iliev72 написа:Ozzy май нещо не си разбрал квалификацията.
Every 90 seconds thereafter, the slowest will be knocked out until there are only 15 drivers remaining.
Нещо не виждам как ще се получи това с препречването.
Напротив, достатъчно добре разбрах предложенията. Давам ти точен пример - Q1, първи изгаря най-бавния към 7-та минута, да кажем че Мерцедес решават да се изциганят и да извъртят обиколката за време максимално късно /към то 7 без малко
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
/. Манорите обаче към момента са относително напред и не им се тръгва последни както винаги, а в момента въртят обиколки като се движат на 10-на секунди пред мерцовете на пистата. Първия Манор се завърта "без да иска" на предпоследния завой и застава напряко на пистата. Жълти флагове, докато сработи анти стол-а, туй онуй, седмата минута изтича и единия мерц е аут. В следващите 90 секунди дали ще има време втория мерц да завърти обиколка? Изобщо цялата схема навежда на мисълта, че колите ще трябва да въртят цяла серия обиколки до финала на съответната квалификация защото с отпадането през 90 секунди нямаш никаква възможност да се прибереш до бокса, да смениш гуменките и да излезеш /дори на късите писти ще отнема време за поне трима отпаднали/. По- добре да върнат квалификациите с по една летяща обиколка и квото, такова. Там поне зависиш само от себе си и условията на пистата, а вариант за курвенски номера от противниците реално няма.
Надявам се, че ми схвана гледната точка
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
!