"Първа професионална футболна лига" 2016/17

Модератори: paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist

Потребителски аватар
ZinedineZidane
Мнения: 5328
Регистриран на: 03 юни 2009 22:18
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Защо ЦСКА фалира с дългове от 26 млн. лв., а Левски - не

Мнениеот ZinedineZidane » 21 фев 2017 15:37

warhead написа:
Долно уйно написа:
arni написа:Въпроса е друг.Как Левски получи лиценз с абсолютно същите задължения 26 м.? ;)

Дълговете касаещи изграждането на сектора нямат отношение към лиценз за настоящия сезон.
Дълговете им към НАП са разсрочени и ако си спазват договорката те също непречат за лицензирането.
Вътрешните дългове пък изобщо не трябва да се споменават.


Пич аз имам фирма и за първи път чувам за разсрочване на задължения към НАП!Дори вече има точка според ,която ако закъснея да си платя на НАП и с един ден ,моментално ми се спират парите по обществена поръчка ,публични покани и т.н.!А за да си разсрочиш за няколко години дълга(пак казвам такава опция няма ,те просто не си ги плащат) .....това е някаква абсолютна химера!Даже и да са разписали подобно споразумение ,си нямаш и на представа за какви лихви става дума,по изгодно е да теглиш кредит и да си платиш борча!

Личи си колко имаш "фирма"...
Ботев (Пд) зарадва България, "жълто-черен" ураган отвя казахстанци!

blue_space
Мнения: 14
Регистриран на: 19 фев 2017 19:46

Re: Защо ЦСКА фалира с дългове от 26 млн. лв., а Левски - не

Мнениеот blue_space » 21 фев 2017 15:48

Tommi написа:
arni написа:Въпроса е друг.Как Левски получи лиценз с абсолютно същите задължения 26 м.? ;)

Защото нямаше просрочени задължения към футболни клубове, персонал и данъчните власти.


Имахме към Мурсия и Йованович.. прегледай пресата от онова време.

Потребителски аватар
Странджата
Мнения: 4373
Регистриран на: 07 дек 2009 21:29
Контакти:

Re: Защо ЦСКА фалира с дългове от 26 млн. лв., а Левски - не

Мнениеот Странджата » 21 фев 2017 15:50

Припомнете си историята - хората, които бяха вътре в ЦСКА, го фалираха, за да се роди ЦСКА-то на Гриша Ганчев. Но неговият модел няма как да се повтори с Левски - Герена не е на пъпа на София, "Септември" не е Панчарево, а и не съм видял болен левскар да бие юмруци по стъклата, когато на ЦСКА му вкарат гол. Левскарите не са толкова - толкова, т.е в такава степен, а не че не са въобще - галени от власт и пари имащите. Това, че Левски се крепи, е само заради отклика, който би имал един фалит сега. Затова е избран пътя на бавната смърт - няма да минат много години и на Герена ще ходят толкова, колкото на "Славия". И тогава няма да имам никакъв проблем - ще стане като с Локото.
За това имаме и ние вина - казват ни с колко са ни намалели дълговете, ние питаме защо нямаме отбор. Ако първото е вярно, вместо да се стремим да получим прозрачни доказателства, ние сме хукнали да гоним Михаля с куци коне и кьорав кочияш. А в преследването на химерни цели бе умъртвен ентусиазма да се спасим. Имахме цяла година, докато не се роди тирето. Но уверено вървяхме по техните следи - с неоправдани претенции и с безпочвен "ентусиазъм", че нас нима, а червените - не. А трябваше още от спасяването на лиценза да се започне на чисто - с истината и само с истината. Но у нас - в България, от много време и в Левски - тя не е на почит.

bellamy_99
Мнения: 288
Регистриран на: 22 юли 2015 16:03

Re: Защо ЦСКА фалира с дългове от 26 млн. лв., а Левски - не

Мнениеот bellamy_99 » 21 фев 2017 16:02

Странджата написа:Припомнете си историята - хората, които бяха вътре в ЦСКА, го фалираха, за да се роди ЦСКА-то на Гриша Ганчев. Но неговият модел няма как да се повтори с Левски - Герена не е на пъпа на София, "Септември" не е Панчарево, а и не съм видял болен левскар да бие юмруци по стъклата, когато на ЦСКА му вкарат гол. Левскарите не са толкова - толкова, т.е в такава степен, а не че не са въобще - галени от власт и пари имащите. Това, че Левски се крепи, е само заради отклика, който би имал един фалит сега. Затова е избран пътя на бавната смърт - няма да минат много години и на Герена ще ходят толкова, колкото на "Славия". И тогава няма да имам никакъв проблем - ще стане като с Локото.
За това имаме и ние вина - казват ни с колко са ни намалели дълговете, ние питаме защо нямаме отбор. Ако първото е вярно, вместо да се стремим да получим прозрачни доказателства, ние сме хукнали да гоним Михаля с куци коне и кьорав кочияш. А в преследването на химерни цели бе умъртвен ентусиазма да се спасим. Имахме цяла година, докато не се роди тирето. Но уверено вървяхме по техните следи - с неоправдани претенции и с безпочвен "ентусиазъм", че нас нима, а червените - не. А трябваше още от спасяването на лиценза да се започне на чисто - с истината и само с истината. Но у нас - в България, от много време и в Левски - тя не е на почит.

:lol: :lol: :lol: Винаги сами срещу всички, а? То не бяха Щрабаг, то не бяха Виваком, то не бяха Лев Инс и каква ли още не фирма... Сектро за без пари ви построиха, но не, не сте галеници на власта. Малко срам никому не е излишна.. Ганчев, колкото и да го плюете по форуми и фг, не може да го стигнете.. Той, колкото е дал за българския спорт, вие и 10 живота не може да ги дадете.. И още нещо.. Рано или късно, това АД ще бъде фалирано, АМ Черно море ще пият по една студена водица и така
Проблемът е, че правата на сегашните модератори са безсрочни и те блокират всякакви опити да организираме избор на нови. Моля, отнесете това оплакване до някое отговорно лице, което да осигури възможност да проведем избори на нови модератори.

run1973
Мнения: 741
Регистриран на: 24 мар 2008 17:18
Контакти:

Re: Защо ЦСКА фалира с дългове от 26 млн. лв., а Левски - не

Мнениеот run1973 » 21 фев 2017 16:12

Левски с тези дългове са фалирали също, само че още не го разбират или поне не искат да го разберат привържениците им.
Цялата истина лъсна за Спортните клубове като Търговски дружества, която директива Държавата спусна там преди 20 години,за да се оттърве от бремето да отделя средства за спорт а Спортните клубове да се самоиздържали.Ето го резултата вече-Десетки фалирали Футболни,Баскетболни и Волейболни клубове.Бизнесмени фалирали ,по край тях и никакъв напредък, а напротив упадък и закриване на спорта в държавата.Това са резултатите от тази директива,която държавата прие за всички клубове преди години.
Няма държава по света,която по този начин да е закрила спорта при нея.Неизбежен край и в Левски предстои, а скоро и втори фалит ще се наложи в Лудогорец,защото и там ще стигнат до извода,че футбол без публика не се прави, общината рано или късно ще се сдърпа с Домусчиев и всичко и там ще приключи.
Когато държавата не отделя и не подкрепя спорта , а се отърва от него, другото решение е да има финансови благодетели с много,много пари и сърце за спорт.Само, че и те не са много.
Фалит на търг. дружеството-ново дружество и те така и живота продължава.Направиха го много футболни,баскетболни и волейболни отбори в последните няколко години.Няма да е прецедент и когато дойде време и Левски да го направи и никой ,нито ще им вземе титлите,нито историята,както никой не им взе титлите по волейбол и баскетбол на отборите им, които фалираха.
Някои, на които им се изпада в подробности и нелепи логически ребуси, ще си спорят докато им омръзне и така, от това по - умни няма да станат.
НИЕ ИМАМЕ КАКВО ДА ОБИЧАМЕ, ВИЕ ИМАТЕ КАКВО ДА МРАЗИТЕ!

Varnauser
Мнения: 460
Регистриран на: 27 юли 2012 17:34
Контакти:

Re: Защо ЦСКА фалира с дългове от 26 млн. лв., а Левски - не

Мнениеот Varnauser » 21 фев 2017 16:16

Извлечение по въпроса от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс. Който има желание и време...

Глава двадесет и втора.
ОТСРОЧВАНЕ И РАЗСРОЧВАНЕ

Раздел I.
Отсрочване и разсрочване на публични задължения


Препратки от статии Препратки от практики Препратки от процедури Бележки
Условия за отсрочване и разсрочване

Чл. 183. (1) По искане на длъжника, подадено до компетентния орган, може да се разреши плащането на дължимите суми да се извърши изцяло, до определен краен срок (отсрочване) или да става на части (разсрочване) съгласно одобрен погасителен план.
(2) Отсрочването или разсрочването се допуска при наличието на следните условия:
1. задължението, за което се иска отсрочване или разсрочване, не може да се погаси изцяло с наличните парични средства към датата на подаване на искането и текущите парични постъпления за период от три месеца след тази дата, намалени с необходимите текущи парични плащания за период от три месеца от същата дата и гарантиращи продължаването на стопанската дейност, като към наличните парични средства се прибавят и сумите, които биха постъпили при:
а) осребряване на активите по балансова стойност към датата на подаване на искането, с изключение на тези, без които е невъзможно осъществяването на извършваната стопанска дейност;
б) събиране на изискуемите към датата на подаването на искането вземания на длъжника от трети лица;
2. (отм. - ДВ, бр. 14 от 2011 г., в сила от 15.02.2011 г.)
3. коефициентите за рентабилност, ефективност и финансова автономност за предходните две години на годината, в която е подадено искането, и за периода, за който се иска отсрочване или разсрочване, въз основа на доказателствата за бъдещо развитие са определени по методи и са в границите на стойности, установени с наредбата по ал. 9;
4. минималният размер на предоставеното обезпечение покрива размера на главницата и лихвите на задължението за периода на действие на разрешението.
(3) За периода на отсрочването или разсрочването длъжникът дължи лихва в размер на основния лихвен процент, ако изпълнява задълженията си съгласно погасителния план. За периода на разсрочване на задължителни осигурителни вноски се дължи лихва съгласно чл. 113 от Кодекса за социално осигуряване.
(4) При неизпълнение на падежа, съответно на две вноски съгласно погасителния план, дължимите суми стават незабавно изискуеми заедно със законната лихва от датата на даденото разрешение. В този случай чл. 169, ал. 2 не се прилага.
(5) Отсрочване или разсрочване не се разрешава:
1. по отношение на юридическо лице или на едноличен търговец, за които е взето решение за прекратяване с ликвидация, открито е производство по несъстоятелност или производство по оздравяване на предприятието;
2. след като бъде определен начинът на продажба по чл. 238;
3. (изм. - ДВ, бр. 82 от 2012 г., в сила от 01.01.2013 г.) за задължения по Закона за данък върху добавената стойност и по Закона за акцизите и данъчните складове, с изключение на задълженията по влязъл в сила ревизионен акт;
4. (доп. - ДВ, бр. 14 от 2011 г., в сила от 15.02.2011 г.) по отношение на задължените лица по чл. 18 за удържаните и невнесени в срок суми с изключение на задълженията по влезли в сила ревизионни актове.
(6) Разпоредбата на ал. 5 не се прилага в случаите по чл. 188 и 189.
(7) (Доп. - ДВ, бр. 14 от 2011 г., в сила от 15.02.2011 г.) Не се разрешава отсрочване на задължения за задължителни осигурителни вноски с изключение на случаите по чл. 186 и влезли в сила ревизионни актове.
(8) Към искането по ал. 1 се прилагат доказателства за:
1. финансово-икономическото състояние на длъжника, както и перспективна програма за развитие - за едноличен търговец, юридическо лице или приравнено на него;
2. семейното и имущественото състояние на длъжника по образец, утвърден от министъра на финансите - за физическите лица;
3. всички други публични задължения, включително лихвите по тях, както и за всички задължения към частни кредитори и лихвите по тях;
4. (изм. - ДВ, бр. 14 от 2011 г., в сила от 15.02.2011 г.) обстоятелствата по ал. 2, т. 3.
(9) (В сила от 29.12.2005 г.) Границите на коефициентите за рентабилност, ефективност и финансова автономност, изискванията към представяните доказателства, особените случаи, методите и начините за определяне на коефициентите и нетния паричен поток се определят с наредба на Министерския съвет.
(10) Извън случаите по ал. 2 отсрочване или разсрочване се допуска в особени случаи, определени с наредбата по ал. 9, когато компетентният орган установи, че паричните средства и текущите постъпления на длъжника не са достатъчни за погасяване на публичните задължения, но затрудненията са временни и при отсрочване или разсрочване на задължението след получаване на разрешение по реда на Закона за държавните помощи длъжникът ще успее да се издължи и да заплаща текущите публични задължения.
(11) (Изм. - ДВ, бр. 63 от 2006 г., в сила от 04.08.2006 г., изм. - ДВ, бр. 36 от 2008 г., изм. - ДВ, бр. 12 от 2009 г., в сила от 01.05.2009 г., изм. - ДВ, бр. 12 от 2015 г.) Предложение за разсрочване или отсрочване на публични вземания на регистрирани земеделски стопани и тютюнопроизводители може да се подава и чрез министъра на земеделието и храните до съответния орган по чл. 184, ал. 1.


Препратки от статии Препратки от практики Препратки от процедури Бележки
Разрешение за отсрочване или разсрочване

Чл. 184. (1) Разрешението за отсрочване или разсрочване се издава от:
1. териториалния директор - за задължения за данъци, с изключение на акциз и задължителни осигурителни вноски общо в размер до 100 000 лв. и при условие, че отсрочването или разсрочването се иска до една година от датата на издаване на разрешението; разрешението за разсрочване на вземания за задължителни осигурителни вноски до 10 000 лв. се издава след получаване на писмено съгласие от ръководителя на компетентното териториално поделение на Националния осигурителен институт, а за разсрочване на вземания от 10 001 до 100 000 лв. - от управителя на Националния осигурителен институт;
2. изпълнителния директор на Националната агенция за приходите - за задължения за данъци, с изключение на акциз или задължителни осигурителни вноски общо в размер от 100 001 до 300 000 лв. или ако се иска отсрочване или разсрочване за срок до две години от датата на издаване на разрешението; разрешението за разсрочване на вземанията за задължителни осигурителни вноски се издава след получаване на писмено съгласие от Надзорния съвет на Националния осигурителен институт;
3. министъра на финансите - за задължения за данъци или задължителни осигурителни вноски общо в размер над 300 000 лв. или ако се иска отсрочване или разсрочване за повече от две години от датата на издаване на разрешението; разрешението за разсрочване на вземанията за задължителни осигурителни вноски се издава след получаване на писмено съгласие от Надзорния съвет на Националния осигурителен институт.
(2) (Изм. - ДВ, бр. 94 от 2015 г., в сила от 01.01.2016 г.) Извън случаите по ал. 1 разрешение за отсрочване или разсрочване се издава от ръководителя на съответната администрация, чийто орган е установил задължението - за задължения до 300 000 лв. и при условие, че разсрочване или отсрочване се иска до две години от датата на издаване на разрешението. В останалите случаи разрешението се издава от министъра на финансите.
.
(3) В случаите, когато компетентният орган на Националния осигурителен институт откаже да даде съгласие за разсрочване на задължения за задължителни осигурителни вноски, разрешението за разсрочване се издава, ако Управителният съвет на Националната агенция за приходите вземе решение за това
(4) Когато компетентен за отсрочването или разсрочването е министърът на финансите, съответно изпълнителният директор на Националната агенция за приходите, молбата и доказателствата към нея се подават чрез териториалния директор - за задължения за данъци или за задължителни осигурителни вноски, а за други публични вземания - чрез органа, установил задължението, който представя мотивирано становище в 30-дневен срок.



Препратки от статии Препратки от практики Препратки от процедури Бележки
Издаване на разрешение

Чл. 185. (1) По направено искане за отсрочване или разсрочване компетентният орган се произнася, като взема предвид:
1. представените доказателства;
2. съгласието на Националния осигурителен институт;
3. (нова - ДВ, бр. 14 от 2011 г., в сила от 15.02.2011 г.) положителното решение на Европейската комисия за съвместимост на помощта с Общия пазар, когато такова се изисква по Закона за държавните помощи.
(2) Разрешение не се издава и когато представените доказателства по чл. 183, ал. 8 съдържат данни, които не отразяват действителните факти и обстоятелства или не съответстват на пазарните цени и условия. Разрешение се издава само за тази част от задължението, която не може да бъде погасена при условията на чл. 183, ал. 2, т. 1.
(3) Срокът на разрешението се определя, като се приема погасяването на задълженията да се извършва с плащания в размер не по-малко от 50 на сто от нетния паричен поток, без да се вземат предвид главницата и лихвите на отсроченото или разсроченото задължение, определен за всяка година поотделно въз основа на доказателствата за бъдещо развитие и по начин, установен в наредбата по чл. 183, ал. 9.
(4) (Доп. - ДВ, бр. 14 от 2011 г., в сила от 15.02.2011 г.) Разрешението за отсрочване или разсрочване се издава в срок до 3 месеца, а в случаите по чл. 184, ал. 1, т. 3 - в срок до 4 месеца след получаване на искането с необходимите доказателства и съгласието от Националния осигурителен институт, както и положителното решение на Европейската комисия, когато такова се изисква по Закона за държавните помощи. Разрешението се съобщава на длъжника в 7-дневен срок от издаването му. До произнасяне на компетентния орган изпълнението на задължението се спира, ако са наложени обезпечителни мерки.
(5) Отказът да се издаде разрешение за отсрочване или разсрочване се извършва с мотивирано решение, което се съобщава в 7-дневен срок от издаването му на длъжника. В решението се посочва в какви срокове и пред кого може да бъде обжалвано.
(6) Непроизнасянето в срок по искането за издаване на разрешение за отсрочване или разсрочване се счита за мълчалив отказ.


Препратки от статии Препратки от практики Препратки от процедури Бележки
Отсрочване и разсрочване без лихви

Чл. 186. (1) При стихийни бедствия (пожари, земетресения, градушки, катастрофи и други подобни) или крупни производствени аварии, при които са нанесени значителни материални щети на длъжника, по негово искане органите по чл. 184, ал. 1 могат да разрешат отсрочване или разсрочване на задължението.
(2) В случаите по ал. 1 от деня на възникването на бедствието, съответно на аварията, до изтичането на срока на действие на отсрочването или разсрочването не се дължат лихви върху отсрочените или разсрочените задължения. В случаите на крупни производствени аварии, когато рискът се покрива от застраховки, за периода се дължи основният лихвен процент.
(3) (Изм. - ДВ, бр. 86 от 2006 г., в сила от 01.01.2007 г.) Когато отсрочването или разсрочването представлява държавна помощ съгласно Закона за държавните помощи, отсрочването или разсрочването се разрешава след решение на Европейската комисия за допустимост.
(4) Към молбата се прилагат доказателства за настъпилите обстоятелства по ал. 1, определени с наредбата по чл. 183, ал. 9, а когато това не е възможно, органът събира необходимите доказателства.
(5) Отсрочването или разсрочването се разрешава, като се прилагат чл. 183 - 185.



Препратки от статии Препратки от практики Препратки от процедури Бележки
Обжалване на отказа

Чл. 187. (1) Отказът може да се обжалва в 14-дневен срок от връчването му чрез органа, който го е издал, пред:
1. (изм. - ДВ, бр. 30 от 2006 г., в сила от 01.03.2007 г.) административния съд по местонахождението на органа по чл. 184, ал. 1, т. 1 и 2;
2. (изм. - ДВ, бр. 30 от 2006 г., в сила от 01.03.2007 г.) Върховния административен съд в случаите, когато отказът е издаден от министър или ръководител на администрация, непосредствено подчинена на Министерския съвет;
3. административния съд по местонахождението на органа по чл. 184, ал. 2 извън случаите по т. 2.
(2) Мълчаливият отказ може да се обжалва в 14-дневен срок от изтичането на срока по чл. 185, ал. 4, изречение първо.
(3) Органът, чийто отказ се обжалва, може да преразгледа въпроса в 7-дневен срок от получаването на жалбата и да издаде исканото разрешение за отсрочване или разсрочване.
(4) При разглеждането на жалбата се призовават органът, чийто отказ се обжалва, и жалбоподателят.
(5) (Изм. - ДВ, бр. 30 от 2006 г., в сила от 12.07.2006 г.) Съдът отхвърля жалбата или задължава съответния орган да издаде исканото разрешение за отсрочване или разсрочване. Решението на съда може да се обжалва по реда на Административнопроцесуалния кодекс.

Раздел I "а".
Отсрочване и разсрочване на задължения, установявани от Националната агенция за приходите (Нов - ДВ, бр. 109 от 2013 г., в сила от 01.01.2014 г.)


Препратки от статии Препратки от практики Препратки от процедури Бележки
Условия за отсрочване и разсрочване

Чл. 187а. (Нов - ДВ, бр. 109 от 2013 г., в сила от 01.01.2014 г.) (1) По искане на длъжника компетентният орган може да разреши отсрочване или разсрочване на публични задължения съгласно одобрен погасителен план. За периода на отсрочването и разсрочването се дължи лихва, определена в съответния закон.
(2) Отсрочването или разсрочването се допуска при наличие на следните условия:
1. задължението, за което се иска отсрочване или разсрочване, е за данъци и/или задължителни осигурителни вноски с изключение на местни данъци и акциз;
2. задължението, за което се иска отсрочване или разсрочване, не може да се погаси изцяло с наличните парични средства към датата на подаване на искането;
3. длъжникът има и други задължения, неплащането на които може да доведе до тежки стопански последици - прекратяване или спиране за продължително време на основната му дейност, разваляне на търговски договори или изпадане в забава по търговски договори, неизпълнение на задължения по трудови договори и други подобни;
4. размерът на обезпечението покрива размера на главницата и лихвите на задължението, за което се иска отсрочване или разсрочване;
5. когато паричните средства и текущите постъпления на длъжника не са достатъчни за погасяване на задължението и след преценка на дейността му може да се направи обосновано предположение, че затрудненията са временни и при разсрочване на задължението длъжникът ще успее да се издължи и да заплаща текущите публични задължения.
(3) Ако за периода на отсрочване или разсрочване длъжникът не погасява текущите си задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски или не изпълни на падежа съответната вноска съгласно погасителния план, дължимите суми стават незабавно изискуеми.
(4) Отсрочване или разсрочване не се разрешава:
1. по отношение на юридическо лице или на едноличен търговец, за които е взето решение за прекратяване с ликвидация, открито е производство по несъстоятелност или производство по оздравяване на предприятието;
2. след като бъде определен начинът на продажба по чл. 238;
3. за задължения по Закона за данък върху добавената стойност с изключение на задълженията по влязъл в сила ревизионен акт;
4. по отношение на задължените лица по чл. 18 за удържаните и невнесени в срок суми с изключение на задълженията по влязъл в сила ревизионен акт.
(5) Към искането по ал. 1 се прилагат:
1. банкови извлечения за доказване на паричните потоци на дружеството, както и прогноза за очакваните приходи и разходи за периода, за който се иска отсрочване или разсрочване;
2. доказателства за дължимите суми по договори, свързани с основната дейност на длъжника;
3. доказателства за обстоятелствата по ал. 2, т. 3.
(6) При дадено разрешение за отсрочване или разсрочване длъжникът се задължава да извършва всички плащания във връзка с дейността си само по банков път, както и да представя в компетентната териториална дирекция на Националната агенция за приходите тримесечно извлечение от банковите си сметки.
(7) Не се разрешава отсрочване на задължения за задължителни осигурителни вноски с изключение на задълженията по влязъл в сила ревизионен акт.
(8) При неизпълнение на изискванията на ал. 6 дължимите суми, за които е дадено разрешение за отсрочване или разсрочване, стават незабавно изискуеми.



Препратки от статии Препратки от практики Препратки от процедури Бележки
Разрешение за отсрочване или разсрочване

Чл. 187б. (Нов - ДВ, бр. 109 от 2013 г., в сила от 01.01.2014 г.) (1) Разрешението за отсрочване или разсрочване се издава от:
1. орган по приходите или публичен изпълнител, определени от териториалния директор - за задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски, с изключение на местни данъци и акциз, общо в размер до 300 000 лв. и при условие, че периодът на отсрочването или разсрочването е до две години от датата на издаване на разрешението;
2. териториалния директор - за задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски, с изключение на местни данъци и акциз, общо в размер от 300 001 до 3 000 000 лв. и при условие, че периодът на отсрочването или разсрочването е до три години от датата на издаване на разрешението;
3. изпълнителния директор на Националната агенция за приходите - за задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски, с изключение на местни данъци и акциз, общо в размер над 3 000 000 лв. и при условие, че периодът на отсрочването или разсрочването е до три години от датата на издаване на разрешението.
(2) Когато компетентен за отсрочването или разсрочването е изпълнителният директор на Националната агенция за приходите, молбата и доказателствата към нея се подават чрез териториалния директор.


Препратки от статии Препратки от практики Препратки от процедури Бележки
Издаване на разрешение

Чл. 187в. (Нов - ДВ, бр. 109 от 2013 г., в сила от 01.01.2014 г.) (1) По направено искане за отсрочване или разсрочване компетентният орган се произнася, след като прецени дали са налице условията по чл. 187а, ал. 2 и вземе предвид:
1. представените доказателства;
2. възможността на длъжника да обслужва текущите си задължения, както и задълженията, чието отсрочване или разсрочване се иска;
3. наличието на достатъчно гаранции за събиране на задължението.
(2) Разрешението за отсрочване или разсрочване се издава в срок до един месец, а в случаите по чл. 187б, ал. 1, т. 3 - в срок до два месеца след получаване на искането с необходимите доказателства. Разрешението се съобщава на длъжника в 7-дневен срок от издаването му.
(3) Отказът за отсрочване или разсрочване не подлежи на обжалване.
(4) Непроизнасянето в срок по искането за издаване на разрешение за отсрочване или разсрочване се счита за мълчалив отказ.

Раздел II.
Особени случаи


Препратки от статии Препратки от практики Препратки от процедури Бележки
Обединяване на публични задължения

Чл. 188. (1) (Изм. - ДВ, бр. 86 от 2006 г., в сила от 01.01.2007 г.) В особено важни случаи, определени с наредбата по чл. 183, ал. 9, органите по чл. 184, ал. 1, т. 1 и 2 могат да предложат на министъра на финансите обединяването на всички публични задължения на длъжника и намаляването, отсрочването или разсрочването им след предварителното произнасяне на Европейската комисия за допустимостта и съвместимостта на предложението с принципите на свободната конкуренция.
(2) Министърът на финансите след получаване на съгласието на съответния орган по чл. 184, ал. 1 относно разсрочването на задълженията за задължителни осигурителни вноски внася въпроса за решаване от Министерския съвет.
(3) Министерският съвет има право да намали, отсрочи и/или разсрочи обединеното публично задължение по ал. 1, както и лихвите занапред. В този случай кредиторите на публичните вземания се удовлетворяват съразмерно по начина и в сроковете, определени от Министерския съвет.
(4) (Изм. - ДВ, бр. 86 от 2006 г., в сила от 01.01.2007 г.) Не се разрешава намаляване, разсрочване или отсрочване на общото публично задължение по ал. 1 при влязло в сила решение на Европейската комисия за недопустимост на държавната помощ.
(5) Решението на Министерския съвет, с което не се разрешава разсрочване и/или отсрочване на обединеното публично задължение, не подлежи на обжалване.


Препратки от статии Препратки от практики Препратки от процедури Бележки
Разсрочване и отсрочване в производство по стабилизация и несъстоятелност (Загл. изм. - ДВ, бр. 63 от 2006 г., в сила от 04.08.2006 г., изм. - ДВ, бр. 105 от 2016 г.)

Чл. 189. (1) (Изм. - ДВ, бр. 105 от 2016 г.) Оздравителен план, план в производството по стабилизация на търговец или извънсъдебно споразумение в производството по несъстоятелност не може да предвижда намаляване, отсрочване и/или разсрочване на публични задължения без предварителното съгласие на министъра на финансите, който взема предвид становището на съответните органи по чл. 184, ал. 1 за разсрочване на задължения за задължителни осигурителни вноски. Не се допуска преобразуване на публични задължения в акции и дялове от капитала на дружеството длъжник.
(2) (Изм. - ДВ, бр. 105 от 2016 г.) Министърът на финансите не дава съгласие по ал. 1, ако по отношение на намаляването, разсрочването или отсрочването на публичните задължения оздравителният план, планът в производството по стабилизация или извънсъдебното споразумение съдържат по-неблагоприятни условия, отколкото за задълженията към другите кредитори.
(3) Не се допуска намаляване на главницата по публични държавни и общински задължения.
(4) Намаляването на лихвените задължения по публични вземания се допуска само ако се поеме задължението погасяването на главницата да се извърши в определените от министъра на финансите срокове.
(5) При неизпълнение на условията по ал. 1 - 4 съдът не допуска оздравителния план за разглеждане от събранието на кредиторите. При неизпълнение на оздравителния план или извънсъдебното споразумение съдът възобновява производството по несъстоятелност по искане на министъра на финансите или на упълномощено от него лице, като в този случай не се прилага изискването публичните задължения да представляват не по-малко от 15 на сто от общия размер на вземанията съгласно чл. 709, ал. 1 от Търговския закон.
(6) За извършеното намаляване, отсрочване или разсрочване се уведомява органът, установил вземането.


Препратки от статии Препратки от практики Препратки от процедури Бележки
Забрана за цесия на публични вземания

Чл. 190. (1) Забранява се цесията на публични вземания.
(2) Забранява се цесията на вземания на задължените лица по чл. 128, ал. 1 и на други вземания от надвнесени публични задължения.

Warped
Мнения: 4897
Регистриран на: 28 яну 2015 14:40
Контакти:

Re: Защо ЦСКА фалира с дългове от 26 млн. лв., а Левски - не

Мнениеот Warped » 21 фев 2017 16:22

Странджата написа:Припомнете си историята - хората, които бяха вътре в ЦСКА, го фалираха, за да се роди ЦСКА-то на Гриша Ганчев. Но неговият модел няма как да се повтори с Левски - Герена не е на пъпа на София, "Септември" не е Панчарево, а и не съм видял болен левскар да бие юмруци по стъклата, когато на ЦСКА му вкарат гол. Левскарите не са толкова - толкова, т.е в такава степен, а не че не са въобще - галени от власт и пари имащите. Това, че Левски се крепи, е само заради отклика, който би имал един фалит сега. Затова е избран пътя на бавната смърт - няма да минат много години и на Герена ще ходят толкова, колкото на "Славия". И тогава няма да имам никакъв проблем - ще стане като с Локото.
За това имаме и ние вина - казват ни с колко са ни намалели дълговете, ние питаме защо нямаме отбор. Ако първото е вярно, вместо да се стремим да получим прозрачни доказателства, ние сме хукнали да гоним Михаля с куци коне и кьорав кочияш. А в преследването на химерни цели бе умъртвен ентусиазма да се спасим. Имахме цяла година, докато не се роди тирето. Но уверено вървяхме по техните следи - с неоправдани претенции и с безпочвен "ентусиазъм", че нас нима, а червените - не. А трябваше още от спасяването на лиценза да се започне на чисто - с истината и само с истината. Но у нас - в България, от много време и в Левски - тя не е на почит.

Ако отбора играе с юноши и български футболисти мисля, че никой няма да се "сърди" за 3-то или 4то място
Непринуден:
Нямам време за странични неща. В момента най-важното е това на снимката. Гледам го, любувам се и бия чикии.

001
Мнения: 72
Регистриран на: 26 апр 2016 13:08
Контакти:

Re: Защо ЦСКА фалира с дългове от 26 млн. лв., а Левски - не

Мнениеот 001 » 21 фев 2017 16:31

Отговорът е много прост , като самите ДП и ББ :lol:

В момента в който Левски изпадна във втората половина и Борат вдигна бялото знаме, Левски щеше да последва ЦСКА и Локо София, но тогава се намеси Боци и ДП
Докараха 10 спонсора за отрицателно време в Левски и ги запазиха в А група
Ако се вярва малко на цифрите които изнесаха вчера, става ясно че за календарната 2016 година дълговете са нараснали с 10 мнл , тоест това е годишната издръжка на отбора. Януари месец Виваком налива още 12 мнл , това са пари които никога нямаше да дадат , ако с далаверите в БТК не бяха им натресли и Пеевски.

Потребителски аватар
ЕМИЛ
Мнения: 51312
Регистриран на: 20 юни 2009 16:17
Местоположение: У некоя кръчма
Контакти:

Re: Защо ЦСКА фалира с дългове от 26 млн. лв., а Левски - не

Мнениеот ЕМИЛ » 21 фев 2017 17:24

Защото Левски каза : ние ще си платим дълговете за сметка на титлите .А ЦСКА в лицето на Лупи и Стойчо Младенов казаха : ние няма да платим , а ще преебeм държавата .

Потребителски аватар
Captain Stottlemeyer
Мнения: 9979
Регистриран на: 02 окт 2009 16:25

Re: Защо ЦСКА фалира с дългове от 26 млн. лв., а Левски - не

Мнениеот Captain Stottlemeyer » 21 фев 2017 17:26

warhead написа:...Пич аз имам фирма и за първи път чувам за разсрочване на задължения към НАП!....

Пич, ти може да имаш не една, а 100 фирми и пак да си финансово неграмотен... :lol: Има един нормативен документ, нарича се ДОПК, в този ДОПК има цяла глава двадесет и втора, която е озаглавена "Отсрочване и разсрочване"! ;) Младежи, стига сте правили свободни съчинения по въпроси, които не са ви ясни - правете нещо друго, правете любов, правете деца, че скоро циганите ще станат мнозинство у нас!... 8-)
П.П. Видях, че един колега ме е изпреварил и ти е поднесъл материала сдъвкан, белким вденеш за какво иде реч... ама много не се надявам ..:mrgreen:
"Има една страна България и в тази страна България има един отбор „Левски”. В този отбор съм се родил, в този отбор ще умра!" Георги АСПАРУХОВ


Върни се в “Архив”



Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост