Аз ти се чудя защо толкова повърхностно гледаш на нещата. И не само ти, много хора не виждат, че ни липсва базата, а гледат детайли от много по-напреднали клубове в чужбина от рода на телевизионно излъчване, абонаментни карти, екипировка, талисмани и любимите ми чуждици "маркетинг" и "мениджмънт", които всеки втори българин употребява.
Ето ти една проста идея, която спартаклиите от край време я прилагат - футболни паралелки в училищата. Едва ли ще поеме повече средства от твоите предложения за маркетинг, а насреща получаваш стотици кадри за юношеската школа, стотици запалени с идеята Черно Море, които ако не се реализират във футбола, то много голяма част от тях ще бъдат за в бъдеще на стадиона като фенове. Така се създава и фен маса, а с по-голяма фен маса, по-голям шанс от бъдещи инвеститори в клуба.