Гриша Ганчев почна преговори с Бербатов

Модератори: paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, Madridist

Потребителски аватар
oranjevasila
Мнения: 15
Регистриран на: 03 ное 2010 08:41
Контакти:

Re: Гриша Ганчев почна преговори с Бербатов

Мнениеот oranjevasila » 17 яну 2011 12:35

batmanlevski написа:ами себеподобните се надушват отдалеч.единият урежда мачове и дъдий в БГ другия си урежда призове за футболист на година и то пак в БГ,е сега вече ще правят далеверите заедно

+1
МАРКИНЬОС КЪМ Д.МИНЕВ : И АЗ ПО-ПРОСТА ПУБЛИКА ОТ НАШТА НЕ СЪМ ВИЖДАЛ,НИЕ ГИ ПСУВЕМЕ ,ТЕ НИ СЕ РАДВАТ

Потребителски аватар
bultras4e
Мнения: 1809
Регистриран на: 21 май 2008 18:28
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Гриша Ганчев почна преговори с Бербатов

Мнениеот bultras4e » 17 яну 2011 13:01

batmanlevski написа:ами себеподобните се надушват отдалеч.единият урежда мачове и дъдий в БГ другия си урежда призове за футболист на година и то пак в БГ,е сега вече ще правят далеверите заедно

:lol: :lol: :lol: :lol: :mrgreen:
[wrapimg=]http://static.football24.bg/cache/470x0/assets/2013_novi/a/botev/todor_nedelev1.jpg[/wrapimg]

honda
Мнения: 4891
Регистриран на: 23 ное 2008 12:48
Контакти:

Re: Гриша Ганчев почна преговори с Бербатов

Мнениеот honda » 17 яну 2011 13:15

SVFC написа:honda - поздравления за мнението, личи си, че не си някои сополанко, но позволи ми са ти опонирам, понеже считам, че си в една огромна заблуда. Транспорт със стоиност 2000 долара на ЕДИН автомобил от Китай до Европа и то ако говорим за каркерер е БЕЗУМНА ЦЕНА. Повтарям БЕЗУМНА ЦЕНА. В момента стойността на превоз на един автомобил оттам до Европа ( като няма почти НИКАКВО значение, почти, до коя част на Европа става дума) в 20 футов контейнер е не повече от 800 долара, като пак ти казвам говорим за ЕДИН автомобил в ЕДИН МАЛЪК контейнер. Цената за ГОЛЯМ контейнер в които могат да се съберат и ЧЕТИРИ, повтарям ЧЕТИРИ автомобила е не повече от 1500 долара включително укрепването им вътре. Я сега си представи, че се прави голяма сделка за ХИЛЯДИ КОЛИ, мислиш ли, че Ханджин няма да направят УНИКАЛНА ЦЕНА??? Аз съм УБЕДЕН, че ще направят стойност ПОД 300-400 долара с включени всички такси. Да не говорим и, че Мерск също биха проявили голям интерес. Само за MSC не съм убеден дали биха дали по-добра цена, понеже с тоталната им некомпетентност и манталитет (особено в БГ) едва ли биха направили нещо качествено, но това е друга тема.
А ако въобще говорим конкретно, цените при каркерер-а знаеш предполагам, че са и още по-ниски. Както и да е.

И сега ОСНОВНО УТОЧНЕНИЕ - тук не мисля, че става въпрос ВЪОБЩЕ за ВНОС НА ГОТОВА ПРОДУКЦИЯ, а за ПРОИЗВОДСТВО в БГ. Оттам идват и разликите в мненията. И аз мисля, че не е много правилно да се строи НОВ завод точно в Ловеч, но пък от друга страна къде да се направи? И то точно от Гриша Ганчев. Разбира се, че ще си го направи в неговият град. И знаеш ли защо точно? Защото средната работна заплата в Ловеч е с ПЪТИ ПО НИСКА от тази в големите градове.

Относно споменатите стойности на новите коли и респективно цената за която някои от вас каза, а именно 8000 ЛЕВА!!!! Много е дълга темата, но категорично НЕ СМЯТАМ, че е възможна такава стойност. Поради ред причини, които не ми се коментират сега, но мога да се обзаложа, че това е повече от НЕРЕАЛНА ЦЕНА. НЕ, че не би било добре - напротив, би било страхотно, но не е реалистично.

Иначе за качеството на китаиските стоки мога да говоря много. Истината е обаче, че те са същите както и турските навремето. За "без пари" има много неща и те наистина са некачествени, но има и стоки, които са малко по-скъпи, но пък са достатъчно качествени. Справка именно по автомобилната тематика - огромна част от автомобилните компании си преместиха заводите имено в Китаи, а и именно Китаиската промишленост като цяло е ЕДИНСТВЕНАТА незасегната от кризата и ПРОДЪЛЖАВА да бележи огромен ръст. Примерите са хиляди, но сами се сещате, че вече почти неможе да се намери стока Made in Europe , и то от много реномирани производители. Всичко е от Китаи. Включително и голяма част от автомобилната промишленост. Така, че това не е проблем. Особенно имайки предвид ниската цена.

А за Гриша Ганчев. Не съм му фен, но колкото и голям мошенник да е, заслужава похвала за това си начинание. НИКОИ досега не е направил КАКВОТО И ДА БИЛО по темата за автомобилно производство в БГ, така, че оттук нататък, особенно по тази тема той заслужава само адмирации. Понеже "честните" бизнесмени дори и това не са направили до момента. Така, че.....

Съгласен съм с направената забележка -след преизчисляване ,с каркариер превоз на една кола от Япония(Китай) до по-горе описанати пристанища излиза около 700-720 долара грубо. Извинявам се за направената в горния ми пост грешка.
Иначе работил съм преди години в каркариерните клонове на Хюндай и NYK.
Иначе съм съгласен с направените от теб изводи за производството в Китай -реално погледнато там се произвежда всичко и качеството е пропорционално на цената- има и качествена китайска стока има и некачествена, друг е въпроса че в България заради ниския стандарт основно е позната втората група.
Иначе според мен начинанието е обречено понеже образно казано големите автомобилостроителни компании ще смчкат зараждащата се конкуренция в зародиш. Просто ще пуснат своите конкурентни модели на конкурентни цени и с малкия е свършено. в реалния живот Давид няма шансове срещу Голиат. Но като потребител приветствам с две ръце да се реализира проекта. Конкуренцията винаги води до полза и за крайния потребител.

honda
Мнения: 4891
Регистриран на: 23 ное 2008 12:48
Контакти:

Re: Гриша Ганчев почна преговори с Бербатов

Мнениеот honda » 17 яну 2011 13:43

Кролик написа:Приветствам всякакво производство в Бг. Дано Гриша Ганчев дълго развива този бизнес.

Honda, имам само 2 забележки по твоето мнение:
1. Българските пристанища могат да приемат CarCarrier-и. Това вече е правено в п-ще Варна Запад. Daewoo внасяха в Бг техни автомобили с Wallenius Wilhemsen и HÖEGH AUTOLINERS GMBH. На територията на порта имаше магазия, в която се разглобавяха на 12 (ако не се лъжа) основни части, пълнеха се в контейнери и се изнасяха за Русия, като резервни части на които не се плащаха или поне бяха по ниски мита и такси;
2. Без да знам в детайли договора, предполагам че става въпрос за производство, което да захранва Европейския пазар. Това може да става по Дунав с ро-ро баржи (централна+северна Европа) и с камиони автовози (южна Европа). И на двата вида превози цената е доста по ниска от колкото морския (говоря за малките разстояния в Европа).

Ако си прочел внимателно по-горе съм написал за презокеански каркариери- такива в България не ми е известно да са идвали някога . В България са идвали малки каркариери ( за по-малко от 5000 коли). Обикновено презокеанските са около 6000 коли.Доколкото ми е известно причината големите каркареири да не идват в България е че не могат да преминават Босфора поради невъзможност да осигурят безопасно преминаване под мостовете на Босфора. Лично за мен това е малко странно понеже гранд клас пасажерски кораби са преминавали през Босфора,а те са по-високи от каркареирите,но това е което знам по въпроса. Но за около 10 години свързани с каркариери не ми е известно голям каркариер да е преминавал през Босфора. През Босфора минават малките (наречени фидери).
Определено превоза по море е най-евтин . А иначе съм сгрешил в цената която съм посочил по-горе , за което се извинявам.

SVFC
Мнения: 13
Регистриран на: 15 яну 2011 20:32
Контакти:

Re: Гриша Ганчев почна преговори с Бербатов

Мнениеот SVFC » 17 яну 2011 13:58

honda - браво, коректен отговор, дори много. Аз също знам, че истински каркерер няма как да доиде до БГ. Точно тези който ти визираш са идвали, но най-вече на Констанца, където стоварваха Хюндай. А btw една интересна отметка, която доказва, че начинанието на Ганчев не е лошо, а именно факта, че - много български и румънски автовози карат за Европа нови Дачии и Хюндай за 100-120Е на кола (без ддс). Което е изключително ниска цена и е голямо предимство особенно за един "бюджетен" автомобил каквто би бил този.
И honda, позволи ми да те опонирам още веднъж. Според мен ИМЕННО В ТАЗИ КРИЗА, а и не само, ТОЧНО БЮДЖЕТЕН автомобил, би имал всякакви шансове за успех. Доказателството е Дачия, която И ПРЕДИ КРИЗАТА НЕСМОГВАШЕ на поръчки за Западна Европа, а както знаем ВЪОБЩЕ НЕ СТРУВА "обещаните" 5Е, а над 30% повече и то за "базьор". Така, че по всичко личи, че от Ловеч са се ориентирали доста добре.

urkoto
Мнения: 3894
Регистриран на: 25 апр 2010 11:54

Re: Гриша Ганчев почна преговори с Бербатов

Мнениеот urkoto » 17 яну 2011 14:12

batmanlevski написа:ами себеподобните се надушват отдалеч.единият урежда мачове и дъдий в БГ другия си урежда призове за футболист на година и то пак в БГ,е сега вече ще правят далеверите заедно


А третият през живота си не е влизал в час по БЕЛ ;)
Краен костовист за сведение на всички герберастки псета.

http://vbox7.com/play:9c1d258e8b - най-великия 3-секунден клип в историята на човечеството

Потребителски аватар
PFC Litex
Мнения: 17484
Регистриран на: 14 фев 2009 21:42

Re: Гриша Ганчев почна преговори с Бербатов

Мнениеот PFC Litex » 17 яну 2011 14:35

honda написа:1. Моето мнение е че с 200 млн евро автомобилопроизводство не се прави- страшно малко е , приблизително толкова струват само корабите който ще обслужват процеса за производството на 50 хил автомобила. За справка годишния оборот на Тойота е около 200млрд долара.


Какво общо има оборота с инвестицията?
Дунав е на 200км и по нея също се доставят много товари и стоки.
Най-важното нещо е, че ще се открият около 2 000 нови работни места, а това за град като Ловеч е златна мина.

Като начало ще се сглобява Hover-a и единия модел седани в хале номер 4 което се строи в момента. Двата модела имат сертификат от ЕС за качество, което им отваря пазара към западна Европа + че България е в ЕС и няма мита, то цената става добра. Hover-a с всички екстри чух да дискутират на стадиона, че ще варира около 35 000лв.

Какъвто и автомобил да е, то няма нищо по хубаво от нов такъв, та ако ще Трабант да е.

Сервизното обслужване ще е на високо ниво, тъй като си се сглабя тук и т.н.

Гледах Hover-a на живо и определено дизайнът му е много добър, а в youtube има много test drive клипове на същия.

http://tsmotors.net/hoover/togallery/gallery.htm

http://img341.imageshack.us/g/cimg1940d.jpg/

Изображение
Изображение

SVFC
Мнения: 13
Регистриран на: 15 яну 2011 20:32
Контакти:

Re: Гриша Ганчев почна преговори с Бербатов

Мнениеот SVFC » 17 яну 2011 15:18

Постарал си се Litex, което е хубаво. Само, че моето мнение е, че точно Хувър-а НЯМА НИКАКВИ ШАНСОВЕ при такава цена. И аз знам за около 16500Е в най-базовият вариант и то НЕТТО ( а реално никои не купува "базьор", още повече джип), което мисля, че е несериозно. И ще обясня защо. Понеже точно конкурентните т.н. "бюджетни" SAV-чета (SAV = SportActivityVehicle, а не SUV = SportUtilityVehicle) от Корея, са с ПЪТИ ПО-ДОБРИ във ВСЯКО едно отношение + че са се ДОКАЗАЛИ ВЕЧЕ. Да не говорим за уникалните им гаранции.
Това е и причината поради която в Италия, въпреки оптимистичните прогнози, най-вече заради цената, китайците претърпяга пълно фиаско. Там обаче се "сглобяваше" този модел, което неминуемо му качва цената. Затова и считам, че произведените в нашата страна бройки, би трябвало да са значително по-евтини. Което не значи по-некачествени, убеден съм.
Да не ме разберет погрешно, аз също съм с двете ръце за начинанието. Просто както НЯМА КАК да стане номера да има малолитражка за 8000 ЛЕВА ( не, че няма да е страхотно), така и би било грешка да има Хувър за 35, понеже просто ще е НЕПРОДАВАЕМ. пък ако ще и да е с 7 годишен лизинг ;) !

SVFC
Мнения: 13
Регистриран на: 15 яну 2011 20:32
Контакти:

Re: Гриша Ганчев почна преговори с Бербатов

Мнениеот SVFC » 17 яну 2011 15:41

;)

....и btw, за първи път чувам, че ще има изцяло българска разработка. Това би било изключително добра новина и дано да е реалност, а не спекулация. Все пак аз не вярвам да е наша работа. Поне не засега.

Потребителски аватар
PFC Litex
Мнения: 17484
Регистриран на: 14 фев 2009 21:42

Re: Гриша Ганчев почна преговори с Бербатов

Мнениеот PFC Litex » 17 яну 2011 15:46

SVFC, грешно си ме разбрал. Аз не водя дискусия за технически параметри и подобни в детайли, просто споделям общи неща и нищо повече :).

Малолитражната е изцяло дело на наши инженери, кофти че и забравих модела. Нея също съм я виждал на живо и доколкото разбрах е с трицилиндров мотор.

LMC = Litex Motor Corporation, просто ще носи инициалите на компанията.

В sportline.bg имаше много голяма галерия на моделите, а снимките бяха правени в Ловеч, но сайта им е толкова гърбав, че и да искам не мога да ги открия къде са в момента.

Миналата година на един жребии за купата на БГ, Трифон Попов беше отишъл с едно LMC в София на жребия и ако откриете снимки от тогава, също може да го видите.

Тук има снимки от първата копка http://sportline.bg/gallery/18973
Снимки от лимузината на GW http://sportline.bg/gallery/18260/
Последна промяна от PFC Litex на 17 яну 2011 16:03, променено общо 3 пъти.
Изображение


Върни се в “Литекс”



Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта