UltraBlue написа:enguerino написа:В Австралия не съм сигурен точно къде бяха в К1 и К2, но си мисля, че около или след 5то място. А след като заваля Фетел направи най-бързата обиколка с 0.5 на Уебър и над 1 сек на третия. В състезанието на суха писта не бяха по-бързи нито от Райко нито от Ало.
В Малайзия нещо подобно, като по спомен Уебър беше 14 в К1. След това Фетел взе полето, а това, че на Уебър не му сложиха 2я комплект интермедии го реши най-вероятно от 2то място. В състезанието беше ясно, че след отпадането на Алонсо само Въглена е достоен конкурент на Фетел, но Мерцедесите изяждат прекалено бързо гумите си.
Ама защо гледаш К1 и К2. Там целта не е да се даде най-доброто време, а просто да се прескочи в следващата фаза. Не мисля че някой от топ отборите си дава зор да спечели някоя от тези 2 части, респективно се "пестят" в тях. В Австралия наистина РедБул-а отстъпи на Лотос-а(който беше над всички останали) и Ферарито, но основната причина беше в бързото износване на гумите, а не защото е било сухо и колата е била по-бавна на сухо. Ако си спомням правилно Фетел правече много по-бързи 1-3/4-та обиколки и после следваше спад, именно заради бързото износване на гумите.
Не е важно да ги спечелиш, но са показателни. В предишните 2 год крилатите без много улисия си бяха от първите бори и в тях. Както и да е минало заминало, за да е интересно докрая ще трябва Меркела да отпадне 1-2 пъти иначе всичко ще се реши още преди лятната пауза.

Бътън вярва, че егоизмът на трикратния световен шампион ще му се върне в негативен план. "Всички искаме да спечелим, но Себастиан кара за "Ред бул" и те определят правилата. Това много пъти е работило в негова полза", заяви Бътън.






