Формула 1 - Сезон 2011 (Официална тема)

Модератори: paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist

Кой пилот ще спечели титлата във Формула 1 ?

Себастиан Фетел (Редбул)
36
33%
Марк Уебър (Редбул)
0
Няма гласове
Люис Хамилтън (Макларън Мерцедес)
17
16%
Дженсън Бътън (Макларън Мерцедес)
5
5%
Фернандо Алонсо (Ферари)
33
31%
Фелипе Маса (Ферари)
2
2%
Михаел Шумахер (Мерцедес ГП)
14
13%
Нико Розберг (Мерцедес ГП)
0
Няма гласове
Роберт Кубица (Рено)
1
1%
Друг
0
Няма гласове
 
Общо гласове: 108

Потребителски аватар
JackPackage
Мнения: 33787
Регистриран на: 07 апр 2010 21:11
Skype: Тц...
Местоположение: Sofia
Контакти:

Формула 1 - Сезон 2011 (Официална тема)

Мнениеот JackPackage » 08 яну 2011 12:02

ОТБОРИ И ПИЛОТИ ПРЕЗ СЕЗОН 2011

РЕД БУЛ
Сезони: 6
Стартове: 107
Победи: 15
Титли: 1

Изображение

Пилоти:
1.Себастиан Фетел (Гер) (шампион през 2010, 256т)
Изображение
Сезони: 4
Стартове: 62
Победи: 10
Титли: 1

2. Марк Уебър (Авс) (3ти през 2010, 242т)
Изображение
Сезони: 9
Стартове: 159
Победи: 6
Титли: 0


МАКЛАРЪН МЕРЦЕДЕС
Сезони: 45
Стартове: 684
Победи: 168
Титли: 8

Изображение

Пилоти:
3. Люис Хамилтън (Анг) (4ти през 2010, 240т)
Изображение
Сезони: 4
Стартове: 71
Победи: 14
Титли: 1

4. Дженсън Бътън (Анг) (5ти през 2010, 214т)
Изображение
Сезони: 11
Стартове: 191
Победи: 9
Титли: 1



ФЕРАРИ
Сезони: 61
Стартове: 812
Победи: 215
Титли: 16

Изображение

Пилоти:
5. Фернандо Алонсо (Исп) (2ри през 2010, 252т)
Изображение
Сезони: 9
Стартове: 159
Победи: 26
Титли: 2

6. Фелипе Маса (Бр) (6ти през 2010, 144т)
Изображение
Сезони: 8
Стартове: 135
Победи: 11
Титли: 0



МЕРЦЕДЕС ГП
Сезони: 3
Стартове: 30
Победи: 9
Титли: 0

Изображение

Пилоти:
7. Михаел Шумахер (Гер) (9ти през 2010, 72т)
Изображение
Сезони: 17
Стартове: 269
Победи: 91
Титли: 7

8. Нико Розберг (Гер) (7ми през 2010, 142т)
Изображение
Сезони: 5
Стартове: 89
Победи: 0
Титли: 0



РЕНО
Сезони: 18
Стартове: 281
Победи: 35
Титли: 2

Изображение

Пилоти:
9. Роберт Кубица (Пол) (8ми през 2010, 136т)
Изображение
Сезони: 5
Стартове: 76
Победи: 1
Титли: 0

10. Виталий Петров (Рус) (13ти през 2010, 27т)
Изображение
Сезони: 1
Стартове: 19
Победи: 0
Титли: 0



УИЛЯМС
Сезони: 35
Стартове: 554
Победи: 113
Титли: 9

Изображение

Пилоти:
11. Рубенс Барикело (Бр) (11ти през 2010, 47т)
Изображение
Сезони: 18
Стартове: 307
Победи: 11
Титли: 0

12. Пастор Малдонадо (Вен) (новак през 2011)
Изображение
Сезони: 0
Стартове: 0
Победи: 0
Титли: 0



ФОРС ИНДИЯ
Сезони: 3
Стартове: 53
Победи: 0
Титли: 0

Изображение

Пилоти:
14. Адриан Сутил (Гер) (10ти през 2010, 47т)
Изображение
Сезони: 4
Стартове: 71
Победи: 0
Титли: 0

15. Пол ДиРеста (Анг) (новак през 2011)
Изображение
Сезони: 0
Стартове: 0
Победи: 0
Титли: 0



ЗАУБЕР
Сезони: 13
Стартове: 216
Победи: 0
Титли: 0

Изображение

Пилоти:
16. Камуи Кобаяши (Яп) (12ти през 2010, 32т)
Изображение
Сезони: 2
Стартове: 21
Победи: 0
Титли: 0

17. Серхио Перез (Мек) (новак през 2011)
Изображение
Сезони: 0
Стартове: 0
Победи: 0
Титли: 0



ТОРО РОСО
Сезони: 5
Стартове: 88
Победи: 1
Титли: 0

Изображение

Пилоти:
18. Себастиан Буеми (Швц) (16ти през 2010, 8т)
Изображение
Сезони: 2
Стартове: 36
Победи: 0
Титли: 0

19. Хаиме Алгерсуари (Исп) (19ти през 2010, 5т)
Изображение
Сезони: 2
Стартове: 27
Победи: 0
Титли: 0



ЛОТУС
Сезони: 38
Стартове: 509
Победи: 79
Титли: 7

Изображение

Пилоти:
20. Ярно Трули (Ит) (20ти през 2010, 0т)
Изображение
Сезони: 14
Стартове: 238
Победи: 1
Титли: 0

21. Хейки Ковалайнен (Фин) (20ти през 2010, 0т)
Изображение
Сезони: 4
Стартове: 71
Победи: 1
Титли: 0



ИСПАНИЯ РЕЙСИНГ

Сезони: 1
Стартове: 18
Победи: 0
Титли: 0

Изображение

Пилоти:
22. Нараин Картикеян (Инд) (не се състезава през 2010)
Изображение
Сезони: 1
Стартове: 19
Победи: 0
Титли: 0

23. необявен все още...


ВЪРДЖИН
Сезони: 1
Стартове: 18
Победи: 0
Титли: 0

Изображение

Пилоти:
24. Тимо Глок (Гер)(20ти през 2010г, 0т)
Изображение
Сезони: 4
Стартове: 56
Победи: 0
Титли: 0

25. Жером д'Амброзио (Бел) (новак през 2011)
Изображение
Сезони: 0
Стартове: 0
Победи: 0
Титли: 0


ПРАВИЛНИЦИ ЗА 2011:
Промените в техническия правилник
Най-голям интерес може би предизвиква новото подвижно задно крило. Според публикуваните правила (3.18.1, 3.18.2) пилота ще може да активира крилото две обиколки след старта или рестарта след период с кола на кола на сигурността на пистата. Електроника ще контролира активирането на крилото, което ще става само когато пилота се намира на по-малко от една секунда зад друг болид на предварително определени места по пистата. Системата ще се деактивира при първото натискане на спирачката.

В допълнение 3.15 забранява действия на пилота да променят аеродинамичните характеристики на болида. Това ефективно слага край на управлението от пилота системи F-duct. В 3.10 пък се дефинират редица други ограничения, които би трябвало да сложат край на F-duct като цяло.

От FIA са се постарали да затегнат контрола над т.н. огъващи се елементи. 3.17.1 дефинира новите по-стриктни тестове, а в 3.17.5 са описани различни елементи, които не могат да бъдат използвани.

За да се намали възможността за спукване на гума при контакт в 3.4.2 са описани различни рестрикции.

С връщането на KERS минималното тегло на болидите отново е увеличено. Те вече ще трябва да са над 640 кг.

Новите гуми на Пирели пък са причина само за 2011 година да бъде въведено фиксирано разпределение на масите - 291 кг на предната ос и 342 кг на задната ос.

Отборите вече са ограничени в материалите от които могат да изработват джантите си. Освен това според 12.4.6 Ферари ще трябва да променят предните си джанти. Тази година познатите ни като капаци на джантите бяха забранени, но от Ферари използваха специални джанти, осигуряващи подобен ефект.

След като Себастиен Буеми загуби и двете си предни гуми в следствие на счупено окачване от FIA вече са записали, че вместо с по едно въже всяка гума ще трябва да бъде прикрепена с по две въжета закрепени на различни места от окачването (10.3.6).

Тази година огледалата бяха върнати върху кокпита и сега FIA са записали в 14.3.3 точно къде трябва да бъдат позиционирани те.

В 15.4.8 са дефинирани параметрите на новият панел, който трябва да предпазва краката на пилотите. Описани са и новите по-стриктни тестове за кокпита и т.н. survival cell.

Иновативното решение на Мерцедес за въздухозаборника над главата на пилота изглежда вече няма да може да се ползва (15.2.3/4/5 - Craig Scarborough)

Точка 3.12 вече съдържа и разяснение относно т.н. двойни дифузьори и с това се слага край на още едно нововъведение. Също така наложените ограничения ще забранят и дифузьорите с обдухване, които бяха отворени отпред (Ред Бул, Ферари, Рено, Мерцедес, Уилямс), но дифузьорите с обдухване остават разрешени.

Документ съдържа и редица промени за 2012 година, които вероятно ще сложат край на високо вдигнатите носове, V образните носове и използването на кутиите за охлаждането на спирачките като аеродинамични елементи.

* Пълен текст на техническия правилник за 2011


Промените в спортния правилник
Комисарите на пистата вече ще разполагат с по-богат арсенал от наказания. Освен познатите ни преминаване през бокса, десет секунди в бокса и връщане назад на следващия старт сега според 16.3 са добавени още: наказание с време, порицание, дисквалификация, изключване от следващото състезание.

В точка 20 са добавени няколко нови дефиниции. Маневри целящи да пречат на други пилоти като промяна на посоката повече от веднъж, избутване на пилот от пистата или друга необичайна смяна на посоката са забранени.

Вече е записано какво се разбира под писта, а именно, че белите линии дефинират краищата и. Изрично е записано, че бордюрите не са част от пистата. Това означава, че ако пилот премине с четирите си гуми върху бордюра или пък е преминал през асфалтовата зона за сигурност, то ще се счита, че е напуснал пистата. Ако пилот е напуснал пистата той може да се върне на нея, но само ако това няма да пречи на останалите пилоти и ако не е спечелил предимство.

Ако пилот е застигнат с обиколка, то той трябва да пропусне пилота при първа възможност. Ако това не се случи ще бъдат показани сини знамена. Ако пилота игнорира сините знамена ще бъде докладван на комисарите.

Бързата линия в алеята пред боксовете вече ще е със стандартна ширина от 3.5 метра. Това би трябвало да предотврати състезанията в бокса. Ако изхода на бокса е затворен болидите ще трябва да се подредят само в една колона един зад друг върху бързата линия.

Освобождаването на болид от бокса трябва да става само ако няма опасност, като това се определя от позиция на наблюдение пред спрелия болид.

При изключителни обстоятелства директора на състезанието може да затвори бокса от съображения за сигурност. През това време само болиди с явни проблеми ще могат да посещават бокса.

В първите две тренировки пилотите ще разполагат с три чифта сухи гуми - два твърди и един мек. За останалата част от уикенда ще разполагат с още осем чифта гуми или общо 11 за целия уикенд. Гумите ще бъдат отбелязани като използвани ако болида напусне бокса.

Ако състезанието бъде прекратено и не може да бъде подновено всеки пилот, който не е използвал и двата типа сухи гуми ще получи добавка от 30 секунди към времето си.

Ако пилот завърши без да е използвал и двата типа сухи гуми той ще бъде дисквалифициран.

Скоростните кутии ще трябва да издържат по пет последователни състезания. Само за 2011 първата непланирана смяна няма да бъде наказвана (това не важи за последното състезание).

Добавено е правило за ненужно бавното прибиране в бокса в квалификацията, като времето под което трябва да останат пилотите в тази си обиколка е дефинирано като 145% от най-доброто време в съответната част на квалификацията.

Има добавено правило, според което механиците работещи по болидите ще получат поне шест часа почивка в петък и събота вечер. Все пак четири пъти това правило може да не бъде спазено.

Правилото за 107% се завръща. Ако в първата част на квалификацията пилот запише време над 107% от най-доброто време, то той няма да може да вземе участие в състезанието. При определени обстоятелства обаче комисарите могат да разрешат участие на пилот, на базата на постигнати резултати в свободните тренировки.

Загряващата обиколка вече ще започва с ограничение на скоростта, която не трябва да надвишава скоростта за движение в бокса до достигането на първата позиция на пистата.

При влизане и излизане от бокса пилота ще може да изпреварва други пилоти и колата на сигурността съответно след и преди линиите на колата на сигурността.

Ако пилот се забави на старта, то той трябва да се върне на позицията си в колоната преди първата линия на колата на сигурността (тази на входа на бокса). Ако не успее да го направи ще трябва да стартира от бокса.

Правилото за забраната на отборните заповеди е заличено.



КАЛЕНДАР ЗА 2011г.
1 11.03-13.03.2011 Бахрейн Сакхир
2 25.03-27.03.2011 Австралия Мелбърн
3 08.04-10.04.2011 Малайзия Куала Лумпур
4 15.04-17.04.2011 Китай Шангхай
5 06.05-08.05.2011 Турция Истанбул
6 20.05-22.05.2011 Испания Каталуния
7 27.05-29.05.2011 Монако Монте Карло
8 10.06-12.06.2011 Канада Монреал
9 24.06-26.06.2011 Европа Валенсия
10 08.07-10.07.2011 Великобритания Силвърстоун
11 22.07-24.07.2011 Германия Нюрбургринг
12 29.07-31.07.2011 Унгария Будапеща
13 26.08-28.08.2011 Белгия Спа
14 09.09-11.09.2011 Италия Монца
15 23.09-25.09.2011 Сингапур Сингапур
16 07.10-09.10.2011 Япония Сузука
17 14.10-16.10.2011 Корея Йеонгам
18 28.10-30.10.2011 Индия Делхи (не е минала проверка от ФИА)
19 11.11-13.11.2011 Абу Даби Яс Марина
20 25.11-27.11.2011 Бразилия Сао Пауло
Последна промяна от JackPackage на 28 яну 2011 20:34, променено общо 6 пъти.
delqnski47 написа:Аз лично не искам да ви наказват без публика с нашия реванш,щот ще е тъпо за нас феновете на ЦСКА да сме сами на стадиона.
onegavon написа:На Гришата и свирки ще му правим....

[center][wrapimg=]http://i.imgur.com/G65A5Mg.png[/wrapimg][/center]
[center][wrapimg=]http://atleticofans.com/wp-content/themes/af/images/adlogo.png[/wrapimg][/center]

Blue_Girl
Мнения: 13001
Регистриран на: 15 апр 2010 21:02
Skype: На, който му трябва да пита!
Местоположение: Ст. Георги Аспарухов, сектор А.
Контакти:

Re: Формула 1 - Сезон 2011 (Официална Тема)

Мнениеот Blue_Girl » 08 яну 2011 12:08

Готина тема Джак!
8-)
Пак сърцата ни са пълни,
пак стадионът ще е син!
Синьо знаме ще се вее,
само Левски ще се пее!
ееееееее,
сини богове,
цялата земя,
пред вас на колене!

Потребителски аватар
JackPackage
Мнения: 33787
Регистриран на: 07 апр 2010 21:11
Skype: Тц...
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: Формула 1 - Сезон 2011 (Официална Тема)

Мнениеот JackPackage » 08 яну 2011 12:17

Представяне на новите болиди на отборите ;)

Ред Бул - 1 февруари
Макларън - 4 февруари
Ферари - 31 януари
Мерцедес ГП - няма информация
Рено - 31 януари
Уилямс - няма информация
Форс Индия - няма информация
Заубер - 31 януари
Торо Росо - 1 февруари
Лотус - 25 януари
Испания - няма информация
Върджин - някъде по време на втория тест на Херез
delqnski47 написа:Аз лично не искам да ви наказват без публика с нашия реванш,щот ще е тъпо за нас феновете на ЦСКА да сме сами на стадиона.
onegavon написа:На Гришата и свирки ще му правим....

[center][wrapimg=]http://i.imgur.com/G65A5Mg.png[/wrapimg][/center]
[center][wrapimg=]http://atleticofans.com/wp-content/themes/af/images/adlogo.png[/wrapimg][/center]

Потребителски аватар
JackPackage
Мнения: 33787
Регистриран на: 07 апр 2010 21:11
Skype: Тц...
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: Формула 1 - Сезон 2011 (Официална Тема)

Мнениеот JackPackage » 08 яну 2011 12:18

айде и малко новини да взема да пусна :lol:
Във Ферари се концентрират върху аеродинамиката

Италианците с преструктуриран състав и подобрен тунел


Екипът на Ферари ще се опита да настигне тазгодишните шампиони от Ред Бул като отдели по-голямо внимание на аеродинамиката. За тази цел, аеродинамичния отдел на Маранело е претърпял преструктуриране, а въздушният тунел е бил подобрен. Това разкри главният дизайнер на отбора Николас Томбазис. Фернандо Алонсо имаше шанса да спечели пилотската титла, но заради грешка в стратегията в Абу Даби. Въпреки това, Томбазис, както и други ключови фигури от отбора, открито признават, че F10 не е имал шанс срещу RB6:

"Нашият болид не бе достатъчно добър, най-малкото в сферата на аеродинамиката. За това преструктурирахме отдела, подобрихме въздушния тунел и скоро ще стартираме амбициозна програма за развитие. Ще наблегнем на нови, иновативни компоненти. Очакваме да направим голяма крачка напред още в първото състезание. Новия болид има голям потенциал за развитие.", сподели той.
delqnski47 написа:Аз лично не искам да ви наказват без публика с нашия реванш,щот ще е тъпо за нас феновете на ЦСКА да сме сами на стадиона.
onegavon написа:На Гришата и свирки ще му правим....

[center][wrapimg=]http://i.imgur.com/G65A5Mg.png[/wrapimg][/center]
[center][wrapimg=]http://atleticofans.com/wp-content/themes/af/images/adlogo.png[/wrapimg][/center]

Потребителски аватар
JackPackage
Мнения: 33787
Регистриран на: 07 апр 2010 21:11
Skype: Тц...
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: Формула 1 - Сезон 2011 (Официална Тема)

Мнениеот JackPackage » 08 яну 2011 12:19

Макларън ще използват подобрена версия на МР4-25 във Валенсия

Официалната премиера на новия болид е на 4 Февруари


Екипът на Макларън няма да се възползва от новия си болид по време на първите тестове от зимната подготовка във Формула 1 във Валенсия. Тимът от Уокинг обяви, че представянето на новия болид МР4-26 ще се състои ден след финала на първия тест - на 4 Февруари в Берлин. Макар за момента да няма ясно потвърждение коя кола ще се използва на пистата "Рикардо Тормо", източници смятат, че това ще е миналогодишния болид МР4-25, който ще бъде екипиран с аеродинамичните решения на новата кола.

Подобен ход ще спечели на отбора няколко ценни дни за довършителни работи по МР4-26, както и още малко време във въздушния тунел. Освен това, добре познатият болид ще осигури много километри и ценни данни за новите гуми на Пирели. Макларън стана поредният отбор, който няма да използва новата си кола в първия тест във Валенсия, след като това ще направят и Форс Индия, Върджин Рейсинг и Испания Рейсинг.
delqnski47 написа:Аз лично не искам да ви наказват без публика с нашия реванш,щот ще е тъпо за нас феновете на ЦСКА да сме сами на стадиона.
onegavon написа:На Гришата и свирки ще му правим....

[center][wrapimg=]http://i.imgur.com/G65A5Mg.png[/wrapimg][/center]
[center][wrapimg=]http://atleticofans.com/wp-content/themes/af/images/adlogo.png[/wrapimg][/center]

Потребителски аватар
JackPackage
Мнения: 33787
Регистриран на: 07 апр 2010 21:11
Skype: Тц...
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: Формула 1 - Сезон 2011 (Официална Тема)

Мнениеот JackPackage » 08 яну 2011 12:20

Браун: Не знам как ще се отразят новите гуми на Михаел

"По време на тестовете в Абу Даби не видяхме голяма разлика в представянето"


Според отборния директор на Мерцедес Рос Браун, все още е прекалено рано за да се каже дали новите гуми ще подхождат на стила на Михаел Шумахер или не. Седемкратният шампион имаше големи проблеми през изминалата година, като основните виновници за това бяха гумите и неговия болид W01. Въпреки това Рос сподели, че е обнадежден от формата на германеца в края на сезона и се надява тя да е показателна за новата година:

"Сигурен съм, че ще се представи по-добре през тази година. Малко е рано да се каже, тъй като не знам как ще се отразят новите гуми на Михаел. По време на тестовете в Абу Даби не видяхме голяма разлика в представянето. Ясно е, че такава ще има тъй като новите гуми изискват промени по колата и в стила на пилотиране. Все още нищо не е ясно, но се надявам до първия тест във Валенсия да имаме представа какво се случва.", сподели той.
delqnski47 написа:Аз лично не искам да ви наказват без публика с нашия реванш,щот ще е тъпо за нас феновете на ЦСКА да сме сами на стадиона.
onegavon написа:На Гришата и свирки ще му правим....

[center][wrapimg=]http://i.imgur.com/G65A5Mg.png[/wrapimg][/center]
[center][wrapimg=]http://atleticofans.com/wp-content/themes/af/images/adlogo.png[/wrapimg][/center]

Потребителски аватар
qwerty321
Мнения: 667
Регистриран на: 18 юли 2010 19:08
Контакти:

Re: Формула 1 - Сезон 2011 (Официална тема)

Мнениеот qwerty321 » 08 яну 2011 12:21

Нараин Картикеян не караше ли във Ф1 и преди години .Спомням си ,че беше взел точки в някакво състезание ,като финиширалите бяха по-мало 10 ,ама той ли беше .
[offtopic]Браво за темата ![/offtopic]
[center]ИзображениеИзображение
Christian "I think I'm a white Dennis Rodman" Leatner and
Allen "I think I'm the next MJ" Iverson - Денис Роднам
[/center]

Потребителски аватар
JackPackage
Мнения: 33787
Регистриран на: 07 апр 2010 21:11
Skype: Тц...
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: Формула 1 - Сезон 2011 (Официална тема)

Мнениеот JackPackage » 08 яну 2011 12:21

Мадридист, сложи един линк към тази тема в темата за сезон 2010 и тогава я заключи ;)
delqnski47 написа:Аз лично не искам да ви наказват без публика с нашия реванш,щот ще е тъпо за нас феновете на ЦСКА да сме сами на стадиона.
onegavon написа:На Гришата и свирки ще му правим....

[center][wrapimg=]http://i.imgur.com/G65A5Mg.png[/wrapimg][/center]
[center][wrapimg=]http://atleticofans.com/wp-content/themes/af/images/adlogo.png[/wrapimg][/center]

Потребителски аватар
hajitsu
Мнения: 16274
Регистриран на: 20 яну 2010 19:31

Re: Формула 1 - Сезон 2011 (Официална тема)

Мнениеот hajitsu » 08 яну 2011 12:23

Пожелавам късмет на Ферари и техните пилоти! 8-)
[center]

Код: Избери всички

01001000 01100001 01101100 01100001
01001101 01100001 01100100 01110010 01101001 01100100
[/center]

Потребителски аватар
Madridist
Мнения: 14893
Регистриран на: 27 сеп 2009 00:23
Местоположение: Древен и Вечен
Контакти:

Re: Формула 1 - Сезон 2011 (Официална тема)

Мнениеот Madridist » 08 яну 2011 12:29

JackPackage написа:Мадридист, сложи един линк към тази тема в темата за сезон 2010 и тогава я заключи ;)


Готово ;)
[center]BE PART OF THE CLUB, BECOME MADRIDISTA[/center][center][wrapimg=]http://195.149.248.189:8080/2014-05-26/d48b90caf472bee6fc097d8d4682d398[/wrapimg][/center]


Върни се в “Архив”



Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта