Мобилните оператори са готови да премахнат клаузата за автоматично преподписване на договорите
И трите големи мобилни оператора у нас са заявили принципното си съгласие клаузата за автоматично подновяване на договорите да отпадне. Това обаче няма да стане веднага, тъй като техническата подготовка на системите ще отнеме около месец и половина. Мобилните оператори ще са длъжни да напомнят на клиентите си, че договорите им изтичат, а подновяването ще става само с изричното съгласие на абоната. Междувременно в четвъртък в София ще има протест на неправителствени и потребителски организации срещу нелоялните търговски практики на телекомите. На него ще се настоява за намаляване на неустойките при предсрочно прекратяване на договор, както и за създаване на Етичен кодекс за отношенията между телекомите и абонатите.
GLOBUL с готовност за премахване на автоматичното подновяване на договорите
GLOBUL изрази готовността си да премахне клаузата за автоматично подновяване от индивидуалните договори на настоящите и новите си клиенти по време на Кръгла маса, организирана от Комисията за регулиране на съобщенията (КРС) с участието на представители на други регулаторни органи и на останалите мобилни оператори. Операторът е готов да направи това, след като бъдат уточнени конкретните параметри, начин, условия и срокове за това. По думи на Ясен Гуев, директор "Корпоративна политика" в GLOBUL, актуализирането на договорите за нови абонати ще отнеме около два месеца, а практиката за автоматично подновяване на договорите трябва да бъде преустановена и при доставчиците на фиксирани услуги, интернет и телевизия.
GLOBUL подкрепя и мерките за облекчаване на преносимостта на номерата, включително въвеждането на процедурата "на едно гише". По време на кръглата маса бяха дискутирани и редица други въпроси, включително кредитния лимит. Както е регламентирано в Общите условия на GLOBUL, този лимит няма задължителен характер и операторът може да уведоми клиента при наближаването или достигането му. Освен това неговата стойност подлежи на промяна и актуализиране от страна на GLOBUL. По отношение на нежеланите рекламни съобщения, получавани от абонатите под формата на SMS, операторът е предвидил и осигурил възможност на своите абонати да се откажат от получаването им чрез всички канали за комуникация с компанията.
От 1 март VIVACOM премахва клаузата за автоматично подновяване на договорите
Както заяви още в началото на тази година, VIVACOM ще премахне клаузата за автоматично подновяване на срочните договори. Компанията спазва своя ангажимент и ще въведе новите правила от 1 март 2011 г. След изтичането на срочния договор той автоматично се превръща в безсрочен и може да бъде прекратен с едномесечно предизвестие. Решението беше потвърдено по време на среща между Комисията за регулиране на съобщенията и представители на мобилните оператори днес. Компанията очаква от другите два големи мобилни оператора да въведат същите условия. Ако срочните условия от клаузата за автоматично подновяване не бъдат премахнати в срок от един месец след преустановяването на тази практика от страна на VIVACOM, телекомът ще бъде принуден също да я върне в действие, тъй като това ще го постави в най-неблагоприятната позиция на пазара. http://www.mobilebulgaria.com
Жалко е само, че толкова хора бяха подведени и операторите излапаха МНОГО пари ...
Предстои "малка" победа срещу трите вятърни мелници
Модератори: paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist
Re: Предстои "малка" победа срещу трите вятърни мелници.
РАЗГЕЛЕ!!! Сега остана скапана ни държава да се сети, че плащаме най-големите сметки за телефон в цяла Европа!
YA GUNNERS YA
Re: Предстои "малка" победа срещу трите вятърни мелници.
crap написа:РАЗГЕЛЕ!!! Сега остана скапана ни държава да се сети, че плащаме най-големите сметки за телефон в цяла Европа!
То да е само това!
Re: Предстои "малка" победа срещу трите вятърни мелници.
crap написа:РАЗГЕЛЕ!!! Сега остана скапана ни държава да се сети, че плащаме най-големите сметки за телефон в цяла Европа!
ще ми се да плащам по малко ама средната сметка в БГ изобщо не е най висока в Европа
Re: Предстои "малка" победа срещу трите вятърни мелници.
stg333 написа:crap написа:РАЗГЕЛЕ!!! Сега остана скапана ни държава да се сети, че плащаме най-големите сметки за телефон в цяла Европа!
ще ми се да плащам по малко ама средната сметка в БГ изобщо не е най висока в Европа
ми що ли е така а?
мисля, че всеки средно интелигентен човек би отговорил на това така:
- Ами нема кинте бе бетееее!!!!
Хората едвам си купуват храна и гледат да се ограничават от разговори, така че не ми излизай с това средната сметка била ниска!!!!!!

Re: Предстои "малка" победа срещу трите вятърни мелници.
Какво значи средната сметка била ниска?
Дай да ни *бат мощно защото гледаме да не говорим по телефоните много? Защо трябва един разговор по телефона да ми излиза през носа?!
Иначе мен Вива ком ми се обадиха поне 5 пъти когато започна да ми изтича договора (за да ми напомнят), но за Мтел не мога да кажа същото.
Дай да ни *бат мощно защото гледаме да не говорим по телефоните много? Защо трябва един разговор по телефона да ми излиза през носа?!
Иначе мен Вива ком ми се обадиха поне 5 пъти когато започна да ми изтича договора (за да ми напомнят), но за Мтел не мога да кажа същото.
- CSKARCHETO-BS
- Мнения: 1105
- Регистриран на: 08 сеп 2009 21:40
- Контакти:
Re: Предстои "малка" победа срещу трите вятърни мелници.
stg333 написа:crap написа:РАЗГЕЛЕ!!! Сега остана скапана ни държава да се сети, че плащаме най-големите сметки за телефон в цяла Европа!
ще ми се да плащам по малко ама средната сметка в БГ изобщо не е най висока в Европа
Съотношението цена-заплата е една от най високите в Европа
Re: Предстои "малка" победа срещу трите вятърни мелници.
РАЗГОВОРИТЕ са с най-високите високите цени в Европа. Не става дума за съотношение зашлата/цена. Аз колкото и да гледам да пестя от разговори всеки месец ме тряскат с по 40кинта. Да не говорим, че имам и служебен... добре че не го плащам аз!
YA GUNNERS YA
Re: Предстои "малка" победа срещу трите вятърни мелници.
CSKARCHETO-BS написа:stg333 написа:crap написа:РАЗГЕЛЕ!!! Сега остана скапана ни държава да се сети, че плащаме най-големите сметки за телефон в цяла Европа!
ще ми се да плащам по малко ама средната сметка в БГ изобщо не е най висока в Европа
Съотношението цена-заплата е една от най високите в Европа
с това съм съгласен вече
Re: Предстои "малка" победа срещу трите вятърни мелници
Между цена на разгоеор и размер на платена сметка е голяма разликата,действително цените са най-високи в Европа,какво е това 0,32 лв. на минута
сестра ми е в германия и с предплатена карта,и говори на цена 8-9 евроцента на минута,а кажете сега къде е по евтино

сестра ми е в германия и с предплатена карта,и говори на цена 8-9 евроцента на минута,а кажете сега къде е по евтино
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта