didayyord написа:
Уикипедия бе, пич!
Първо, аз не подкрепям Станишев, аз съм Костовист. Второ, Бойко не е налял нищо, защото парите са от Европа, да не си ги е извадил от джоба. По-скоро е прибрал част от тях там. Виж в Уикипедийката, цъкни върху всяка една магистралка и там ще видиш кога кой участък е открит и колко е дълъг, което доказва, че Станишев е построил повече магистрали от Боко, но е прерязал по-малко лентички, защото му е слаб ПР - а. И сега съдейки по твоята логика, излиза че трябва да се гласува за червените, защото докато са наливали пари в инфраструктура, са се грижели и за пансионерите. А за да развенчая мита за Бойко, ще ти дам следното.
Прочети промяната на Закона за потребителския кредит,от май 2010, който Правителството на ГЕРБ и Парламентарната група на ГЕРБ гласуваха в полза на банките и който позволи на последните да прехвърлят рискове и загуби върху кредитоискателя,в нарушение на Закона за защита на потребителите, Закона за потребителския кредит и Евро-директива 93 за неравноправните клаузи и да се разбере, че европейското законодателство е заобиколено тотално. Толкоз, за героя, дето мислел за народа.
АМ Тракия
Лот 1 Оризово - Стара Загора
38,7 km. 198,16 млн. лв. -изграден от 2 правителства-царя и тройната коалиция
Лот 2 Стара Загора - Нова Загора
31,8 km 137,868 млн. лв. с ДДС. -изграден изцяло от Герб
Лот 3 Нова Загора – Ямбол
35,7 km – 133 973 млн. лв. (официално цената е обявена без ДДС - 111 644 млн. лв.)-изцяло построен от Герб
Лот 4 Ямбол - Карнобат (Първи подучастък)
14,8 km-изграден изцяло от Герб
Лот 5 Карнобат - Бургас
35,2 km. Т е с крайна цена 150,266 млн. лв. По-ниската цена от лот 1 се дължи на факта, че е започнат в края на 80-те години-ясно става, че е строен от няколко правителства
Лот 4 Ямбол - Карнобат (Втори подучастък)
С дължина от 34,28 км Вторият подучастък на магистралата ще завърши строеж и ще бъде пуснат за използване до края на януари 2013. След като бъде отворен този участък, автомагистрала "Тракия" ще бъде изцяло построена и ще бъде дълга 360 km.-заради оставката няма да бъде завършен изцяло от Герб
Хемус
На 30 декември 2005 г. е открита отсечката Шумен - Каспичан с дължина 12,8 km. Според правителствената информационна служба [2], за изграждането на отсечката са вложени 77,6 милиона лева.-изградена от 2 павителства
Към 2011 година българското правителство се опитва да вкара АМ Хемус в приоритетните транспортни проекти на ЕС по ОП Транспорт в програмния период 2014 - 2020 г. Идеята е строителството на оставащите около 275 км да стартира през вторият програмен период на ЕС в началото на 2014 г.
През март 2011 година стартира процедура по избор за строител на отсечката от гара Яна до околовръстния път на София (от км 0+000 до км 8+460) с дължина 8,46 км. Отварянето на офертите ще се проведе на 17 юни 2011 г. в сградата на АПИ.[3] Строителството на този участък започва на 26 септември 2011 г. с проектен срок за изграждане от 22 месеца и индикативна цена от 47 732 340 лева-заради оставката няма да може да бъде завършена от Герб
Струма
ПВ Даскалово - Долна Диканя [редактиране]
На 31 януари 2007 година е открита първата отсечка от магистралата, която е с дължина 19 км от ПВ Даскалово до Долна Диканя. Автомагистралата е с габарит 29 метра, с 2 платна от по 11,50 метра, с активни 2 ленти и аварийна лента. Първоначалната стойност на отсечката е 32 милиона евро, но към 2011 година тя още няма документи за ползване и цената се е увеличила на 98 милиона евро.[2] До края на лятото на 2012 година се очаква участъкът Драгичево-Долна Диканя да бъде категоризиран като магистрала, според министъра на регионалното развитие и благоустройството-строена от царя и тройната коалиция-още не е магистрала...
Лот 1 Долна Диканя - Дупница
16,780 километра и прогнозна стойност от 100 милиона лева. Към проекта влиза изграждането на два пътни възела - „Долна Диканя“ и „Дупница — Север“, както и 15 големи съоръжения — два селскостопански подлеза, един селскостопански надлез, пет моста, реконструкция на електрически далекопроводи и телефонни кабели, напоителни и отводнителни съоръжения и водопроводи, корекция на река и дере и изграждане на други малки съоръжения.-трябва да завърши през тази година-започната от Герб
Лот 2 Дупница - Благоевград [редактиране]
37 километра-не е започнат
Лот 3 Благоевград - Сандански
64,8 километра-не е започната
Лот 4 Сандански - ГКПП Кулата
15 километра-започната от Герб
Марица
На 16 май 2007 е открит готов участък от 16,66 км (от км 71+011 до км 89+100) между Харманли и Любимец. Изпълнители са “Пътни строежи” АД — Пловдив и “Мостстрой” АД, а надзорът се извършва от “Пътинвестинженеринг” АД, София. Инвестицията е за 65 милиона лева. Впоследствие се оказва, че липсва износващия пласт асфалтобетон и участъкът е затворен за ремонт.-Цялата автомагистрала ще бъде окончателно завършена до края на 2009 г., каза министър Гагаузов-това с оглед на популистките изказвания на Станишев, че се забавя строителството на някои участъци! -започната при Костов и окончателно пускане при Герб
На 2 октомври 2010 година министър-председателят Бойко Борисов и министърът на регионалното развитие и благоустройството Росен Плевнелиев откриват завършен участък с обща дължина 30,28 км, включително ремонтирания участък от Харманли до Любимец и нова отсечка от Любимец до Свиленград (от км 89+100 до км 108+260). Стойността на извършеното строителство е 36 милиона лева, изграден е и мост над река Марица с дължина 392 м, четири малки моста, 17 селскостопански подлеза и пет пътни надлеза.-14 км построени от Герб
Лот 1 Чирпан - Димитровград
31,4 км,-започната от Герб
Лот 2 Димитровград - Харманли
34,22 км.-започната от Герб
Люлин
19,135 км-построена от тройната коалиция и Герб
И така-в период на икономически просперитет се оказва, че тройната коалиция е започнала само АМ Люлин и не е започнала и завършила сама нито един участък от магистрала /ако бъркам се извинявам и нека бъда поправен/... Може да се видят и цените на някои участъци и по-точно разликата в цените. Трябва да се знае, че Герб финансират голяма част от тези магистрали от програмите на ЕС, което облекчава българската държава...
Освен това пътищата не са само магистрали...
http://www.monitor.bg/article?id=355618И стига вече с тези пропагандни методи тип "Студена война"-ето затова съм написал цялата информация и всеки може да си я тълкува сам...
Очаквам от теб да ми кажеш и с какво точно Законът за потребителския кредитит нарушава европейските директиви, защото не съм специалист в тази област и затова тук ти слагам една статия от Капитал? Слагам линкът в офтопик, че не ми дава да слагам по 2 линка.
[offtopic]http://www.capital.bg/biznes/moiat_kapital/2010/02/19/861307_10_vuprosa_za_promenite_pri_potrebitelskite_krediti/[/offtopic]