Предстои "малка" победа срещу трите вятърни мелници

Модератори: paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist

Потребителски аватар
baltimore
Мнения: 1933
Регистриран на: 29 юли 2009 16:40

Предстои "малка" победа срещу трите вятърни мелници

Мнениеот baltimore » 09 фев 2011 16:39

Мобилните оператори са готови да премахнат клаузата за автоматично преподписване на договорите

И трите големи мобилни оператора у нас са заявили принципното си съгласие клаузата за автоматично подновяване на договорите да отпадне. Това обаче няма да стане веднага, тъй като техническата подготовка на системите ще отнеме около месец и половина. Мобилните оператори ще са длъжни да напомнят на клиентите си, че договорите им изтичат, а подновяването ще става само с изричното съгласие на абоната. Междувременно в четвъртък в София ще има протест на неправителствени и потребителски организации срещу нелоялните търговски практики на телекомите. На него ще се настоява за намаляване на неустойките при предсрочно прекратяване на договор, както и за създаване на Етичен кодекс за отношенията между телекомите и абонатите.

GLOBUL с готовност за премахване на автоматичното подновяване на договорите

GLOBUL изрази готовността си да премахне клаузата за автоматично подновяване от индивидуалните договори на настоящите и новите си клиенти по време на Кръгла маса, организирана от Комисията за регулиране на съобщенията (КРС) с участието на представители на други регулаторни органи и на останалите мобилни оператори. Операторът е готов да направи това, след като бъдат уточнени конкретните параметри, начин, условия и срокове за това. По думи на Ясен Гуев, директор "Корпоративна политика" в GLOBUL, актуализирането на договорите за нови абонати ще отнеме около два месеца, а практиката за автоматично подновяване на договорите трябва да бъде преустановена и при доставчиците на фиксирани услуги, интернет и телевизия.

GLOBUL подкрепя и мерките за облекчаване на преносимостта на номерата, включително въвеждането на процедурата "на едно гише". По време на кръглата маса бяха дискутирани и редица други въпроси, включително кредитния лимит. Както е регламентирано в Общите условия на GLOBUL, този лимит няма задължителен характер и операторът може да уведоми клиента при наближаването или достигането му. Освен това неговата стойност подлежи на промяна и актуализиране от страна на GLOBUL. По отношение на нежеланите рекламни съобщения, получавани от абонатите под формата на SMS, операторът е предвидил и осигурил възможност на своите абонати да се откажат от получаването им чрез всички канали за комуникация с компанията.

От 1 март VIVACOM премахва клаузата за автоматично подновяване на договорите

Както заяви още в началото на тази година, VIVACOM ще премахне клаузата за автоматично подновяване на срочните договори. Компанията спазва своя ангажимент и ще въведе новите правила от 1 март 2011 г. След изтичането на срочния договор той автоматично се превръща в безсрочен и може да бъде прекратен с едномесечно предизвестие. Решението беше потвърдено по време на среща между Комисията за регулиране на съобщенията и представители на мобилните оператори днес. Компанията очаква от другите два големи мобилни оператора да въведат същите условия. Ако срочните условия от клаузата за автоматично подновяване не бъдат премахнати в срок от един месец след преустановяването на тази практика от страна на VIVACOM, телекомът ще бъде принуден също да я върне в действие, тъй като това ще го постави в най-неблагоприятната позиция на пазара. http://www.mobilebulgaria.com


Жалко е само, че толкова хора бяха подведени и операторите излапаха МНОГО пари ...

Потребителски аватар
crap
Мнения: 3989
Регистриран на: 16 сеп 2009 17:21
Местоположение: София
Контакти:

Re: Предстои "малка" победа срещу трите вятърни мелници.

Мнениеот crap » 09 фев 2011 16:42

РАЗГЕЛЕ!!! Сега остана скапана ни държава да се сети, че плащаме най-големите сметки за телефон в цяла Европа!
YA GUNNERS YA

Потребителски аватар
аби
Мнения: 574
Регистриран на: 27 окт 2010 14:17
Контакти:

Re: Предстои "малка" победа срещу трите вятърни мелници.

Мнениеот аби » 09 фев 2011 16:51

crap написа:РАЗГЕЛЕ!!! Сега остана скапана ни държава да се сети, че плащаме най-големите сметки за телефон в цяла Европа!


То да е само това!

stg333
Мнения: 2531
Регистриран на: 02 мар 2009 21:53
Контакти:

Re: Предстои "малка" победа срещу трите вятърни мелници.

Мнениеот stg333 » 09 фев 2011 16:55

crap написа:РАЗГЕЛЕ!!! Сега остана скапана ни държава да се сети, че плащаме най-големите сметки за телефон в цяла Европа!

ще ми се да плащам по малко ама средната сметка в БГ изобщо не е най висока в Европа

nikawr
Мнения: 90
Регистриран на: 20 юни 2009 07:33
Skype: nikawr1
Контакти:

Re: Предстои "малка" победа срещу трите вятърни мелници.

Мнениеот nikawr » 09 фев 2011 17:00

stg333 написа:
crap написа:РАЗГЕЛЕ!!! Сега остана скапана ни държава да се сети, че плащаме най-големите сметки за телефон в цяла Европа!

ще ми се да плащам по малко ама средната сметка в БГ изобщо не е най висока в Европа


ми що ли е така а?
мисля, че всеки средно интелигентен човек би отговорил на това така:
- Ами нема кинте бе бетееее!!!!
Хората едвам си купуват храна и гледат да се ограничават от разговори, така че не ми излизай с това средната сметка била ниска!!!!!! :evil:

Enravota
Мнения: 918
Регистриран на: 22 яну 2009 17:40
Контакти:

Re: Предстои "малка" победа срещу трите вятърни мелници.

Мнениеот Enravota » 09 фев 2011 17:03

Какво значи средната сметка била ниска?
Дай да ни *бат мощно защото гледаме да не говорим по телефоните много? Защо трябва един разговор по телефона да ми излиза през носа?!

Иначе мен Вива ком ми се обадиха поне 5 пъти когато започна да ми изтича договора (за да ми напомнят), но за Мтел не мога да кажа същото.

Потребителски аватар
CSKARCHETO-BS
Мнения: 1105
Регистриран на: 08 сеп 2009 21:40
Контакти:

Re: Предстои "малка" победа срещу трите вятърни мелници.

Мнениеот CSKARCHETO-BS » 09 фев 2011 17:04

stg333 написа:
crap написа:РАЗГЕЛЕ!!! Сега остана скапана ни държава да се сети, че плащаме най-големите сметки за телефон в цяла Европа!

ще ми се да плащам по малко ама средната сметка в БГ изобщо не е най висока в Европа


Съотношението цена-заплата е една от най високите в Европа

Потребителски аватар
crap
Мнения: 3989
Регистриран на: 16 сеп 2009 17:21
Местоположение: София
Контакти:

Re: Предстои "малка" победа срещу трите вятърни мелници.

Мнениеот crap » 09 фев 2011 17:15

РАЗГОВОРИТЕ са с най-високите високите цени в Европа. Не става дума за съотношение зашлата/цена. Аз колкото и да гледам да пестя от разговори всеки месец ме тряскат с по 40кинта. Да не говорим, че имам и служебен... добре че не го плащам аз!
YA GUNNERS YA

stg333
Мнения: 2531
Регистриран на: 02 мар 2009 21:53
Контакти:

Re: Предстои "малка" победа срещу трите вятърни мелници.

Мнениеот stg333 » 09 фев 2011 17:17

CSKARCHETO-BS написа:
stg333 написа:
crap написа:РАЗГЕЛЕ!!! Сега остана скапана ни държава да се сети, че плащаме най-големите сметки за телефон в цяла Европа!

ще ми се да плащам по малко ама средната сметка в БГ изобщо не е най висока в Европа


Съотношението цена-заплата е една от най високите в Европа


с това съм съгласен вече

Потребителски аватар
dindan
Мнения: 3108
Регистриран на: 22 авг 2008 17:50
Контакти:

Re: Предстои "малка" победа срещу трите вятърни мелници

Мнениеот dindan » 09 фев 2011 17:43

Между цена на разгоеор и размер на платена сметка е голяма разликата,действително цените са най-високи в Европа,какво е това 0,32 лв. на минута :twisted:
сестра ми е в германия и с предплатена карта,и говори на цена 8-9 евроцента на минута,а кажете сега къде е по евтино
ЧОВЕШКИЯТ УМ Е ОГРАНИЧЕН,ГЛУПОСТТА НЕ Е

Podcast



Върни се в “Свободна зона”



Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта