Страница 2 от 2

Re: Точка на желиране. Дизел 10VV 40

Публикувано: 15 яну 2017 21:46
от debilcho
Стар изпитан метод.В такива студени дни слагай и малко бензин в резервоара.

Re: Точка на желиране. Дизел 10VV 40

Публикувано: 16 яну 2017 11:07
от free0909
Не виждам какви проблеми има с дизела, проблемите са с горивото на някои бензиностанции, аз например от 10 години зареждам само от една и нямам проблеми, ако се наложи да дозаредя другаде, сипвам малко, и никога от малка бензиностанция. Държал съм колата пред хотела по три дни на минус 20, пали без проблем, както е написано от друг във форума, единственият проблем е, че бавно загрява, включително и климатика бавно дига температурата, когато е много студено. Но чак 20 минути са много, възможно е , ако загряваш на место, в движение след петия километър и си ОК.

Re: Точка на желиране. Дизел 10VV 40

Публикувано: 16 яну 2017 11:39
от boabbb
Водата наистина се отделя от био-съставката ;) Тая вода отиде ли ти в нафтовия филтър, който да е изложен на -20 градуса и си замръзнал като стой, та гледай :lol: Решенията са няколко - добавка, бензин или спирт за горене в резорвоара ;) Трябва си силен акумулатор за студеното и няма ядове. Едната от колите ние е нафтова, само в студената минала неделя имаше ядове и запали от 3-4 път, иначе всичко е нормално. В тоя ден беше -18 в 11 и половина сутринта, а нощес беше падало около -25 , на паркинга отпред всичко носеше кабели :lol: . По принцип не е зле да подгрявате по 2 пъти преди да завърти, може да се подаде леко газ при палене и т.н.

Re: Точка на желиране. Дизел 10VV 40

Публикувано: 16 яну 2017 13:51
от sixtynine
Миналата седмица в големия студ, в резервоара 20+ литра нафта от ЕКО ми замръзна за една нощ. Колата запали след повече от 30 часа.

Re: Точка на желиране. Дизел 10VV 40

Публикувано: 16 яну 2017 14:06
от bluelagoon_1914
Зареждай на читави бензиностанций,чисти резервоара чат-пат,слагай добавка на 2-3000 км. и другото е акумулатор. Това и няма да имаш грижи ;).

Re: Точка на желиране. Дизел 10VV 40

Публикувано: 17 яну 2017 11:14
от loko1
sixtynine написа:Миналата седмица в големия студ, в резервоара 20+ литра нафта от ЕКО ми замръзна за една нощ. Колата запали след повече от 30 часа.

еко са много нееко

Re: Точка на желиране. Дизел 10VV 40

Публикувано: 17 яну 2017 17:30
от Балкански Орел
В България няма нито една качествена бензиностанция освен на Марешки и Ромпетрол.

Re: Точка на желиране. Дизел 10VV 40

Публикувано: 18 яну 2017 17:38
от Вал
Желира глицеринът в горивото, който май идва с еко съставките, които на всичко отгоре му вдигат цената. Това е покрай полетата с рапица, от които няколко души заработват много.

Дори и така да е, би трябвало както при маслата и при антифриза да има не някакви тъпи рекламни англицизми за вида на дизела като максмоушън, екто и всякакви други измишльотини, а конкратно обявени обвързващи данни за приложимостта: колонка с гарантирано дизел -20 или -30 и колонка без тази гаранция. Нека тогава продават боклуци.

Освен това има много модификации автомобили включително с различни защити против замръзване на горивото. На мен също при -15-20 не ми е замръзвало горивото, но не е имало вятър. Иначе тук пишат разни хора, колкото да кажат нещо пък сигурно ползват автомобил през месец.