Предаването "Безкомпромисно"

Модератори: paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist

Потребителски аватар
Безкомпромисен
Мнения: 1866
Регистриран на: 25 апр 2013 15:28
Контакти:

Re: Предаването "Безкомпромисно"

Мнениеот Безкомпромисен » 05 яну 2014 01:13

Siegfried написа:
Безкомпромисен написа:
haha написа:
Безкомпромисен написа:Потребителите haha и South Park са комунисти и доносничат във форума срещу мен, те имат поставена задача от комунистите на по висшо ниво да сринат антикомунизма!Защо не направят един донос срещу комунистите, които нарушават правилата много повече от мен?Защото са като тях!

Да, вчера Станишев ми се обади и ми каза да пиша срещу малоумника Георги Жеков и да го очерня, че иначе БАП (Български Асоциация на Психично болните) щели да спечелят 240 депутатски места на следващите избори.

Много добре знаете какво значи абривиатурата БАП и всички се страхувате , само като чуете БАП и се страхувате да я наречете с истинскота й абривиатура Българска Антикомунистическа Партия!И ако дойдем на власт , нито един комунистически престъпник няма да се раззмине от правосъдието и ще бъде съден с най-цялата строгост на закона!За това ви е страх от БАП, защото популярността на партията нараства с всеки изминал ден!

А и не се учудвам, че се познавате със Станишев! По-срамно нещо от това да си комунист и да имаш приятели комунисти няма в този живот!

Жеков, аз съм комунистически престъпник и платен московски агент.

Признавате си без капка срам !А и има много , които се правят или на антикомунисти или на независими, а всъщност са си чисти комунисти, ракрих доста потребители , показал съм ги в тази тема!
Здравейте роби на комунизма!
русофилство=комунизъм=българофобия
http://bezkompromisno-georgijekov.blogspot.com - тук ще намерите истината за комунистическите престъпления срещу българския народ и българската държава!

Потребителски аватар
Alexx
Мнения: 6531
Регистриран на: 19 мар 2011 09:52
Контакти:

Re: Предаването "Безкомпромисно"

Мнениеот Alexx » 05 яну 2014 01:15

Джон Кекеш: Либерализмът проявява наивитет в описанието на човека


Изображение

Защо днес либерализмът е толкова привлекателен за по-голямата част от хората, които определят себе си като наследници (или кандидат-наследници) на Западната политическа традиция? Според Джон Кекеш (на снимката) това е така, защото ХХ век предложи на човечеството редица изпитания, свързани с повече или по-малко грубо потъпкване на индивидуалните права и свободи от страна на политически режими, основани върху идеята за силна държава. А либерализмът във всичките си версии фаворизира индивида и гражданското общество за сметка на държавата.

Та кой довчерашен потърпевш от произвола на тоталитарната власт не би се зарадвал да чуе класическата либерална теза за държавното управление като средство, което трябва да защитава живота, свободата и собствеността на гражданите? Кому не би се харесало да вярва, че представлява автономна морална единица, т.е. личност, свободна да избере самостоятелно дадена разумна концепция за добър живот и да я следва дотам, докъдето не нарушава нечия друга автономия?

И, най-сетне, на коя модерна душа не би подействало успокоително твърдението на либералите, че е възможно такова разпределение на материалните и символните ресурси, при което никой разумен и отговорен член на обществото не би останал нито икономически, нито морално „гол и бос”?
Значи либерализмът е привлекателен дотолкова, доколкото „се възприема като политически морал, предназначен да създава условия, в които хората да могат да изградят добър живот за себе си. Неговата негативна цел е да избягва злините, които заплашват тези условия, а позитивната му цел е да определя условията и да ги осъществява. Сърцевината на тези условия е автономността; основните ценности, които правят автономността възможна, са свободата, равенството, правата, плурализмът и разпределителната справедливост” (Джон Кекеш).

Не ще и дума, става въпрос за политически морал, отговарящ в максимална степен на модерния идеал за демокрация. Защо тогава – пита Джон Кекеш – този морал постоянно се поставя под въпрос, и то не само от радикално или консервативно настроени автори, но и от участници в съвременния политически дебат, на които и през ум не им минава да се усъмнят в предимствата на либералната демокрация пред останалите познати форми на политическо устройство?

И така, къде по-точно греши либерализмът? Първо, той проявява изключителен наивитет по отношение на злото и порочността, заложени у човека. Макар и да е продукт на Просвещението, „либералната вяра” предпочита да си затваря очите пред едно толкова важно постижение на просветителския разум, каквото е реализмът в описанието на човешката природа. Жреците на тази вяра бодро споделят предразсъдъка, според който увеличаването на индивидуалната автономия е винаги в ущърб на злото и порочността. Нито един от тях не си прави труда да обясни какво го кара да мисли, че е по-вероятно автономните действия да са добри, а не лоши.

Нима всекидневният опит не ни показва, че на практика лошотията и пороците мотивират хората също толкова силно, колкото и добродетелите? Ако съвременните либерални мислители се откажат от „сантименталното фалшифициране на действителността”, то те трябва да признаят, че увеличаването на индивидуалната автономия отприщва в еднаква степен добродетелността и порочността.

Изображение

При това положение ще им се наложи да ревизират схващанията си за човешката природа и да приемат, че намаляването на злото изисква ограничаване на индивидуалната автономия, което пък неминуемо би стеснило пространството за реализация на „добродетелния човек”.

Вторият (по реда на либералната аргументация, но не и по значимост) очевиден недостатък на либералните теории е свързан с проблема за отговорността. „Тъй като либералите приписват преобладаването на злото главно на неавтономните действия, техният политически морал е по самата си природа неспособен да се справи с преобладаването на злото и в този смисъл е несъвместим с позитивната либерална цел – да стане възможен добрият живот. Концентрирането на либералите върху погрешния въпрос – приписването на точна степен на отговорност (Според степента на автономност на волята, произвела дадено действие) – е отчаяно средство да се покаже, че техният политически морал е наистина загрижен за злото, но просто повечето извършители на зло не са под неговата юрисдикция” (Джон Кекеш).

Така теоретиците на либерализма попадат в едно същинско морално „тресавище на самопричинена неефективност”. Да се излезе от него е възможно само при условие, че политическият морал повиши своята взискателност към отговорността за неавтономните (или каузални) действия. Само така могат да се конституират и опазят граници, в които да се реализират различни разумни концепции за добър живот.

И, не на последно място, либерализмът е доста объркана идеология, що се отнася до проблемите, свързани с равенството и справедливото разпределение на ресурсите. Тази обърканост се дължи на факта, че либералните мислители по правило споделят едно егалитаристко-романтично схващане за справедливостта. Те отхвърлят понятието за справедливост, което в най-голяма степен се съгласува със здравия разум, а именно, че хората трябва да получат това, което заслужават (както в морален и юридически, така и в икономически аспект).

Тяхното фоново допускане за изначалното морално равенство между хората не им позволява да излязат извън позицията, според която ако всички се раждат еднакво добри, а впоследствие едни живеят по-добре, а други – по-зле, то налице е социална несправедливост. Но от подобна позиция по никакъв начин не може да се даде смислен отговор на следния въпрос. „Защо трябва разпределението на ресурсите да става независимо от усилията на хората да ги произвеждат?” (Джон Кекеш). С други думи, и тук либералите отказват да си цапат ръцете с действителността. Те предпочитат да конструират политически теории и програми въз основа на дължимото, а не на съществуващото.

В този смисъл либерализмът е утопия, която в най-добрия случай успява да се скрие зад маската на „високия академизъм”, а в най-лошия се разголва в нищо незначещите постулати на либералната десница, като например формулирания от Уилям Галстон и гласящ постулат, че либерализмът е обвързан с равенството, но се крепи на превъзходството.

От всичко казано дотук можем да заключим, че либерализмът е изключително красив като морал, но крайно объркан като теория. Това позволява на неговите критици да го определят като силно склерозирала идеология.

Потребителски аватар
Siegfried
Мнения: 7151
Регистриран на: 01 окт 2009 18:56
Местоположение: Челсиландия
Контакти:

Re: Предаването "Безкомпромисно"

Мнениеот Siegfried » 05 яну 2014 01:16

Жеков, ти ме разкри. Толкова дълго се прикривах, но ти ме уличи. Аз съм ленинист и сталинист, а също и малко троцкист, но най-вече марксист. Аз радея за ком. дружба с Русия.
Другари и другарки, надо спрем БАП, защото тя ще ни разкаже играта! Трябва да се борим с всички средства срещу предателя Жеков! Поне да се опитаме да го върнем в нашите редици!
НАПРЕД, ДРУГАРИ!!! НАШТО ДЕЛО Е ПРАВО!!!

СОЮЗ НЕРУШИМыЙ!!!! РЕСПУБЛИК СВОБОДНыХ!!!
[center][wrapimg=]http://www.fm-base.co.uk/forum/attachments/football-manager-2013-manager-stories/294163d1356366440-my-chelsea-fc-reign-banner-chelsea_1.png[/wrapimg][/center]

Потребителски аватар
Безкомпромисен
Мнения: 1866
Регистриран на: 25 апр 2013 15:28
Контакти:

Re: Предаването "Безкомпромисно"

Мнениеот Безкомпромисен » 05 яну 2014 01:17

Не разбирам съветски езин неуважаеми съветски другарю комуноид!
Здравейте роби на комунизма!
русофилство=комунизъм=българофобия
http://bezkompromisno-georgijekov.blogspot.com - тук ще намерите истината за комунистическите престъпления срещу българския народ и българската държава!

Потребителски аватар
Siegfried
Мнения: 7151
Регистриран на: 01 окт 2009 18:56
Местоположение: Челсиландия
Контакти:

Re: Предаването "Безкомпромисно"

Мнениеот Siegfried » 05 яну 2014 01:19

Безкомпромисен написа:Не разбирам съветски езин неуважаеми съветски другарю!

Пусть всегда будет мама,
пусть всегда будет Ленин!!!

Жеков, преклони се пред мощта на ЛЕНИНското теме!!! Трепери от СТАЛИНския мустак!!!

ЕДИННыЙ МОГУЧИЙ СОВЕЕЕЕЕТСКИИЙЙЙЙ СОООООООЮЮЮЮЮЮЗЗЗЗЗЗ!!!!!!!!!!!
[center][wrapimg=]http://www.fm-base.co.uk/forum/attachments/football-manager-2013-manager-stories/294163d1356366440-my-chelsea-fc-reign-banner-chelsea_1.png[/wrapimg][/center]

Потребителски аватар
Безкомпромисен
Мнения: 1866
Регистриран на: 25 апр 2013 15:28
Контакти:

Re: Предаването "Безкомпромисно"

Мнениеот Безкомпромисен » 05 яну 2014 01:21

http://vbox7.com/play:e501d6e8 - предаването Безкомпромисно от 2008г. , който го гледа ще научи интересни неща и най-важното истината!
Иначе на горният получовек няма да му обръщам внимание, защото задачата на комунистите е да провокират в тази хубава тема!
Здравейте роби на комунизма!
русофилство=комунизъм=българофобия
http://bezkompromisno-georgijekov.blogspot.com - тук ще намерите истината за комунистическите престъпления срещу българския народ и българската държава!

Потребителски аватар
Alexx
Мнения: 6531
Регистриран на: 19 мар 2011 09:52
Контакти:

Re: Предаването "Безкомпромисно"

Мнениеот Alexx » 05 яну 2014 01:22

Eto малко анти-комунистическа риторика!

Митът за laissez-faire и марксизмът на медиите


Митът, че laissez-faire съществува в САЩ в момента е отговорен за настоящата икономическа криза, се разпространява от хора, които не знаят практически нищо за солидната и разумна икономическа теория или фактическото естество на laissez-faire капитализма. Те я възприемат въпреки, или по-скоро заради, своето образование във водещите колежи и университети на страната. Когато стане въпрос за икономика, тяхното образование ги потапя в изцяло погрешни и гибелни доктрини на Маркс и Кейнс. Твърдейки, че виждат съществуването на laissez-faire в условията на такава широкомащабна намеса на държавата, която представлява самата противоположност на laissez-faire, те се опитват да направят нова редакция на реалността, за да я подчинят на своите марксистки предупреждения и виждание за света.
Те поглъщат доктрините на Маркс повече в часовете по история, философия и литература, отколкото в часовете по икономика. Часовете по икономика, които обикновено не са марксистки, предлагат кайно недостатъчно аргументирани опровержения на марксистките доктрини посвещават почти цялото си време на възприемане на кейнсианството и други недотам познати антикапиталистически доктрини, като тази за чистата и съвършена конкуренция.
Много малко от преподавателите и техните студенти са прочели дори и една страница от трудовете на Лудвиг фон Мизес, който е един виден теоретик на капитализма и познаването на чиито трудове е от съществено значение, за да бъде разбран правилно. Почти всички те са по съществено невежи за сериозната икономика.
Когато говоря за образователната система и медиите като марксистки, аз не искам да кажа, че нейните членове одобряват какъвто и да било вид на насилствено сваляне от власт на правителството на Съединените щатиили че непременно са защитници на социализма. Това, което искам да кажа е, че са марксисти дотолкова, доколкото приемат марксистките възгледи, свързани с естеството и функционирането на laissez-faire капитализма.
Те приемат марксистката доктрина, че при отсъствие на правителствена намеса егоизмът, подбудите за печалба - "неубозданата алчност" - на търговците и капиталистите биха служили свеждане на нивото на заплатите до минималните за съществуване, като едновременно биха увеличили работното време до максималното поносимо за човека, биха наложили ужасяващи условия за работа и карали малките деца да работят във фабриките и мините. Те посочват крайно ниските стандарти на живот и ужасните условия за живот на наемните работници в ранните години на капитализма, особено във Великобритания и вярват, че това доказва тяхната теза. Те продължават да превеждат доводи, че само държавната намеса под формата на законодателство в подкрепа на профсъюзите и минимална работна заплата, закони за максимална продължителност на работния ден, законово уредена забрана за използване на детския труд и държавни укази, свързани с условията на труд, биха послужили за подобряване на участта на наемните работници. Те вярват, че отменянето на такова законодателство би довело до връщане на ужасните икономически условия от началото на 19 век.
Те виждат печалбите и изгодите на търговците като незаработени, незаслужени облаги, изстискани от наемните работници - предполагаемите истински производители - чрез равностйността на физическа сила, и оттук гледат на наемните работници като на истински роби("роби на надниците") и на капиталистическите "експлоататори" като на истински робовладелци. Тясно свързано с това, те разглеждат обалагнето с данъци на търговците и капиталистите и използване на получените приходи за благото на наемните работници, под формата на социално осигуряване, държавно медицинско обслужване, общодостъпно образование и държавно жилищно строителство, като политика, която служи просто за да върне на наемните работници част от плячката уж открадната от тях в процеса на "експлоатацията".
В пълно съгласие с Маркс и неговата доктрина, че при laissez-faire капитализма капиталистите изземват цялата продукция на наемните работници, която е в повече от необходима за минималното съществуване, те приемат, че държавната намеса не вреди на никого освен на неморалните търговци и капиталисти и никога на наемните работници. По такъв начин не само данъците за заплащане на социалните програми, а също и по-високите надници, наложени от профсъюзите и законодателството за минимални надници, се приема, че идва от печалбите, без отрицателни последици за наемните работници, като например безработица. По същия начин се гледа и на резултата от наложеното от правителството по-кратко работно време, подобрените условия на труд и премахването на детския труд: произтичащите по-високи разходи се приема, че идват от "принадената стойност" на капиталистите, никога от стандарта на живот на самите наемни работници.
Това е начинът на мислене на цялото ляво и в частност на членовте не образователната система и медиите. Това е възглед за мотиви на печалбата на метриалната корист като вродено унищожителна, ако не бъде принудително отблъсквана и строго контролирана чрез държавна намеса. Както беше казано вече, това е възглед, който вижда ролята на търговците и капиталистите сравнима с ролята на робовладелците, въпреки факта, че търговците и капиталистите не използват и не могат да използват оръжия, камшици и вериги, за да намират и задържат своите работници, а само предлагане на по-добри надници и условия от тези, които работниците могат да намерят на друго място.
Не е изненадващо, че образователната система и медиите споделят възгледите на Маркса, че laissez-faire капитализмът е "анархия на происводството", при която търговците и капиталистите тичат наолко като кокошки без глави. Спред тях рационалността, редът и планирането произлизат от държавата, а не от участниците на пазара.
Както казвам, това и много други неща представляват същността на мисловната рамка на голямото мнозинство днешни преподаватели и на няколко поколения техни предшественеци. Такава е и нагласата на техните студенти, които послушно са погълнали техните погрешни доктрини и кякои от които са станали репортери и редактори на издания като "Ню Йорк Таймс", "Вашингтон Поуст", "Нюзуик", "Тайм" и изумителното мнозинство на всички други вестници и новинарски списания. Това е мисловната рамка на техните студенти, които сега са коментаторите и редакторите практически на всичките големи телевизионни мрежи, като CBS, NBC, ABC и CNN. И точно тази е мисловната рамка, в която медиите сега се опитват да разберат и опишат нашата финансова криза.
Според тях laissez-faire капитализмът и икономическата свобода са несрпаведливост и хаос, докато държавата е гласът и движещата сила на справедливостта и разума в икономическите дела. Те толкова силно врват в правотата на този си възглед, че когато виждат онова, което смятат за доказателство за широкомащабна несправедливост и хаос в икономическата система, такава, каквато съществува в настоящата финансова криза, те автоматично приемат, че това е резултат на преследването на егоистични интереси и икономическа свобода, която прави това преследване възможно. При тази фундаментална нагласа принципът, който насочва така наречените журналисти е, че тяхната работа е да намерят бизнесмеи и капиталисти, които са отговорни за злото, и правителствени чиновници, които им дават възможност да го направят, и накрая - да забележат и поддържат политики на държавна намеса и контрол, които както се твърди ще премахнат злото и ще предотвратят неговото повторение в бъдеще.
Техният страх и омраза към икономическата свобода laissez-faire капитализма, както и потребността да могат да го изобличат като причина за всички икономически злини са толкова големи, че те се преструват пред себе си и пред своята публика, че този капитализъм съществува в днешния свят, където той не съществува дори и в малка степен. Твърдейки, че laissez-faire съществува и носи отговорност за проблема, те са в състояние да насочат цялата сила на своята омраза към истинската икономическа свобода и laissez-faire капитализма, срещу всяка частица икономическа свобода, която някак успява да съществува и която те решават да атакуват. Тази частица, конкретизират те, е неразделна част от гладуването на работниците при нечовешката експлоатация на труд, който в своето невежество те приемат за даденост, че е налаган от капиталистите при laissez-faire. Тяхната аудотория с промити мозъци - продукт на съвременната образователна система, както и самите те - следва примера и подпомага техните усилия да предизвикват омраза.
Резултатът може да се обобщи с думи като тези, които се появиха в една от същите статии на "Ню Йорк Таймс", които цитирах по-рано: "Сега имаме колективен гняв, отвращение към цялата ни финансова система и е очевидно, че ще присъстваме на бурна враждебна реакция..." с разпространяването на последиците върху другите индустрии, защото гласоподавателите имат усещането, че "големите компании са животните и те трябва да бъдат сложени в техните клетки".
По този начин враговете на капитализма и кономическата свобода могат да подрължават своята кампания на икономическа разруха и опустошение. Те използват обвинението на laissez-faire като механизъм за увеличаване властта на държавата. Например в началото на 30-те години на миналия век те обвиниха президента Хувър в следване на политика на laissez-faire, дори когато той се намеси в икономическата система, за да предотврати намаляването на заплатите, което беше особено важно, за да се попречи на намаленото търсене на работна ръка да се превърне в масова безработица. Въз основа на масовата безработица, която беше резултат от интервенцията на Хувър и която те успяха да представят като laissez-faire, те успяха да заблудят страната да подкрепи бъдещите широкомащабни намеси на Новия курс.
Днес те проължавата да играят същата игра. Именно laissez-faire е политиката, която те осъждат и чиито провали, те твърдят, трябва да бъдат превъзмогнати с още повече държавно регулиране и контрол. Днес широкомащабните намеси на само на Новия курс(New Deal), но също и на Справедливо споразумение(Fair Deal), Нови граници(New Frontier), Перфектно общество(Great Society), и всички администрации оттогава се добавят към много големи намеси, съществували дори през 20-те години на миналия век и за които Хувър допринесе съществено. И въпреки това, твърдят те, ние все още имаме laissez-faire. Изглежда, че докато някой все още може да се движи или да диша, без да бъде под контрола на правителството, laissez-faire, според слуховете продължава да съществува, което служи за да оправдае необходимостта от ощеповече държавен контрол.
Логичния край на този процес ще настъпи, когато един ден всеки от нас бъде прикован с вериги към стената, или най-малко принуден да прави нещо, което би могло да се сравни с това да живееш в пощенски код, който отговаря на номера на социалната ти осигуровка. Тогава държавата ще знае всеки кой е, къде се намира и че той не може да направи нищо без нейното одобрение или разрешение. И тогава светът ще бъде в безопасност от всеки, който се опитва да направи нещо, от което да спечели и по този начин, както се твърди, да навреди на другите. Тогава светът ще се радва на целия просперитет, който произлиза от пълната парализа.

- Джордж Райзман, октомври 2008г.

Потребителски аватар
Безкомпромисен
Мнения: 1866
Регистриран на: 25 апр 2013 15:28
Контакти:

Re: Предаването "Безкомпромисно"

Мнениеот Безкомпромисен » 05 яну 2014 01:23

Иначе ако видя някой паметник на болния от сифилис Ленин най много да взема един спрей и да го одраскам хубаво!
Здравейте роби на комунизма!
русофилство=комунизъм=българофобия
http://bezkompromisno-georgijekov.blogspot.com - тук ще намерите истината за комунистическите престъпления срещу българския народ и българската държава!

Потребителски аватар
Siegfried
Мнения: 7151
Регистриран на: 01 окт 2009 18:56
Местоположение: Челсиландия
Контакти:

Re: Предаването "Безкомпромисно"

Мнениеот Siegfried » 05 яну 2014 01:23

Безкомпромисен написа:http://vbox7.com/play:e501d6e8 - предаването Безкомпромисно от 2008г. , който го гледа ще научи интересни неща и най-важното истината!

ЖЕКА, истината е само една - КАПИТАЛЪТ на КАРЛ МАРКС!!! Казах ти - КОМУНИЗМ НАВСЕГДА!!! Усещам как ленинското цъфти и избуява в мен!!! ВИЖДАМ ПЕТОЛЪЧКИ!!!!!!!!!!! ВИЖДАМ СТАЛИН!!! ТОЙ МИ СОЧИ ЕДИН ЧЕРВЕН ПЪТ..... ВИЖДАМм..... ВИЖДАм.... ВИЖДАМ... -

[center]Изображение[/center]

[center]Изображение[/center]

[center]Bad boys, bad boys! Whatcha gonna do? Whatcha gonna do, when they come for you???[/center]
Последна промяна от Siegfried на 05 яну 2014 01:29, променено общо 1 път.
[center][wrapimg=]http://www.fm-base.co.uk/forum/attachments/football-manager-2013-manager-stories/294163d1356366440-my-chelsea-fc-reign-banner-chelsea_1.png[/wrapimg][/center]

Потребителски аватар
Безкомпромисен
Мнения: 1866
Регистриран на: 25 апр 2013 15:28
Контакти:

Re: Предаването "Безкомпромисно"

Мнениеот Безкомпромисен » 05 яну 2014 01:29

Siegfried написа:
Безкомпромисен написа:http://vbox7.com/play:e501d6e8 - предаването Безкомпромисно от 2008г. , който го гледа ще научи интересни неща и най-важното истината!

ЖЕКА, истината е само една - КАПИТАЛЪТ на КАРЛ МАРКС!!! Казах ти - КОМУНИЗМ НАВСЕГДА!!! Усещам как ленинското цъфти и избуява в мен!!! ВИЖДАМ ПЕТОЛЪЧКИ!!!!!!!!!!! ВИЖДАМ СТАЛИН!!! ТОЙ МИ СОЧИ ЕДИН ЧЕРВЕН ПЪТ..... ВИЖДАМм..... ВИЖДАм.... ВИЖДАМ... -

[center]Изображение[/center]


По снимката и по думите ви разббирам що за комунистически отпадък сте!Съветвам нормалните хора да се пазят от комунистическите престъпници - техните бацили са опасни и отровни- те са антибългари служещи на чужда и враждебна на България страна - СССР!Ако БАП дойде на власт тогавеа България ще стане завинаги свободна зона от комунизъм-болшевизъм и всеки един комунистически престъпник ще го е страх да влезе на територията а България, защото ще го чака най-строго наказание от закона!
Здравейте роби на комунизма!
русофилство=комунизъм=българофобия
http://bezkompromisno-georgijekov.blogspot.com - тук ще намерите истината за комунистическите престъпления срещу българския народ и българската държава!


Върни се в “Свободна зона”



Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта