Покана за г-н Томислав Русев

Модератори: paceto, modor, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist

Потребителски аватар
Keanu^Reeves
Мнения: 245
Регистриран на: 03 окт 2008 01:35
Местоположение: София
Контакти:

Покана за г-н Томислав Русев

Мнениеот Keanu^Reeves » 06 юли 2009 21:36

Уважаеми г-н Томислав Русев.

Вие сте изключително влиятелна фигура в България, който не еднократно е изразявал своята позиция по проблемите от всякакво естество в България!

Днес искам да ви поканя да се обединим всички Българи под едно цяло(като първо това го направят най-влиятелните личности в България като вас) за една кауза - Да спасим България Заедно като положим основите за създаване на нова Ефективна Държавна система, която ще направи така, че България сама да се оправи, а не да чакаме на някой спасител да дойде да ни спаси на всеки 4 години!

Затова нека всички Българи начело с най-влиятелните личности като Томислав Русев, Слави Трифонов, Наско Сираков, Станимир Стоилов, Димитър Ангелов-Дучето и още безброй други известности се обединим и положим основите - "Да спасим България Заедно, чрез Нова Държавна Система"!

За повече подробности около това обединение моля посетете официалния сайт: http://savebulgaria.blog.bg/

Потребителски аватар
Модератор ЛокоПД
Мнения: 4572
Регистриран на: 12 фев 2009 20:49
Местоположение: Лаута ПЛОВДИВ
Контакти:

Re: Покана за г-н Томислав Русев

Мнениеот Модератор ЛокоПД » 06 юли 2009 21:54

Keanu^Reeves написа:Уважаеми г-н Томислав Русев.

Вие сте изключително влиятелна фигура в България, който не еднократно е изразявал своята позиция по проблемите от всякакво естество в България!

Днес искам да ви поканя да се обединим всички Българи под едно цяло(като първо това го направят най-влиятелните личности в България като вас) за една кауза - Да спасим България Заедно като положим основите за създаване на нова Ефективна Държавна система, която ще направи така, че България сама да се оправи, а не да чакаме на някой спасител да дойде да ни спаси на всеки 4 години!

Затова нека всички Българи начело с най-влиятелните личности като Томислав Русев, Слави Трифонов, Наско Сираков, Станимир Стоилов, Димитър Ангелов-Дучето и още безброй други известности се обединим и положим основите - "Да спасим България Заедно, чрез Нова Държавна Система"!

За повече подробности около това обединение моля посетете официалния сайт: http://savebulgaria.blog.bg/

Освен Томислав,тези ,които си изредил ,за нищо не стават.Нещо не си "у ред"!
Преди създаването на "социалните мрежи" и интернет http://farm8.staticflickr.com/7095/7315 ... a79f_b.jpg

Потребителски аватар
Keanu^Reeves
Мнения: 245
Регистриран на: 03 окт 2008 01:35
Местоположение: София
Контакти:

Re: Покана за г-н Томислав Русев

Мнениеот Keanu^Reeves » 07 юли 2009 19:45

Единственият начин, по който България може да се оправи като излезе от този дълъг 20 годишен преход към Демокрация и Пазарна Икономика е не като чакаме на всеки 4 години да дойде някой да ни оправи, а ние сами цялото Българско гражданско Общество се обединим заедно за Каузата да положим основите България САМА да се оправи благодарение на действаща Държавна Система, която днес не съществува в България!

Затова трябва всички заедно като обединено Българско Гражданско Общество да създадем Нова Конституция на България, която да наложи Истинската Пряка Демокрация в България, чрез която Народа ще стане активно участващ в Управлението на Държавата, а от друга страна над Властта, която избираме ние Народа да има Цар, който да контролира Властта да си върши своите задължения, за които е избрана от Народа! Трябва да има Нова Конституция, в която ясно и точно да се даде Властта в ръцете на Народа от една страна, а от друга страна Царя да наложи Ред и спазване на Законите в държавата от страна на Властта!

Човекът, който отговаря най-точно на описанието Цар, трябва да бъде най-успешния наследник на Цар Борис III(който е един от най-добрите Царе на България), а именно Принц Кирил, който наистина е най-успешния последовател на Цар Борис III и постигнал големи успехи на професионално ниво в чужбина като един от най-добрите банкери в Англия и най-точо отговаря на описанието Цар, който може твърдо да наложи Ред в Държавата!

Разликата между Конституционна Монархия и Полу-Президентска Република се състои в това, че -

Президентът е:
1. Партийно обвързан човек, който е пристрастен при вземане на своите решения по отношение на своята партийна принадлежност,
2. Бизнес обвързан с финансовите структури и организации, които са го спонсорирали при неговото издигане за президент и е нормално да се очаква да защити техните бизнес интереси, а понякога и интересите на престъпни организации, които са го спонсорирали,
3. Лично не разполага с огромни материални богатства и след изтичането на 5 годишния му мандат, той отново се превръща в обикновен гражданин и е нормално в такива случаи да бъде податлив към корупция.

Царят е:
1. Разполага с огромни материални Аристократични богатства отпуснати ми от държавата до края на неговото Царуване, които напълно го задоволяват материално и е основание да се приеме, че Царят няма да бъде податлив на странични въздействия при вземаните от него напълно Обективни и Безпристрастни управленски решения,
2. Не е нито партийно, нито бизнес обвързан с нито една партия или бизнес организация, което е главен фактор да се предполага, че Царят е способен да Управлява напълно обективно и безпристрастно като независим човек, на когото няма външна сила, която да му повлияе по какъвто и да било начин!

Официален Проект за:

КОНСТИТУЦИЯ НА БЪЛГАРИЯ



Глава първа
ОСНОВНИ НАЧАЛА



Чл. 1.
(1) БЪЛГАРИЯ Е ПРЯКО-ДЕМОКРАТИЧНА КОНСТИТУЦИОННА МОНАРХИЯ
(2) Цялата държавна власт произтича от народа. Тя се осъществява от него непосредствено и чрез органите, предвидени в тази Конституция.
(3) Никоя част от народа, политическа партия или друга организация, държавна институция или отделна личност не може да си присвоява осъществяването на народния суверенитет.

Чл. 10.
(1) Изборите, националните и местните референдуми се произвеждат въз основа на общо, равно и пряко избирателно право с тайно гласуване.
(2) На определен интервал от 4 години се провеждат Демократично-Мажоритарни избори за Министър-Председател, който е задължен самостоятелно да състави Министерски Съвет. И в момента, в който положи клетва пред Царя и Народното Събрание неговият 4 годишен мандат влиза в сила. Допуска се само по един представител от всяка една партия или инициативен комитет в България, които имат желание да участват, да бъде издиган за кандидат за Министър-Председател на Мажоритарните избори, според Чл. 112, алинея (1).
(3) На същия този интервал от 4 години, тогава, когато се провеждат Демократично-Мажоритарни избори за Министър-Председател, ще се провеждат също така Демократично-Мажоритарни избори за Народни представители в Народното Събрание. Допускат се до определен брой представители от всяка една партия или инициативен комитет в България, които имат желание да участват, да бъдат издигани за мажоритарни кандидати за Народни представители на Мажоритарните избори, според Чл. 66, алинея (10) и (11).
(4) На определен интервал от 4 години се провеждат Демократично-Мажоритарни избори за определяне на Местно самоуправление по общини, кметства и областни дирекции. Също така не тези избори се определя и състава на Общинските съвети.
(5) На определен интервал от 5 години се провеждат Демократично-Мажоритарни избори в България за определяне на Български представители в Европейския парламент. Всяка една партия или инициативен комитет, които имат желание да участват, по отделно могат да издигат до 18 кандидати за Европейски представители на Мажоритарните избори.
(6) Всички провеждани Демократични Избори в България са задължителни за всеки един Български гражданин независимо къде се намира в момента на провеждане на изборите. В противен случай, всеки един Български гражданин, който не гласува ще бъде принуден да заплати глоба в размер на 100 лева!
1. Всеки Български гражданин има възможност да упражни правото на своя глас в своята избирателна секция на един от 31-те Много-Избирателни Района в България, където се води на постоянен адрес.
2. Всеки Български гражданин получава правомощия да гласува във всяка една друга избирателна секция, ако попълни специална декларация, че в деня на Изборите няма да гласува в своята избирателна секция, където се води на постоянен адрес.
3. Всеки Български гражданин, който е възпрепятстван по някакъв начин да стигне до която и да било избирателна секция в деня на Изборите, той получава специални правомощия да гласува по пощата или по електронен път, чрез Интернет, ако попълни специална декларация, че в деня на Изборите няма да гласува в никоя избирателна секция!

Чл. 13.
(1) Вероизповеданията са свободни.
(2) Религиозните институции са отделени от държавата.
(3) Традиционна религия в България е източноправославното вероизповедание.
(4) Религиозните общности и институции, както и верските убеждения не могат да се използват за политически цели.

Чл. 14.
(1) Всеки един Българин е задължен да почита и уважава българската църква според нейните изисквания, която тя има към Българските граждани определящи себе си като Християни.
(2) Ролята на Българската православна църква е да обединява всички Българи като едно цяло, чрез своята Християнска религия и да учи и възпитава хората на доброта и уважение по между си.
(3) Дава се на Българската Православна Църква пълната свобода и всички държавни правомощия, с които разполага всяка една Българска Власт да бъдат използвани от Църквата единствено и само да проповядва своята религия по най-ефективния начин, който намери за добре за постигането на главната цел, която е целия Български народ да стане духовно и ценностно развит на нивото на другите страни от Западна Европа и Америка!
(4) Държавата се задължава да подпомага финансово и да сътрудничи по всякакъв начин на всички Български Църкви!

Глава втора
ОСНОВНИ ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ГРАЖДАНИТЕ


Чл. 52.
(1) Гражданите имат право на обществено осигуряване и социално подпомагане.
(2) Лицата, останали временно без работа, се осигуряват социално при условия и по ред, определени със закон.
(3) Старите хора, които нямат близки и не могат да се издържат от своето имущество, както и лицата с физически и психически увреждания, се намират под особена закрила на държавата и обществото.

Чл. 53.
(1) Гражданите имат право на здравно осигуряване, гарантиращо им достъпна медицинска помощ, и на безплатно ползване на медицинско обслужване при условия и по ред, определени със закон.
(2) Здравеопазването на гражданите се финансира от държавния бюджет, от работодателите, от лични и колективни осигурителни вноски и от други източници при условия и по ред, определени със закон.
(3) Държавата закриля здравето на гражданите и насърчава развитието на спорта и туризма.
(4) Никой не може да бъде подлаган принудително на лечение и на санитарни мерки освен в предвидените от закона случаи.
(5) Държавата осъществява контрол върху всички здравни заведения, както и върху производството на лекарствени средства, биопрепарати и медицинска техника и върху търговията с тях.

Чл. 54.
(1) Всеки има право на образование.
(2) Училищното обучение до 16-годишна възраст е задължително.
(3) Основното и средното образование в държавните и общинските училища е безплатно. При определени от закона условия образованието във висшите държавни училища е безплатно.
(4) Висшите училища се ползват с академична автономия.
(5) Граждани и организации могат да създават училища при условия и по ред, определени със закон. Обучението в тях трябва да съответства на държавните изисквания.
(6) Държавата насърчава образованието, като създава и финансира училища, подпомага способни ученици и студенти, създава условия за професионално обучение и преквалификация. Тя упражнява контрол върху всички видове и степени училища.

Чл. 55.
(1)Спортът във всички свои разновидности е напълно задължителен за всеки един Български граждани на възраст от 6 до 18 години!
(2)Всеки един Български гражданин от 6 до 18 годишна възраст е задължен минимум до 3 часа на седмица да упражнява независимо какъв вид спорт!
(3)При нарушение на Чл. 55 алинея (1) и (2), родителите и настойниците на Българските граждани от 6 до 18 годишна възраст носят пряка отговорност пред държавата установена по закон.
(4)Държавата се задължава да строи и поддържа във всяко едно Българско населено място Спортни бази за всички разнородни спортове, които се практикуват по Света!

Глава трета
НАРОДНО СЪБРАНИЕ


Чл. 64.
(1) Народното събрание осъществява законодателната власт и упражнява парламентарен контрол.
(2) Народното събрание има самостоятелен бюджет.

Чл. 65.
(1) Народното Събрание се разделя на 2 камари – Горна и Долна.
(2) Долната Камара на Народното Събрание се състои точно от 124 Народни представители под името – Депутати, които се избират единствено и само Мажоритарно по 4 броя мандата от всеки един Много-Избирателен Район на България, които са общо 31 Много-Избирателни Района в България!
(3) Горната Камара на Народното Събрание се състои точно от 62 Народни представители под името – Сенатори, които се избират единствено и само Мажоритарно по 2 броя мандата от всеки един Много-Избирателен Район на България, които са общо 31 Много-Избирателни Района в България!

Чл. 66.
(1) Народното събрание се избира за срок от четири години.
(2) В случай на война, военно или друго извънредно положение, настъпили по време или след изтичане на мандата на Народното събрание, срокът на неговите пълномощия се продължава до отпадането на тези обстоятелства.
(3) Избори за ново Народно събрание се произвеждат най-късно до два месеца след прекратяване на пълномощията на предишното.
(4) Изборите за ново Народно Събрание се провеждат в 31 Много-Избирателни Района на България, определени от ЦИК(Централна Избирателна Комисия).
(5) Изборите за ново Народно Събрание могат да бъдат единствено и само Мажоритарно провеждани, чрез избиране на Мажоритарни кандидати за народни представители от страна на българските избиратели!
(6) Мажоритарни кандидати за Народни представители могат да бъдат всеки един Български гражданин издигнат от определена партия или всеки един Български гражданин издигнат от независим инициативен комитет и според изискванията на Чл. 68, алинея (1).
(7) Мажоритарните избори за Народни Представители – Депутати в Долната камара на Народното Събрание ще бъдат печелени от 4-мата Кандидати събрали най-много гласове сред българските избиратели в своя избирателен район, от където са се кандидатирали Мажоритарно за Кандидат-Депутати!
(8) Мажоритарните избори за Народни Представители – Сенатори в Горната камара на Народното Събрание ще бъдат печелени от 2-мата Кандидати събрали най-много гласове сред българските избиратели в своя избирателен район, от където са се кандидатирали Мажоритарно за Кандидат-Сенатори!
(9) Забранява се дублирането на едни и същи кандидати за Депутати или Сенатори в различни Много-избирателни райони в България!
(10) Всяка една партия или инициативен комитет се допуска да издига най-много до 4 Кандидат-Депутати във всеки един от 31-те Много-Избирателни Района на България!
(11) Всяка една партия или инициативен комитет се допуска да издига най-много до 2 Кандидат-Сенатори във всеки един от 31-те Много-Избирателни Района на България!

Чл. 67.
(1) Ако един Депутат от даден Много-Избирателен Район, от където той е бил избран не служи вярно на своите избиратели и не ги представлява правомерно в Долната Камара на Българския Парламент, жителите на този Много-Избирателен Район имат своето законно Конституционно право на свикването на избори единствено и само в техния Много-Избирателен Район за искане на Вот на Доверие или Недоверие директно към своя народен представител, който те са избрали да ги представлява в Българския парламент при условие, че 1/3 от Жителите със "Средно Образование" на този Много-Избирателен Район са събрали подписка за свикването на този официален Вот на Недоверие сред гражданите на отделния Много-Избирателен Район. И съдбата на въпросния Депутат да зависи изцяло от резултата на проведения Вот във въпросния Много-Избирателен Район дали Местните Жители искат той да продължи да ги представлява. Или, ако не съответно на самия обществен Вот на Недоверие да бъде издигната нова кандидатура (или нови кандидатури максимум до 1 от всяка отделна партия или инициативен комитет) за нов Депутат, който хората от Много-Избирателния Район ще изберат да изпратят в Народното Събрание на мястото на този, когото вече не искат да ги представлява!
(2) Ако един Сенатор от даден Много-Избирателен Район, от където той е бил избран не служи вярно на своите избиратели и не ги представлява правомерно в Горната Камара на Българския Парламент, жителите на този Много-Избирателен Район имат своето законно Конституционно право на свикването на избори единствено и само в техния Много-Избирателен Район за искане на Вот на Доверие или Недоверие директно към своя народен представител, който те са избрали да ги представлява в Българския парламент при условие, че 1/3 от Жителите със "Средно Образование" на този Много-Избирателен Район са събрали подписка за свикването на този официален Вот на Недоверие сред гражданите на отделния Много-Избирателен Район. И съдбата на въпросния Сенатор да зависи изцяло от резултата на проведения Вот във въпросния Много-Избирателен Район дали Местните Жители искат той да продължи да ги представлява. Или, ако не съответно на самия обществен Вот на Недоверие да бъде издигната нова кандидатура (или нови кандидатури максимум до 1 от всяка отделна партия или инициативен комитет) за нов Сенатор, който хората от Много-Избирателния Район ще изберат да изпратят в Народното Събрание на мястото на този, когото вече не искат да ги представлява!

Чл. 68.
(1) За народен представител може да бъде избиран български гражданин, който няма друго гражданство, навършил е 21 години, не е поставен под запрещение и не изтърпява наказание лишаване от свобода.
(2) Кандидатите за народни представители, които заемат държавна служба, прекъсват изпълнението й след регистрацията си.

Чл. 69.
Законността на изборите може да се оспори пред Конституционния съд по реда, определен със закон.

Чл. 70.
(1) Народните представители представляват не само своите избиратели, а и целия народ. Обвързването със задължителен мандат е недействително.
(2) Народните представители действат въз основа на Конституцията и законите в съответствие със своята съвест и убеждения.

Чл. 71.
(1) Народните представители не могат да изпълняват друга държавна служба или да извършват дейност, която според закона е несъвместима с положението на народен представител.
(2) Народен представител, избран за министър, прекъсва пълномощията си за времето, през което е министър. В този случай той се замества по определен от закона ред.

Чл. 72.
Народните представители не носят наказателна отговорност за изказаните от тях мнения и за гласуванията си в Народното събрание.

Чл. 73.
(1) Народните представители не могат да бъдат задържани и срещу тях не може да бъде възбуждано наказателно преследване освен за престъпления от общ характер, и то с разрешение на Народното събрание, а когато то не заседава - на председателя на Народното събрание. Разрешение за задържане не се иска при заварено тежко престъпление, но в такъв случай незабавно се известява Народното събрание, а ако то не заседава - председателя на Народното събрание.
(2) Разрешение за възбуждане на наказателно преследване не се изисква при писмено съгласие на народния представител.

Чл. 74.
Народните представители получават възнаграждение, чийто размер се определя от Народното събрание.

Чл. 75.
(1) Пълномощията на народния представител се прекратяват предсрочно освен по Чл. 67, алинея (1) и (2) също така при:
1. подаване на оставка пред Народното събрание;
2. влизане в сила на присъда, с която е наложено наказание лишаване от свобода за умишлено престъпление, или когато изпълнението на наказанието лишаване от свобода не е отложено;
3. установяване на неизбираемост или несъвместимост;
4. смърт.
(2) В случаите на т. 1 и 2 решението се приема от Народното събрание, а в случаите на т. 3 - от Конституционния съд.

Чл. 76.
Организацията и дейността на Двете отделни Камари в Народното събрание се осъществяват въз основа на Конституцията и на правилник, приет от него.

Чл. 77.
Народното събрание е постоянно действащ орган. То само определя времето, през което не заседава.

Чл. 78.
Двете отделни Камари в Новоизбраното Народно събрание се свикват на първо заседание от Царя на България най-късно един месец след избирането на Народно събрание. Ако в посочения срок Царят не свика Народното събрание, то се свиква от една пета от народните представители.

Чл. 79.
(1) Първото заседание на Двете отделни Камари в Народното събрание се открива от най-възрастния присъстващ народен представител.
(2) На първото заседание народните представители полагат следната клетва: "Заклевам се в името на България да спазвам Конституцията и законите на страната и във всичките си действия да се ръководя от интересите на народа. Заклех се."
(3) На същото заседание на Двете отделни Камари в Народното събрание се избират председател и заместник-председатели.

Чл. 80.
(1) Председателите на Двете отделни Камари в Народното събрание:
1. Представляват самостоятелно Двете отделни Камари в Народното събрание;
2. предлагат проект за дневен ред на заседанията;
3. откриват, ръководят и закриват заседанията на Двете отделни Камари в Народното събрание и осигуряват реда при провеждането им;
4. удостоверяват с подписа си съдържанието на приетите от Двете отделни Камари в Народното събрание актове;
5. обнародват решенията, декларациите и обръщенията, приети от Двете отделни Камари в Народното събрание;
6. организират международните връзки на Двете отделни Камари в Народното събрание.
(2) Заместник-председателите на Двете отделни Камари в Народното събрание подпомагат председателите и осъществяват възложените им от тях дейности.

Чл. 81.
Народното събрание се свиква на заседания от самостоятелните председатели на Двете отделни Камари в Народното събрание:
1. по негова инициатива;
2. по искане на една пета от народните представители;
3. по искане на Царя;
4. по искане на Министерския съвет.

Чл. 82.
(1) Народното събрание избира от своя състав постоянни и временни комисии в Двете отделни Камари.
(2) Постоянните комисии подпомагат дейността на Народното събрание и упражняват от негово име парламентарен контрол.
(3) Временни комисии се избират за проучвания и анкети.

Чл. 83.
Длъжностните лица и гражданите, когато бъдат поканени, са длъжни да се явяват пред парламентарните комисии и да им предоставят исканите от тях сведения и документи.
Чл. 84.
(1) Народното събрание открива заседанията си в Двете отделни Камари и приема своите актове, когато присъстват повече от половината народни представители в една от двете камари.
(2) Народното събрание приема законите и другите актове с мнозинство повече от половината от присъстващите народни представители последователно първо, ако Долната камара ги одобри и приеме, след това и Горната камара е необходимо да ги одобри и приеме със същото мнозинство, освен когато Конституцията изисква друго мнозинство.
(3) Гласуването е лично и явно, освен когато Конституцията предвижда или Народното събрание реши то да бъде тайно.

Чл. 85.
Заседанията на Двете отделни Камари в Народното събрание са открити. По изключение Народното събрание може да реши отделни заседания да бъдат закрити.

Чл. 86.
(1) Членовете на Министерския съвет могат да участват в заседанията на Народното събрание и на парламентарните комисии. По тяхно искане те се изслушват с предимство.
(2) Двете Камари на Народното събрание и парламентарните комисии могат да задължават министрите да се явяват на техни заседания и да отговарят на поставени въпроси.

Чл. 87.
Народното събрание официално извършва следните свои задължения, ако те са били първо разгледани, одобрени и приети от Долната Камара на Депутатите, и след това Горната камара на Сенаторите вече официално:
1. приема, изменя, допълва и отменя законите;
2. приема държавния бюджет и отчета за изпълнението му;
3. установява данъците и определя размера на държавните данъци;
4. създава, преобразува и закрива министерства по предложение на министър-председателя;
5. избира и освобождава ръководителите на Българската народна банка и на други институции, определени със закон;
6. дава съгласие за сключване на договори за държавни заеми;
7. решава въпросите за обявяване на война и за сключване на мир;
8. разрешава изпращането и използването на български въоръжени сили извън страната, както и пребиваването на чужди войски на територията на страната или преминаването им през нея;
9. обявява военно или друго извънредно положение върху цялата територия на страната или върху част от нея по предложение на Царя или на Министерския съвет;
10. дава амнистия;
11. учредява ордени и медали;
12. определя официалните празници;
13. изслушва и приема годишните доклади на Върховния касационен съд, на Върховния административен съд и на главния прокурор, внесени от Висшия съдебен съвет, за прилагането на закона и за дейността на съдилищата, прокуратурата и разследващите органи;
14. изслушва и приема доклади за дейността на органи, които изцяло или частично се избират от Народното събрание, когато това е предвидено в закон.

Чл. 88.
(1) Народното събрание официално ратифицира и денонсира със закон международни договори, ако те са били първо разгледани, одобрени и приети от Долната Камара на Депутатите, и след това Горната камара на Сенаторите вече официално ги ратифицира и денонсира със закон, които:
1. имат политически или военен характер;
2. се отнасят до участието на България в международни организации;
3. предвиждат коригиране на границата на България;
4. съдържат финансови задължения за държавата;
5. предвиждат участие на държавата в арбитражно или съдебно уреждане на международни спорове;
6. се отнасят до основните права на човека;
7. се отнасят до действието на закона или изискват мерки от законодателен характер за тяхното изпълнение;
8. изрично предвиждат ратификация.
9. предоставят на Европейския съюз правомощия, произтичащи от тази Конституция.
(2) Законът за ратифициране на международен договор по ал. 1, т. 9 се приема с мнозинство две трети от всички народни представители първо в Долната Камара, а след това и в Горната Камара.
(3) Ратифицираните от Народното събрание договори могат да бъдат изменяни или денонсирани само по реда, посочен в самите договори, или в съответствие с общопризнатите норми на международното право.
(4) Сключването на международни договори, които изискват изменения в Конституцията, трябва да бъде предшествано от приемането на тези изменения.

Чл. 89.
(1) Двете отделни камари в Народното събрание приемат закони, решения, декларации и обръщения, ако първо бъдат одобрени и приети от Долната камара, а след това и от Горната камара.
(2) Законите и решенията на Народното събрание са задължителни за всички държавни органи, организациите и гражданите.

Чл. 90.
(1) Право на законодателна инициатива имат всеки народен представител и Министерският съвет.
(2) Законопроектът за държавния бюджет се изготвя и внася от Министерския съвет.

Чл. 91.
(1) Законите се обсъждат и приемат първо от Долната Камара, а след това и от Горната Камара с две гласувания, които се извършват на отделни заседания. По изключение една от двете камари на Народното събрание може да реши двете гласувания да се извършат в едно заседание.
(2) Другите актове на Народното събрание се приемат с едно гласуване последователно първо от Долната Камара, след това и от Горната Камара.
(3) Приетите актове се обнародват в "Държавен вестник" не по-късно от 15 дни след приемането им.

Чл. 92.
(1) Една пета от народните представители на една от двете камари, независимо коя от тях може да предложи на Народното събрание да гласува недоверие на Министерския съвет. Предложението е прието, когато за него са гласували повече от половината от всички народни представители на една от двете камари, независимо коя от тях.
1. Ако вотът на Недоверие към Правителството е предложен от Долната камара на Депутатите и след това бъде приет с мнозинство от Долната камара, той автоматически се приема от цялото Народно Събрание!
2. Ако вотът на Недоверие към Правителството е предложен от Горната камара на Сенаторите и след това бъде приет с мнозинство от Долната камара на Депутатите, той автоматически се приема от цялото Народно Събрание!
3. Ако вотът на Недоверие към Правителството е предложен от Горната камара на Сенаторите и след това не бъде приет с мнозинство от Долната камара на Депутатите, се изпраща на разглеждане в Горната камара на Сенаторите, и от тях зависи окончателно дали ще бъде приет или отхвърлен с мнозинство!
(2) Когато Народното събрание гласува недоверие на министър-председателя или на Министерския съвет, министър-председателят подава оставката на правителството.
(3) Когато Народното събрание отхвърли предложението за гласуване на недоверие на Министерския съвет, ново предложение за недоверие на същото основание не може да бъде направено в следващите шест месеца.

Чл. 93.
(1) Народните представители на всяка една от Двете камари имат право на въпроси и на питания до Министерския съвет или до отделни министри, които са длъжни да отговарят.
(2) По предложение на една пета от народните представители в една от двете отделни Камари по питането стават разисквания и се приема решение.

Чл. 94.
(1) Народното събрание избира Сметна палата, която осъществява контрол за изпълнението на бюджета.
(2) Организацията, правомощията и редът за дейност на Сметната палата се уреждат със закон.

Чл. 95.
(1) Народното събрание избира омбудсман, който се застъпва за правата и свободите на гражданите.
(2) Правомощията и дейността на омбудсмана се уреждат със закон.



Глава четвърта
ЦАР НА БЪЛГАРИЯ



Чл. 96.
(1) Царят е държавен глава. Той олицетворява единството на нацията и представлява България в международните отношения.
(2) Царят се подпомага в своята дейност от своя официален административен кабинет съставен от професионалисти в отделните държавни направления.
(3) Царят е най-висшата държавна форма на Власт, пред която всички останали държавни Власти избрани пряко от Народа трябва да носят своята отговорност!
(4) Царят е призван да служи вярно на държавата и на целия Български народ като защитава националните интереси на държавата и защитава гражданските интереси и човешките права на всеки един Българин!
(5) Царят е независим Човек, който не е обвързан партийно с нито една политическа партия или която и да било бизнес организация, за да може по този начин напълно обективно и безпристрастно да упражнява своите Конституционни правомощия да следи отблизо и Контролира цялата Българска власт избрана демократично от Народа на България!
(6) Държавата отпуска на Царя и неговото семейство всички видове материални блага и привилегии, от които той има нужда, за да живее пълноценно без да мисли за собствени цели. А да бъде способен да мисли единствено и само за своето безпристрастно и обективно управление на България до края на своя живот или до абдикиране от престола!
(7) Сградата, която е отредена за официален Царски Дворец, където Царя и неговият административен кабинет ще упражняват своите държавни функции се намира на булевард „Дондуков” номер 2 в София.

Чл. 97.
Задължително при официалното встъпване в длъжност на всеки един нов Цар, той полага клетва пред Църквата, че ще служи вярно на своя Народ и за своите дела и постъпки като Цар ще носи пряка отговорност пред Господ-Бог!

Чл. 98.
(1) Царят след като е встъпил в длъжност няма определен срок на управление.
(2) При кончината на Царя или, ако Царят сам реши да абдикира от своя престол, се дава специално Конституционно правомощие на целия Български Народ сам да избере чрез Демократични Избори кой измежду всичките наследници на настоящия Цар заслужава да бъде провъзгласен за нов Цар на България!
(3) Царската власт се определя единствено и само според волята на Българския Народ, а не според това кой е първороден син или дъщеря на настоящия Цар!

Чл. 99.
(1) Царят разполага с конституционни правомощия да налага контрол над Законодателната, Изпълнителната и Съдебната власт в България!
(2) Всички решения и действия на Царя са в името на държавата и на Българския народ!

Чл. 100.
(1) Царят разполага с конституционни правомощия да иска задължителен пряк отчет пред него от страна на Българската Изпълнителна власт в лицето на Министър-Председателя всеки първи работен ден на първата седмица от месеца!
(2) Царят разполага с конституционни правомощия да настоява от Министър-Председателя да коригира действията на Правителството, ако то се е отклонило от предварителната си Управленска програма, с която се е явило пред Българския народ преди да бъде избрано на Власт!
(3) Ако Царят установи, че правителството не си върши добре своята работа като не защитава интересите на Българските избиратели, които са избрали това правителство на Власт, то Царят разполага в своите Конституционни правомощия да свали моментално от Власт цялото правителство начело с Министър-Председателя и да ги предаде на Съда, където да бъдат съдени за неизпълнение на поетите си задължения към Българския народ. След това моментално Царят насрочва нови извънредни национални Демократично-Мажоритарни Избори за определянето единствено и само на нов Министър-Председател на България, който да състави ново правителство с временен мандат в срок до изтичане мандата на Българското настоящо действащо Народно Събрание. След изтичане мандата на настоящето Народно Събрание ще се проведат следващите редовни национални Демократично-Мажоритарни Избори за определяне на нов състав на Българския парламент и за съставяне на ново правителство след мажоритарно избран Министър-Председател!

Чл. 101.
(1) Царят разполага с конституционни правомощия да иска задължителен пряк отчет пред него от страна на Българската Законодателна власт в лицето на Народното Събрание всеки първи работен ден на втората седмица от месеца!
(2) Царят разполага с конституционни правомощия да настоява от Народното Събрание да коригира начина си на работа, ако с техните действия противоречат на интересите на Българското общество, което Демократично-Мажоритарно е избрало своите Народни Представители в Законодателната Власт на България – Народното Събрание!
(3) Ако един Депутат от даден Много-Избирателен Район, от където той е бил избран не служи вярно на своите избиратели и не ги представлява правомерно в Долната Камара на Българския Парламент, тогава Царят има напълно законното Конституционно право да защити интересите на хората като накаже определения нарочен Депутат, че не си върши правомерно своята работа с отстраняване от неговото място в Парламента и предавайки го на Съдебната власт да го разследва и съди. А за неговото място, Царят веднага насрочва извънредни единични Мажоритарни-Избори, които да се проведат единствено и само в определения Много-Избирателен Район за излъчването на нов Народен Представител, който да бъде изпратен от определения Много-Избирателен Район в Народното Събрание да представлява интересите на своите избиратели!
(4) Ако един Сенатор от даден Много-Избирателен Район, от където той е бил избран не служи вярно на своите избиратели и не ги представлява правомерно в Горната Камара на Българския Парламент, тогава Царят има напълно законното Конституционно право да защити интересите на хората като накаже определения нарочен Сенатор, че не си върши правомерно своята работа с отстраняване от неговото място в Парламента и предавайки го на Съдебната власт да го разследва и съди. А за неговото място, Царят веднага насрочва извънредни единични Мажоритарни-Избори, които да се проведат единствено и само в определения Много-Избирателен Район за излъчването на нов Народен Представител, който да бъде изпратен от определения Много-Избирателен Район в Народното Събрание да представлява интересите на своите избиратели!

Чл. 102.
(1) Царят разполага с конституционни правомощия единствено и само той еднолично да назначава и освобождава от длъжност с мандат в срок от 5 години Председателят на Върховния касационен съд, Председателят на Върховния административен съд и Главният прокурор.
(2) Царят разполага с конституционни правомощия единствено и само той еднолично да назначава и освобождава от длъжност с мандат в срок от 5 години всички останали 12 члена на Висшия Съдебен Съвет.
(3) Към Царския държавен административен кабинет работи специален Съдебен Инспекторат състоящ се от 30 инспектори пряко подчинени на Царя, чиято функция е ежедневно да следят дейността на цялата Българска съдебна система!
(4) Царят разполага с конституционни правомощия да иска задължителен пряк отчет пред него от страна на Българската Съдебна власт в лицето на Висшия Съдебен Съвет всеки първи работен ден на третата седмица от месеца!
(5) Царят разполага с конституционни правомощия да настоява от Висшия Съдебен Съвет да коригира начина си на работа, ако с техните действия не зачитат обективното прилагане на Българските закони!
(6) Ако Народът на България установи, че Съдебната система не си върши правомерно своята работа, и ако бъдат събрани подписите на 1/10 от всички Български граждани, които са над 18 годишна възраст, тогава Царят е Конституционно задължен моментално да смени всичките 12 членове на Висшия Съдебен Съвет плюс Председателят на Върховния касационен съд, Председателят на Върховния административен съд и Главният прокурор. След, което Царят е длъжен да назначи нови 12 членове на Висшия Съдебен Съвет заедно с нов Председател на Върховния касационен съд, нов Председател на Върховния административен съд и нов Главен прокурор с временен мандат в срок до изтичането мандата на отстранените стари Висши Съдебни членове. И, ако новите членове на Висшия Съдебен Съвет си изпълнят добре своите задължения до края на временния им мандат, тогава Царят автоматически е задължен конституционно да им даде нов втори редовен 5 годишен мандат!

Чл. 103.
Царят също така е Конституционно задължен да:
1. насрочва
/А./ демократично-мажоритарни избори за съставяне на Народно събрание
/Б./ демократично-мажоритарни избори за избор на Министър-Председател, който единствено и само той след като е бил избран пряко от Народа да има право да определя състава на своето Правителство
/В./ демократично-мажоритарни избори за органи на местно самоуправление и
/Г./ определя дата за произвеждане на национален референдум
2. отправя обръщения към народа
3. сключва международни договори в случаите, определени със закон;
4. обнародва законите;
5. утвърждава промени на границите и центровете на административно-териториалните единици по предложение на Министерския съвет;
6. назначава и освобождава от длъжност ръководителите на дипломатическите представителства и постоянните представители на България при международни организации и приема акредитивните и отзователните писма на чуждестранните дипломатически представители в страната;
7. назначава и освобождава от длъжност и други държавни служители, определени със закон;
8. награждава с ордени и медали;
9. дава и възстановява българско гражданство и освобождава и лишава от него;
10. предоставя убежище;
11. упражнява право на помилване;
12. опрощава несъбираеми държавни вземания;
13. наименува обекти с национално значение и населени места;

Чл. 104.
(1) Царят е върховен главнокомандващ на въоръжените сили на България.
(2) Царят назначава и освобождава висшия команден състав на въоръжените сили и удостоява с висши военни звания.
(3) Царят възглавява Консултативния съвет за национална сигурност, чийто статут се определя със закон.
(4) Царят обявява обща или частична мобилизация по предложение на Министерския съвет в съответствие със закона.
(5) Царят обявява положение на война при въоръжено нападение срещу страната или при необходимост от неотложно изпълнение на международни задължения, военно или друго извънредно положение, когато Народното събрание не заседава. В тези случаи то се свиква незабавно, за да се произнесе по решението.

Чл. 105.
(1) В срока по чл. 91, ал. 3 Царят може мотивирано да върне закона в Народното събрание за ново обсъждане, което не може да му бъде отказано.
(2) Народното събрание приема повторно закона с мнозинство повече от половината от всички народни представители последователно по реда на приемане на законите първо в Долната Камара, след това и в Горната Камара.
(3) Повторно приетият от Народното събрание закон се обнародва от Царят в 7-дневен срок от получаването му.

Чл. 106.
(1) В изпълнение на своите правомощия Царят издава укази, отправя обръщения и послания.
(2) Царят не разполага с конституционни правомощия да съставя еднолично Правителство или Народно Събрание.
(3) Царят е длъжен строго да се съобразява с Демократичната воля на Българския народ!
(4) Царят не разполага с конституционни правомощия да се намесва в работата и действията на Българската Изпълнителна, Законодателна и Съдебна Власт, ако със своята намеса противоречи на волята на Българския Народ!
(5) Царят служи на своя Народ като защитава човешките права и гражданските интереси на всеки един Българин, чрез своите Конституционни правомощия да следи от близо по какъв начин работят Законодателната, Изпълнителната и Съдебната Власт. И ако те не си вършат работата според волята на Народа, тогава Царят разполага с Конституционни правомощия да се намеси като коригира техните действия според волята на Народа. Или в краен случай Царят разполага с конституционни правомощия да отстрани от длъжност властта, която е нарушила волята на Народа като я предаде на съда за неизпълнение на поетите ангажименти към народа!

Чл. 107.
Волята на Народа се определя по 2 начина, които произлизат според тази Форма на Държавно Управление записана официално в Чл. 1, ал.1 в Конституцията на България:
1. Пряко-Демократичният начин за Контрол върху избраната от Народа – Изпълнителна и Законодателна Власт, чрез събрани подписи на определен брой Български граждани с искане за допитване до Народа дали все още е съгласен със своя Демократичен избор. И пряко-демократичен начин за Контрол върху Съдебната Власт, ако Народа събере подписите на определен брой Български граждани с искане за смяна на ръководителите на Съдебната Власт. Според Чл. 67, алинея (1) и (2); Чл. 115, алинея(4); и Чл. 102, алинея (6).
2. Обществен договор подписан между Народа от една страна и от друга страна от Демократично избраната Законодателна и Изпълнителна власт от българските избиратели в деня на направения избор и Съдебната Власт назначена от Царя. Общественият договор се състои от основни обществени разпоредби според, които Законодателната, Изпълнителната и Съдебната власт се задължават:
/А./ да изпълняват поетите предизборни ангажименти към своя Народ, който ги е избрал на Власт
/Б./ със своите управленски действия да не нарушават законите
/В./ със своите управленски действия да не пречат на Развитието на България
/Г./ със своите управленски действия да не пречат на държавните органи да си вършат правомерно своята работа
/Д./ със своите управленски действия правомерно да контролират и коригират дейността на всяка една държавно-административна служба
/Е./ със своите управленски действия да не нарушават гражданските интереси на своя народ и на държавата като цяло
/Ж./ със своите управленски действия да не нарушават свободните човешки права на всеки един български гражданин
/З./ със своите управленски действия да осигурят справедлив обществен ред и национална сигурност за всеки един Български гражданин
/И./ със своите управленски действия да работят единствено и само за държавата в полза на интересите на Българските граждани
3. Общественият Договор между Народа от една страна и от друга страна от Законодателната, Изпълнителната и Съдебната Власт се счита за действащ от момента, в който Народните представители встъпят в длъжност в Народното Събрание, Министър-Председателят състави своето еднолично избрано от него Правителство и Съдебните най-висши длъжностни лица бъдат назначени на своите постове от Царя.
4. Царят е този, който от името на Народа е призван да следи за изпълнението на Обществения Договор между Народа от една страна и от друга страна от Демократично Избраната Законодателна и Изпълнителна Власт и назначената Съдебна Власт. По този начин Царят служи вярно на своя Народ като защитава изцяло човешките права и гражданските интереси на всеки един Българин, който със собствената си свободната воля е избрал своята Демократична Законодателна и Изпълнителна Власт и разполага с конституционни правомощия да се намеси в решенията на Царя, ако не е доволен от назначената Съдебна Власт чрез Чл. 102, алинея (6).



Глава пета
МИНИСТЕРСКИ СЪВЕТ



Чл. 108.
(1) Министерският съвет ръководи и осъществява вътрешната и външната политика на страната в съответствие с Конституцията и законите.
(2) Министерският съвет осигурява обществения ред и националната сигурност и осъществява общото ръководство на държавната администрация и на Въоръжените сили.
(3) Министерският съвет информира Царя и Народното събрание по въпроси, отнасящи се до задълженията, произтичащи за България от нейното членство в Европейския съюз.
(4) Когато участва в разработването и приемането на актове на Европейския съюз, Министерският съвет информира предварително Царя и Народното събрание и дава отчет за своите действия.

Чл. 109.
Министерският съвет ръководи изпълнението на държавния бюджет; организира стопанисването на държавното имущество; сключва, утвърждава и денонсира международни договори в случаите, предвидени в закона.

Чл. 110.
Министерският съвет отменя незаконосъобразните или неправилните актове на министрите.

Чл. 111.
(1) Министерският съвет се състои от министър-председател, заместник министър-председатели и министри.
(2) Министър-председателят ръководи и координира общата политика на правителството и носи отговорност за нея. Той назначава и освобождава от длъжност заместник-министрите.
(3) Министрите ръководят отделни министерства освен ако Царя или Народното събрание реши друго. Те носят отговорност за своите действия.

Чл. 112.
(1) Министър-Председателят на България се избира пряко от Народа с 4 годишен мандат, чрез Демократични Мажоритарни избори, които се провеждат наравно с Демократично Мажоритарните избори за Народни Представители в Народното Събрание! Всяка една Българска партия или независим инициативен комитет допуснати до участие на изборите имат право да издигнат само по един свой представител като кандидат за Министър-Председател!
(2) Когато новият Министър-Председател на България бъде избран Демократично от Народа, той има Конституционно правомощие да състави свои екип от министри, без те да бъдат одобрени от Царя или Народното Събрание!
(3) Новият Министерски Съвет встъпва в длъжност от момента, в който бъде положена клетвата пред Царя и Народното Събрание!

Чл. 113.
Членовете на Министерския съвет полагат пред Народното събрание клетвата по чл. 79, ал. 2. в присъствието задължително на Царя.

Чл. 114.
Членове на Министерския съвет могат да бъдат само български граждани, които отговарят на условията за избиране на народни представители.

Чл. 115.
(1) Министър-Председателят на България носи пряка Конституционна отговорност както за своите Управленски действия така и за действията на целия свой екип от министри пред Народното Събрание, Царя и Народа!
(2) Народното Събрание може да поиска Вот на Недоверие към Министерския Съвет и съответно, ако той бъде приет, Министър-Председателя е длъжен да подаде оставката на цялото Правителство!
(3) Царят, който е призван от Народа да следи от близо действията на Министерския Съвет и да ги контролира, също може еднолично да поиска свалянето на цялото Правителство и освен това да го предаде на съда за неизпълнени поети ангажименти и задължения към Българския Народ!
(4) Народът на България също разполага с пряко-Демократични Конституционни правомощия да упражнява своя пряк Контрол върху Правителството като преценява дали то си върши своята работа или не. Народът може да наложи своята свободна Демократична воля по отношение на едно Правителство, което не си върши добре своята работа и не се съобразява с интересите на своите граждани, ако бъдат събрани подписите на 1/3 от цялото Българско население с „Висше Образование” с искане да се насрочат Специални избори за обществен Вот на Доверие или Недоверие към Българското правителство начело със своя Министър-Председател. И, ако на този Граждански Вот на недоверие, Българското правителство не събере 51% на одобрение сред Българските гласували избиратели в подкрепа на Правителството, то се разпуска моментално и се насрочват нови Национални Демократично-Мажоритарни Избори за определяне на нов състав на Народното Събрание и за нов Министър-Председател, който да състави ново Правителство!

Чл. 116.
(1) Освен по Чл. 115, алинея (2), (3) и (4) правомощията на Министерския съвет се прекратяват и при следните обстоятелства:
1. с приемане на оставката на Министерския съвет или на министър-председателя;
2. при смърт на министър-председателя.
(2) Министерският съвет подава оставка пред Народното Събрание и Царя след като Народа мажоритарно избере своя нов Министър-Председател.
(3) В случаите по предходните алинеи (2), (3) и (4) на Чл. 115 и по (1) и (2) на Чл. 116 Министерският съвет изпълнява функциите си до съставянето на нов Министерски съвет от Мажоритарно избрания Министър-Председател от страна на Народа.

Чл. 117.
(1) Министерският съвет може да поиска Народното събрание да му гласува доверие по цялостната политика, по програмата или по конкретен повод. Решението се приема с мнозинство повече от половината от присъстващите народни представители последователно първо от Долната Камара, а след това и от Горната Камара.
(2) Когато Министерският съвет не получи исканото доверие, министър-председателят подава оставката на правителството.

Чл. 118.
(1) Членовете на Министерския съвет не могат да заемат длъжности и да извършват дейности, които са несъвместими с положението на народен представител.
(2) Народното събрание може да определя и други длъжности и дейности, които членовете на Министерския съвет не могат да заемат или извършват.

Чл. 119.
Въз основа и в изпълнение на законите Министерският съвет приема постановления, разпореждания и решения. С постановления Министерският съвет приема и правилници и наредби.

Чл. 120.
Министрите издават правилници, наредби, инструкции и заповеди.

Чл. 121.
(1) Държавните служители са изпълнители на волята и интересите на нацията. При изпълнение на своята служба те са длъжни да се ръководят единствено от закона и да бъдат политически неутрални.
(2) Условията, при които държавните служители се назначават и освобождават от длъжност и могат да членуват в политически партии и синдикални организации, както и да упражняват правото си на стачка, се определят със закон.



Глава шеста
СЪДЕБНА ВЛАСТ



Чл. 122.
(1) Съдебната власт защитава правата и законните интереси на гражданите, юридическите лица и държавата.
(2) Съдебната власт е независима. При осъществяване на своите функции съдиите, съдебните заседатели, прокурорите и следователите се подчиняват само на закона.
(3) Съдебната власт има самостоятелен бюджет.

Чл. 123.
Правосъдието се осъществява в името на народа.

Чл. 124.
(1) Правораздаването се осъществява от Върховния касационен съд, Върховния административен съд, апелативни, окръжни, военни и районни съдилища.
(2) Със закон могат да се създават и специализирани съдилища.
(3) Извънредни съдилища не се допускат.

Чл. 125.
(1) Съдилищата осъществяват контрол за законност на актове и действия на административните органи.
(2) Гражданите и юридическите лица могат да обжалват всички административни актове, които ги засягат освен изрично посочените със закон.

Чл. 126.
(1) Съдилищата осигуряват равенство и условия за състезателност на страните в съдебния процес.
(2) Производството по делата осигурява установяването на истината.
(3) Разглеждането на делата във всички съдилища е публично, освен когато законът предвижда друго.
(4) Актовете на правораздаването се мотивират.

Чл. 127.
(1) Гражданите и юридическите лица имат право на защита във всички стадии на процеса.
(2) Редът за упражняване правото на защита се определя със закон.

Чл. 128.
В определени от закона случаи в правораздаването участвуват и съдебни заседатели.

Чл. 129.
Върховният касационен съд осъществява върховен съдебен надзор за точно и еднакво прилагане на законите от всички съдилища.

Чл. 130.
(1) Върховният административен съд осъществява върховен съдебен надзор за точното и еднакво прилагане на законите в административното правораздаване.
(2) Върховният административен съд се произнася по спорове за законността на актовете на Министерския съвет и на министрите, както и на други актове, посочени в закона.

Чл. 131.
(1) Структурата на прокуратурата е в съответствие с тази на съдилищата.
(2) Главният прокурор осъществява надзор за законност и методическо ръководство върху дейността на всички прокурори.

Чл. 132.
Прокуратурата следи за спазване на законността, като:
1. ръководи разследването и упражнява надзор за законосъобразното му провеждане;
2. може да извършва разследване;
3. привлича към отговорност лицата, които са извършили престъпления, и поддържа обвинението по наказателни дела от общ характер;
4. упражнява надзор при изпълнение на наказателните и други принудителни мерки;
5. предприема действия за отмяна на незаконосъобразни актове;
6. в предвидените със закон случаи участва в граждански и административни дела.

