Анкета: Доволни ли сте от управлението на ГЕРБ?

Модератори: paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist

Анкета: Доволни ли сте от управлението на ГЕРБ?

Можете да изберете само 1 отговор

 
 
Виж резултатите

Потребителски аватар
ehh
Мнения: 7838
Регистриран на: 20 окт 2008 12:06
Контакти:

Re: За залеза на магисталите

Мнениеот ehh » 28 фев 2013 21:18

didayyord написа:
CTAHKO написа:Само ми обясни къде са тези 133 км магистрала на предното правителство :?


И аз не знам, но в интерес на истината.
От 169км на Тракия, до вече несъществуващото кръгово на Стара Загора (208 км) Това са 40км.
Другото трасе е това това между Карнобат и Бургас което 35.7 км.
Хемус м-у Шумен и Каспичан - 13.
Струма - Даскалово -Долна диканя - 19км.
Марица от Харманли до Любимец - 16.6

За останалите не знам! Ама и тия са повече от Бойковите

Хе-хе, че ти въртя-сука и ги докара на 10км от 133-те :) Къде могат да се проверят тия данни? Късметът на предното правителство беше в това, че управлява във времена без криза. Това създаде атмосфера за инвестиции и развитие на малък/среден бизнес. Вдигаха и пенсиите, от което обаче народът не се почувства по-богат, защото просто се покриваше инфлацията. Е, да кажем, че не са се чувствали и по-бедни. Минусите. Корупция по всички етажи, скандали, разследвания, спиране на фондове. Да не пропускаме и стачката на миньорите и учителите. Прословути са първите копки на Серж, след които обаче едно голямо нищо. Серж ще бъде запомнен с това, че се грижеше за пенсионерите, а Бойко - с наливане на пари в инфраструктура.
Sisi 1914 написа:Посветих 1 кючек, на футболистите на Левски!

Sisi 1914 написа:Кашчей, не ми лази по-нервичките!

Потребителски аватар
Kristianc
Мнения: 2418
Регистриран на: 18 сеп 2011 19:00
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Анкета: Доволни ли сте от управлението на ГЕРБ?

Мнениеот Kristianc » 28 фев 2013 21:43

Всички са един дол дренки. Не мислят за страната и хора, а за техни вили, коли,хеликоптери и т.н.
[offtopic]Ако имате възможност бягайте и не се връщайте в тази мизерия. :([/offtopic]

parvanoff
Мнения: 1759
Регистриран на: 11 юли 2009 16:44
Контакти:

Re: Анкета: Доволни ли сте от управлението на ГЕРБ?

Мнениеот parvanoff » 28 фев 2013 22:07

Kristianc написа:Всички са един дол дренки. Не мислят за страната и хора, а за техни вили, коли,хеликоптери и т.н.
[offtopic]Ако имате възможност бягайте и не се връщайте в тази мизерия. :([/offtopic]

Поредните конструктивни и положителни слова... Да бяга, който иска-аз оставам тук и продължавам да се боря с възможностите, които имам!
Поздрав...
http://vbox7.com/play:836ae193
само Левски и България
Memento mori, homine, quia pulvis es et in pulverem reverteris!

didayyord
Мнения: 631
Регистриран на: 09 авг 2010 19:33
Контакти:

Re: За залеза на магисталите

Мнениеот didayyord » 28 фев 2013 23:29

ehh написа:
didayyord написа:
CTAHKO написа:Само ми обясни къде са тези 133 км магистрала на предното правителство :?


И аз не знам, но в интерес на истината.
От 169км на Тракия, до вече несъществуващото кръгово на Стара Загора (208 км) Това са 40км.
Другото трасе е това това между Карнобат и Бургас което 35.7 км.
Хемус м-у Шумен и Каспичан - 13.
Струма - Даскалово -Долна диканя - 19км.
Марица от Харманли до Любимец - 16.6

За останалите не знам! Ама и тия са повече от Бойковите

Хе-хе, че ти въртя-сука и ги докара на 10км от 133-те :) Къде могат да се проверят тия данни? Късметът на предното правителство беше в това, че управлява във времена без криза. Това създаде атмосфера за инвестиции и развитие на малък/среден бизнес. Вдигаха и пенсиите, от което обаче народът не се почувства по-богат, защото просто се покриваше инфлацията. Е, да кажем, че не са се чувствали и по-бедни. Минусите. Корупция по всички етажи, скандали, разследвания, спиране на фондове. Да не пропускаме и стачката на миньорите и учителите. Прословути са първите копки на Серж, след които обаче едно голямо нищо. Серж ще бъде запомнен с това, че се грижеше за пенсионерите, а Бойко - с наливане на пари в инфраструктура.


Уикипедия бе, пич!
Първо, аз не подкрепям Станишев, аз съм Костовист. Второ, Бойко не е налял нищо, защото парите са от Европа, да не си ги е извадил от джоба. По-скоро е прибрал част от тях там. Виж в Уикипедийката, цъкни върху всяка една магистралка и там ще видиш кога кой участък е открит и колко е дълъг, което доказва, че Станишев е построил повече магистрали от Боко, но е прерязал по-малко лентички, защото му е слаб ПР - а. И сега съдейки по твоята логика, излиза че трябва да се гласува за червените, защото докато са наливали пари в инфраструктура, са се грижели и за пансионерите. А за да развенчая мита за Бойко, ще ти дам следното.
Прочети промяната на Закона за потребителския кредит,от май 2010, който Правителството на ГЕРБ и Парламентарната група на ГЕРБ гласуваха в полза на банките и който позволи на последните да прехвърлят рискове и загуби върху кредитоискателя,в нарушение на Закона за защита на потребителите, Закона за потребителския кредит и Евро-директива 93 за неравноправните клаузи и да се разбере, че европейското законодателство е заобиколено тотално. Толкоз, за героя, дето мислел за народа.
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0% ... 0%B8%D1%8F

parvanoff
Мнения: 1759
Регистриран на: 11 юли 2009 16:44
Контакти:

Re: За залеза на магисталите

Мнениеот parvanoff » 01 мар 2013 12:26

didayyord написа:
Уикипедия бе, пич!
Първо, аз не подкрепям Станишев, аз съм Костовист. Второ, Бойко не е налял нищо, защото парите са от Европа, да не си ги е извадил от джоба. По-скоро е прибрал част от тях там. Виж в Уикипедийката, цъкни върху всяка една магистралка и там ще видиш кога кой участък е открит и колко е дълъг, което доказва, че Станишев е построил повече магистрали от Боко, но е прерязал по-малко лентички, защото му е слаб ПР - а. И сега съдейки по твоята логика, излиза че трябва да се гласува за червените, защото докато са наливали пари в инфраструктура, са се грижели и за пансионерите. А за да развенчая мита за Бойко, ще ти дам следното.
Прочети промяната на Закона за потребителския кредит,от май 2010, който Правителството на ГЕРБ и Парламентарната група на ГЕРБ гласуваха в полза на банките и който позволи на последните да прехвърлят рискове и загуби върху кредитоискателя,в нарушение на Закона за защита на потребителите, Закона за потребителския кредит и Евро-директива 93 за неравноправните клаузи и да се разбере, че европейското законодателство е заобиколено тотално. Толкоз, за героя, дето мислел за народа.

АМ Тракия
Лот 1 Оризово - Стара Загора
38,7 km. 198,16 млн. лв. -изграден от 2 правителства-царя и тройната коалиция
Лот 2 Стара Загора - Нова Загора
31,8 km 137,868 млн. лв. с ДДС. -изграден изцяло от Герб
Лот 3 Нова Загора – Ямбол
35,7 km – 133 973 млн. лв. (официално цената е обявена без ДДС - 111 644 млн. лв.)-изцяло построен от Герб
Лот 4 Ямбол - Карнобат (Първи подучастък)
14,8 km-изграден изцяло от Герб
Лот 5 Карнобат - Бургас
35,2 km. Т е с крайна цена 150,266 млн. лв. По-ниската цена от лот 1 се дължи на факта, че е започнат в края на 80-те години-ясно става, че е строен от няколко правителства
Лот 4 Ямбол - Карнобат (Втори подучастък)
С дължина от 34,28 км Вторият подучастък на магистралата ще завърши строеж и ще бъде пуснат за използване до края на януари 2013. След като бъде отворен този участък, автомагистрала "Тракия" ще бъде изцяло построена и ще бъде дълга 360 km.-заради оставката няма да бъде завършен изцяло от Герб
Хемус
На 30 декември 2005 г. е открита отсечката Шумен - Каспичан с дължина 12,8 km. Според правителствената информационна служба [2], за изграждането на отсечката са вложени 77,6 милиона лева.-изградена от 2 павителства
Към 2011 година българското правителство се опитва да вкара АМ Хемус в приоритетните транспортни проекти на ЕС по ОП Транспорт в програмния период 2014 - 2020 г. Идеята е строителството на оставащите около 275 км да стартира през вторият програмен период на ЕС в началото на 2014 г.
През март 2011 година стартира процедура по избор за строител на отсечката от гара Яна до околовръстния път на София (от км 0+000 до км 8+460) с дължина 8,46 км. Отварянето на офертите ще се проведе на 17 юни 2011 г. в сградата на АПИ.[3] Строителството на този участък започва на 26 септември 2011 г. с проектен срок за изграждане от 22 месеца и индикативна цена от 47 732 340 лева-заради оставката няма да може да бъде завършена от Герб

Струма
ПВ Даскалово - Долна Диканя [редактиране]
На 31 януари 2007 година е открита първата отсечка от магистралата, която е с дължина 19 км от ПВ Даскалово до Долна Диканя. Автомагистралата е с габарит 29 метра, с 2 платна от по 11,50 метра, с активни 2 ленти и аварийна лента. Първоначалната стойност на отсечката е 32 милиона евро, но към 2011 година тя още няма документи за ползване и цената се е увеличила на 98 милиона евро.[2] До края на лятото на 2012 година се очаква участъкът Драгичево-Долна Диканя да бъде категоризиран като магистрала, според министъра на регионалното развитие и благоустройството-строена от царя и тройната коалиция-още не е магистрала...
Лот 1 Долна Диканя - Дупница
16,780 километра и прогнозна стойност от 100 милиона лева. Към проекта влиза изграждането на два пътни възела - „Долна Диканя“ и „Дупница — Север“, както и 15 големи съоръжения — два селскостопански подлеза, един селскостопански надлез, пет моста, реконструкция на електрически далекопроводи и телефонни кабели, напоителни и отводнителни съоръжения и водопроводи, корекция на река и дере и изграждане на други малки съоръжения.-трябва да завърши през тази година-започната от Герб
Лот 2 Дупница - Благоевград [редактиране]
37 километра-не е започнат
Лот 3 Благоевград - Сандански
64,8 километра-не е започната
Лот 4 Сандански - ГКПП Кулата
15 километра-започната от Герб


Марица
На 16 май 2007 е открит готов участък от 16,66 км (от км 71+011 до км 89+100) между Харманли и Любимец. Изпълнители са “Пътни строежи” АД — Пловдив и “Мостстрой” АД, а надзорът се извършва от “Пътинвестинженеринг” АД, София. Инвестицията е за 65 милиона лева. Впоследствие се оказва, че липсва износващия пласт асфалтобетон и участъкът е затворен за ремонт.-Цялата автомагистрала ще бъде окончателно завършена до края на 2009 г., каза министър Гагаузов-това с оглед на популистките изказвания на Станишев, че се забавя строителството на някои участъци! -започната при Костов и окончателно пускане при Герб

На 2 октомври 2010 година министър-председателят Бойко Борисов и министърът на регионалното развитие и благоустройството Росен Плевнелиев откриват завършен участък с обща дължина 30,28 км, включително ремонтирания участък от Харманли до Любимец и нова отсечка от Любимец до Свиленград (от км 89+100 до км 108+260). Стойността на извършеното строителство е 36 милиона лева, изграден е и мост над река Марица с дължина 392 м, четири малки моста, 17 селскостопански подлеза и пет пътни надлеза.-14 км построени от Герб
Лот 1 Чирпан - Димитровград
31,4 км,-започната от Герб
Лот 2 Димитровград - Харманли
34,22 км.-започната от Герб
Люлин
19,135 км-построена от тройната коалиция и Герб
И така-в период на икономически просперитет се оказва, че тройната коалиция е започнала само АМ Люлин и не е започнала и завършила сама нито един участък от магистрала /ако бъркам се извинявам и нека бъда поправен/... Може да се видят и цените на някои участъци и по-точно разликата в цените. Трябва да се знае, че Герб финансират голяма част от тези магистрали от програмите на ЕС, което облекчава българската държава...
Освен това пътищата не са само магистрали...
http://www.monitor.bg/article?id=355618
И стига вече с тези пропагандни методи тип "Студена война"-ето затова съм написал цялата информация и всеки може да си я тълкува сам...
Очаквам от теб да ми кажеш и с какво точно Законът за потребителския кредитит нарушава европейските директиви, защото не съм специалист в тази област и затова тук ти слагам една статия от Капитал? Слагам линкът в офтопик, че не ми дава да слагам по 2 линка.
[offtopic]http://www.capital.bg/biznes/moiat_kapital/2010/02/19/861307_10_vuprosa_za_promenite_pri_potrebitelskite_krediti/[/offtopic]
само Левски и България
Memento mori, homine, quia pulvis es et in pulverem reverteris!

didayyord
Мнения: 631
Регистриран на: 09 авг 2010 19:33
Контакти:

Re: За залеза на магисталите

Мнениеот didayyord » 01 мар 2013 12:59

parvanoff написа:
didayyord написа:
Уикипедия бе, пич!
Първо, аз не подкрепям Станишев, аз съм Костовист. Второ, Бойко не е налял нищо, защото парите са от Европа, да не си ги е извадил от джоба. По-скоро е прибрал част от тях там. Виж в Уикипедийката, цъкни върху всяка една магистралка и там ще видиш кога кой участък е открит и колко е дълъг, което доказва, че Станишев е построил повече магистрали от Боко, но е прерязал по-малко лентички, защото му е слаб ПР - а. И сега съдейки по твоята логика, излиза че трябва да се гласува за червените, защото докато са наливали пари в инфраструктура, са се грижели и за пансионерите. А за да развенчая мита за Бойко, ще ти дам следното.
Прочети промяната на Закона за потребителския кредит,от май 2010, който Правителството на ГЕРБ и Парламентарната група на ГЕРБ гласуваха в полза на банките и който позволи на последните да прехвърлят рискове и загуби върху кредитоискателя,в нарушение на Закона за защита на потребителите, Закона за потребителския кредит и Евро-директива 93 за неравноправните клаузи и да се разбере, че европейското законодателство е заобиколено тотално. Толкоз, за героя, дето мислел за народа.

АМ Тракия
Лот 1 Оризово - Стара Загора
38,7 km. 198,16 млн. лв. -изграден от 2 правителства-царя и тройната коалиция
Лот 2 Стара Загора - Нова Загора
31,8 km 137,868 млн. лв. с ДДС. -изграден изцяло от Герб
Лот 3 Нова Загора – Ямбол
35,7 km – 133 973 млн. лв. (официално цената е обявена без ДДС - 111 644 млн. лв.)-изцяло построен от Герб
Лот 4 Ямбол - Карнобат (Първи подучастък)
14,8 km-изграден изцяло от Герб
Лот 5 Карнобат - Бургас
35,2 km. Т е с крайна цена 150,266 млн. лв. По-ниската цена от лот 1 се дължи на факта, че е започнат в края на 80-те години-ясно става, че е строен от няколко правителства
Лот 4 Ямбол - Карнобат (Втори подучастък)
С дължина от 34,28 км Вторият подучастък на магистралата ще завърши строеж и ще бъде пуснат за използване до края на януари 2013. След като бъде отворен този участък, автомагистрала "Тракия" ще бъде изцяло построена и ще бъде дълга 360 km.-заради оставката няма да бъде завършен изцяло от Герб
Хемус
На 30 декември 2005 г. е открита отсечката Шумен - Каспичан с дължина 12,8 km. Според правителствената информационна служба [2], за изграждането на отсечката са вложени 77,6 милиона лева.-изградена от 2 павителства
Към 2011 година българското правителство се опитва да вкара АМ Хемус в приоритетните транспортни проекти на ЕС по ОП Транспорт в програмния период 2014 - 2020 г. Идеята е строителството на оставащите около 275 км да стартира през вторият програмен период на ЕС в началото на 2014 г.
През март 2011 година стартира процедура по избор за строител на отсечката от гара Яна до околовръстния път на София (от км 0+000 до км 8+460) с дължина 8,46 км. Отварянето на офертите ще се проведе на 17 юни 2011 г. в сградата на АПИ.[3] Строителството на този участък започва на 26 септември 2011 г. с проектен срок за изграждане от 22 месеца и индикативна цена от 47 732 340 лева-заради оставката няма да може да бъде завършена от Герб

Струма
ПВ Даскалово - Долна Диканя [редактиране]
На 31 януари 2007 година е открита първата отсечка от магистралата, която е с дължина 19 км от ПВ Даскалово до Долна Диканя. Автомагистралата е с габарит 29 метра, с 2 платна от по 11,50 метра, с активни 2 ленти и аварийна лента. Първоначалната стойност на отсечката е 32 милиона евро, но към 2011 година тя още няма документи за ползване и цената се е увеличила на 98 милиона евро.[2] До края на лятото на 2012 година се очаква участъкът Драгичево-Долна Диканя да бъде категоризиран като магистрала, според министъра на регионалното развитие и благоустройството-строена от царя и тройната коалиция-още не е магистрала...
Лот 1 Долна Диканя - Дупница
16,780 километра и прогнозна стойност от 100 милиона лева. Към проекта влиза изграждането на два пътни възела - „Долна Диканя“ и „Дупница — Север“, както и 15 големи съоръжения — два селскостопански подлеза, един селскостопански надлез, пет моста, реконструкция на електрически далекопроводи и телефонни кабели, напоителни и отводнителни съоръжения и водопроводи, корекция на река и дере и изграждане на други малки съоръжения.-трябва да завърши през тази година-започната от Герб
Лот 2 Дупница - Благоевград [редактиране]
37 километра-не е започнат
Лот 3 Благоевград - Сандански
64,8 километра-не е започната
Лот 4 Сандански - ГКПП Кулата
15 километра-започната от Герб


Марица
На 16 май 2007 е открит готов участък от 16,66 км (от км 71+011 до км 89+100) между Харманли и Любимец. Изпълнители са “Пътни строежи” АД — Пловдив и “Мостстрой” АД, а надзорът се извършва от “Пътинвестинженеринг” АД, София. Инвестицията е за 65 милиона лева. Впоследствие се оказва, че липсва износващия пласт асфалтобетон и участъкът е затворен за ремонт.-Цялата автомагистрала ще бъде окончателно завършена до края на 2009 г., каза министър Гагаузов-това с оглед на популистките изказвания на Станишев, че се забавя строителството на някои участъци! -започната при Костов и окончателно пускане при Герб

На 2 октомври 2010 година министър-председателят Бойко Борисов и министърът на регионалното развитие и благоустройството Росен Плевнелиев откриват завършен участък с обща дължина 30,28 км, включително ремонтирания участък от Харманли до Любимец и нова отсечка от Любимец до Свиленград (от км 89+100 до км 108+260). Стойността на извършеното строителство е 36 милиона лева, изграден е и мост над река Марица с дължина 392 м, четири малки моста, 17 селскостопански подлеза и пет пътни надлеза.-14 км построени от Герб
Лот 1 Чирпан - Димитровград
31,4 км,-започната от Герб
Лот 2 Димитровград - Харманли
34,22 км.-започната от Герб
Люлин
19,135 км-построена от тройната коалиция и Герб
И така-в период на икономически просперитет се оказва, че тройната коалиция е започнала само АМ Люлин и не е започнала и завършила сама нито един участък от магистрала /ако бъркам се извинявам и нека бъда поправен/... Може да се видят и цените на някои участъци и по-точно разликата в цените. Трябва да се знае, че Герб финансират голяма част от тези магистрали от програмите на ЕС, което облекчава българската държава...
Освен това пътищата не са само магистрали...
http://www.monitor.bg/article?id=355618
И стига вече с тези пропагандни методи тип "Студена война"-ето затова съм написал цялата информация и всеки може да си я тълкува сам...
Очаквам от теб да ми кажеш и с какво точно Законът за потребителския кредитит нарушава европейските директиви, защото не съм специалист в тази област и затова тук ти слагам една статия от Капитал? Слагам линкът в офтопик, че не ми дава да слагам по 2 линка.
[offtopic]http://www.capital.bg/biznes/moiat_kapital/2010/02/19/861307_10_vuprosa_za_promenite_pri_potrebitelskite_krediti/[/offtopic]


Ама какво само ми пишете започната, та започната, ми те всичките са започнати още от Тодор Живков, и какво. Половината неща които Бойко пусна, бяха започнати от преди това т.е. строени са от "две правителства", както си написал ти, ама той ходи и реже ленти.
Магистралите са хубаво нещо и са необходими, но това няма да промени факта, че ГЕРБ уби дребния бизнес, а средния е на път да го последва. Магистралите не отменят закона, който съм ти показал в предния пост, а той и други такива закони, се дължат на едно правителство - Бойковото.
Не отменят факта, че в годините на криза, когато само държавата строи и хиляди работници от фирмите остават без работа, ти определяш правила, които поставят агонизиращите фирми в невъзможност да участват в търговете, а тези които имат, не са строители, а крадът парите и бягат.

didayyord
Мнения: 631
Регистриран на: 09 авг 2010 19:33
Контакти:

Re: Анкета: Доволни ли сте от управлението на ГЕРБ?

Мнениеот didayyord » 01 мар 2013 13:11

http://www.capital.bg/biznes/moiat_kapi ... e_krediti/

В тази статия много усложливо се пропускат негативите на закона, който прехвърля загубите на банките в кредитоискателя. Казах да прочетете закона, а не бойкоугодните статии.

parvanoff
Мнения: 1759
Регистриран на: 11 юли 2009 16:44
Контакти:

Re: Анкета: Доволни ли сте от управлението на ГЕРБ?

Мнениеот parvanoff » 01 мар 2013 13:41

didayyord написа:http://www.capital.bg/biznes/moiat_kapital/2010/02/19/861307_10_vuprosa_za_promenite_pri_potrebitelskite_krediti/

В тази статия много усложливо се пропускат негативите на закона, който прехвърля загубите на банките в кредитоискателя. Казах да прочетете закона, а не бойкоугодните статии.

Нека бъдем обективни нали-всички искаме добро бъдеще за нашата държава и да използваме едни честни методи за дискусия. Ти казваш статията е субективна-а ти какво правиш? Казваш вижте законът-при положение, че аз ти казах, че нито съм специалист в банковото дело, нито по европейските закони можеше поне да конкретизираш кое точно да се види и кое точно нарушава-щом го пишеш, очевидно ти знаеш, но защо не го пишеш, не знам...
За магистралите и другите пътища съвсем точно ти казах, че според данните, които си цитирал тройната коалиция е започнала точно едно нещо-магистрала Люлин, а ти казваш, че били започнати много неща-аз затова казах, че ако съм пропуснал нещо друго да го кажеш, но не видях да си казал кои други пътища са започнали. Пишеш за дребния и средния бизнес-къде са ти данните? Или и това е само на приказки-и не ми давай примери какво става около теб, защото аз имам доста познати фирмаджии, които си продължават бизнеса и са далеч от думата "убити"... Това за търговете също не го разбрах-вероятно трябва да се дават тези строежи на агонизиращи фирми, а не на тези с най-добра оферта и които ще го построят най-добре?
само Левски и България
Memento mori, homine, quia pulvis es et in pulverem reverteris!

didayyord
Мнения: 631
Регистриран на: 09 авг 2010 19:33
Контакти:

Re: Анкета: Доволни ли сте от управлението на ГЕРБ?

Мнениеот didayyord » 01 мар 2013 14:01

parvanoff написа:
didayyord написа:http://www.capital.bg/biznes/moiat_kapital/2010/02/19/861307_10_vuprosa_za_promenite_pri_potrebitelskite_krediti/

В тази статия много усложливо се пропускат негативите на закона, който прехвърля загубите на банките в кредитоискателя. Казах да прочетете закона, а не бойкоугодните статии.

Нека бъдем обективни нали-всички искаме добро бъдеще за нашата държава и да използваме едни честни методи за дискусия. Ти казваш статията е субективна-а ти какво правиш? Казваш вижте законът-при положение, че аз ти казах, че нито съм специалист в банковото дело, нито по европейските закони можеше поне да конкретизираш кое точно да се види и кое точно нарушава-щом го пишеш, очевидно ти знаеш, но защо не го пишеш, не знам...
За магистралите и другите пътища съвсем точно ти казах, че според данните, които си цитирал тройната коалиция е започнала точно едно нещо-магистрала Люлин, а ти казваш, че били започнати много неща-аз затова казах, че ако съм пропуснал нещо друго да го кажеш, но не видях да си казал кои други пътища са започнали. Пишеш за дребния и средния бизнес-къде са ти данните? Или и това е само на приказки-и не ми давай примери какво става около теб, защото аз имам доста познати фирмаджии, които си продължават бизнеса и са далеч от думата "убити"... Това за търговете също не го разбрах-вероятно трябва да се дават тези строежи на агонизиращи фирми, а не на тези с най-добра оферта и които ще го построят най-добре?


Това за търговете, е изскването за гаранция, която е във възможностите само на определени фирми, като тази на Васил Божков, която ако не си разбрал, си е взела парите, но не е платила на подизпълнителите си. А ти защо си исгурен, че печели най-добрата оферта. И какво разбираш под най-добрата.

parvanoff
Мнения: 1759
Регистриран на: 11 юли 2009 16:44
Контакти:

Re: Анкета: Доволни ли сте от управлението на ГЕРБ?

Мнениеот parvanoff » 01 мар 2013 14:37

didayyord написа:
parvanoff написа:
didayyord написа:http://www.capital.bg/biznes/moiat_kapital/2010/02/19/861307_10_vuprosa_za_promenite_pri_potrebitelskite_krediti/

В тази статия много усложливо се пропускат негативите на закона, който прехвърля загубите на банките в кредитоискателя. Казах да прочетете закона, а не бойкоугодните статии.

Нека бъдем обективни нали-всички искаме добро бъдеще за нашата държава и да използваме едни честни методи за дискусия. Ти казваш статията е субективна-а ти какво правиш? Казваш вижте законът-при положение, че аз ти казах, че нито съм специалист в банковото дело, нито по европейските закони можеше поне да конкретизираш кое точно да се види и кое точно нарушава-щом го пишеш, очевидно ти знаеш, но защо не го пишеш, не знам...
За магистралите и другите пътища съвсем точно ти казах, че според данните, които си цитирал тройната коалиция е започнала точно едно нещо-магистрала Люлин, а ти казваш, че били започнати много неща-аз затова казах, че ако съм пропуснал нещо друго да го кажеш, но не видях да си казал кои други пътища са започнали. Пишеш за дребния и средния бизнес-къде са ти данните? Или и това е само на приказки-и не ми давай примери какво става около теб, защото аз имам доста познати фирмаджии, които си продължават бизнеса и са далеч от думата "убити"... Това за търговете също не го разбрах-вероятно трябва да се дават тези строежи на агонизиращи фирми, а не на тези с най-добра оферта и които ще го построят най-добре?


Това за търговете, е изскването за гаранция, която е във възможностите само на определени фирми, като тази на Васил Божков, която ако не си разбрал, си е взела парите, но не е платила на подизпълнителите си. А ти защо си исгурен, че печели най-добрата оферта. И какво разбираш под най-добрата.

Ти си недоволен от някое изискване и не мога да разбера от кое. За каква гаранция говориш-парична? И каквато и да е всъщност-какво лошо виждаш в това да се изисква гаранция, за каквото и да е? И ако Божков е забавил плащания или не е платил подизпълнителите могат да го съдят.
Ето и един цитат в тази връзка със забавянето на плащанията:
Пътната агенция не може да се намесва, защото това е правен спор между частни субекти, обясниха от АПИ. Агенцията обаче ще посредничи за решаването на спора като медиатор между двете страни. Членът на управителния съвет на АПИ Лазаринка Стоичкова вече е имала среща с протестиращите строители на “Марица” във вторник.
само Левски и България
Memento mori, homine, quia pulvis es et in pulverem reverteris!


Върни се в “Свободна зона”



Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта