на ФИА реши да направи някои малки промени в правилника за сезон 2012 във Ф1. Най-основната промяна е засегнала употребата на DRS от пилотите при лошо време. Според представителите на световния съвет, използването на подвижното крило при дъжд и други тежки метеорологични условия е опасно както за самия пилот, така и за околните му колеги и от тук нататък се забранява.
На срещата бяха засегнати и проблемите с лимита за работа на екипите по време на състезателен уикенд. Миналата година в Сингапур, много от отборите инцидентно превишиха времето позволено за работа, заради неясните правила. От тук нататъка обаче ФИА се надява, че няма да има обърквания.
Последната промяна засяга гумите. Според нея, ако в петъчните тренировки вали дъжд и двете сесии - сутрешна и следобедна, бъдат обявени за дъждовни, всеки екип ще има правото да запази един комплект сухи сликове за събота. Така ще се позволи на екипите да направят повече обиколки в съботната тренировка.
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост