THE G.A.M.E написа:Иначе според мен италианците и маковете са с идентични времена, що-годе ...
Една класа са, но англичаните намериха ваксата на специфичните каучоци наречени гуми.
Ммм, не съм съгласен! Проблема на Ферари е крайно нехаректерен за тях. В предните години Ферари често имаха проблеми да извличат максимума от колата си в една обиколка - т.е. за квалификациите, но в дълга серия от обиколки те показваха чудесно темпо и постоянство. А сега при тях е точно обратното - могат в една или две обиколки да постигнат наистина отлично темпо, но това темпо не могат да го задържат. А и Ферари прекаляват в разработките за подобравяне обдухването на задната част на колата си! Съсредоточили са се основно над това и забравят останалите компоненти от колата си! Вместо да мислят как да подобрят даунфорсинга си, да се замислят как да оптимизират работата на шасито с гумите. Още повече, че даунфорсинга (силата на притискане) има едно оптимално полезно ниво - след като то се премине... прекалената сила на притискане почва да пречи, защото отнема част от скоростта на болида и го прави по-бавен!