batmanlevski написа:ами себеподобните се надушват отдалеч.единият урежда мачове и дъдий в БГ другия си урежда призове за футболист на година и то пак в БГ,е сега вече ще правят далеверите заедно
+1
Модератори: paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, Madridist
batmanlevski написа:ами себеподобните се надушват отдалеч.единият урежда мачове и дъдий в БГ другия си урежда призове за футболист на година и то пак в БГ,е сега вече ще правят далеверите заедно
batmanlevski написа:ами себеподобните се надушват отдалеч.единият урежда мачове и дъдий в БГ другия си урежда призове за футболист на година и то пак в БГ,е сега вече ще правят далеверите заедно
SVFC написа:honda - поздравления за мнението, личи си, че не си някои сополанко, но позволи ми са ти опонирам, понеже считам, че си в една огромна заблуда. Транспорт със стоиност 2000 долара на ЕДИН автомобил от Китай до Европа и то ако говорим за каркерер е БЕЗУМНА ЦЕНА. Повтарям БЕЗУМНА ЦЕНА. В момента стойността на превоз на един автомобил оттам до Европа ( като няма почти НИКАКВО значение, почти, до коя част на Европа става дума) в 20 футов контейнер е не повече от 800 долара, като пак ти казвам говорим за ЕДИН автомобил в ЕДИН МАЛЪК контейнер. Цената за ГОЛЯМ контейнер в които могат да се съберат и ЧЕТИРИ, повтарям ЧЕТИРИ автомобила е не повече от 1500 долара включително укрепването им вътре. Я сега си представи, че се прави голяма сделка за ХИЛЯДИ КОЛИ, мислиш ли, че Ханджин няма да направят УНИКАЛНА ЦЕНА??? Аз съм УБЕДЕН, че ще направят стойност ПОД 300-400 долара с включени всички такси. Да не говорим и, че Мерск също биха проявили голям интерес. Само за MSC не съм убеден дали биха дали по-добра цена, понеже с тоталната им некомпетентност и манталитет (особено в БГ) едва ли биха направили нещо качествено, но това е друга тема.
А ако въобще говорим конкретно, цените при каркерер-а знаеш предполагам, че са и още по-ниски. Както и да е.
И сега ОСНОВНО УТОЧНЕНИЕ - тук не мисля, че става въпрос ВЪОБЩЕ за ВНОС НА ГОТОВА ПРОДУКЦИЯ, а за ПРОИЗВОДСТВО в БГ. Оттам идват и разликите в мненията. И аз мисля, че не е много правилно да се строи НОВ завод точно в Ловеч, но пък от друга страна къде да се направи? И то точно от Гриша Ганчев. Разбира се, че ще си го направи в неговият град. И знаеш ли защо точно? Защото средната работна заплата в Ловеч е с ПЪТИ ПО НИСКА от тази в големите градове.
Относно споменатите стойности на новите коли и респективно цената за която някои от вас каза, а именно 8000 ЛЕВА!!!! Много е дълга темата, но категорично НЕ СМЯТАМ, че е възможна такава стойност. Поради ред причини, които не ми се коментират сега, но мога да се обзаложа, че това е повече от НЕРЕАЛНА ЦЕНА. НЕ, че не би било добре - напротив, би било страхотно, но не е реалистично.
Иначе за качеството на китаиските стоки мога да говоря много. Истината е обаче, че те са същите както и турските навремето. За "без пари" има много неща и те наистина са некачествени, но има и стоки, които са малко по-скъпи, но пък са достатъчно качествени. Справка именно по автомобилната тематика - огромна част от автомобилните компании си преместиха заводите имено в Китаи, а и именно Китаиската промишленост като цяло е ЕДИНСТВЕНАТА незасегната от кризата и ПРОДЪЛЖАВА да бележи огромен ръст. Примерите са хиляди, но сами се сещате, че вече почти неможе да се намери стока Made in Europe , и то от много реномирани производители. Всичко е от Китаи. Включително и голяма част от автомобилната промишленост. Така, че това не е проблем. Особенно имайки предвид ниската цена.
А за Гриша Ганчев. Не съм му фен, но колкото и голям мошенник да е, заслужава похвала за това си начинание. НИКОИ досега не е направил КАКВОТО И ДА БИЛО по темата за автомобилно производство в БГ, така, че оттук нататък, особенно по тази тема той заслужава само адмирации. Понеже "честните" бизнесмени дори и това не са направили до момента. Така, че.....
Кролик написа:Приветствам всякакво производство в Бг. Дано Гриша Ганчев дълго развива този бизнес.
Honda, имам само 2 забележки по твоето мнение:
1. Българските пристанища могат да приемат CarCarrier-и. Това вече е правено в п-ще Варна Запад. Daewoo внасяха в Бг техни автомобили с Wallenius Wilhemsen и HÖEGH AUTOLINERS GMBH. На територията на порта имаше магазия, в която се разглобавяха на 12 (ако не се лъжа) основни части, пълнеха се в контейнери и се изнасяха за Русия, като резервни части на които не се плащаха или поне бяха по ниски мита и такси;
2. Без да знам в детайли договора, предполагам че става въпрос за производство, което да захранва Европейския пазар. Това може да става по Дунав с ро-ро баржи (централна+северна Европа) и с камиони автовози (южна Европа). И на двата вида превози цената е доста по ниска от колкото морския (говоря за малките разстояния в Европа).
batmanlevski написа:ами себеподобните се надушват отдалеч.единият урежда мачове и дъдий в БГ другия си урежда призове за футболист на година и то пак в БГ,е сега вече ще правят далеверите заедно
honda написа:1. Моето мнение е че с 200 млн евро автомобилопроизводство не се прави- страшно малко е , приблизително толкова струват само корабите който ще обслужват процеса за производството на 50 хил автомобила. За справка годишния оборот на Тойота е около 200млрд долара.
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта