
Проблем с маратонки !
Модератори: paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist
Re: Проблем с маратонки !
Лепваш му един шамар и ще свие сърмите !!!За жалост ако не си агресивен няма как да ти върнат парите ако си взел някой боклук 

Една любов,Една борба, Един отбор-ЦСКА
Re: Проблем с маратонки !
Неутрален написа:Ще споделя една неприятна за мен случка ! Преди три седмици купих маратонки адидас от аутлета в Младост. Играл съм с тях не повече от 6-7 пъти и освен че се скъсаха , започнаха да се разлепят. Ходих до магазина с бележката, понеже тя е гаранцията в случая, с надеждата че ще бъдат заменени или да се измисли някакъв компромисен вариант.Излезе едно момче от персонала и вика, това(скъсването) може да се случи само ако се удари нещо остро с тях, съответно гаранцията не важи !Аз му казах че съм взел маратонките за да ритам топка а не бръснарски ножчета и пирони, но продавача продължи да подкрепя неговата теза, че тези маратонки били САМО и ЕДИНСТВЕНО за зала, ОБАЧЕ ...било твърде възможно аз да съм играл на друга настилка и съответно гаранцията НЕ важи.Стана ми супер смешно след това изказване, останах без думи. Абе нали като са скъсани е едно, но те са и разлепени на всичко отгоре. А какво значение има от настилката , щом реално маратонките издържат 6-7 мача от по максимум един час.Ами ако съм ги купил за да ги нося , а не да ритам с тях?!? Има ли смисъл да се занимавам да търся управители ? Или ли смисъл да подавам жалби до КЗП ? Нервите ми струват доста повече от тези 70-80 лева, просто много ме подразни отношението и държанието на персонала. Дайте някакво предложение или съвет.
Приятел,според мен има нещо(важен момент или подробност) от първостепенно значение,което обаче не споменаваш в този случай-дали умишлено или Не-ти си знаеш и е много вероятно точно то да е "ключа" към решението на проблема

пс:http://www.soccerpro.com/Puma-PowerCat-3.10-IT-White-with-Black-and-Yellow-p12266/
Аз играя с такива и мога да кажа,че са уникални! Страшно съм доволен,страхотен комфорт и издръжливост просто с най-добрият избор,от този тип продукти!
- Neftochimic1892
- Мнения: 2306
- Регистриран на: 25 дек 2010 21:27
- Местоположение: bs
- Контакти:
Re: Проблем с маратонки !
lisynger написа:Лепваш му един шамар и ще свие сърмите !!!За жалост ако не си агресивен няма как да ти върнат парите ако си взел някой боклук
BLUE CHAMPIONS написа:Продавача не ти е виновен, той седи там за 300-400 лв. и му е наредено кога да приема върнати стоки, а то е само когато след покупката си се прибрал, видял си че има фабричен дефект на маратонките и без да ги обуваш си отишъл да ги върнеш, това дефакто представлява гаранцията
Re: Проблем с маратонки !
Здрасти, пич,
регистрирах се във форума само, за да ти отговоря! Повече навярно няма и да вляза.
Та, имах подобен проблем. Купих си маратонки PUMA от магазина на марката в The Mall през август 2011. След 10 дни маратонките се скъсаха, нито съм ритал с тях, нищо... просто от ходене. Отидох да ги връщам и се оказа, че магазинът е затворен, т.е. повече на това място няма да има магазин на PUMA. Викам си "Ще ида в друг магазин на PUMA". Оказа се, че магазините на тази марка се държат от различни фирми. Проверих името на фирмата от касовата бележка (която и в моя случай играеше роля на гаранция) и потърсих други магазини на фирмата. В интернет намерих няколко адреса, но като ги посетих, на тяхно място вече имаше други магазини. Тогава реших да подам жалба в "Комисията за защита на потребителя". За да я подадеш онлайн обаче се изискваше да имаш електронен подпис. Аз нямам и затова я пуснах по пощата. Когато я пуснах до края на гаранцията на маратонките оставаха 5-6 дни. След 10-тина дни комисията ми отговори (изпратиха ми e-mail). В две страници ми бяха копирали различни извадки от различни закони и наредби засягащи гаранцията на стоките. В последният абзац пишеше, че са намерили друг работещ магазин на марката и са направили проверка, дали наистина работи. Имаше адрес и беше написано, че мога там да си потърся правата относно гаранцията. Тук искам да кажа, че КЗП е длъжна да реагира на всяка жалба, която е зададена както трябва! Аз лично описах много подробно ситуацията и добавих в писмото копие от касовата бележка... Така. Отидох във въпросния магазин. Гаранцията вече беше изтекла (т.е. беше минало повече от месец... в извадките от законите и наредбите, които КЗП ми изпратиха пишеше, че имам право в 6 месечен срок да си търся правата! Това е по закон и никоя фирма не може да го промени). Та отидох в магазина. Обясних на продавачите. Те веднага ме попитаха "Вие ли сте човекът от "The Mall". Можеш да се сетиш, че наистина е имало проверка от КЗП. Бяха се "поспекли". Дадох им маратонките и естествено продавачът каза "О, това тук си го закачил някъде". Не отговорих абсолютно нищо, само го изгледах. След минута поиска да се разпиша някъде и прибра маратонките. Продавачът не е този, който оценява "повредата". Той е длъжен да прибере стоката и в 30 дневен срок да те уведоми, дали ще уважат гаранцията (сещаш се, че ако не я уважат следва отново сигнал до КЗП!). След точно два дни ми се обадиха, за да ми съобщят, че гаранцията ми ще бъде уважена. Отидох пак в магазина. Там естествено отново поискаха да ме "минат" поне с малко. Казаха, че трябва да си избера друг модел маратонки и ако са по-скъпи, да доплатя. Аз настоях да ми върнат парите за покупката. Минута по-късно излязох от магазина с 90 лева повече в джоба.
Писанието ми по-горе е единствено с цел да ти каже, че има смисъл да си търсиш правата до дупка!
Тук има информация как да подадеш жалба: http://www.kzp.bg/index.php?mode=viewd&group_id=12&document_id=19.
Надявам се, че съм ти помогнал. Ако имаш нужда от повече информация или друго пиши ми на skype: b.e.nz.e.n, тъй като не съм редовен посетител на форума. Мога да ти изпратя и извадки от закона, които засягат гаранцията на стоките, за да прочетеш какви точно са ти правата и какво можеш да направиш, за да ги защитиш.
Поздрави и успех!
регистрирах се във форума само, за да ти отговоря! Повече навярно няма и да вляза.
Та, имах подобен проблем. Купих си маратонки PUMA от магазина на марката в The Mall през август 2011. След 10 дни маратонките се скъсаха, нито съм ритал с тях, нищо... просто от ходене. Отидох да ги връщам и се оказа, че магазинът е затворен, т.е. повече на това място няма да има магазин на PUMA. Викам си "Ще ида в друг магазин на PUMA". Оказа се, че магазините на тази марка се държат от различни фирми. Проверих името на фирмата от касовата бележка (която и в моя случай играеше роля на гаранция) и потърсих други магазини на фирмата. В интернет намерих няколко адреса, но като ги посетих, на тяхно място вече имаше други магазини. Тогава реших да подам жалба в "Комисията за защита на потребителя". За да я подадеш онлайн обаче се изискваше да имаш електронен подпис. Аз нямам и затова я пуснах по пощата. Когато я пуснах до края на гаранцията на маратонките оставаха 5-6 дни. След 10-тина дни комисията ми отговори (изпратиха ми e-mail). В две страници ми бяха копирали различни извадки от различни закони и наредби засягащи гаранцията на стоките. В последният абзац пишеше, че са намерили друг работещ магазин на марката и са направили проверка, дали наистина работи. Имаше адрес и беше написано, че мога там да си потърся правата относно гаранцията. Тук искам да кажа, че КЗП е длъжна да реагира на всяка жалба, която е зададена както трябва! Аз лично описах много подробно ситуацията и добавих в писмото копие от касовата бележка... Така. Отидох във въпросния магазин. Гаранцията вече беше изтекла (т.е. беше минало повече от месец... в извадките от законите и наредбите, които КЗП ми изпратиха пишеше, че имам право в 6 месечен срок да си търся правата! Това е по закон и никоя фирма не може да го промени). Та отидох в магазина. Обясних на продавачите. Те веднага ме попитаха "Вие ли сте човекът от "The Mall". Можеш да се сетиш, че наистина е имало проверка от КЗП. Бяха се "поспекли". Дадох им маратонките и естествено продавачът каза "О, това тук си го закачил някъде". Не отговорих абсолютно нищо, само го изгледах. След минута поиска да се разпиша някъде и прибра маратонките. Продавачът не е този, който оценява "повредата". Той е длъжен да прибере стоката и в 30 дневен срок да те уведоми, дали ще уважат гаранцията (сещаш се, че ако не я уважат следва отново сигнал до КЗП!). След точно два дни ми се обадиха, за да ми съобщят, че гаранцията ми ще бъде уважена. Отидох пак в магазина. Там естествено отново поискаха да ме "минат" поне с малко. Казаха, че трябва да си избера друг модел маратонки и ако са по-скъпи, да доплатя. Аз настоях да ми върнат парите за покупката. Минута по-късно излязох от магазина с 90 лева повече в джоба.
Писанието ми по-горе е единствено с цел да ти каже, че има смисъл да си търсиш правата до дупка!
Тук има информация как да подадеш жалба: http://www.kzp.bg/index.php?mode=viewd&group_id=12&document_id=19.
Надявам се, че съм ти помогнал. Ако имаш нужда от повече информация или друго пиши ми на skype: b.e.nz.e.n, тъй като не съм редовен посетител на форума. Мога да ти изпратя и извадки от закона, които засягат гаранцията на стоките, за да прочетеш какви точно са ти правата и какво можеш да направиш, за да ги защитиш.
Поздрави и успех!
- slavia_forever
- Мнения: 19574
- Регистриран на: 12 авг 2008 20:13
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с маратонки !
BeNZeN написа:Здрасти, пич,
регистрирах се във форума само, за да ти отговоря! Повече навярно няма и да вляза.
Та, имах подобен проблем. Купих си маратонки PUMA от магазина на марката в The Mall през август 2011. След 10 дни маратонките се скъсаха, нито съм ритал с тях, нищо... просто от ходене. Отидох да ги връщам и се оказа, че магазинът е затворен, т.е. повече на това място няма да има магазин на PUMA. Викам си "Ще ида в друг магазин на PUMA". Оказа се, че магазините на тази марка се държат от различни фирми. Проверих името на фирмата от касовата бележка (която и в моя случай играеше роля на гаранция) и потърсих други магазини на фирмата. В интернет намерих няколко адреса, но като ги посетих, на тяхно място вече имаше други магазини. Тогава реших да подам жалба в "Комисията за защита на потребителя". За да я подадеш онлайн обаче се изискваше да имаш електронен подпис. Аз нямам и затова я пуснах по пощата. Когато я пуснах до края на гаранцията на маратонките оставаха 5-6 дни. След 10-тина дни комисията ми отговори (изпратиха ми e-mail). В две страници ми бяха копирали различни извадки от различни закони и наредби засягащи гаранцията на стоките. В последният абзац пишеше, че са намерили друг работещ магазин на марката и са направили проверка, дали наистина работи. Имаше адрес и беше написано, че мога там да си потърся правата относно гаранцията. Тук искам да кажа, че КЗП е длъжна да реагира на всяка жалба, която е зададена както трябва! Аз лично описах много подробно ситуацията и добавих в писмото копие от касовата бележка... Така. Отидох във въпросния магазин. Гаранцията вече беше изтекла (т.е. беше минало повече от месец... в извадките от законите и наредбите, които КЗП ми изпратиха пишеше, че имам право в 6 месечен срок да си търся правата! Това е по закон и никоя фирма не може да го промени). Та отидох в магазина. Обясних на продавачите. Те веднага ме попитаха "Вие ли сте човекът от "The Mall". Можеш да се сетиш, че наистина е имало проверка от КЗП. Бяха се "поспекли". Дадох им маратонките и естествено продавачът каза "О, това тук си го закачил някъде". Не отговорих абсолютно нищо, само го изгледах. След минута поиска да се разпиша някъде и прибра маратонките. Продавачът не е този, който оценява "повредата". Той е длъжен да прибере стоката и в 30 дневен срок да те уведоми, дали ще уважат гаранцията (сещаш се, че ако не я уважат следва отново сигнал до КЗП!). След точно два дни ми се обадиха, за да ми съобщят, че гаранцията ми ще бъде уважена. Отидох пак в магазина. Там естествено отново поискаха да ме "минат" поне с малко. Казаха, че трябва да си избера друг модел маратонки и ако са по-скъпи, да доплатя. Аз настоях да ми върнат парите за покупката. Минута по-късно излязох от магазина с 90 лева повече в джоба.
Писанието ми по-горе е единствено с цел да ти каже, че има смисъл да си търсиш правата до дупка!
Тук има информация как да подадеш жалба: http://www.kzp.bg/index.php?mode=viewd&group_id=12&document_id=19.
Надявам се, че съм ти помогнал. Ако имаш нужда от повече информация или друго пиши ми на skype: b.e.nz.e.n, тъй като не съм редовен посетител на форума. Мога да ти изпратя и извадки от закона, които засягат гаранцията на стоките, за да прочетеш какви точно са ти правата и какво можеш да направиш, за да ги защитиш.
Поздрави и успех!
Смятам, че по темата няма какво да се добави. Архивирам я, за да не се губи тази ценна информация.
Колкото по-малко е умът, толкова по-трудно е да бъде скрит!" М.Генин
[wrapimg=]http://www.pfcslavia.com/images/slaviasmall.gif[/wrapimg]
[wrapimg=]http://www.pfcslavia.com/images/slaviasmall.gif[/wrapimg]
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта