Formula 1 - Сезон 2015 (Официална тема)
Модератори: paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist
- Alonso_Massa
- Мнения: 9519
- Регистриран на: 02 авг 2011 20:51
- Контакти:
Re: Formula 1 - Сезон 2015 (Официална тема)
Абе честно казано ако искат да направят състезанията отново интересни, трябва да върнат зареждането с гориво. Дори и с парцалите на Пирели ще е интересно ако върнат зареждането.

Офтопик:
Офтопик:
Re: Formula 1 - Сезон 2015 (Официална тема)
Alonso_Massa написа:Абе честно казано ако искат да направят състезанията отново интересни, трябва да върнат зареждането с гориво. Дори и с парцалите на Пирели ще е интересно ако върнат зареждането.
Учудваш ме как предлагаш идеи които нямат шанс да се случат


Formula 1 Strategy Group opens door to customer cars
Това може и да се случи

Офтопик:
Тайната на вечната младост е да научаваш всеки ден по нещо ново.
Ако спориш с идиот, вероятно и той прави същото или си попаднал на партиен (непълен) член.
Re: Formula 1 - Сезон 2015 (Официална тема)
The verdict on latest plans from Formula 1 Strategy Group
Присъдата от водещи журналисти за плана на Formula 1 Strategy Group
Присъдата от водещи журналисти за плана на Formula 1 Strategy Group

Офтопик:
Тайната на вечната младост е да научаваш всеки ден по нещо ново.
Ако спориш с идиот, вероятно и той прави същото или си попаднал на партиен (непълен) член.
- Себастиан Фетел
- Мнения: 2084
- Регистриран на: 11 юни 2012 19:31
- Skype: Байерн Мюнхен
- Местоположение: Алианц Арена
- Контакти:
Re: Formula 1 - Сезон 2015 (Официална тема)
Редица промени, които ще бъдат приети от комисията за Формула 1 на FIA и Съвета за световни спортове, прие Стратегическата група, съставена от топ екипите. Още от следващата година отборите ще разполагат с избор на два комплекта сликове от 4-те възможни на Pirelli за състезание. От 2017 г. ще бъдат направени стъпки за увеличаване на скоростта на болидите с 5-6 сек. Това ще бъде постигнато с аеродинамика, по-широки задни гуми и по-леки коли. Завръща се зареждането в бокса по време на състезанието. Турбодвигателите 1,6 V6 остават, но звукът от тях ще е по-силен. По време на срещата е обсъждано евентуалното участие на Audi във Формула 1. Едно от основните изисквания на германската компания е да има стабилни и ясни правила в близкото бъдеще, а двигателите да не се променят. Дискутирана е и ситуацията с Renault, чието бъдеще във Формула 1 не е ясно. Доставчикът може да смени партньора си Red Bull, а френската компания да закупи някой от настоящите екипи и да се зъвърне със заводски отбор. Според слуховете от няколко месеца Renault е в преговори с Red Bull за купуване на Toro Rosso или по-видимо партньорство, което може да се изразява в пребоядисване на колите с традиционния жълт цвят на френската компания. Също така от Lotus са отправили оферта към Renault да купят обратно отбора от Енстоун, но предложението е отхвърлено.

Re: Formula 1 - Сезон 2015 (Официална тема)
Фетелчо да беше си направил труда да прочетеш какво пишат сериозните медии , а не да преписваш глупости.
Това , че отборите са обсъждали нещо не значи че ще го предложат.Повечето нещата които си написал едва ли ще стигнат до ФИА.
Затова трябва да се четат различни от българските медии които превеждат статии с google.Погледни един пост над твоя има линк.
В този линк има подробен анализ на водещи журналисти относно предложенията които се обсъждат от отборите.
Стига с този безсмислен копи- пейст .Сложи линк и не ни губи времето с глупости на някой измислен БГ журналист.
Това , че отборите са обсъждали нещо не значи че ще го предложат.Повечето нещата които си написал едва ли ще стигнат до ФИА.
Затова трябва да се четат различни от българските медии които превеждат статии с google.Погледни един пост над твоя има линк.
В този линк има подробен анализ на водещи журналисти относно предложенията които се обсъждат от отборите.
Стига с този безсмислен копи- пейст .Сложи линк и не ни губи времето с глупости на някой измислен БГ журналист.
Офтопик:
Тайната на вечната младост е да научаваш всеки ден по нещо ново.
Ако спориш с идиот, вероятно и той прави същото или си попаднал на партиен (непълен) член.
Re: Formula 1 - Сезон 2015 (Официална тема)
От всичко което излезе като информация за обсъжданото от стратегическата група, единственото от което би имало реална полза са по-широките гуми и евентуално по-леките болиди. Това със свободния избор на гуми е безсмислено, така или иначе сериозните отбори ще правят избора който и Пирели правят в момента /не че не е възможно Форс индия например да изберат свръх меките за Малайзия за да избухнат с някой пол, а след това да завършат последни, защото тази смес няма да изкара и две обиколки в онази жега/. Презареждането няма да промени нищо освен пак да гледаме по някой и друг страхотен пожар в бокса през сезона. Наистина смисленото предложение за разрешаване на клиентските отбори май само е прелетяло като муха винарка и изобщо не е обсъждано сериозно. Истината е връщането към златните години на спорта, когато единственият заводски отбор беше Ферари, инженерите имаха свободата да бъдат новатори, а от пилотите зависеше всичко на пистата и почти всичко извън нея.
Формула 1 е в будна кома от края на 90-те когато започна напълно изкуствената хегемония на Ферари и Пилето. И за всичко е са виновни само и единствено пра-дедо Бърни и солоташакът му Щурмбанфюрер Моузли. Още няколко години преди това Ф1 загуби позицията си на новатор и експериментатор в автомобилизма. Вместо най-новите технологии от кралските гонки да влизат постепенно в редовите автомобили стана точно обратното - във Ф1 започнаха да се вкарват най-популярните/продавани технологии от редовите автомобили /турбото, хибридите, управляемите антикрила и т.н./. Ей богу не съм вярвал, че е възможно да се появи напълно електрическа серия и тя да е по-интересна от Ф1, но за съжаление е факт. Отдавна изчезнаха истинските иновации, къде са сегашните еквиваленти на граунд ефекта на Лотус с подвижните престилки, къде е граунд ефекта на Брабъм с вентилатора, къде са новите 6-колесни Тирели, къде е активното окачване на Уилямс, къде е карбоновия болид на МакЛарън, къде е турбо революцията на Рено, къде е средно разположеният двигател на Купър, къде е самоносещият монокок на Лотус, къде са дисковите спирачки на Вануол? Мога да продължа да питам, но отговора е ясен - няма ги, няма и да ги има! "Революционните" предположения на Ферари и Ред Бул за болида от Ф1 на бъдещето са просто смехотворни и са по-подходящи за ендюрънс сериите.
Честно казано не очаквам нищо интересно и добро за формулата за сезон 2017, дори и утре да се окаже че Бърни е гушнал букета! Наречете ме песимист, но всички факти говорят за това, че Ф1 е в предсмъртна агония и няма кой да и помогне!!!
Формула 1 е в будна кома от края на 90-те когато започна напълно изкуствената хегемония на Ферари и Пилето. И за всичко е са виновни само и единствено пра-дедо Бърни и солоташакът му Щурмбанфюрер Моузли. Още няколко години преди това Ф1 загуби позицията си на новатор и експериментатор в автомобилизма. Вместо най-новите технологии от кралските гонки да влизат постепенно в редовите автомобили стана точно обратното - във Ф1 започнаха да се вкарват най-популярните/продавани технологии от редовите автомобили /турбото, хибридите, управляемите антикрила и т.н./. Ей богу не съм вярвал, че е възможно да се появи напълно електрическа серия и тя да е по-интересна от Ф1, но за съжаление е факт. Отдавна изчезнаха истинските иновации, къде са сегашните еквиваленти на граунд ефекта на Лотус с подвижните престилки, къде е граунд ефекта на Брабъм с вентилатора, къде са новите 6-колесни Тирели, къде е активното окачване на Уилямс, къде е карбоновия болид на МакЛарън, къде е турбо революцията на Рено, къде е средно разположеният двигател на Купър, къде е самоносещият монокок на Лотус, къде са дисковите спирачки на Вануол? Мога да продължа да питам, но отговора е ясен - няма ги, няма и да ги има! "Революционните" предположения на Ферари и Ред Бул за болида от Ф1 на бъдещето са просто смехотворни и са по-подходящи за ендюрънс сериите.
Честно казано не очаквам нищо интересно и добро за формулата за сезон 2017, дори и утре да се окаже че Бърни е гушнал букета! Наречете ме песимист, но всички факти говорят за това, че Ф1 е в предсмъртна агония и няма кой да и помогне!!!
Re: Formula 1 - Сезон 2015 (Официална тема)
Всичко започна с ограниченията и забраните.Първата беше за берилия.И от там всичко тръгна нагоре с краката.А кризата само довърши нещата.И за мен реално само клиентските шасита могат да направят формулата интересна.Да не говорим , че това със себе си носи и много положителни неща.Като най-важното е намаляване на разходите.Увеличаване на данните по които да се усъвършенстват болидите.И да се допуснат повече от един доставчик на гуми.Иначе казано конкуренция поражда качество.Ще видим какво ще стане на края.
анкета от F1Racing , Autosport.com и motosport news свързана с предлаганите промени.
анкета от F1Racing , Autosport.com и motosport news свързана с предлаганите промени.
Офтопик:
Тайната на вечната младост е да научаваш всеки ден по нещо ново.
Ако спориш с идиот, вероятно и той прави същото или си попаднал на партиен (непълен) член.
Re: Formula 1 - Сезон 2015 (Официална тема)
Напълно съм съгласен, че всичко тръгва от забраните, но берилия не беше първият, а последният пирон в ковчега. Преди това, не мога да ги изкарам в хронологичен ред, бяха забраната на граунд ефекта /престилките и вентилатора/, 6 колесните машини, 4х4 задвижването, 4-те завиващи колела, активното окачване, подвижните крила, сликовете, турбото, двойните шасита, ограничаването на двупосочната телеметрия и дистанционното контролиране на част от параметрите на автомобила, газовите турбини, ABS-а, лаунч контрола и т.н. и т.н. Самите забрани и ограничения нямаше да са проблем ако Ф1 беше като Формула Е, КАРТ или GP-2 където колите са еднакви, но в един спорт в чието ДНК е заложено да си различен от другите и именно различието да те прави шампион забраните винаги са се налагали, налагат се и ще се налагат за да прецакат един за сметка на друг. И неизбежно ми идва едно сравнение м/у Ф-1 и БГ футбола - тук всички реват, че без Левски и ЦСКА няма А-група и национален отбор, а там реват, че без Ферари няма Ф-1. АБЕ ЩО НЕ ВЗЕМЕТЕ ДА СЕ ЗАСТРЕЛЯТЕ!?
П.П. За тези на които им е интересно, едно линкче в което са изписани подред всички големи иновации в Ф-1 от 54-та до 98-ма http://www.motorsportsetc.com/info/f1_innov.htm . Учудващо за някои, но не и за мен, от 40 новости Ферари има само 2, Мерцедес 1 и Рено 2, или иначе казано от всички фирмени отбори са излезли едва 5 иновации. За сравнение истинският Лотус на Колин Чапмън има 11!!!
П.П.П. Не се сещам за нито една забрана целяща да прецака само и единствено Ферари
! И надали това е защото жабарите достатъчно добре се прецакват сами!
П.П. За тези на които им е интересно, едно линкче в което са изписани подред всички големи иновации в Ф-1 от 54-та до 98-ма http://www.motorsportsetc.com/info/f1_innov.htm . Учудващо за някои, но не и за мен, от 40 новости Ферари има само 2, Мерцедес 1 и Рено 2, или иначе казано от всички фирмени отбори са излезли едва 5 иновации. За сравнение истинският Лотус на Колин Чапмън има 11!!!
П.П.П. Не се сещам за нито една забрана целяща да прецака само и единствено Ферари

Re: Formula 1 - Сезон 2015 (Официална тема)
Ozzy не ми казваш нищо ново.Аз затова мисля , че клиентските шасите са полезни.Обикновени нововъведенията винаги са били приоритет на малките.Затова винаги съм искал да има малки отбори.Те са били двигателя на прогреса и са измисляли нововъведения.Ферари никога не са били иновационен отбор.Върнат ли клиентските шасите нещата ще се променят.В някои случаи дори една малка промяна води до резки промени в държането на болида на пистата.И ако освободят тестовете.Кой когато и колкото може да тества и тогава ще се върне истинската битка в Ф1.Да си кажа често не вярвам да върнат клиентските шасите.Най-вероятно ще върнат най-безполезните предложение.Поне досега такава е практиката.
Офтопик:
Тайната на вечната младост е да научаваш всеки ден по нещо ново.
Ако спориш с идиот, вероятно и той прави същото или си попаднал на партиен (непълен) член.
- Alonso_Massa
- Мнения: 9519
- Регистриран на: 02 авг 2011 20:51
- Контакти:
Re: Formula 1 - Сезон 2015 (Официална тема)
Очаквах поне на тази спънатата писта да сме по-близко до Мерцедес, но уви... Една секунда на тази малка писта е огромно изоставане. 


Офтопик:
Офтопик:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта