
Старите дебати за нуждата от поставяне на спонсорски надпис на екипа на Барселона отново се връщат на сцената, след като отделът по маркетинг на клуба сподели, че загубите от липсата на подобно лого възлизат на до 25 млн. евро на година. Това информира вестник "Спорт".
Обсъждат се три варианта, в случай че управата реши да пусне спомоществовател на екипа на първия отбор. Първият е обичайният - надпис и лого върху гърдите (струва 25 млн. евро), вторият - на гърба на фланелката (над 12 милиона), а третият - на шортите (между 6-12 милиона).
УНИЦЕФ проявява разбиране към Барселона и няма да има проблем, ако клубът реши да премине към спонсорско лого и надпис вместо нейния. Припомняме, че името на организацията е първото върху екип на "блаугранас" въобще в 111-годишната им история.
Източник : http://www.sportal.bg/news.php?news=274829