CTAHKO написа:Пробвай се някой път с Ротакс,ама внимавай да не катастрофираш,че там вече наистина боли

П.П. М/у другото,доколкото съм контактувал с хора занимаващи се с картинга като спорт,варненската писта е една от най-добрите в БГ .Ама мен повече ме кефи като има дрифт или италианско преследване.
А на мен изобщо не ми харесва нашата писта. Много е скучна. Има само два завоя, където трябва да използваш спирачката - и двата са обратни и един, на който само отнемаш леко газта и го взимаш, всички останали, ако ти стиска може да ги вземеш на пълна газ и разликата в една обиколка идва точно от тези 3 завоя и от смелостта на каращия. Трябваше да има повече завои, които да изискват майсторство да ги вземеш. Иначе хубавото е нашата писта е, че е доста скороста. Предпоследните 2 завоя можеш да ги вземеш с пълна газ и респективно на старт-финала си доста засилен и точно там на първият обратен се печели/губи най-много време - в зависимост дали уцелваш правилното място за спиране, за да вземеш завоя перфектно.

Ест това, което пиша важи само за най-слабите картове, ако се кара от по-мощните местата, където трябва да се спира стават повече, защото с тях вече не можеш да вземаш завоите на пълна газ - опиташ ли завършваш в гумите. А и е лесно, когато караш сам на пистата, или в конкретният завой няма никой около теб, но ако в завоя трябва и да изпреварваш тогава вче наистина става по-сложно. Лично според мен има 1-2 завоя, които трябваше да ги направят по-широки, защото идваш засилен, но ет са тесни и ако някой е заел вътрешната страна на завоя просто не можеш да го изпревариш и трябва да намалиш, за да не го удариш. А ако завоите бяха по-широки щеше да има предпоставки да се взимат от външната страна.
