sin4ec написа:Вие го уплашихте, бе...![]()
Някой тук правилно спомена, че хората ходят в големите магазини. Това е така. Изводът-трябва да предлагаш стока и услуга, която в тези обекти липсва или е слабо застъпена. Тясна специализация, един вид. Пример- на улица Гео Милев преди години един отвори капанче за риба. Печена, пържена, всякаква. Хората не обичат да готвят риба-осмърдява къщата! Та капанчето се разрасна, асортимент-голям, винаги топла и пресна, цени-прилични! Почна да предлага и гарнитури, лимонов сок, вино... Отвори и второ капанче-за српска скара. Обед и привечер е опашка!
Та нишичка винаги има. Малко усет, малко нюх и доста късмет- и стават нещата. Ний не ламтим за оборотите на веригите-2-3 ооо печалба на месец ни стигат!
Направо по съседски го докарахме,а и ако магазина до "рибата",е твоя утре минавам да черпя по бира,че протектора на дисплея не е мръднал 4 месеца!
Доуточнения може и на ЛС!