Цифри и факти за магистрала "Тракия" и "Южен поток"!

Модератори: paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist

Потребителски аватар
bastuna2003
Мнения: 909
Регистриран на: 07 авг 2010 14:48
Контакти:

Re: Re:

Мнениеот bastuna2003 » 15 дек 2013 21:04

DANS написа:
bastuna2003 написа:
Iceberg написа:
Бастун (ей, много ми е хубаво тъй да ти казвам :mrgreen: ), като ти говорех, че си голям демагог и тарикат на дребно, ми се цупеше и се огъваше като дрянова пръчка?! Ами гледай се какъв си геврек?! Как може да кажеш, че близо 250 000 евро на километър е цена "почти еднаква", хахахаха, жалкар такъв! Какво повече да си говоря с тебе?! Онзи другия нещастник пък, Виалито се скъса да пуска просташки теми. Гледам го цитира наглия главорез Сумиста?!?! Почвам да се чудя, какви ли пари им плащат "другарите", та да сеят лъжи и провокации?! Или бая им пълнят крадливите джобове, или са големи тъпунгери и се натискат сами :mrgreen: И в двата случая са толкова жалки, че не заслужават повече и дума от мене!
Наздраве DANS :lol: Пък аз ще си пийна чаша вино, като се прибера, че сега побачквам по малко ;)

Бате, пиша във форум пълен с плиткоумници. Никът не е от основно значение.
Тези 250 хил. евро разлика на километър са 7% от общата стойност. Само за сравнение ще ти кажа че цената ба желязото 2006-2008 година беше 1.80-2.00 лева на килограм, 2012 г. беше 1 лев. А на бетона клас В30 (основно използван за пътно строителство) 2008 г. беше 150 лева, 2012 година под 80 лева. Ама ти не си много умен, нали слушаш бащицата какво ти говори. Приключвам с писането тук.



Цената на горивото къде го слагаш, при инертните материали горивото формира над 70% от цената, сравнявай цените до 2006-2007! не удобната 2008!
За желязото, Кремиковци до кога работеше, а?!
Асфалта е вързан с цената на петрола, хайде направи си труда да провериш, какви са били цените от 1980г. до 2006г. за единия лот и от 1998 до 2007г. за другия лот!???

Тролче си ти, ролята ти е на "фалирал работодател" "репресиран" от Бойко!
















Не знам какъв дизел те гони за формирането на цената на желязото, какъв Кремиковци? Цялото желязо от над 10 години се вкарва с кораби от Украйна. Цената е бетона зависи 90% от цената на цимента. В момента е 52.5 N е 130 лева/тон, 2007 година е над 250 лева/тон. Кариерите за камък винаги са били в близост до самата магистрала и транспортът не е от особено значение. Мобилните бетонови възли също се инсталират на обекта. Дори това лято още седяха там. Това дали съм трол - ми може би да - но не аз почнах провокативната тема с факти както са ти изгодни ;)
Бивш работодател - тук си прав - реших че няма смисъл да си блъскам главата в стената и да се радвам на 5% печалба годишно. Скътах всичко и сега се занимавам с нещо само лятото. :mrgreen:
За петрола:
Дизелът се повиши повечко, заради достигане на минималните акцизни нива на ЕС.
За производството на асфалт акциз не се ползва.
Иначе барелът 2006 беше 70 долара, сега е 100
[rimg]http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/bfi1409405071c.jpg[/rimg]

Потребителски аватар
DANS
Мнения: 2797
Регистриран на: 06 юни 2008 13:02
Контакти:

Re: Re:

Мнениеот DANS » 15 дек 2013 21:13

bastuna2003 написа:
DANS написа:
bastuna2003 написа:
Iceberg написа:
Бастун (ей, много ми е хубаво тъй да ти казвам :mrgreen: ), като ти говорех, че си голям демагог и тарикат на дребно, ми се цупеше и се огъваше като дрянова пръчка?! Ами гледай се какъв си геврек?! Как може да кажеш, че близо 250 000 евро на километър е цена "почти еднаква", хахахаха, жалкар такъв! Какво повече да си говоря с тебе?! Онзи другия нещастник пък, Виалито се скъса да пуска просташки теми. Гледам го цитира наглия главорез Сумиста?!?! Почвам да се чудя, какви ли пари им плащат "другарите", та да сеят лъжи и провокации?! Или бая им пълнят крадливите джобове, или са големи тъпунгери и се натискат сами :mrgreen: И в двата случая са толкова жалки, че не заслужават повече и дума от мене!
Наздраве DANS :lol: Пък аз ще си пийна чаша вино, като се прибера, че сега побачквам по малко ;)

Бате, пиша във форум пълен с плиткоумници. Никът не е от основно значение.
Тези 250 хил. евро разлика на километър са 7% от общата стойност. Само за сравнение ще ти кажа че цената ба желязото 2006-2008 година беше 1.80-2.00 лева на килограм, 2012 г. беше 1 лев. А на бетона клас В30 (основно използван за пътно строителство) 2008 г. беше 150 лева, 2012 година под 80 лева. Ама ти не си много умен, нали слушаш бащицата какво ти говори. Приключвам с писането тук.



Цената на горивото къде го слагаш, при инертните материали горивото формира над 70% от цената, сравнявай цените до 2006-2007! не удобната 2008!
За желязото, Кремиковци до кога работеше, а?!
Асфалта е вързан с цената на петрола, хайде направи си труда да провериш, какви са били цените от 1980г. до 2006г. за единия лот и от 1998 до 2007г. за другия лот!???

Тролче си ти, ролята ти е на "фалирал работодател" "репресиран" от Бойко!


Не знам какъв дизел те гони за формирането на цената на желязото, какъв Кремиковци? Цялото желязо от над 10 години се вкарва с кораби от Украйна. Цената е бетона зависи 90% от цената на цимента. В момента е 52.5 N е 130 лева/тон, 2007 година е над 250 лева/тон. Кариерите за камък винаги са били в близост до самата магистрала и транспортът не е от особено значение. Мобилните бетонови възли също се инсталират на обекта. Дори това лято още седяха там. Това дали съм трол - ми може би да - но не аз почнах провокативната тема с факти както са ти изгодни ;)
Бивш работодател - тук си прав - реших че няма смисъл да си блъскам главата в стената и да се радвам на 5% печалба годишно. Скътах всичко и сега се занимавам с нещо само лятото. :mrgreen:
За петрола:
Дизелът се повиши повечко, заради достигане на минималните акцизни нива на ЕС.
За производството на асфалт акциз не се ползва.
Иначе барелът 2006 беше 70 долара, сега е 100


Много удобно посочваш годината на рязане на лентичката за дадения участък на магистралата, правиш се на сляп и не виждаш, че единия лот се е правил 26 години, другия 9 години, бъди сигурен, че цените на суровините и материалите са били доста по ниски през тези години! Сам признаваш за акциза, за цената на петрола, бъди обективен и за другите неща!
Наско Сираков: "Ще бъде огромен успех за българския футбол ако ЦСКА вземе точка от Динамо!" ха ха ха :mrgreen:
Link: САМО ЗА ЛЕвСКАРИ!!!!!! ;-)

Потребителски аватар
fcb_bg
Мнения: 15702
Регистриран на: 10 окт 2008 08:57
Контакти:

Re: Цифри и факти за магистрала "Тракия" и "Южен поток"!

Мнениеот fcb_bg » 15 дек 2013 21:22

Аз съм далеч от материята на строеж на магистрала, но знам със сигурност, че пробите взети навремето не видяха бял свят. Пък това ако са европейски магистрали, смехът е пълен. На 1та година дават фира, не ми се мисли след 15 как ще са.
Спрете да си хвърляте поне фасовете на земята.
Дедите ви не са ляли кръв тук за това.

Потребителски аватар
DANS
Мнения: 2797
Регистриран на: 06 юни 2008 13:02
Контакти:

Re: Цифри и факти за магистрала "Тракия" и "Южен поток"!

Мнениеот DANS » 15 дек 2013 21:27

fcb_bg написа:Аз съм далеч от материята на строеж на магистрала, но знам със сигурност, че пробите взети навремето не видяха бял свят. Пък това ако са европейски магистрали, смехът е пълен. На 1та година дават фира, не ми се мисли след 15 как ще са.

Чети и замълчи завинаги!
14 Ноември 2009

Магистрала “Тракия” с 5 г. гаранция
Магистрала "Тракия" ще е първият аутобан у нас с 5-годишна финансова гаранция за пътя след пускането му. Качеството на аутобана ще се обезпечава с 5% от стойността на поръчката без ДДС за 60 месеца след датата на решението за ползване. Това е записано в конкурсните условия за отсечката между Стара и Нова Загора от магистралата.
Досега гаранцията за шосето бе едва година, при това от завършването на отсечката, а не на проекта, което понякога водеше и до некачествено изграждане. В условията на конкурса е гарантирано още, че фирми няма да участват с дъмпингови цени. Ако подадената оферта е с 30% по-ниска от средните, от кандидата ще се изисква писмена обосновка на цената и ако тя не е задоволителна, той ще бъде отстраняван от търга.
Кандидатите не трябва да имат в управителните си и контролни органи и лица, които са в потенциален конфликт на интереси със служители на пътната агенция, като в това число влизат и търговските представители и прокуристи на фирмите. Компаниите извън ЕС пък ще трябва да гарантират, че сами ще си осигуряват работни визи, както и разрешения за пребиваване и работа на служителите си. Всички кандидати ще трябва да гарантират в офертите си, че ще спазват минималната цена на труда. В условията е записано и изискването за подробен план по етапи, както и график на свършеното. Строежът на "Тракия" задължително ще се ръководи от магистър в пътното строителство с 10 г. стаж.

http://paper.standartnews.com/bg/articl ... cle=301878
Наско Сираков: "Ще бъде огромен успех за българския футбол ако ЦСКА вземе точка от Динамо!" ха ха ха :mrgreen:
Link: САМО ЗА ЛЕвСКАРИ!!!!!! ;-)

Потребителски аватар
fcb_bg
Мнения: 15702
Регистриран на: 10 окт 2008 08:57
Контакти:

Re: Цифри и факти за магистрала "Тракия" и "Южен поток"!

Мнениеот fcb_bg » 15 дек 2013 21:32

DANS написа:
fcb_bg написа:Аз съм далеч от материята на строеж на магистрала, но знам със сигурност, че пробите взети навремето не видяха бял свят. Пък това ако са европейски магистрали, смехът е пълен. На 1та година дават фира, не ми се мисли след 15 как ще са.

Чети и замълчи завинаги!
14 Ноември 2009

Магистрала “Тракия” с 5 г. гаранция
Магистрала "Тракия" ще е първият аутобан у нас с 5-годишна финансова гаранция за пътя след пускането му. Качеството на аутобана ще се обезпечава с 5% от стойността на поръчката без ДДС за 60 месеца след датата на решението за ползване. Това е записано в конкурсните условия за отсечката между Стара и Нова Загора от магистралата.
Досега гаранцията за шосето бе едва година, при това от завършването на отсечката, а не на проекта, което понякога водеше и до некачествено изграждане. В условията на конкурса е гарантирано още, че фирми няма да участват с дъмпингови цени. Ако подадената оферта е с 30% по-ниска от средните, от кандидата ще се изисква писмена обосновка на цената и ако тя не е задоволителна, той ще бъде отстраняван от търга.
Кандидатите не трябва да имат в управителните си и контролни органи и лица, които са в потенциален конфликт на интереси със служители на пътната агенция, като в това число влизат и търговските представители и прокуристи на фирмите. Компаниите извън ЕС пък ще трябва да гарантират, че сами ще си осигуряват работни визи, както и разрешения за пребиваване и работа на служителите си. Всички кандидати ще трябва да гарантират в офертите си, че ще спазват минималната цена на труда. В условията е записано и изискването за подробен план по етапи, както и график на свършеното. Строежът на "Тракия" задължително ще се ръководи от магистър в пътното строителство с 10 г. стаж.

http://paper.standartnews.com/bg/articl ... cle=301878

К'во да замълча, я си трай там. Вярвам на човек, на когото имам пълно доверие, не на медии услужливо лизали задника на Боко толкова време. Само дето не е пръднал докато реже лента за 28-ия метър не са се засмяли с него. Нямало е друг такъв палячо да е изрязал толкова ленти.
Последна промяна от fcb_bg на 15 дек 2013 21:33, променено общо 1 път.
Спрете да си хвърляте поне фасовете на земята.
Дедите ви не са ляли кръв тук за това.

Потребителски аватар
Кашчей
Мнения: 40045
Регистриран на: 27 сеп 2008 23:36

Re: Цифри и факти за магистрала "Тракия" и "Южен поток"!

Мнениеот Кашчей » 15 дек 2013 21:33

DANS написа:
fcb_bg написа:Аз съм далеч от материята на строеж на магистрала, но знам със сигурност, че пробите взети навремето не видяха бял свят. Пък това ако са европейски магистрали, смехът е пълен. На 1та година дават фира, не ми се мисли след 15 как ще са.

Чети и замълчи завинаги!
14 Ноември 2009

Магистрала “Тракия” с 5 г. гаранция
Магистрала "Тракия" ще е първият аутобан у нас с 5-годишна финансова гаранция за пътя след пускането му. Качеството на аутобана ще се обезпечава с 5% от стойността на поръчката без ДДС за 60 месеца след датата на решението за ползване. Това е записано в конкурсните условия за отсечката между Стара и Нова Загора от магистралата.
Досега гаранцията за шосето бе едва година, при това от завършването на отсечката, а не на проекта, което понякога водеше и до некачествено изграждане. В условията на конкурса е гарантирано още, че фирми няма да участват с дъмпингови цени. Ако подадената оферта е с 30% по-ниска от средните, от кандидата ще се изисква писмена обосновка на цената и ако тя не е задоволителна, той ще бъде отстраняван от търга.
Кандидатите не трябва да имат в управителните си и контролни органи и лица, които са в потенциален конфликт на интереси със служители на пътната агенция, като в това число влизат и търговските представители и прокуристи на фирмите. Компаниите извън ЕС пък ще трябва да гарантират, че сами ще си осигуряват работни визи, както и разрешения за пребиваване и работа на служителите си. Всички кандидати ще трябва да гарантират в офертите си, че ще спазват минималната цена на труда. В условията е записано и изискването за подробен план по етапи, както и график на свършеното. Строежът на "Тракия" задължително ще се ръководи от магистър в пътното строителство с 10 г. стаж.

http://paper.standartnews.com/bg/articl ... cle=301878


Говориш с ЩЕ, тоест това е писано преди да бъде окончателно открита.
Айде да не говорим какво става с настилката, ако не е в три слоя и последният е от предимно втора употреба асфалт!
Ний армейци сме големи,
на "Литекс" верни сме чеда.
Със съдиите-наше знаме
мачкаме навред сега.

Разговор в "Спорт Депо":
-Имате ли фланелки на "ЦСКА-София"?
-Каква ви трябва-на вратар, на полеви играч, или на съдия?

Потребителски аватар
bastuna2003
Мнения: 909
Регистриран на: 07 авг 2010 14:48
Контакти:

Re: Цифри и факти за магистрала "Тракия" и "Южен поток"!

Мнениеот bastuna2003 » 15 дек 2013 21:39

На Орлов мост имаше ли гаранция, че там не издържа и един месец, пък не го оправиха после :mrgreen:

Годината на рязане на лентичката, съвпада с годината на полагане на асфалта - той се полага доста бързичко ;)
http://prntscr.com/2beu8m


Айде със здраве, че си от нашите
[rimg]http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/bfi1409405071c.jpg[/rimg]

Потребителски аватар
fcb_bg
Мнения: 15702
Регистриран на: 10 окт 2008 08:57
Контакти:

Re: Цифри и факти за магистрала "Тракия" и "Южен поток"!

Мнениеот fcb_bg » 15 дек 2013 21:43

bastuna2003 написа:На Орлов мост имаше ли гаранция, че там не издържа и един месец, пък не го оправиха после :mrgreen:

Годината на рязане на лентичката, съвпада с годината на полагане на асфалта - той се полага доста бързичко ;)
http://prntscr.com/2beu8m


Айде със здраве, че си от нашите

"Христо Ботев" в Бургас го правиха 2 пъти тоя булевард. Пък като гледах по герберско как се правеха ремонтите на пътищата в града, ми се искаше и аз да съм шеф на фирмата която ги извършва. 4 пъти пълнеха една и съща дупка за 1 месец. Няма такива изроди.
Спрете да си хвърляте поне фасовете на земята.
Дедите ви не са ляли кръв тук за това.

Потребителски аватар
DANS
Мнения: 2797
Регистриран на: 06 юни 2008 13:02
Контакти:

Re: Цифри и факти за магистрала "Тракия" и "Южен поток"!

Мнениеот DANS » 15 дек 2013 22:00

bastuna2003 написа:На Орлов мост имаше ли гаранция, че там не издържа и един месец, пък не го оправиха после :mrgreen:

Годината на рязане на лентичката, съвпада с годината на полагане на асфалта - той се полага доста бързичко ;)
http://prntscr.com/2beu8m


Айде със здраве, че си от нашите


Лека на всички, аз нямам проблем да изкарам още 3.5 години при Ореха и СерГея, щом така Ви харесва, бъдете щастливи! Мъчно ми е за Родината, но здраве да е!
Наско Сираков: "Ще бъде огромен успех за българския футбол ако ЦСКА вземе точка от Динамо!" ха ха ха :mrgreen:
Link: САМО ЗА ЛЕвСКАРИ!!!!!! ;-)

Потребителски аватар
fcb_bg
Мнения: 15702
Регистриран на: 10 окт 2008 08:57
Контакти:

Re: Цифри и факти за магистрала "Тракия" и "Южен поток"!

Мнениеот fcb_bg » 15 дек 2013 22:17

DANS написа:
bastuna2003 написа:На Орлов мост имаше ли гаранция, че там не издържа и един месец, пък не го оправиха после :mrgreen:

Годината на рязане на лентичката, съвпада с годината на полагане на асфалта - той се полага доста бързичко ;)
http://prntscr.com/2beu8m


Айде със здраве, че си от нашите


Лека на всички, аз нямам проблем да изкарам още 3.5 години при Ореха и СерГея, щом така Ви харесва, бъдете щастливи! Мъчно ми е за Родината, но здраве да е!

Не е въпросът дали ще е Ореха, Гея или Боко и Чоко... Който и да е, но да работи за държавата и хората, не за личния си интерес.
Спрете да си хвърляте поне фасовете на земята.
Дедите ви не са ляли кръв тук за това.


Върни се в “Свободна зона”



Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта