За или против студентите и статуквото

Модератори: paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist

Потребителски аватар
Болен Левскар
Мнения: 195
Регистриран на: 09 май 2013 22:10
Контакти:

За или против студентите и статуквото

Мнениеот Болен Левскар » 27 окт 2013 19:12

Чета днес новини и попадам на студентите и техните неволи. Казвам си, ОК хора и аз съм студент, и аз съм с вас, когато имам възможност излизам и протестирам. След това отварям Гонг и попадам на някаква заядлива тема с автор едно изключително дребно човече (педя човек - лакът брада). ОК, няма проблем, някой си решил да се избъзика. Проблема е, че отдолу една дозина хейтъри му ръкопляскат...

Това ме провокира да ви попитам - за или против студентите сте, съпричастни ли сте, и бихте ли излезли за да го покажете?

Ако не сте - какво трябва да се направи според вас за да се оправи тая държава?

Ясно е, че правителството ни е корумпирано, нагло, и некадърно. Ясно е, че в опозиция е една пълна мутра, абсолютен популист, който построи 20 км магистрали, една зала и вече се тупа в гърдите, че развивал индустрията, инфраструктурата и спорта. Колко е откраднал с Бирата, Котараците и ко, само той си знае. Дори и той обаче не знае колко получава примерно един учител в провинцията, просто защото не го интересува. Изобщо, шепа хора се гаврят с милиони! Както и да е...

Обратно на въпроса - какво правим в тази ситуация? Маса хора мрънкат - протестите платени (също и студентските такива), правителството корумпирано, лош човешки материал, и т.н. Същата тая маса си седи у дома и си живурка с по 350 лв на месец. Е какво правим!? Така ли ще си изживеем животеца? Кажете, мамка му, как ще се оправим? На мен на ум ми идват само масови протести, например 15-20 % от населението на всеки град... Масата мрънкачи, които осъждат протестите сигурно имат нещо друго на ум. Моля споделете го! Ако не, поне не пречете!

Потребителски аватар
bnborisov
Мнения: 1563
Регистриран на: 19 юни 2009 08:20
Контакти: