
И т'ва ще го оставя тук, макар че е съмнително до безобразие:
Модератори: paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist

boabbb написа:1982 написа:Между другото, и ние сме сваляли пътнически самолет.
https://en.wikipedia.org/wiki/El_Al_Flight_402
![]()
Това не го бях чувалПопрочетох това-онова, за съжаление сме били напълно в правото си да го свалиме
Той се е бил отклонил с 130 км от коридора си, бил е пропуснал спирка и не се е подчинил на командата с поклащането на крилете, а е тръгнал да бяга рязко към Гърция
![]()
A. ПРЕДСТВЯНЕ НА КАНДИДАТА
4. ЦСКА-София е футболен клуб, състезавал се преди това под името „Литекс Ловеч”, заявил кандидатура по същество да бъде лицензиран и да участва в ЛЕ.
1982 написа:boabbb написа:1982 написа:Между другото, и ние сме сваляли пътнически самолет.
https://en.wikipedia.org/wiki/El_Al_Flight_402
![]()
Това не го бях чувалПопрочетох това-онова, за съжаление сме били напълно в правото си да го свалиме
Той се е бил отклонил с 130 км от коридора си, бил е пропуснал спирка и не се е подчинил на командата с поклащането на крилете, а е тръгнал да бяга рязко към Гърция
![]()
Ами и аз не го знаех, тогава го научих.
Иначе, тогава често са ставали отклонения, все пак навигационните системи са били много по-бъгави и неточни, относно неподчинението - не знам, все пак това са твърдения на нашите летци, доколкото прочетох, които са го свалили, не казвам, че лъжат, но е възможно и да си съчиняват, защото, в противен случай, ще имат големи ядове с държавата. Те пак са имали май, де .... сериозно разследване не е и водено, та един Господ знае цялата истина. Аз не се наемам нищо да защитавам като теза, всичко е възможно.
A. ПРЕДСТВЯНЕ НА КАНДИДАТА
4. ЦСКА-София е футболен клуб, състезавал се преди това под името „Литекс Ловеч”, заявил кандидатура по същество да бъде лицензиран и да участва в ЛЕ.
1982 написа:Абе, ти вечно ли трябва да се заядеш за нещо ??!
То никой не твърди със сигурност къде е грешката - в пилотите или навигацията, понеже България не допуска да дойде разследващ екип и да проучи защо самолетът се е отклонил. Това аз го написах като възможност, нищо повече, ти веднага трябва да се заядеш.
Нищо безгрешно няма на този свят, далеч по-нови самолети са се обърквали в курса си, не ме карай да ти вадя примери, хора, техника, всичко се случва да бърка, нищо безгрешно няма на този свят ..... ето ти пример от 1989-а, с тотално сгрешен, не объркан, а тотално сгрешен курс:
https://en.wikipedia.org/wiki/Varig_Flight_254
Боинг 737, 1989-а година, съвсем лека неточност при въвеждането на полетните данни и самолетът полита в обратната посока .....
Кашчей написа: Като говорим за навигация-грешките са в човека, а не в уреда,
A. ПРЕДСТВЯНЕ НА КАНДИДАТА
4. ЦСКА-София е футболен клуб, състезавал се преди това под името „Литекс Ловеч”, заявил кандидатура по същество да бъде лицензиран и да участва в ЛЕ.
1982 написа:Кашчей написа: Като говорим за навигация-грешките са в човека, а не в уреда,
Айде, бе, уредите са безгрешни, тъй ли ???! ...... ако беше прочел статията, която съм цитирал, а не плямпаше глупости наизуст, както винаги, щеше да видиш, че една от версиите е, че е имало повреда в навигационната система, следствие на метеорологичните условия при полета над Югославия ...... и оттам те са почнали да подават грешни данни към кабината.
Знаеш ли колко самолетни катастрофи са следствие на повреди на уредите ??! Ето ти една авиокатастрофа от 2009-а, на един от най-съвременните самолети в света - Еърбъс А330, която започва от повреда в един от уредите - измервателя на скоростта, който блокира заради метеорологичните условия навън и автопилотът се самоизключва, давайки ръчен режим на управление, с погрешни данни за скоростта на самолета .....
Ето, чети всезнайко ....
https://en.wikipedia.org/wiki/Air_France_Flight_447
A. ПРЕДСТВЯНЕ НА КАНДИДАТА
4. ЦСКА-София е футболен клуб, състезавал се преди това под името „Литекс Ловеч”, заявил кандидатура по същество да бъде лицензиран и да участва в ЛЕ.
1982 написа:Тц, тц ..... абе, ти си голям всезнайко бе, нали уредите не бъркаха, давам ти пример с един от най-съвременните самолети, дори при тях се случва техниката да даде грешни индикации, то пак спори, братче, не могло през 1950-те години да имало навигационна грешка на борда на самолета ..... имало диспечери .... ми виж случката от 1989-а, която съм цитирал с линк, как самолет полита в тотално обратна посока през 1989-а, бе, всезнайко, защо да не може през 1955-а самолет да сбърка курса, абе ти по всичко си последна инстанция, хайде, обясни ми за 1989-а, над 30 години по-късно, как е станало, нали има диспечери, с още по-модерна техника, давай, чакам ??
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта