Училищната институция е душевно болна - тя няма съвест

Модератори: paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist

Потребителски аватар
язе
Мнения: 3345
Регистриран на: 26 дек 2014 23:42
Skype: noskype
Контакти:

Re: Училищната институция е душевно болна - тя няма съвест

Мнениеот язе » 01 сеп 2015 20:20

matador1 написа:
cska-632 написа:
aleksandrov77 написа:Който учи, той ще сполучи! Факт! 8-)

Така е, Пеевски има висше.



Президента е елкаджия, примиера - пожарникар 8-)

Изобщо ученето е мит. Абсолютно излишно. Много хора, които са учили не свързват двата края.


Хората, които наистина са учили нещо- свързват двата края дори и в България. 8-)
... и после внезапно си направих секуро.

Потребителски аватар
damyanov1963
Мнения: 17160
Регистриран на: 13 сеп 2010 19:28

Re: Училищната институция е душевно болна - тя няма съвест

Мнениеот damyanov1963 » 01 сеп 2015 20:32

cska-632 написа:
aleksandrov77 написа:Който учи, той ще сполучи! Факт! 8-)

Така е, Пеевски има висше.

А проф. Ал. Томов :)
За ЛЕВСКИ - ПОПУЛЯРНОСТТА, за останалите - злобата и завистта!
https://www.vbox7.com/play:8de06dae
Голям
Умен
НE достигнат
До сега
Играч

Потребителски аватар
Мистри
Мнения: 3620
Регистриран на: 19 май 2012 16:48

Re: Училищната институция е душевно болна - тя няма съвест

Мнениеот Мистри » 01 сеп 2015 20:43

Докато на циганите им позволяват да крадат ток и интернет и да пускат безумни теми, като тази, в разни форуми, докато ги третират , като бели хора, тази страна ще деградира все повече.
Изображение


Изображение

Потребителски аватар
MainEventer
Мнения: 1390
Регистриран на: 19 апр 2011 17:52
Контакти:

Re: Училищната институция е душевно болна - тя няма съвест

Мнениеот MainEventer » 01 сеп 2015 21:08

velomaster написа:Абсолютно вярно е това,в съвременното школо яко се промиват мозъци.Защо още се изучава маймунската теория след като не е доказана научно!Може би защото хора които вярват, че са произлезли от шебеците по лесно се манипулират! :shock: Ама на мене комунягите не успяха да ми промият мозъка :) :) :)

Специално теорията на Дарвин, неофициално е опровергана от учените. Защо не е и официално ? Кой знае....може би, защото нямат друга теория.

Потребителски аватар
soccerav
Мнения: 1392
Регистриран на: 25 май 2010 00:40
Контакти:

Re: Училищната институция е душевно болна - тя няма съвест

Мнениеот soccerav » 01 сеп 2015 21:26

chiphead написа:
soccerav написа:
velomaster написа:Абсолютно вярно е това,в съвременното школо яко се промиват мозъци.Защо още се изучава маймунската теория след като не е доказана научно!Може би защото хора които вярват, че са произлезли от шебеците по лесно се манипулират! :shock: Ама на мене комунягите не успяха да ми промият мозъка :) :) :)

Филогенетично е доказана връзката на човека с приматите, именно затова разреда в който сме ние се нарича Primates. Колкото до статията, народа е казал, че без наука няма сполука ;) .


Не, че нещо, ама все още не е ясно, как сме произлезли от приматите (примерно - горилите, не тези - дето са по 100 грама живо месо), а в същото време - женските на същите тия примати - нямат клитор ... как па така - изведнъж се е появило нещо, дето не е генетично заложено?

Имаме огромно сходство в генетичния материал - до 99% ако генетичния материал се унаследи на 100% то не би трябвало въобще да имаме разлики с маймуните и ефект биха имали само мутациите и модификациите, анатомично също няма от какво друго да сме еволюирали, приликите в черепите са налице, като за човека е характерно смаляването на черепа и долната челюст, но същевременно увеличаване на главният мозък, също така има огромни прилики в крайниците, като горните на маймуните са по-развити вследствие начина им на живот. Също така притежаваме идентичен гръден кош, като разликата е, че при нас е гръбно-коремно сплеснат, при маймуните е странично. Ребрата са горе-долу еднакви на брой, както и кръстните прешлени, по-висшите примати нямат опашка, ние също. Още след нас, маймуните са най-развития жив организъм на планетата, те са най-умни, най-сръчни. Реално можеш да намериш ако се замислиш сходни белези на човека с организъм от което и да е царство. Просто няма от какво друго да еволюираме.

Потребителски аватар
doktora25
Мнения: 7867
Регистриран на: 29 окт 2011 21:55
Контакти:

Re: Училищната институция е душевно болна - тя няма съвест

Мнениеот doktora25 » 01 сеп 2015 21:39

А защо никой не допуска обратното - че маймуните са произлезли от човека? В момента всяко следващо поколение върви към по-зле. Защо и при някоя предишна човешка цивилизация да не се е случило същото?
Последна промяна от doktora25 на 01 сеп 2015 21:41, променено общо 2 пъти.
Само Левски шампион!
Упамекано вън от Байерн!
Не на зимното часово време!
Не на здравния фашизъм!
Да на референдума за мир и суверенитет! Никога подлоги на САЩ!
Вън ПП, ИТН, ДБ, ГЕРБ и ДПС от България! Не на санкциите и цензурата!

nokautiran
Мнения: 33
Регистриран на: 16 юли 2015 18:13
Контакти:

Re: Училищната институция е душевно болна - тя няма съвест

Мнениеот nokautiran » 01 сеп 2015 21:55

язе написа:Тоя тъпунгер критикува, но нищо не предлага. Каква алтернатива има на училищната система? Анархия? И всеки да се образова по собствено осмотрение? МММ тъпо... тъпо та тъпо!


Да беше прочел книгите му ли, преди да се правиш на умен?

Наистина ли ни трябва училище? Говоря не за обра-
зование, а за насилствено школуване: шест часа дневно,
пет дни в седмицата, девет месеца в годината в продълже-
ние на дванайсет години. Дали тази убийствена рутинна
дейност е наистина наложителна? И в случай че е, то с как-
ва цел? Не се оправдавайте с четенето, писането и арит-
метиката, защото двата милиона щастливи домашни уче-
ници отдавна са опровергали това банално оправдание. А
дори и да не бяха те, има достатъчно видни американци,
които никога не са преминавали през дванайсетгодиш-
ната центрофуга, на която са подложени децата ни днес.
Въпреки това не са пострадали ни най-малко. Джордж
Вашингтон, Бенджамин Франклин, Томас Джеферсън,
Ейбрахам Линкълн? Без съмнение някой ги е обучавал, но
те не са били продукт на училищната система и нито един
от тях не е „завършил“ средно образование. През по-голя-
мата част от американската история децата като цяло не
са ходили на училище, въпреки това сред тях са се издиг-
нали адмирали като Фарагът; изобретатели като Едисон;
водещи бизнесмени като Карнеги и Рокфелер; писатели
като Мелвил, Туейн и Конрад; и дори учени като Маргарет
Мийд. Факт е, че съвсем доскоро младите хора на тринай-
сет години не са били считани за деца. Ариел Дюрант е
била щастливо женена за съпруга си от петнайсетгодиш-
на възраст и заедно с него написва изключително добра
многотомна история на света. Кой би си позволил да твър-
ди, че тази жена не е била образована? Тя определено не е
била школувана, не и необразована обаче.
В тази страна са ни учили (т.е. школували) да мислим,
че „успехът“ е синоним на „школуването“ или най-малкото
е зависим от него. В исторически план обаче това изобщо
не е вярно – нито в интелектуално, нито във финансово от-
ношение. Днес по целия свят има достатъчно много хора,
които намират начини да се образоват и без да прибягват до
услугите на задължителното средно образование в учили-
ща, които прекалено често приличат на затвори. Защо тога-
ва американците бъркат образованието с функциите на тази
система? Каква точно е целта на държавните училища?
Масовото задължително школуване нахлува в нашата
страна между 1905 и 1915 г., въпреки че е било замислено
много по-рано и за въвеждането му се е настоявало през
по-голямата част от XIX в. Съществуват грубо казано три
причини за предизвикването на този невероятен катакли-
зъм в семейния живот и културните традиции:Пролог. Против училището 17
1. Да създадем добри хора.
2. Да възпитаме добри граждани.
3. Да помогнем на всеки да постигне най-доброто от
себе си.
Тези причини продължават да бъдат цитирани повсе-
местно и повечето от нас ги приемат за една малко или мно-
го свястна дефиниция на мисията на държавното образова-
ние, колкото и да не успяват училищата да я постигнат на
практика. Това обаче е сериозна грешка. Съществува огро-
мно количество изненадващо откровена литература за ис-
тинската цел на задължителното образование. Разполагаме
например с великия Хенри Луис Менкен, който през април
1924 г. пише в „Дъ Америкън Меркюри“, че целта на дър-
жавното образование съвсем не е
„...да влее знание в младите екземпляри от човешки вид
и да събуди интелигентността им. Нищо не би могло
да бъде по-далеч от истината. Целта е... просто да се
ограничи развитието на възможно най-много индивиди
отвъд определено безопасно ниво, да се селекционират
и обучат стандартизирани граждани, да се елиминират
разнобоят и оригиналността. Това е целта както в
Съединените щати, така и навсякъде другаде“.
Поради репутацията на Менкен като сатирик хора-
та се изкушават да не вземат сериозно този пасаж, въз-
приемайки го като хипербола и сарказъм. Статията обаче
продължава, разкривайки произхода на модела, по който е
създадена нашата образователна система. Тя го открива в
отдавна изчезналата, но не и забравена военизирана дър-
жавност в Прусия. Макар че Менкен със сигурност е бил
наясно колко иронично звучи статията му на фона на ско-
рошната ни война с Германия – наследница на пруската
мисъл и култура, той е съвсем сериозен. Образователната
ни система наистина произлиза от Прусия и това е серио-
зен повод за притеснение
Ето изявлението на Американската
асоциация на учителите от 1909 г.: „Искаме да дадем либе-
рално образование на една определена класа, докато друга,
по необходимост много по-голяма във всяко общество, се
въздържи от привилегията да го получи и бъде обучена
на определен брой трудоемки ръчни операции“. Мотивите
зад отвратителните решения, необходими за постигането
на тези цели, няма защо да са класови. Те могат да се дъл-
жат предимно на страх или на широкоразпространеното
днес убеждение, че най-висшата добродетел е „ефектив-
ността“, а не любовта, свободата, смехът или надеждата. Те
могат да са мотивирани не от друго, а просто от алчност.
Икономиката, която е основана на масовото произ-
водство и е организирана така, че да облагодетелства голе-
мите корпорации, а не малкия бизнес или семейната фер-
ма, обещава натрупване на големи състояния. Масовото
производство обаче изисква и масова консумация, а в
началото на XX в. повечето американци са смятали за
неестествено и глупаво да купуват неща, от които не се
нуждаят. В това отношение задължителното училище се
явило като манна небесна. То нямало защо директно да
обучава децата да мислят, че трябва непрестанно да пот-
ребяват стоки, тъй като направило нещо далеч по-добро:
то ги поощрило да престанат да мислят. Така те станали
лесна жертва за едно друго голямо изобретение на съвре-
менността – маркетинга.
Не е нужно да си учил маркетинг, за да знаеш, че има
две групи хора, които винаги могат да бъдат убедени да
консумират повече, отколкото се нуждаят: пристрастени-
те и децата. Училището има голям успех в склоняването
на децата ни към пристрастеност, а още по-голям – в пре-
връщането им във вечни деца. Това също не е случайно.
Редица теоретици – като се започне от Платон, мине се
през Русо и се стигне до нашия Инглис – са разбирали, че
ако децата бъдат скупчени с други деца, лишени от отго-
ворност и независимост и насърчени да развият единстве-
но дребнави емоции от рода на алчност, завист, ревност и
страх, те може и да пораснат на ръст, но никога няма да
съзреят. В изданието от 1934 г. на известната тогава кни-
га „Държавното образование в САЩ“ Елууд Къбърли де-
тайлно описва и възхвалява начина, по който стратегията
за постепенно удължаване на времето, прекарано в учили-
ще, вече е успяла да продължи детството с две до шест го-
дини. При това по онова време насилственото школуване
е било сравнително ново явление. Същият този Къбърли е
близък приятел и колега с д-р Инглис: и двамата са ръко-
водили отдели за публикуване на учебници в издателство
„Хаутън Мифлин“ – Къбърли е отговарял за учебниците
за основното, а Инглис – за средното образование........................

THE G.A.M.E
Мнения: 50977
Регистриран на: 02 авг 2008 22:59
Skype: За к'во ми е ?
Местоположение: Сливен

Re: Училищната институция е душевно болна - тя няма съвест

Мнениеот THE G.A.M.E » 01 сеп 2015 23:59

soccerav написа:Имаме огромно сходство в генетичния материал - до 99%

Това е една от най-големите лъжи и манипулации в историята.

Маймуната има едва няколко % от възможностите на човешкият мозък, това няма как да се промени, па ако ще и 50 млрд. години "еволюция" да минат.

Само при капацитета на мозъка %-тите надвишват 80, не знам как некои "учени" имат сурат да дрънка простотии от рода на "има само 1 % разлика".

На еволюцията се преписват всякакви щуротии, които са в разрез с функционирането на вселената.
Ама къде ти, "еволюцията" може и от камък да направи жив организъм, мда ... :lol:

P.S.

Анатомично хората си приличаме най-много с прасетата.
Досега има няколко успешни опита на присаждане на органи от прасе, на човек.
И нито един успешен от маймуна на човек ..................
Дарвин е в грешка !
Човекът не е произлязал от маймуната !
Oт маймуната човек, никога не е ставало... Но за обратното, никога не е късно !


Image Image

Потребителски аватар
защо
Мнения: 4748
Регистриран на: 05 мар 2009 13:47
Контакти:

Re: Училищната институция е душевно болна - тя няма съвест

Мнениеот защо » 02 сеп 2015 00:04

nokautiran написа:Идеята за създаване на училища принадлежи на Хорас Ман, Сиърс и Харпър от Чикагския университет, Торндайк от Колумбийския педагогически колеж и още няколко човека.

А парите са измислени от филаделфийците, мореплаването пък от един професор от Калифорнийския университет.
Когато Пенев говори, боговете си водят записки. Когато Пенев пърди, боговете си записват нотите.

Потребителски аватар
защо
Мнения: 4748
Регистриран на: 05 мар 2009 13:47
Контакти:

Re: Училищната институция е душевно болна - тя няма съвест

Мнениеот защо » 02 сеп 2015 00:32

THE G.A.M.E написа:P.S.

Анатомично хората си приличаме най-много с прасетата.
Досега има няколко успешни опита на присаждане на органи от прасе, на човек.
И нито един успешен от маймуна на човек ..................


Не само това, от прасета се взимат хормони, които се дават на хора и това не са единични случаи, а медицинска практика. Аз съм диабетик, свинският инсулин се е използвал съвсем доскоро и познавам диабетици, доживели до старини с него. Феновете на теорията за сътворението, поне някои от тях, изкушени от науката, си имат една своя хипотеза, че свинете всъщност са потомците на Каин. :lol:
Когато Пенев говори, боговете си водят записки. Когато Пенев пърди, боговете си записват нотите.


Върни се в “Свободна зона”



Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: CSKA69, Thsmith и 1 гост