Eminem написа:Искам само един единствен пример за
нормален клуб, който е дал правото на "фенове"(да се чете наркопласьори), да управляват маркетинга и да продават официални фен артикули! Та това е едно от най-важните средства за печелене на пари за един клуб! А има потенциал, клубът да изкарва много добри пари от това, но сега ще взима някакво мижаво процентче, а дори и това е съмнително.
Никой нормален фен на Левски, няма да дава пари за фен артикули, които да отиват в джоба на сз, които от години съсипват публиката и отбора. Който го прави, ще е пряк участник в убиването на клуба!
За съжаление, с Ганьовските нрави на голяма част от привържениците в България, не само на Левски, а и по принцип, клубът няма потенциал за нищо такова, засега.
Щото, падаме в един мач - "Нема им стъпим на тия". Ето ти сума пропуснати пари от билети и сезонни карти. Има нов екип - "Скъп е. Няма 33% памук. Емблемата е под ъгъл с 2 градуса. Синьото е много бледо. Синьото е много тъмно. Има кант. Няма кант. Шит е на оверлог. Не знам си какво още...".
"Нема им стъпим, нема им купим, нема им дам нищо на тия". Ето то сума изпуснати пари от продажба на артикули. Показателно за думите ми са мижавите продажби на официалните екипи през отминалите сезони, да не говорим за останалите артикули. Клубът ще има потенциал за сериозни печалби (както постоянно се сравняват с тези на европейските клубове) от маркетингова дейност едва когато Ганьо разчупи българските си фенски нрави и добие фенска култура на европеец. Дотогава потенциалът за сериозен маркетинг е обвит в паяжина. Съжалявам да го кажа, но това е горчивата истина. И като ще е така, предпочитам поне и малкото неща, които се продават да бъдат налични, нови, интересни, да има размери, да има цветове, да има оригинални и интересни модели.