Помощ от инженер/физик

Модератори: paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist

Потребителски аватар
Кашчей
Мнения: 40045
Регистриран на: 27 сеп 2008 23:36

Re: Помощ от инженер/физик

Мнениеот Кашчей » 30 май 2016 20:54

bobmarli написа:
Кашчей написа:
bobmarli написа:
Кашчей написа:Не пиши за температури от порядъка на 700 градуса при пожар в такава сграда, без горивото и кислородът да се подават с инжекцион! То, ако ставаше толкова лесно това, с огъня само..ехехееее. Аве, ти видя ли след взрива да хвърчат стъкла от другите етажи, че то да гръмне самолет с около 20 тона "керосин" в двигателите не ще да е лека взривна вълна. Не само стъкла, ами и хора и бюра щяха да хвърчат, обаче не се вижда нито един излетял от етаж по-горе, или по-долу, че даже и от същият етаж няма.

Ок, добре. Каква е твоята версия за случилото се?


Аз версия нямам. Коментирам най-популярният клип, който показва как самолет , противно на всякакви закони, прелита с почти цялата си дължина през сграда, която има стоманен скелет и излиза невредим извън нея..поне челната му част. Коментирам това, че въпреки отслабената конструкция (дано Кролик има идея защо са отслабени основите, при удар в 90-ия етаж) сградата не се накланя. Коментирам и това, че след взрива трябваше да има поне 1 тон керосин разлят по външните стени, който да гори, но такъв пожар няма. Коментирам и това, че няма на света пожар, който да охлаби до такава степен в основата носещите колони. Виждал си опожарена кола, нали-да виждаш някакви сериозни деформации по купето, при положение, че там ламарината е 1мм дебела?!


Не съм я пипал докато гори, да.


По версията на Кролик, ако всичко ставаше толкова просто и лесно, всяка горяла кола трябваше да е с покрив на равнището на седалките, защото колонките, които го държат, ще са омекнали и охлабени, и няма да могат да му издържат тежестта, а той тежест си има. С вратите ще е същата работа, та те няма как да са опори.
Ний армейци сме големи,
на "Литекс" верни сме чеда.
Със съдиите-наше знаме
мачкаме навред сега.

Разговор в "Спорт Депо":
-Имате ли фланелки на "ЦСКА-София"?
-Каква ви трябва-на вратар, на полеви играч, или на съдия?

Потребителски аватар
1982
Мнения: 30287
Регистриран на: 13 юни 2012 15:17

Re: Помощ от инженер/физик

Мнениеот 1982 » 30 май 2016 20:57

Кашчей написа:Не си спомням да съм писал нещо за безшумния взрив.


Ами, то това е алтернативната версия, щом не са паднали от комбинацията удар + пожар, значи са взривени. Контролирано взривени, че да паднат. Само че безшумно, щото никой нищо не е чул. :mrgreen: :mrgreen:

Трета версия няма.
A. ПРЕДСТВЯНЕ НА КАНДИДАТА

4. ЦСКА-София е футболен клуб, състезавал се преди това под името „Литекс Ловеч”, заявил кандидатура по същество да бъде лицензиран и да участва в ЛЕ.

bobmarli
Мнения: 405
Регистриран на: 01 юли 2013 22:42
Контакти:

Re: Помощ от инженер/физик

Мнениеот bobmarli » 30 май 2016 20:57

Кашчей написа:
1982 написа:
Кашчей написа:
1982 написа:
bobmarli написа:А самият процес, по който всичко се е случило наистина трябва да се прочете в официалният доклад,


Това е най-големият проблем, там всичко е обяснено подробно и от специалисти, но по-лесно е да развиваме конспирации, без дори да сме се поинтересували какво казва докладът.


А специалистите обясняват ли физико-механичният феномен да не се срути първа частта която е над забиването на самолета, отслабена е безкрайно, но си виси на конзолите, които не се разтопяват изобщо от пожара, който реално тръгва оттам?
Боинг 767-200 е дълъг 48 метра, а този небостъргач надали е по-тесен от 40 метра, но не му пречи да си лети, като пич през стомана и когато настъпи моментът на взрива, естествено, огненото кълбо е извън небостъргача, нищо че горивото е в крилете и би трябвало да е равномерно и отпред, и отзад на сградата.


Ми, как ще знаеш, без да си чел ??!

Там много неща пише, те затова са светила в своята област, а ти и аз сме едни лаладжии. :mrgreen: :mrgreen:

Разбира се, ако щеш, вярвай във версията за безшумния взрив, съборил трите сгради, дето никой не го е чул ...


Не си спомням да съм писал нещо за безшумния взрив. Всяко светило в науката може да бъде помолено, не особено учтиво, да даде правилното мнение. Ти си по-малък и не помниш каква кампания и агитация имаше преди преименуването на турците у нас.. и все някое светило по история беше писало. Аз пиша въз основа на теория и практика, а и все пак се занимавам с обработка на стомана и мисля, че мога и трябва да знам някои неща за нея. Опитай се да помислиш върху това-за колк овреме разлятото гориво (колкото е останало след взрива) ще стигне от 90-и етаж до подземията, откъде ще мине, за да стигне да тези подземия, където всъщност са основите на сградата та и да гори..гори..гори...до такава степен, че на площ от 100 дка да успее да развие температура от поне 650 градуса но да не забравяме и височината.. та при 100 дка площ и поне 4 метра височина -това става около 400 м3 та колко гориво е стигнало до тези твои любими основи и откъде?!


За какви основи говориш?

Потребителски аватар
1982
Мнения: 30287
Регистриран на: 13 юни 2012 15:17

Re: Помощ от инженер/физик

Мнениеот 1982 » 30 май 2016 20:59

Кашчей написа:По версията на Кролик,


Аз нямам версия, магаре, цитирам хора-специалисти, разследвали дълго време случая. Това не е моя версия, аз съм лаик, просто препредавам с прости и лаишки думи това, което съм прочел от специалистите. ;) ;)

Казах ти, ти като разбираш повече от тях, дай вярната версия.
A. ПРЕДСТВЯНЕ НА КАНДИДАТА

4. ЦСКА-София е футболен клуб, състезавал се преди това под името „Литекс Ловеч”, заявил кандидатура по същество да бъде лицензиран и да участва в ЛЕ.

Потребителски аватар
vaskonti
Мнения: 18202
Регистриран на: 21 май 2008 20:42
Контакти:

Re: Помощ от инженер/физик

Мнениеот vaskonti » 30 май 2016 21:06

Кашчей написа:Не пиши за температури от порядъка на 700 градуса при пожар в такава сграда, без горивото и кислородът да се подават с инжекцион! То, ако ставаше толкова лесно това, с огъня само..ехехееее. Аве, ти видя ли след взрива да хвърчат стъкла от другите етажи, че то да гръмне самолет с около 20 тона "керосин" в двигателите не ще да е лека взривна вълна. Не само стъкла, ами и хора и бюра щяха да хвърчат, обаче не се вижда нито един излетял от етаж по-горе, или по-долу, че даже и от същият етаж няма.

Кашчей, нещо лошо се обърка. Та една обикновена свещ гори с почти 1000*, какво остава за авиационно гориво на място, където теченията (разбирай достъпа на кислород) са страхотни.
[center]I'll be the savior of you all
I'm your revelation, I'm a walking miracle...
[/center]

Потребителски аватар
Кашчей
Мнения: 40045
Регистриран на: 27 сеп 2008 23:36

Re: Помощ от инженер/физик

Мнениеот Кашчей » 30 май 2016 21:08

bobmarli написа:
Кашчей написа:Не си спомням да съм писал нещо за безшумния взрив. Всяко светило в науката може да бъде помолено, не особено учтиво, да даде правилното мнение. Ти си по-малък и не помниш каква кампания и агитация имаше преди преименуването на турците у нас.. и все някое светило по история беше писало. Аз пиша въз основа на теория и практика, а и все пак се занимавам с обработка на стомана и мисля, че мога и трябва да знам някои неща за нея. Опитай се да помислиш върху това-за колк овреме разлятото гориво (колкото е останало след взрива) ще стигне от 90-и етаж до подземията, откъде ще мине, за да стигне да тези подземия, където всъщност са основите на сградата та и да гори..гори..гори...до такава степен, че на площ от 100 дка да успее да развие температура от поне 650 градуса но да не забравяме и височината.. та при 100 дка площ и поне 4 метра височина -това става около 400 м3 та колко гориво е стигнало до тези твои любими основи и откъде?!


За какви основи говориш?


Ти за първи път ли чуваш, че всяка сграда си има основи?! Или ще кажеш, че вертикалното рухване не е вследствие на разрушаване на основите?! Ами това е сграда със стоманени носещи колони и хоризонтални носещи за всеки отделен етаж. Тия колони да не стоят във въздуха случайно и да нямат основа?!?
Ний армейци сме големи,
на "Литекс" верни сме чеда.
Със съдиите-наше знаме
мачкаме навред сега.

Разговор в "Спорт Депо":
-Имате ли фланелки на "ЦСКА-София"?
-Каква ви трябва-на вратар, на полеви играч, или на съдия?

Потребителски аватар
Кашчей
Мнения: 40045
Регистриран на: 27 сеп 2008 23:36

Re: Помощ от инженер/физик

Мнениеот Кашчей » 30 май 2016 21:08

vaskonti написа:
Кашчей написа:Не пиши за температури от порядъка на 700 градуса при пожар в такава сграда, без горивото и кислородът да се подават с инжекцион! То, ако ставаше толкова лесно това, с огъня само..ехехееее. Аве, ти видя ли след взрива да хвърчат стъкла от другите етажи, че то да гръмне самолет с около 20 тона "керосин" в двигателите не ще да е лека взривна вълна. Не само стъкла, ами и хора и бюра щяха да хвърчат, обаче не се вижда нито един излетял от етаж по-горе, или по-долу, че даже и от същият етаж няма.

Кашчей, нещо лошо се обърка. Та една обикновена свещ гори с почти 1000*, какво остава за авиационно гориво на място, където теченията (разбирай достъпа на кислород) са страхотни.


Щом казваш! Пробвай със свещ да нагрееш винкел с дебелина на страната 10 мм до червено и ми покажи резултата!
Ний армейци сме големи,
на "Литекс" верни сме чеда.
Със съдиите-наше знаме
мачкаме навред сега.

Разговор в "Спорт Депо":
-Имате ли фланелки на "ЦСКА-София"?
-Каква ви трябва-на вратар, на полеви играч, или на съдия?

bobmarli
Мнения: 405
Регистриран на: 01 юли 2013 22:42
Контакти:

Re: Помощ от инженер/физик

Мнениеот bobmarli » 30 май 2016 21:12

Кашчей написа:
bobmarli написа:
Кашчей написа:Не си спомням да съм писал нещо за безшумния взрив. Всяко светило в науката може да бъде помолено, не особено учтиво, да даде правилното мнение. Ти си по-малък и не помниш каква кампания и агитация имаше преди преименуването на турците у нас.. и все някое светило по история беше писало. Аз пиша въз основа на теория и практика, а и все пак се занимавам с обработка на стомана и мисля, че мога и трябва да знам някои неща за нея. Опитай се да помислиш върху това-за колк овреме разлятото гориво (колкото е останало след взрива) ще стигне от 90-и етаж до подземията, откъде ще мине, за да стигне да тези подземия, където всъщност са основите на сградата та и да гори..гори..гори...до такава степен, че на площ от 100 дка да успее да развие температура от поне 650 градуса но да не забравяме и височината.. та при 100 дка площ и поне 4 метра височина -това става около 400 м3 та колко гориво е стигнало до тези твои любими основи и откъде?!


За какви основи говориш?


Ти за първи път ли чуваш, че всяка сграда си има основи?! Или ще кажеш, че вертикалното рухване не е вследствие на разрушаване на основите?! Ами това е сграда със стоманени носещи колони и хоризонтални носещи за всеки отделен етаж. Тия колони да не стоят във въздуха случайно и да нямат основа?!?


Хехехе. За момент си помислих, че можем да водим сериозна дискусия. Моля, запознай се първо за какво иде реч, после да спорим.

Потребителски аватар
vaskonti
Мнения: 18202
Регистриран на: 21 май 2008 20:42
Контакти:

Re: Помощ от инженер/физик

Мнениеот vaskonti » 30 май 2016 21:16

Кашчей написа:
vaskonti написа:
Кашчей написа:Не пиши за температури от порядъка на 700 градуса при пожар в такава сграда, без горивото и кислородът да се подават с инжекцион! То, ако ставаше толкова лесно това, с огъня само..ехехееее. Аве, ти видя ли след взрива да хвърчат стъкла от другите етажи, че то да гръмне самолет с около 20 тона "керосин" в двигателите не ще да е лека взривна вълна. Не само стъкла, ами и хора и бюра щяха да хвърчат, обаче не се вижда нито един излетял от етаж по-горе, или по-долу, че даже и от същият етаж няма.

Кашчей, нещо лошо се обърка. Та една обикновена свещ гори с почти 1000*, какво остава за авиационно гориво на място, където теченията (разбирай достъпа на кислород) са страхотни.


Щом казваш! Пробвай със свещ да нагрееш винкел с дебелина на страната 10 мм до червено и ми покажи резултата!

Защо да опитвам това? Според теб е имало по една запалена свещ до всяка носеща колона ли, та ми даваш такова сравнение?
[center]I'll be the savior of you all
I'm your revelation, I'm a walking miracle...
[/center]

Потребителски аватар
Кашчей
Мнения: 40045
Регистриран на: 27 сеп 2008 23:36

Re: Помощ от инженер/физик

Мнениеот Кашчей » 30 май 2016 21:21

vaskonti написа:
Кашчей написа:
vaskonti написа:
Кашчей написа:Не пиши за температури от порядъка на 700 градуса при пожар в такава сграда, без горивото и кислородът да се подават с инжекцион! То, ако ставаше толкова лесно това, с огъня само..ехехееее. Аве, ти видя ли след взрива да хвърчат стъкла от другите етажи, че то да гръмне самолет с около 20 тона "керосин" в двигателите не ще да е лека взривна вълна. Не само стъкла, ами и хора и бюра щяха да хвърчат, обаче не се вижда нито един излетял от етаж по-горе, или по-долу, че даже и от същият етаж няма.

Кашчей, нещо лошо се обърка. Та една обикновена свещ гори с почти 1000*, какво остава за авиационно гориво на място, където теченията (разбирай достъпа на кислород) са страхотни.


Щом казваш! Пробвай със свещ да нагрееш винкел с дебелина на страната 10 мм до червено и ми покажи резултата!

Защо да опитвам това? Според теб е имало по една запалена свещ до всяка носеща колона ли, та ми даваш такова сравнение?


Не бе, имало е разливане на 20 тона керосин, след взрив на резервоарите, като нито една капка не е излязла извън сградата, но за сметка на това, цялото количество е отишло в основите, за да си гори на воля и да ги нагрее до червено. Естествено, абсолютно всички пропускате факта, че стоманата провежда добре топлината и за да се получи такова нагряване, то трябва да е концентрирано дълго време в една точка или област, но не особено голяма. Мамамустара, ще си помисля, че през живота си никога не съм работил с оксижен и стомана, като ви чета!
Ний армейци сме големи,
на "Литекс" верни сме чеда.
Със съдиите-наше знаме
мачкаме навред сега.

Разговор в "Спорт Депо":
-Имате ли фланелки на "ЦСКА-София"?
-Каква ви трябва-на вратар, на полеви играч, или на съдия?


Върни се в “Свободна зона”



Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: tmanolov и 6 госта