История на България

Модератори: paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist

Потребителски аватар
Thsmith
Мнения: 25193
Регистриран на: 27 юли 2010 15:24
Местоположение: СТОЛИЧНО
Контакти:

Re: Референдум

Мнениеот Thsmith » 05 окт 2020 15:53

Drunken_Master написа:
Thsmith написа:Пак ли за този референдум, който е абсолютно нищожен? :roll:

Кое му е "нищожното" ? Това е волята на България в този период. Манипулиран е, без съмнение. Но документите, писмата и т.н. говорят за поне едни 65% в полза на републиката.

Няма как да е волята на каквото и да е. Това го говорихме многократно с паразита.

- Референдум може да организира само законната власт, а това не се случва
- Дори да забравим всичко това, няма как да търсиш достоверност в допитване проведено под съветски щикове. На въпрос дали сме лайна, пак ще докарат до същия резултат. Както бандитите в лицето на тошо и компания печелят всички "избори" с подобни резултати. Това е все едно фон Браухич или Фон Бох да проведат референдум в някоя от превзетите остатъци от Руската Империя и да им зададат въпрос дали искат да се присъединят към Райха или пък дали не искат да си имат Кайзер? Може пък и друг въпрос да зададат и да използват някой патриот (или поне имащ се за такъв) тип Бандера ( а не колаборационист тип димитров) и да зададат въпрос за независимост. Резултата ще е напълно същия, но на практика е нищожен.
[center][wrapimg=]https://s31.postimg.cc/edpbxz4ob/Avatar_250.png[/wrapimg]

Sometimes democracy must be bathed in blood.

A.Pinochet[/center]

Потребителски аватар
Drunken_Master
Мнения: 22799
Регистриран на: 30 май 2012 15:50
Местоположение: TD Garden
Контакти:

Кобург

Мнениеот Drunken_Master » 05 окт 2020 16:42

Смит, няма какво да искат хората вече от този монархизъм. Имало е недоволство срещу режима, особено след крахът за България по време на Втората световна война. Чашата вече е преляла. Например бомбардират българските градове, а министрите се крият като мишки в Чамкория. Искали са промяна, славянофилията също е имала особена тежест и т.н. Няма какво да желаят от този режим, особено в последните години около обвързването с Германия е имало и реквизити. През Първата световна война пък благодарение на неадекватното управление на страната, българи стрелят по българи, за какво говорим...
По-късно ще цитирам Даниел Вачков в книгата му за Външният дълг, който говори ужасяващи неща около последните месеци преди идването на правителството на Отечественият фронт. Иначе е ясно, че референдумът е манипулиран и той няма и как да не бъде, понеже България трябва да стане република, понеже вече е под крилото на СССР.
THE G.A.M.E написа:Наименованията "булгар", "болгар", "балгар", "бугхар, "блкхар" и подобни, датират още от "преди Христа".
Изображение

Потребителски аватар
Drunken_Master
Мнения: 22799
Регистриран на: 30 май 2012 15:50
Местоположение: TD Garden
Контакти:

Задълженията на България от Втората световна война

Мнениеот Drunken_Master » 05 окт 2020 17:48

В доста подробно изготвен доклад през 1946-та са отразени всички извършени от българската държава разходи от двете фази на участието ни във войната. Интендантските средства, включващи отпуснатите хранителни запаси, фуражи и т.н. на българската армия, съветските войски, югославската народоосвободителна армия, както и загубеното и разпиляното вещево имущество в хода на военните действия възлиза на близо 23,4 милиарда лева. Отпуснатите суми за заплати, изкупуване на храни, фуражи и вещево имущество са 3,5 милиарда лева. Унищожените, използваните и изоставените оръжия и боеприпаси в хода на военните действия се изчисляват на 10,5 милиарда лева. По параграфа относно изоставените в Тракия и Вардарска Македония инженерни средства разходите възлизат на 3,5 милиарда лева. Освен това имаме и свързочни средства, санитарно и ветеринарно имущество, автомобилен парк, смазочни материали, горива, превози, обезщетения, издръжка на военнопленници, въздухоплавателно и морско имущество, средства изплатени от Министерство на социалната политика и т.н.
Сумарно разходите се определят на 63,2 милиарда лева. Това обаче не е всичко. Към тях се прибавят и извършените до 8-ми май 1945-та разходи по изпълнение на примирието, които надхвърлят 30 милиарда лева и така похарчените средства в пряка връзка с войната възлизат на 95,2 милиарда лева. Освен тези разходи се отбелязват и загубите за националното стопанство от мобилизирането на работната ръка, откъсването й от икономическата дейност и реквизирането на транспортните средства, които са около 27 милиарда лева. Като се събере всичко се получава 133,2 милиарда лева, което е долу-горе равно на 300 милиона долара или 1 милиард златни франка. Само за сравнение през 1945-та националният доход на страната е 141,8 милиарда лева.
Кажи ми, така като гледаш, кой е изплащал всичко това ? И как е живял българският народ в онова време... Това са данни на Даниел Вачков, който в никакъв случай не може да бъде обвинен в някаква любов към комунизма.
THE G.A.M.E написа:Наименованията "булгар", "болгар", "балгар", "бугхар, "блкхар" и подобни, датират още от "преди Христа".
Изображение

Потребителски аватар
pomiqrat
Мнения: 19976
Регистриран на: 20 юни 2009 14:57
Контакти:

Re: История на България

Мнениеот pomiqrat » 05 окт 2020 18:11

Или истината тук https://www.168chasa.bg/Article/4390995
4 000 и пак ми задай същия въпрос.

Става въпрос за 1989 г. :lol: :oops: :lol:
Drunken_Master написа:а доходът на глава от населението - 7500 долара годишно (повече, отколкото през 2011 г.)


Drunken_Master написа:България щеше да е 50-60 млн., ако не бяхме под Османско робство.

Потребителски аватар
Drunken_Master
Мнения: 22799
Регистриран на: 30 май 2012 15:50
Местоположение: TD Garden
Контакти:

Приватизация

Мнениеот Drunken_Master » 05 окт 2020 20:44

От опита му се учеха всички. СО “МАТ” беше най-големият автомобилен превозвач в Европа, въз основа на чийто пионерски опит германците пишеха университетските си учебници по логистика още преди повече от 40 години. Днес от най-големия автопревозвач в Европа остана само старата слава.
Историята на стопанското обединение за международен автомобилен транспорт (СО “МАТ ”) започва през далечната 1960 г., когато съществуващите по това време в България четири предприятия за вътрешна и международна транспортна дейност се обединяват в Държавно автомобилно предприятие (ДАП) – Международни превози. Началото на своята дейност фирмата поставя със сто автомобила от марката “Волво”.
За да отговори на строгите изисквания на висококонкурентния международен пазар за автомобилни превози, компанията е реорганизирана многократно – през 1966 г. в нейния състав се включва товарният клон на ДАП – София, а три години по-късно към автопарка й се прибавя и този на „Тексим”.
Така през 1969 г. общият брой автомобили на СО „МАТ” достига 1250. Паралелно с растежа на автомобилния парк, във фирмата настъпват и качествени промени, които й дават възможност да се утвърди като основен участник не само на българския, а и на европейския и близкоизточния пазар на транспортни услуги.
Само за десет години, благодарение на изключителния професионализъм и всеотдайността на своите служители СО„МАТ” успява да увеличи мащабa на своята дейност над 20 пъти.
В резултат на това от 1971 г. до 1985 г. тази организация предоставя на държавата около $1 млрд. и 200 млн. валутен резултат (валутна печалба). До края на 1989 г. числата нарастват на $1 млрд. и 400 млн, а капиталът на дружеството е огромен дори и за световните мащаби.
Всичко това е постигнато само от около 10 000 служители и работници. От друга страна, българското стопанство е осигурено със собствен елитен, подвижен, бърз и евтин транспорт за внос и износ. България заема първо място в международния автомобилен транспорт на три континента. Нейните близо 5000 транспортни посланици са чакани с уважение от хиляди товародатели, спедитори и търговци по света, които с увереност им доверяват своята стока и са сигурни, че тя ще пристигне непокътната точно по предназначение.
След политическите промени през 1989 г. Стопанското обединение за международен автомобилен транспорт, създадено с разпореждане на Министерския съвет през 1960 г. е преструктурирано в акционерно дружество.
Процедурата за продажбата на дружеството е открита на 1 септември 1993 г. Приватизационният проект е разработен от френската консултантска фирма Mercer Management Consulting и финансиран от програмата PHARE.
Активите на СОМАТ са оценени на $100 млн. Преди приватизацията в тв предаването „Плюс-минус“ тогавашният шеф на фирмата Анастас Вълканов обаче заявява, че активите само в България възлизат на 18 млрд. лв., а СОМАТ притежава и огромни капитали в чужбина.
Пресметнато по тогавашния курс – 55 лв. за долар, оценката би трябвало да е над $327 млн. На 22 юли 1994 г. за купувач е избран Internationale Spedition Willi Betz GmbH & Co.KG. Продажбата на международния автомобобилен превозвач влиза в историята като първата голяма приватизационна сделка в България.

Явно и СОМАТ е работил на загуба...
THE G.A.M.E написа:Наименованията "булгар", "болгар", "балгар", "бугхар, "блкхар" и подобни, датират още от "преди Христа".
Изображение

Потребителски аватар
pomiqrat
Мнения: 19976
Регистриран на: 20 юни 2009 14:57
Контакти:

Re: История на България

Мнениеот pomiqrat » 05 окт 2020 21:01

Ще е хубаво някой да ти обясни, че това е за 55% от СО МАТ. Как е разпродадено след това имуществото и как държавата е прецакана, защото някои комнета - чиновници са си напълнили джобовете, като са си затворили очите, е друг въпрос.
4 000 и пак ми задай същия въпрос.

Става въпрос за 1989 г. :lol: :oops: :lol:
Drunken_Master написа:а доходът на глава от населението - 7500 долара годишно (повече, отколкото през 2011 г.)


Drunken_Master написа:България щеше да е 50-60 млн., ако не бяхме под Османско робство.

Потребителски аватар
Drunken_Master
Мнения: 22799
Регистриран на: 30 май 2012 15:50
Местоположение: TD Garden
Контакти:

Логически великан...

Мнениеот Drunken_Master » 05 окт 2020 21:07

Тц-тц-тц... Пак комунистите са виновни. Само да попитам, понеже от 10 твои поста в най-добрият случай 7 от тях предизвикват бурен смях, понеже са изключително нелепи и забавни, пак ли комунистите са виновни и за това ?! Аз между другото мисля да ти ги събера в темата за форумни бисери, ама са доста, а не ми се търси. Особено това, че Иван Вазов се е бил при Дойран направо ме изкърти от смях, признавам си. Направо си цар на бисерите...
THE G.A.M.E написа:Наименованията "булгар", "болгар", "балгар", "бугхар, "блкхар" и подобни, датират още от "преди Христа".
Изображение

Потребителски аватар
pomiqrat
Мнения: 19976
Регистриран на: 20 юни 2009 14:57
Контакти:

Re: История на България

Мнениеот pomiqrat » 05 окт 2020 21:12

10 от 10 твои поста са във възхвала на комнетата. От месец чакам да ми кажеш къде е този пост за Иван Вазов? Да, учили са ме комнета и те са виновни за всичко, което не ти харесва в мен. Чакам да ме обориш за тировете.
4 000 и пак ми задай същия въпрос.

Става въпрос за 1989 г. :lol: :oops: :lol:
Drunken_Master написа:а доходът на глава от населението - 7500 долара годишно (повече, отколкото през 2011 г.)


Drunken_Master написа:България щеше да е 50-60 млн., ако не бяхме под Османско робство.

Потребителски аватар
Drunken_Master
Мнения: 22799
Регистриран на: 30 май 2012 15:50
Местоположение: TD Garden
Контакти:

оО

Мнениеот Drunken_Master » 05 окт 2020 21:15

Мислиш ли, че ми се дискутира, каквато и да е тема с теб ?! Прекалено много се надценяваш... :lol:
THE G.A.M.E написа:Наименованията "булгар", "болгар", "балгар", "бугхар, "блкхар" и подобни, датират още от "преди Христа".
Изображение

Потребителски аватар
pomiqrat
Мнения: 19976
Регистриран на: 20 юни 2009 14:57
Контакти:

Re: История на България

Мнениеот pomiqrat » 05 окт 2020 21:16

Нямаш шанс и заради това винаги бягаш
4 000 и пак ми задай същия въпрос.

Става въпрос за 1989 г. :lol: :oops: :lol:
Drunken_Master написа:а доходът на глава от населението - 7500 долара годишно (повече, отколкото през 2011 г.)


Drunken_Master написа:България щеше да е 50-60 млн., ако не бяхме под Османско робство.


Върни се в “Свободна зона”



Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта