Напълно очаквано Мерцедес GP са много силни в Малайзия заради двете дълги прави, НО трябва да бъде взето още едно нещо под внимание, когато се дават прогнози за квалификациите и състезанието - в свободните тренировки пилотите могат да използват DRS на всякъде, където поискат, а в състезанието и квалификациите могат да използват системата само на предварително определените места - двете прави. И като се има предвид F-Duck системата, която формира задното крило на Мерцедес при активиран DRS нормално е в тренировките да са толкова силни, в състезанието обаче ще са една идея (0.1-0.2) секунди по-бавни на обиколка! Просто да го имате предвид!

П.П. За голямо съжаление на феновете на Ферари на тази писта техните каруци изостават още повече и това е напълно нормално, просто им липсва скорост, а с тези прави няма как да се борят за по-предни места в квалификациите. Лично аз очаквам и двата болида да отпаднат в Q2, като все пак давам малък шанс на Алонсо да успее да се докопа до Q3, но ако успее да го направи все си мисля, че Алонсо изобщо няма да кара в третата част на квалификацията, за да запази 1-2 комплекта гуми.