от 10-15 дни най големия GSM оператор в България има огромни проблеми:
- в момента не може да бъде платена нито една сметка нито да бъде внесен депозит за надвишен кредит лимит, тези които имат изтекъл срок за плащане на фактури им се отказва плащане а в същото време телефона им бива спиран, същото е положението и с тези които имат навишен кредит лимит, не съществува никъква възможност телефона им да бъде пуснат и сметката да им бъде платена!!!!
- краткия номер *88 не работи от 3-4 дни след като в продължение на 10тина дни преди това операторите лъжеха че проблема ще бъде решен "утре"

-издаването на текущите фактури се бави вече седмици и абонатите не знаят каква сметка имат да плащат!
- не може да бъде сключен, продължен или прекратен договор с М-тел, както и да бъде променен даден тарифен план!
така хиляди абонати са със спрян телефон и са поставени пред невъзможноста да платят сметките си(което може да се тълкува като едностранен отказ от услуга от страна на оператора)

PS
Правя тази тема защото този проблем не е от вчера, но явно цензурата и авто-цензурата на рекламо-зависимите български "журналисти" е достигнала много високо ниво и нито една национална медия не обелва и дума за проблема, а според законите в Република България потребителите имат право на информация!
Преставете си какво щеше да стане ако но хиляди домакинства им беше спрян тока например, щеше да има по 10 мин. репортаж в най гледаното време по всички телевизии, да ама не!
Също така предупреждавам че ако някой нов Гьобелс се изкуши да изтрие темата ще направя клипче съ съответните скрийншоти и и ще го побликувам в YouTube
Потребители ще съдят М-тел за 100 млн. лева!
16:26 | 18 март 2011 | Общество / Десислава Димитрова
В неделя ще има протест срещу мобилния оператор
Асоциация на потребителите на комуникационните и интернет услуги (АПТИУ) ще заведе колективен иск от 100 млн. лева срещу М-тел заради възникналите проблеми със сметките на абонатите след въвеждане на новата система.
Това съобщи председателят на УС на асоциацията Янаки Ганчев, цитиран от БГНЕС. По думите му по 150-200 потребителски жалби срещу мобилния оператор получават на ден в АПТИУ.
Ганчев подчерта, че във всяка европейска страна при такива нарушения операторът ще бъде санкциониран. Подобен пример е Румъния, където два мобилни оператора са с наложена от държавата с обща глоба от 63 млн. евро. Това е станало, въпреки че проблемът там се отнася за нелоялни търговски практики помежду двете компании.
За трети път тази година АПТИУ организира протест. На 20 март, неделя, недоволните потребители ще се съберат пред Народния театър "Иван Вазов". Тогава ще започне и събирането на жалби за колективния иск, който ще бъде заведен. От асоциацията представиха данни, според които 60% от потребителите се опасяват, че сметките се надписват. АПТИУ настоява за въвеждането на законови промени, с които ще се гарантират правата на потребителите.
На 15 март десетки разгневени абонати щурмуваха Комисията за защита на потребителите (КЗП) в София, където бе отворена приемна за жалби срещу мобилните оператори. 71 сигнала бяха приети само до обяд.