Чл. 133.
Следствените органи са в системата на съдебната власт. Те осъществяват разследване по наказателни дела в случаите, предвидени в закон.

Чл. 134.
(1) Съдиите, прокурорите и следователите се назначават, повишават, понижават, преместват и освобождават от длъжност от Висшия съдебен съвет.
(2) Председателят на Върховния касационен съд, председателят на Върховния административен съд и главният прокурор се назначават и освобождават единствено и само от Царя!
(3) С навършване на петгодишен стаж като съдия, прокурор или следовател и след атестиране, с решение на Висшия съдебен съвет, съдиите, прокурорите и следователите стават несменяеми. Те, включително лицата по ал. 2, се освобождават от длъжност само при:
1. навършване на 65-годишна възраст;
2. подаване на оставка;
3. влизане в сила на присъда, с която е наложено наказание лишаване от свобода за умишлено престъпление;
4. трайна фактическа невъзможност да изпълняват задълженията си за повече от една година;
5. тежко нарушение или системно неизпълнение на служебните задължения, както и действия, които накърняват престижа на съдебната власт.
(5) Придобитата несменяемост се възстановява при следващо заемане на длъжността съдия, прокурор или следовател в случаите на освобождаване по ал. 3, т. 2 и 4.
(6) Административните ръководители в органите на съдебната власт, с изключение на тези по ал. 2, се назначават на ръководната длъжност за срок от пет години с право на повторно назначаване.

Чл. 135.
(1) Висшият съдебен съвет се състои от 15 членове. Председателят на Върховния касационен съд, председателят на Върховния административен съд и главният прокурор са по право негови членове.
(2) За членове на Висшия съдебен съвет, които не са негови членове по право, се избират юристи с високи професионални и нравствени качества, които имат най-малко петнадесетгодишен юридически стаж.
(3) 12 от членовете на Висшия съдебен съвет се избират единствено и само от Царя.
(4) Мандатът на изборните членове на Висшия съдебен съвет е пет години. Те не могат да бъдат преизбирани веднага след изтичане на този срок.
(5) Заседанията на Висшия съдебен съвет се председателстват от министъра на правосъдието. Той не участва в гласуването.
(6) Висшият съдебен съвет:
1. назначава, повишава, премества и освобождава от длъжност съдиите, прокурорите и следователите;
2. налага дисциплинарните наказания понижаване и освобождаване от длъжност на съдиите, прокурорите и следователите;
3. организира квалификацията на съдиите, прокурорите и следователите;
4. приема проекта на бюджет на съдебната власт;
5. определя обхвата и структурата на годишните доклади по чл. 87, т. 13.
(7) Висшият съдебен съвет изслушва и приема годишните доклади на Върховния касационен съд, на Върховния административен съд и на главния прокурор за прилагането на закона и за дейността на съдилищата, прокуратурата и разследващите органи и ги внася в Народното събрание и при Царя за годишен отчет.
(8) Мандатът на изборен член на Висшия съдебен съвет се прекратява при:
1. подаване на оставка;
2. влязъл в сила съдебен акт за извършено престъпление;
3. трайна фактическа невъзможност да изпълнява задълженията си за повече от една година;
4. дисциплинарно освобождаване от длъжност или лишаване от право да упражнява юридическа професия или дейност.
(9) При прекратяване на мандата на изборен член на Висшия съдебен съвет на негово място Царя избира друг, който довършва мандата.

Чл.136.
Министърът на правосъдието:
1. предлага проект на бюджет на съдебната власт и го внася за обсъждане във Висшия съдебен съвет;
2. управлява имуществото на съдебната власт;
3. може да прави предложения за назначаване, повишаване, понижаване, преместване и освобождаване от длъжност на съдии, прокурори и следователи;
4. участва в организирането на квалификацията на съдиите, прокурорите и следователите.

Чл. 137.
Решенията на Висшия съдебен съвет за назначаване, повишаване, понижаване, преместване и освобождаване от длъжност на съдии, прокурори и следователи се приемат с тайно гласуване.

Чл. 138.
(1) При осъществяване на съдебната власт съдиите, прокурорите и следователите носят пряка отговорност за техните служебни действия и за постановените от тях актове пред Съдебния Инспекторат на Царския държавно-административен кабинет, състоящ се от 30 Инспектори пряко подчинени на Царя и работещи в Царския административен кабинет.
(2) Съдебният Царски Инспекторат проверява дейността на органите на съдебната власт, без да засяга независимостта на съдиите, съдебните заседатели, прокурорите и следователите при осъществяването на техните функции.
(3) Съдебният Царски Инспекторат действа служебно, по инициатива на граждани, юридически лица или държавни органи, включително на съдии, прокурори и следователи.
(4) Съдебният Царски Инспекторат ежедневно работи като следи от близо дейността на цялата Съдебна система и при най-малката нередност в системата уведомява Царя.
(5) Освен това, Съдебният Царски Инспекторат е длъжен редовно да предоставя и публична информация за дейността на цялата Съдебна Система и начина, по който тя работи.

Чл. 139.
Организацията и дейността на Висшия съдебен съвет, на съдилищата, на прокурорските и на следствените органи, статутът на съдиите, прокурорите и следователите, условията и редът за назначаване и освобождаване от длъжност на съдиите, съдебните заседатели, прокурорите и следователите, както и за осъществяване на тяхната отговорност, се уреждат със закон.

Чл. 140.
(1) Адвокатурата е свободна, независима и самоуправляваща се. Тя подпомага гражданите и юридическите лица при защитата на техните права и законни интереси.
(2) Организацията и редът на дейността на адвокатурата се уреждат със закон.


Глава седма
МЕСТНО САМОУПРАВЛЕНИЕ И МЕСТНА АДМИНИСТРАЦИЯ


Глава осма
КОНСТИТУЦИОНЕН СЪД


Глава девета
ИЗМЕНЕНИЕ И ДОПЪЛНЕНИЕ НА КОНСТИТУЦИЯТА. ПРИЕМАНЕ НА НОВА КОНСТИТУЦИЯ


Чл. 170.
(1) Формата на Държавно Устройство и на Държавно Управление може да бъде Конституционно променена също така и от Българския народ, който притежава своите пряко-демократични Конституционни правомощия!
(2) Ако бъдат събрани подписите на 3/4 от цялото Българско население притежаващо достоверно „Висше Образование”, които, ако не са доволни от сегашната Форма на Държавно Управление могат да поискат Национален Референдум за допитване до целия Български Народ относно каква Форма на Държавно Управление искат да бъде записана в Конституцията на България. И, ако резултата от Референдума отреди промяна във Формата на Държавно Управление, то приетата Нова Форма на Държавно Управление трябва да бъде моментално записана в Конституцията на България без да се налага одобрението или съгласието на, която и да било Българска власт!


Глава десета
ГЕРБ, ПЕЧАТ, ЗНАМЕ, ХИМН, СТОЛИЦА


Чл. 171.
Гербът на България е изправен златен лъв на тъмночервено поле във формата на щит, над който седи Царската Корона и, под който е изписано "Съединението Прави Силата"!


ЦЕЛИЯТ ПРОЕКТ МОЖЕ ДА ВИДИТЕ ТУК: http://savebulgaria.blog.bg/


Върни се в “Gong.bg и Спортно шоу Гонг”



Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост